Znaleziono w kategoriach:
Gra zręcznościowa KUKURYKU Skrzaty

Instrukcja obsługi Gra zręcznościowa KUKURYKU Skrzaty

Wróć
instrukcja
1. ZŁAP SKRZATA
Jeżeli w grze biorą udział dzieci, które nie umieją jeszcze czytać,
należy wyznaczyć osobę prowadzącą, która będzie czytać wszystkie
zadania.
Wszystkie skrzaty rozrzuca się na stole lub podłodze tworząc okrąg.
Karty z zadaniami układa się w stosie rewersem do góry.
Zaczyna osoba, która ostatnia była w lesie. Pierwszy gracz bierze
pierwszą kartę ze stosu, czyta głośno polecenie i odkłada kartę
z zadaniem do góry, tworząc nowy stos. Od tego momentu wszyscy gracze
szukają skrzatów, które spełniają warunek przedstawiony na karcie.
Znalezione skrzaty gracze zabierają i układają przed sobą. Kolejni gracze
postępują tak samo. Zadaniem graczy jest odszukanie jak największej
liczby skrzatów.
Gra kończy się, gdy wszystkie skrzaty zostaną już zebrane ze stołu lub
wszystkie karty zostaną wykorzystane. Wygrywa osoba, która zbierze
największą liczbę skrzatów.
2. WZORY I KOLORY
Wszystkie skrzaty rozrzuca sna stole lub podłodze, natomiast tafelki
z wzorami układa się w stosie rewersem do góry. Jeden z graczy rozdaje
wszystkim po jednym tafelku. Gracze kłazakryty tafelek przed sobą.
Na sygnał startu, który wydaje najmłodszy z graczy - wszyscy odwraca
swoje tafelki. Zadaniem graczy jest znalezienie jak największej liczby
skrzatów, które na swoim ubranku mają taki sam wzór jak na tafelku i
położenie ich przed sobą. Jeżeli któr z graczy uzna, że odnala już
wszystkie skrzaty spełniające ten warunek, zabiera kolejny tafelek ze
stosu i szuka kolejnych skrzatów. Podczas gry gracze mogą wiele razy
dobierać tafelki ze wzorami. Gra kończy się, gdy wszystkie skrzaty
zostaną zebrane ze stołu, a wygrywa ten z graczy, któremu uda się
uzbierać najwcej.
3. GDZIE JESTEŚ BRACIE?
Wszystkie skrzaty układa się rewersem do góry. Każdy z graczy dostaje
cztery tafelki ze wzorami, które kładzie przed sobą. Zaczyna najmłodszy
gracz, który odwraca jednego skrzata. Jeżeli skrzat ma na ubranku jeden
z czterech wzorów, które przedstawione na tafelkach gracza, zabiera
skrzata i kładzie przed sobą. Jeżeli nie - gracz odwraca skrzata
z powrotem rewersem do góry. Kolejka przechodzi na następnego gracza,
który postępuje tak samo. Gra trwa do momentu, gdy jeden z graczy
zbierze trzech braci, którzy będą mieli ubranie zawierające ten sam wzór
z jednego ze swoich tafelków.
Gracz posiada tafelek
z takim samym wzorem.
Może zabrać skrzata
ze stosu.
Gracz zebrał 3 skrzacich braci,
w ubrankach z wzorem, jaki
posiada na jednym
ze swoich tafelków.
Wygrywa grę!
www.kukuryku.co
®
© KUKURYKU
pomysł gry: Antonina Kwasek
zasady gry: Julia Pogorzelska
ilustracje: Dorota Szoblik
opracowanie graficzne: studio PROMATEK
PROMATEK MEDIA
ul. Dąbrowskiego 41/7
42-218 Częstochowa
tel./fax +48 34 362 91 59
e-mail: biuro@kukuryku.co
1-6 4-99

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756