Znaleziono w kategoriach:
Ochrona DJI Care Refresh do Air 3 (12 miesięcy)

Instrukcja obsługi Ochrona DJI Care Refresh do Air 3 (12 miesięcy)

Wróć
Warunki świadczenia DJI Care Refresh
Dziękujemy za zakup DJI Care Refresh. Należy pamiętać o następujących kwestiach:
1. Kupując DJI Care Refresh, użytkownik potwierdza, że przeczytał, zrozumiał i
zaakceptował Warunki świadczenia usług.
2. Aby zapewnić prawidłowe korzystanie z usług, DJI Care Refresh i odpowiedni produkt
muszą zostać zakupione w tym samym kraju lub regionie.
3. Po skorzystaniu z usług świadczonych przez DJI Care Refresh, jeśli numer seryjny
produktu ulegnie zmianie, produkt zostanie automatycznie powiązany z DJI Care Refresh
oryginalnego produktu i uzyska okres ważności każdej usługi oraz oficjalny okres gwarancji
oryginalnego produktu.
4. Numer seryjny produktu DJI i jego komponentów jest ważny dla korzystania z DJI Care
Refresh. Należy zachować te informacje dla siebie. Jeśli numer seryjny produktu DJI
zostanie zgubiony lub skradziony, użytkownik ponosi odpowiednie konsekwencje i
odpowiedzialność.
5. Przed złożeniem zgłoszenia do usługi DJI Care Refresh należy przejść na stronę polityki
prywatności DJI i uważnie przeczytać politykę prywatności DJI. Składając zgłoszenie do
usługi, użytkownik niniejszym potwierdza, że zapoznał się z niniejszą Polityką prywatności,
zgadza się z nią i jej przestrzega, upoważnia do przekazania DJI swoich danych osobowych
i informacji o produkcie, które wypełnia, oraz upoważnia DJI do korzystania z takich
informacji podczas świadczenia usług na rzecz użytkownika. Dane osobowe obejmują
między innymi imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail i adres. Informacje o produkcie
obejmują między innymi model i numer seryjny produktu, dane dotyczące ustawień
produktu, dane dotyczące lotu oraz dane dotyczące środowiska i lokalizacji lotu.
6. Przed złożeniem wniosku o usługi DJI Care Refresh należy wykonać kopię zapasową i/lub
usunąć wszystkie dane znajdujące się lub zapisane w produkcie, w tym między innymi
zdjęcia, filmy oraz zainstalowane oprogramowanie i pakiety oprogramowania podmiotów
zewnętrznych we wbudowanej pamięci i na kartach SD. Jeśli takich informacji nie można
usunąć, należy je zmodyfikować, aby uniemożliwić innym ich uzyskanie lub wykluczyć je z
definicji danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jeśli użytkownik
nie usunie takich informacji, DJI nieuchronnie uzyska dostęp do takich informacji podczas
świadczenia usługi i może usunąć takie dane w wyniku świadczenia usługi. DJI nie ponosi
odpowiedzialności za utratę lub ujawnienie danych z jakiegokolwiek produktu odesłanego do
DJI lub jakiegokolwiek produktu naprawionego przez DJI.
7. DJI może zmienić lub usunąć połączenie urządzenia zdalnego sterowania produktu
(aparatury sterującej lub gogli) podczas świadczenia usług. Po otrzymaniu naprawionego
produktu lub urządzenia zastępczego należy niezwłocznie połączyć aplikację w celu
sprawdzenia statusu połączenia urządzenia zdalnego sterowania i ponownie połączyć
urządzenie lub w razie potrzeby zmienić połączone urządzenie zdalnego sterowania. Nie ma
potrzeby usuwania urządzenia z przypisanego konta. Ustawienia przypisanego konta mają
bezpośredni wpływ na sterowanie i korzystanie z produktu. Produkt może być połączony i
używany przez dowolną osobę po usunięciu przypisanego konta. Z tej funkcji należy
korzystać ostrożnie.
1. Wprowadzenie do usług
Wszystkie usługi DJI Care Refresh świadczone przez SZ DJI Technology Co., Ltd. lub
wyznaczone przez nią spółki partnerskie (zwane dalej "DJI").
Usługi DJI Care Refresh mogą się różnić w zależności od produktów. Przy zakupie DJI Care
Refresh należy zapoznać się z opisem strony produktu. W przypadku usług przedstawionych
w poniższych warunkach, jeśli konkretne modele nie zaznaczone, usługa ma
zastosowanie do wyznaczonych produktów DJI, dla których można zakupić DJI Care
Refresh. Usługa ma zastosowanie wyłącznie do wymienionych modeli, jeśli je zaznaczono.
Daty wejścia w życie i wygaśnięcia usługi DJI Care Refresh znajdują się w umowie o
świadczenie usług przesłanej po pomyślnym połączeniu planu serwisowego. Okres
ważności DJI Care Refresh (plan 1-roczny) i DJI Care Refresh (plan 2-letni) wynosi 12
miesięcy i 24 miesiące, a okres ważności różnych świadczeń serwisowych zawartych w DJI
Care Refresh jest zgodny z okresem ważności DJI Care Refresh.
1.1 Usługa wymiany*
Jeśli produkty DJI określone w umowie o świadczenie usług zostaną uszkodzone lub
utracone podczas prawidłowego użytkowania lub w wyniku wypadków w okresie ważności,
użytkownik może otrzymać od DJI sprawnie działający produkt po przejściu przez procedurę
usługi wymiany.
Szczegóły usługi
Plan 1-roczny
Plan 2-letni
Liczba wymian
2 (w tym 1 do wymiany
Flyaway)
4 (w tym 2 do wymiany
Flyaway)
Opłata za wymianę
Uzyskaj produkt zastępczy, dokonując opłaty za wymianę.
Kliknij tutaj, aby zapoznać się z opłatą za wymianę.
W przypadku usług z ograniczoną liczbą okresów serwisowych, jeden okres serwisowy
zostanie odjęty po każdym użyciu. DJI Care Refresh oryginalnego produktu zostanie
automatycznie powiązany z dronem po zakończeniu usługi. Pozostały okres serwisowania
można sprawdzić na stronie Check My Service Plan (Sprawdź mój plan serwisowy).
Ponieważ usługa wymiany obejmuje DJI Care Express, wybierając DJI Care Express,
użytkownik decyduje się na skorzystanie z usługi wymiany i zgadza się, że DJI nie
przeprowadzi analizy danych produktu podczas usługi wymiany i odbierze oryginalny
produkt jako dowód usługi wymiany.
Możesz ubiegać się o usługę za pośrednictwem strony DJI Care Express i wnieść
odpowiednią opłatę za wymianę.
* Jeśli zdecydujesz się skorzystać z usługi wymiany, DJI dostarczy produkt zastępczy o
takim samym modelu, a produkt zastępczy będzie fabrycznie nowy lub równoważny
fabrycznie nowemu produktowi pod względem wydajności i trwałości.
Jeśli zakupiona usługa DJI Care Refresh obejmuje usługę Accidental Damage Replacement
(wymiana po przypadkowym uszkodzeniu), należy pamiętać o zwróceniu wszystkich
objętych nią komponentów podczas korzystania z usługi wymiany. Jeśli którykolwiek lub
wszystkie objęte ubezpieczeniem komponenty zostaną utracone, nie będzie można ubieg
się o usługę Accidental Damage Replacement.
Jeśli zakupiona usługa DJI Care Refresh obejmuje usługę wymiany Flyaway, aby upewnić
się, że twój dron może korzystać z usługi Flyaway, wejdź w Device Management
(Zarządzanie urządzeniami) w aplikacji, aby jak najszybciej połączyć swoje konto DJI z
dronem i aparaturą sterującą lub goglami). W przypadku dronów, które nie zostały połączone
lub połączenie zostało anulowane, nie będzie można ubiegać się o usługę Flyaway
Replacement w przypadku wystąpienia utraty drona.
Jeśli zdecydujesz się na skorzystanie z usługi Flyaway Replacement, należy sporządzić DJI
Care Flyaway Aircraft Report oraz należy dostarczyć dokumentację lotu z wypadku. Nie
możesz skorzystać z usługi Flyaway Replacement, jeśli nie możesz dostarczyć zapisów lotu
z wypadku lub nie możesz wypełnić raportu DJI Care Flyaway Aircraft Report. Po
sporządzeniu raportu DJI Care Flyaway Aircraft Report użytkowanie drona zostanie
ograniczone. Jeśli dron zostanie odnaleziony przed uiszczeniem opłaty za wymianę, możesz
skontaktować się z DJI, aby anulować raport DJI Care Flyaway Aircraft Report, a następnie
można ponownie prawidłowo korzystać z produktu. Jeśli opłata za wymianę została już
uiszczona, zgłoszony dron stanie się własnością DJI, a raport DJI Care Flyaway Aircraft
Report nie będzie mógł zostać anulowany.
Jeśli ponownie odnajdziesz drona, prosimy o odesłanie go do producenta DJI.
Wniosek o usługę można złożyć za pośrednictwem strony usługi Flyaway.
1.2 Gwarancja
Jeśli jakikolwiek produkt DJI określony w umowie o świadczenie usług ulegnie awarii, której
nie można przypisać błędom użytkownika, poniesione koszty materiałów i pracy zostaną
poniesione przez DJI**, pod warunkiem, że produkt zostanie zwrócony do DJI lub oficjalnego
autoryzowanego centrum serwisowego DJI w okresie ważności DJI Care Refresh.
Wniosek o usługę naprawy można złożyć za pośrednictwem strony Request Repair Service
Online (Zamów usługę naprawy online).
1.3 Zniżki na naprawy
Produkty i akcesoria DJI określone w niniejszych warunkach wysłane do naprawy
uprawnione do wyłącznych zniżek w ramach określonego limitu, jeśli zostaną uszkodzone w
okresie ważności przy prawidłowym użytkowaniu lub w wyniku wypadku. Kwota naprawy jest
sumowana, a jeśli przekroczy limit naprawy lub liczbę usług, nie można skorzystać ze zniżek
na naprawę. Kliknij _, aby wyświetlić szczegółowe informacje o zniżkach i limitach napraw.
** Opłaty za wysyłkę w obie strony poniesione w kraju lub regionie, w którym użytkownik
ubiega się o powyższą usługę, będą ponoszone przez DJI. W przypadku konieczności
odesłania produktu za granicę lub do innego regionu, użytkownik musi najpierw uzyskać
zgodę DJI, a wszelkie opłaty celne, koszty wysyłki i inne opłaty ponosi użytkownik. DJI ma
prawo odmówić świadczenia tej usługi, jeśli którekolwiek z powyższych kryteriów nie
zostanie spełnione.
*** W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń komponentów wykraczających poza zakres łatwo
zużywających się części, koszty materiałów i pracy zostaną poniesione przez użytkownika
osobiście lub przy wykorzystaniu innych usług.
Szczegóły usługi
Plan 1-roczny
Plan 2-letni
Liczba usług
2
3
Obsługiwany produkt
DJI Mavic 3 i DJI Mavic 3 Cine
Jeśli zakupiona usługa DJI Care Refresh obejmuje usługę Exclusive Repair Discounts
(Zniżki na naprawy), należy pamiętać o zwróceniu wszystkich objętych nią komponentów
podczas korzystania z usługi. W przypadku utraty któregokolwiek lub wszystkich objętych
ubezpieczeniem komponentów nie będzie można ubiegać się o usługę Exclusive Repair
Discounts.
Wniosek o usługę można złożyć za pośrednictwem strony Request Repair Service Online
(Zamów usługę naprawy online).
1.4 Konserwacja fabryczna
DJI oferuje konserwację obejmującą podstawowe przeglądy, aktualizacje, kalibracje,
dogłębne czyszczenie i wymianę łatwo zużywających się części dla produktów określonych
w umowie o świadczenie usług w okresie jej ważności.
Szczegóły usługi
Plan 1-roczny
Plan 2-letni
Liczba usług
1
2
Obsługiwany produkt
DJI Mavic 3 i DJI Mavic 3 Cine
Jeśli zakupiona usługa DJI Care Refresh obejmuje usługę Factory Maintenance
(konserwacji fabrycznej), należy pamiętać o zwróceniu wszystkich objętych nią
komponentów podczas korzystania z usługi. W przypadku utraty któregokolwiek lub
wszystkich komponentów objętych usługą, nie będzie można ubiegać się o usługę Factory
Maintenance.
Wniosek o usługę można złożyć za pośrednictwem strony Maintenance Service (Usługi
serwisowe).
1.5 Międzynarodowa obsługa gwarancyjna
Jeśli produkty DJI określone w umowie o świadczenie usług objęte międzynarodowym
serwisem gwarancyjnym (zapoznaj się z FAQ dla obsługiwanych modeli) w oficjalnych
sklepach DJI lub innych autoryzowanych sklepach z ważnym dowodem zakupu, możesz
ubiegać się o usługi w dowolnym z globalnych oficjalnych centrów serwisowych DJI, które
świadczą usługi DJI Care Refresh, gdy pomoc techniczna DJI potwierdzi, że usterka
produktu wchodzi w zakres usługi. Zasady określania i warunki świadczenia usług zależą od
kraju lub regionu, w którym zakupiono usługę DJI Care Refresh.
Jeśli produkty DJI określone w umowie o świadczenie usług nie uprawnione do
międzynarodowej usługi gwarancyjnej, usługi będą dostępne tylko w krajach lub regionach
wybranych w momencie zakupu DJI Care Refresh.
2. Zakres usługi
2.1 Przykładowe sytuacje w ramach usługi
Poniżej przedstawiono zakres ochrony DJI Care Refresh. Wszelkie wydatki poniesione poza
zakresem ubezpieczenia będą pokrywane na koszt użytkownika.
1) Usługi wymiany obejmują główne komponenty produktu uszkodzone podczas
prawidłowego użytkowania lub w wyniku wypadków, a komponenty zostały zdefiniowane
poniżej:
- Dla DJI Avata, serii DJI Air, serii DJI FPV, serii DJI Mini, serii DJI Mavic i serii Spark: dron,
kamera gimbala, śmigła i akumulator;
- Dla serii Osmo Mobile: gimbal, magnetyczny uchwyt do telefonu, statyw z uchwytem i
wbudowany akumulator;
- Dla serii DJI OM, DJI Pocket 2 i Osmo: korpus główny i akumulator;
- Dla DJI Action 2 Dual-Screen Combo: moduł kamery i przedni moduł ekranu dotykowego;
Dla Power combo: moduł kamery i moduł zasilania;
- Dla DJI RS 2, DJI RSC 2 i serii Ronin: gimbal i uchwyt;
- Dla DJI RS 3 Mini: gimbal, płytka mocująca i statyw;
- Dla DJI RS 3: gimbal, uchwyt BG21, uchwyt do mocowania obiektywu, kabel USB-C do
ładowania (40 cm); przedłużony uchwyt/statyw (plastikowy), płytka mocująca, kabel do
sterowania wieloma kamerami (USB-C, 30 cm) i zestaw śrub;
- Dla DJI RS 3 Pro: gimbal, uchwyt BG30, kabel USB-C do ładowania (40 cm), uchwyt do
mocowania obiektywu, przedłużony uchwyt/statyw (metalowy), płytka mocująca, uchwyt do
walizki, kabel do sterowania wieloma kamerami (USB-C, 30 cm), zestaw śrub i walizka
transportowa;
- Dla serii Phantom: dron, kamera gimbala i śmigła;
- Dla Inspire 2: dron i śmigła;
- Dla serii Zenmuse: gimbal i kamera;
Ilość powyższych części zamiennych (jeśli dotyczy): dron × 1, gimbal × 1, akumulator × 1 i
śmigła (para) × 2
2) Zniżki na naprawy obejmują uszkodzenia lub utratę produktu i części konstrukcji
odesłanych razem, które wystąpiły podczas prawidłowego użytkowania lub w wyniku
wypadków. Główne komponenty zdefiniowane poniżej: dron × 1, gimbal i kamera × 1,
śmigło (para) × 2 i akumulator × 1
3) Gwarancja obejmuje następujące komponenty w przypadku uszkodzenia
spowodowanego błędem użytkownika:
- Dla DJI Avata, serii DJI Air, DJI FPV, serii DJI Mini, serii DJI Mavic, serii Spark i serii
Phantom: główna aparatura sterująca, gimbal i kamera, moduł systemu pozycjonowania
wizyjnego i układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł);

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756