Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Menu
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
Bądź na plus
Oszczędzaj na zakupach
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Menu
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Schowek
Koszyk
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
Bądź na plus
Oszczędzaj na zakupach
Strona główna
›
Instrukcje obsługi
›
Instrukcje FOXGAMES
›
Instrukcja Gra karciana FOXGAMES Karmaka
Znaleziono w kategoriach:
Gry karciane
(1)
Wróć
Instrukcja obsługi Gra karciana FOXGAMES Karmaka
Wróć
Pobierz
Drukuj
Udostępnij
Wyświetl w osobnym oknie
6
4 k
a
r
t
y
, w t
y
m
:
• 19 cz
er
wonyc
h k
a
r
t
• 19 zie
lonyc
h k
a
r
t
• 19 nie
bies
k
ic
h k
a
r
t
• 7 k
a
r
t mo
za
i
k
i
4 k
a
r
t
y p
omo
c
y
12 ż
etonów P
ier
ś
cie
ni K
a
r
my
1 pla
ns
z
a K
a
r
m
icz
nej D
r
abi
ny
4 znacznik
i gr
acz
y
…. i ta in
st
r
u
k
cj
a
Zawar
tość:
Lic
zba gr
ac
zy: 2 - 4 W
iek gr
ac
zy: 14
+
Cz
as: 30 - 60 minut
„
Człow
iek jest zbudowany z pra
g
nień. Cze
go pragnie
, to post
anawi
a uczy
nić
.
Co po
stanaw
ia
, to cz
yni
. Jaki czyn p
opełni, tak
i owoc zbier
ze
”
– Om Namah Śiwaja (hinduistyczna mantra ku czci Śiwy).
Wpr
o
w
adzenie
W
itamy w
Karm
ac
e
,
strategicznej gr
z
e karcianej, w któr
ej prz
e
ż
yjecie wiele wcieleń, nim osiągnięcie najwyż-
sz
y poziom rozwoju i poznania.
K
a
ż
dy z w
a
s za
cz
y
na g
r
ę na n
ajni
ż
s
z
y
m s
z
c
z
eblu K
a
r
m
ic
znej D
r
abiny ja
k
o ma
ł
y ż
uc
z
ek
, p
osi
ad
ając k
i
l
k
a k
a
r
t n
a rę
ce i w
ła
sn
ą
,
nie
w
ie
lk
ą ta
l
i
ę k
a
r
t. K
iedy sk
ońc
z
ą ci si
ę k
a
r
t
y
, t
wój doc
z
e
sny ż
y
wot dobie
g
nie k
ońca
. Do
ś
w
i
adc
z
y
sz rei
n
k
a
r
nac
ji i od
ro
dz
is
z si
ę
w kolejny
m – oby le
ps
z
y
m – wc
ielen
iu. Up
ew
nij się
, ż
e s
woim
i c
z
y
n
a
mi p
ope
łn
iony
mi w ob
ecny
m ż
yc
iu z
as
łu
ż
y
s
z na to, ab
y wej
ść
na w
y
ż
sz
y s
z
c
z
eb
el K
a
r
m
ic
znej D
ra
biny. Jeśl
i t
woje uc
z
y
n
k
i n
ie bę
d
ą w
y
sta
rcz
ają
co dobre
, b
ęd
z
ies
z musia
ł pow
tór
z
yć s
wój ż
y
wot
w dot
yc
hc
z
as
ow
y
m wc
ielen
iu. Nie zma
r
nuj z
by
t w
iele c
z
as
u, b
o t
woi r
y
w
a
le n
ie b
ęd
ą na c
iebie c
z
ek
a
ć. P
ier
w
sz
y g
r
ac
z
, k
tór
y o
sią
g
nie
najw
y
ż
s
z
y po
z
iom na K
a
r
m
ic
zne
j Dr
abi
nie – p
o
ziom t
r
a
nsc
endenc
ji, w
y
g
r
y
w
a!
Z
doby
w
aj pun
k
t
y z
a sw
oje ucz
y
nk
i, sie
j zia
rno, z k
tóre
go z
bierz
es
z owoce w s
woi
m pr
z
y
s
zł
y
m ż
yc
iu, a w r
az
ie pot
r
z
eby s
ab
ot
uj
poc
z
y
na
n
ia r
y
wa
l
i. Pam
ię
taj jed
n
a
k
, ż
e t
woje c
z
y
ny maj
ą na
stę
pst
w
a w t
y
m i w kolejnyc
h wc
ielen
i
ac
h, a w
sz
ys
t
k
ie one de
ter
mi
nują
tw
o
j
ą
p
rz
ys
zł
o
ść
.
Kar
miczna
Dra
b
in
a
T
r
anscendencja
– najwyższ
y sz
cz
ebel
Punkt
y wymagane,
aby odrodzić się
we wcieleniu
na wyższ
ym sz
cz
eblu
Żuk gnojowy
– najniższ
y szcz
ebel
2
W
s
z
y
st
k
ie k
a
r
t
y w da
ny
m kolor
z
e mają w
a
r
to
ść o
d
1 do 3 pu
nk
tów
. Kolor ka
r
t
y w
sk
a
z
uje na c
ha
ra
k
te
r ludz
k
ic
h po
cz
y
na
ń
: c
z
er
wony
w
y
ra
ż
a r
ad
yk
a
l
ne i de
st
r
uk
c
y
jne z
ac
how
a
ni
a
, zielony to c
z
y
ny bog
ate w hojnoś
ć i temp
era
me
nt, z
aś n
ie
biesk
i oz
nac
z
a od
wa
g
ę i prz
e-
bieg
ło
ść
. W g
r
z
e w
y
st
ęp
ują te
ż k
a
r
t
y o w
ie
lu kolora
ch n
a
z
y
w
a
ne k
a
r
ta
m
i mo
z
a
i
k
i
, któr
e za
st
ęp
ują dowol
ny kolor.
W
s
z
y
st
k
ie k
a
r
t
y po
siad
ają p
ew
n
e
zdo
lności
, k
tóre obja
śn
ione są n
a dole k
a
r
t
y
.
K
a
r
t
ę
mo
ż
n
a u
ż
y
ć n
a t
r
z
y s
p
o
s
o
b
y
:
z
a
g
r
a
ć j
a
k
o
punkt
y (
tzw
. U
czy
nk
i
)
, skorz
y
st
ać z jej
zdoln
ości
lub od
ło
ż
y
ć na s
tos
Pr
zy
szłego Życia
.
Za k
a
ż
d
y
m ra
z
em musi
sz w
y
bra
ć jede
n z
e spo
sobów u
ż
yc
ia k
a
r
t
y
. Nie jest mo
ż
l
iwe
, aby k
a
r
tę z
ag
r
ać n
a w
ię
cej, n
i
ż
jeden sposób
.
K
arty
Sy
mu
la
k
r
um
×
Ǥ
ä
©
Ǥ
Kr
yzys
©
ͳ
Ǥ
Prz
y
w
ró
cenie
äͳ͵
Ï
Ǥ
Kra
d
zi
e
ĥ
Ā
¦¸
¸
Ǥ
Punkt
y
Zdolność kar
t
y
Nazwa kart
y
Kar
ta moz
aiki
Czer
wona karta
Zielona kar
ta
Niebieska karta
3
Obsz
ar gry
Na środ
k
u s
tołu zn
ajduje się t
z
w
. ws
pól
ny obs
za
r g
r
y d
o
s
t
ę
p
ny d
l
a w
s
z
y
s
t
k
i
c
h
g
r
a
c
z
y
, n
a
k
t
ór
y sk
ł
a
d
a
j
ą
si
ę
:
•
Stud
nia
:
za
k
r
y
t
y stos k
a
r
t ws
pól
ny d
l
a g
ra
cz
y
.
•
Rui
ny:
od
k
r
y
t
y stos k
a
r
t od
r
z
uca
nyc
h w t
ra
k
c
ie g
r
y
.
•
Pierśc
ienie Ka
r
my:
ta
k
i ż
eton ot
r
z
y
muje się p
od
c
z
a
s r
e
i
n
k
a
r
n
a
c
ji
, o i
l
e g
r
a
c
z
o
w
i
n
i
e ud
a
ł
o si
ę w
s
pi
ą
ć
n
a
w
y
ż
s
z
y
s
z
c
z
e
b
e
l
K
a
r
-
micz
ne
j D
rab
iny
.
•
Pl
a
nsz
a K
a
r
m
icz
nej D
ra
bi
ny.
K
a
ż
dy g
r
acz p
osi
ada t
z
w. wł
asny ob
sz
a
r g
r
y
, n
a któr
y
sk
ł
a
d
a
j
ą
si
ę
:
•
Ręka gracza:
to k
a
r
t
y, które g
r
ac
z t
rz
y
ma w d
łon
i
.
P
o
z
o
s
t
aj
ą one z
a
k
r
y
t
e pr
z
e
d i
n
ny
m
i
g
r
a
c
z
a
m
i
.
•
Ta
l
i
a
g
r
a
c
z
a
:
to z
a
k
r
y
t
y stos k
a
r
t n
a
le
ż
ą
c
y do g
r
a
c
z
a
. N
i
e je
s
t
r
z
e
c
z
ą
n
i
e
z
w
y
k
ł
ą
,
g
d
y w c
z
a
s
ie g
r
y t
a
l
i
a g
r
a
c
z
a
jest pusta.
•
Prz
ysz
łe Życie:
to za
k
r
y
t
y stos k
a
r
t, k
tóre g
r
ac
z o
d
k
ł
a
d
a n
a
p
ó
ź
n
ie
j
,
a
b
y u
ż
y
ć
je w pr
z
y
s
z
ł
y
m wc
ie
le
n
i
u
.
Grac
z mo
ż
e pr
z
eg
lą
d
ać ten sto
s, a
le nie mo
ż
e zm
ie
n
i
a
ć
k
o
le
jno
ś
c
i
k
a
r
t
w s
t
o
s
ie
. Na p
o
c
z
ą
t
k
u
now
e
g
o
wcie
len
ia stos k
a
r
t Prz
ys
z
łego Życ
ia jes
t pust
y
.
•
Ucz
y
nk
i:
to od
k
r
y
t
y stos k
a
r
t, k
tóre g
r
ac
z za
g
r
y
w
a pr
z
e
d s
o
b
ą
ja
k
o
p
u
n
k
t
y
z
e
br
a
n
e w ob
e
c
ny
m
w
c
i
e
l
e
n
i
u
.
S
u
m
a
p
u
n
k
t
ó
w
U
c
z
y
n
k
ó
w
t
e
g
o
s
a
m
e
g
o
t
y
p
u
(
k
o
l
o
r
u
)
p
o
p
e
ł
n
i
o
n
y
c
h
w
o
b
e
c
n
y
m
ż
yc
iu pr
z
es
ąd
z
a o t
y
m, c
z
y g
ra
cz
ow
i uda si
ę we
j
ś
ć n
a
w
y
ż
s
z
y
p
o
z
i
om K
a
r
m
ic
z
n
e
j
D
r
a
-
biny
. Ucz
y
n
k
i u
k
ła
da się w t
a
k
i s
po
sób, aby c
z
ę
ś
c
i
ow
o z
a
k
r
y
w
a
ł
y wc
z
e
ś
n
ie
j z
a
g
r
a
n
e
,
a pun
k
t
y na k
a
r
t
ac
h po
z
o
staw
a
ł
y w
ido
c
zne d
l
a w
sz
y
s
t
k
i
c
h
g
r
a
c
z
y
. N
i
e mo
ż
n
a z
m
ie
-
ni
ać k
olejnoś
c
i Uc
z
y
n
ków w s
tosie
. Ost
at
n
io za
g
r
a
n
y Uc
z
y
nek – c
z
y
l
i k
a
r
t
a n
a
w
ier
z
c
hu stos
u – na
z
y
w
a
ny jes
t Jaw
ny
m Uc
z
y
nk
ie
m
.
O
b
szar
g
r
y
d
ostę
p
ny d
la w
s
z
y
st
k
ich g
r
ac
z
y
, na k
tór
y sk
ł
a
da
ją się:
g
ry
.
dc
za
s rei
n
k
a
r
nac
ji, o i
le g
r
ac
z
ow
i n
ie ud
a
ło się w
s
p
iąć
na wy
ższy szcze
bel
Kar
-
s
kł
a
d
ają si
ę:
n
i. Poz
ost
ają one z
a
k
ryt
e
p
rze
d
inn
ymi graczami
.
r
ac
za
. Nie
j
est rzeczą niezw
y
kł
ą,
g
d
y
w cz
a
sie
g
r
y
tal
ia
g
racza
o
dkł
a
d
a na
p
óźni
ej
, a
b
y uż
yć je w
p
rzysz
ł
ym
w
ci
e
l
eniu.
mi
eniać
k
o
l
ejności
k
a
r
t w stos
ie. Na
p
ocz
ąt
k
u nowego
wa
p
rze
d
so
b
ą ja
k
o
p
un
k
ty
ze
b
rane w
o
b
ecnym
e
go
ty
p
u (kolor
u)
p
o
p
eł
niony
ch w ob
ec
ny
m
e
jś
ć na w
y
ż
sz
y
p
ozio
m Karmiczne
j Dr
a-
ś
ciowo z
a
k
r
y
w
a
ł
y wc
z
eś
nie
j za
g
r
ane
,
z
ys
tk
ic
h g
ra
cz
y
. Nie mo
ż
na z
mie
-
r
an
y
Ucz
y
nek – cz
y
li
karta
na
e
m.
Uczynki
gracz A
Przy
szłe Życie
gracz A
T
alia gracz
a
gracz A
Żetony
P
ierścieni
Kar
my
Za
gran
ie
karty
– ozna
c
za w
y
bra
n
ie k
a
r
t
y z
e s
woje
j
ręk
i i u
mie
s
z
cz
e
nie j
ej na s
tole
. K
a
r
tę mo
ż
na z
a
g
ra
ć
na t
r
z
y s
po
sob
y
: u
ż
yć j
a
ko pu
n
k
t
y (
t
z
w
. Ucz
y
nk
i),
skor
z
y
st
a
ć ze z
dolno
ś
ci k
a
r
t
y, bąd
ź o
d
ło
ż
yć n
a
później j
ako Przy
szłe Ż
ycie.
Ry
wa
l
– oz
na
cz
a pr
z
e
ci
w
n
i
k
a lub pr
z
e
ci
w
n
i
ków.
Gracz
– o
z
nac
z
a do
wol
neg
o g
rac
z
a (w t
y
m c
iebie).
4
Uczy
nki
gracz B
Znaczniki
graczy
Przy
szłe Życie
gracz B
T
alia gracz
a
gracz B
Ruiny
Studnia
Przygotowanie do rozg
r
ywki dla 2 osób
.
Karmiczna
Drabina
Jaw
ny Uc
z
y
n
ek
– to gó
rn
a k
a
r
t
a na
od
kry
tym s
to
s
i
e
U
czyn
kó
w gr
acza
.
T
yl
ko t
a k
a
r
ta mo
ż
e sta
ć się c
el
em
dz
ia
ła
n
ia i
nny
ch g
r
ac
z
y (tzn. z
ost
ać
znisz
czona, sk
radziona l
ub s
kopio
wana)
.
Studn
ia
– to ws
pól
ny
stos z
a
k
r
y
t
yc
h k
a
r
t
,
z któr
ego g
r
ac
z
e
dobier
ają k
a
r
t
y.
St
udn
ia reprez
ent
uje
ws
z
ec
h
ś
w
iat
, w k
tór
y
m
wszystkie dz
iałania
mają s
wój p
o
cz
ą
tek
.
Ruiny
– to ws
pól
ny s
tos
od
k
r
y
t
yc
h k
a
r
t
, k
tóre
z
ost
a
ł
y od
r
z
uc
one pr
z
e
z
gra
czy
(
np
. z
nis
zczon
e
)
.
Ru
i
ny le
ż
ą ob
ok St
u
dn
i
i rep
re
z
ent
uj
ą mi
ejs
ce
,
w
kt
órym
ws
zys
tki
e
dz
ia
ła
n
ia maj
ą s
wój
koniec.
5
NOWOŚCI
Motorola Edge 70
Apple MacBook Pro 2025
iPhone 17 PRO
Iphone 17
Iphone 17 AIR
Samsung S25 FE
APPLE MacBook Pro 2025
Samsung Fold 7
Samsung Flip 7
Philips OneUp
GAMING
RTX 5070
RTX 5090
RX 9070 XT
GeForce RTX 4080 Super
Funko Pop
Nintendo Switch OLED
PS5
Fotel gamingowy
Karta graficzna do gier
Procesor do gier
NA CZASIE
Czajnik na gaz
Zgrzewarka próżniowa
Garnki
Mop elektryczny
Termometr elektroniczny
Pistolet do masażu
Masażer do stóp
Myjka do okien
Maszynka do makaronu
Myjka parowa
PORADNIK MEDIA EXPERT
Ranking odkurzaczy pionowych
Ranking smartwatchy damskich
Ranking parownic do ubrań
Ranking odkurzaczy
Ranking ekspresów do kawy
Ranking pralek
Ranking lodówek
Ranking telefonów
Ranking gier planszowych
Ranking robotów sprzątających
POMYSŁ NA PREZENT
Prezenty Świąteczne
Zabawki
LEGO
Pomysł na prezent
Sprzęty fitness
Gry planszowe
Prezent dla Niego
Prezent dla Niej
Prezent dla Dzieci
Prezent dla Seniorów
Pokaż więcej
Pomiń sekcję
Najnowsze poradniki
Zobacz więcej
Co to jest matryca w telefonie?
Ranking suszarek do prania [TOP10]
Pozwolenie na latanie dronem – przepisy
Ten robot ma być dużo szybszy niż człowiek. Czy MIRO U to jeszcze humanoid?
Klawiatura i myszka do telefonu. Wszystko, co musisz wiedzieć!
Ranking perfum damskich [TOP10]
Jaka deskorolka na początek sprawdzi się najlepiej?
Ranking słuchawek do 500 zł [TOP10]
Ranking proszków do prania [TOP10]
Jaka stacja pogodowa do domu – na co zwrócić uwagę?
Czego nie może jeść pies? Szkodliwe produkty dla pupila
Ranking wiertarko-wkrętarek z udarem [TOP10]
Jak usunąć kamień z czarnej baterii?
Jakie biurko gamingowe wybrać? Praktyczny poradnik dla gamera
Ranking zabawek dla 3-letniego chłopca [TOP10]
Sprawdź więcej poradników