Znaleziono w kategoriach:
Smartband MAXCOM FW20 Soft Czarny

Instrukcja obsługi Smartband MAXCOM FW20 Soft Czarny

Powrót
3
5
6
7
1
2
Instrukcja Obsługi
User Giude
Maxcom Fit FW20 Soft
1Kompatybilne systemy i wymagania programowe 4Funkcje 5 FAQ 7 Parametry
6Zalecenia
2Przygotowanie do użycia
3Połączenie
Niektóre funkcje mogą nie działać z niektórymi typami smartfonów
++
Proszę naładować urządzenie przed pierwszym użyciem. W tym celu
wyjmij urządzenie z opaski i użyj do ładowania portu USB ładowarki
telefonicznej lub komputera. Naładowanie do pełna zajmie około 2 h.
Tło/wygląd wyświetlacza
przytrzymaj na ekranie zegara
aby zmienić wygląd. Są 3
warianty do wyboru.
Czas - wyświetla godzinę, stan baterii i ikonę połączenia
Krokomierz - zlicza liczbę wykonanych kroków na podstawie ruchów ręki.
Dystans - wyliczany na podstawie ilości kroków i wzrostu użytkownika.
Kalorie - zużycie wyliczane na podstawie dystansu i wagi użytkownika
Pulsometr - Przy aktywacji w aplikacji "mierzenia godzinowego"
w "ustawieniach urządzenia" mierzy tętno raz na godzinę. Można
również uruchomić pomiar ręcznie w dowolnym momencie.
Monitor ciśnienia - Przy aktywacji w aplikacji "mierzenia godzinowego"
w "ustawieniach urządzenia" mierzy ciśnienie raz na godzinę. Można
również uruchomić pomiar ręcznie w dowolnym momencie.
Saturacja - Przy aktywacji w aplikacji "mierzenia godzinowego"
w "ustawieniach urządzenia" mierzy saturację raz na godzinę.
Można również uruchomić pomiar ręcznie w dowolnym momencie.
Stoper - przytrzymaj aby wejść w tryb stopera, dotknij aby rozpocząć
i zakończyć pomiar.
Wł./Wył. - przytrzymaj aby wyłączyć
Znajdź telefon - Przytrzymaj aby wejść w tryb, dotknij aby rozpocząć
wyszukiwanie. Urządzenie musi być w promieniu 10m i być połączone
z telefonem.
Monitor snu - Zapisuje czas snu z rozbiciem na sen głęboki, płytki
i przebudzenia na podstawie ruchów ręki. Ustawienia snu w zakładce:
ustawienia osobiste
Informacje o połączeniu - gdy nadchodzi rozmowa, urządzenie wibruje
i wyświetla kontakt lub numer.
Informacje o wiadomościach - po odbiorze wiadomości urządzeie
zawibruje oraz pozwoli na odczyt kontaktu lub numeru nadawcy
i wyświetli początek wiadomości.
1. Nie można odnaleźć urządzenia podczas parowania/synchronizacji?
a. włącz lokalizację GPS na czas synchronizacji
b. upewnij się czy BT jest włączony a telefon ma system co najmniej
Android 4.4 lub iOS 8.0
c. Upewnij się że dystans między urządzeniami jest mniejszy niż 10m.
d. upewnij się że opaska jest naładowana. Jeśli jest i nadal nie można jej
sparować - skontaktuj się z nami
e. System Android: wejdź w ustawienia telefonu > aplikacje i powiadomie-
nia > zezwolenia > Wearfit > aktywuj wszystkie
2. Opaska nie łączy się z aplikacją? Zrestartuj bluetooth lub telefon.
3. Aplikacja nie pokazuje danych?
Upewnij się że opaska jest właściwie połączona. Na ekranie głównym
aplikacji przesuń palcem z góry na dół aby rozpocząć synchronizację.
4. Zegar wskazuje zły czas?
Upewnij się czy opaska jest naładowana i połączona z telefonem. Czas
synchronizuje się automatycznie. UWAGA!
NIE dopuszczać do silnych wstrząsów
urządzenia. Unikać kontaktu
z rozpuszczalnikami, rozcieńczalnikami
i innymi substancjami chemicznymi.
Nie używać w pobliżu silnego pola
magnetycznego, np. w pobliżu elektrowni.
NIE używać opaski pod gorącym
prysznicem i/lub kąpieli oraz w saunie.
Nie dokonywać żadnych samodzielnych
napraw, modyfikacji i demontażu sprzętu.
Nie wrzucać urządzenia do ognia, gdyż
stwarza ryzyko wybuchu.
Ostrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa
W celu ustalenia optymalnego trybu aktywności, użytkownik powinien
stosować się do zaleceń lekarza. Osoby z zaburzeniami układu krwionośnego
powinny uprawiać sport pod kontrolą lekarza. Wyniki pomiarów dokonywa-
nych przez opaskę mają wyłącznie charakter orientacyjny i nie służą do
celów medycznych.
GWARANCJA
ZAKRES OBOWIĄZYWANIA GWARANCJI
• Producent Gwarantuje że produkt marki FitGo jest wolny od wad materiało-
wych i wykonawczych do normalnego stosowania w okresie 24 miesięcy od
daty zakupu. W przypadku stwierdzenia wady lub wystąpienia usterki
skontaktuj się ze sprzedawcą lub autoryzowanym dystrybutorem. Do
składanej reklamacji należy dołączyć potwierdzenie zakupu produktu.
Gwarant nieodpłatnie naprawi lub wymieni produkty nie spełniające
parametrów określonych w Gwarancji w rozsądnym terminie.
Niniejsza Gwarancja dotyczy tylko pierwszego nabywcy i nie podlega
przeniesieniom. Swoim zasięgiem obejmuje terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej.
Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień
kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej
• Wsparcie techniczne i gwarancyjne dostępne jest na www.maxcom.pl
GWARANCJA NIE OBEJMUJE:
Normalnego zużycia, w tym baterii(akumulatorów) chyba ze uszkodzenie
powstało w wyniku wad materiałowych lub wad wykonania
Uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych i wywołanych nimi
wadami.
Wad wynikających z niewłaściwego użytkowania niezgodnego
z przeznaczeniem i instrukcją obsługi; dokonywania nieautoryzowanych
Rozmiar ekranu
Pojemność baterii
Wersja BT
Klasa odporności
Materiał
Czas czuwania
Rodzaj baterii
Czas ładowania
Metoda ładowania
Zakres częstotliwości
EIRP
0.96”
90 mAh
BT4.0
IP67
Miękki TPU
do 5 dni
Polimerowo-litowa
2 h
Złącze USB
2404-2480 MHz
7,94 dBm (6,22 mW)
nie używaj opaski w gorącym otoczeniu (woda, sauna, prysznic, etc.)
po upadku lub uderzeniu opaska może ulec uszkodzeniu
nie rozbieraj opaski na części pierwsze
trzymaj z daleka od ognia i źródeł ciepła
czyść miękką wilgotną szmatką bez mydła, żelu czy innych środków
czyszczacych.
naładuj produkt zanim schowasz na dłuższy czas do pudełka
W sklepie Google Play lub App
Store wyszukaj aplikację Wearfit
i zainstaluj ją, lub użyj kodu QR.
wyświetlacz
menu Touch&Hold czujnik laserowy
końcówka
ładowania USB
UWAGA: jeśli urządzenie nie
będzie używane przez długi
czas, ładuj je raz na 3 msc.
When receive new message, The device will vibrate to remind you
When receive the call, The device will vibrate to remind you
4
USB
zmian; użytkowania lub przechowywania w sposób niezgodny z technicznymi
specyfikacjami produktu; niewłaściwej konserwacji; stosowania elementów
innych niż dostarczone lub stosowania wszelkich elementów nieprzeznaczo-
nych do stosowania z produktem; prac technicznych wykonanych przez
nieautoryzowany personel.
Powyższe odnosi się do zasad obowiązywania gwarancji na towary
konsumpcyjne wynikających z Dyrektywy 1999/44/KE.
SKRÓCONA DEKLARACJA ZGODNOŚCI
Niniejszy sprzęt jest zgodny z Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady
2014/53/UE dotyczącej urządzeń radiowych i telekomunikacji i ich wzajemnego
uznawania. Niniejszy sprzęt może być używany we wszystkich krajach Unii
Europejskiej i we wszystkich krajach, w których ma zastosowanie Dyrektywa
2014/53/UE.
Producent i Dystrybutor
MAXCOM S.A.
ul. Towarowa 23a
43-100 Tychy, POLAND
tel. +48 32 327 70 89
fax. +48 32 327 78 60
HYPERLINK "http://www.maxcom.pl" www.maxcom.pl
e-mail: office@maxcom,pl
EN
PL UPROSZCZONA
DEKLARACJA
ZGODNOŚCI UE
Maxcom S.A. niniejszym
oświadcza, że typ
urządzenia radiowego
FW20 SOFTjest zgodny
z dyrektywą 2014/53/UE,
dyrektywą 2011/65/UE
(RoHS).
Pełny tekst deklaracji
zgodności UE jest
dostępny pod
następującym adresem
internetowym:
www.maxcom.pl
MAXCOM SA zastrzega
sobie prawo do zmiany
niniejszej instrukcji bez
uprzedzenia. Niektóre
funkcje mogą nie działać
z niektórymi telefonami.
Dane z monitoringu pulsu,
ciśnienia i oksydacji nie są
danymi medycznymi!

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 40 618 750 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756