Znaleziono w kategoriach:
Telewizja na kartę NC+ Usługa TNK Start+ (1 m-c na start z Canal +) z modułem cam CI+ ECP

Instrukcja obsługi Telewizja na kartę NC+ Usługa TNK Start+ (1 m-c na start z Canal +) z modułem cam CI+ ECP

Wróć
Przewodnik po Ofercie ,,nc+ telewizja na kartę z Pakietem Start+”
1. Definicje
1) Abonent – podmiot pozostający w stosunku prawnym z Dostawcą Oferty „nc+ telewizja na kartę
z Pakietem Start+”.
2) Abonament – opłata wnoszona z góry za możliwość korzystania przez Abonenta z Dostępu skutkująca
od daty zaksięgowania.
3) Aktywacja Karty dekodującej – uruchomienie sygnału na polecenie Abonenta, umożliwiające korzystanie
z Oferty „nc+ telewizja na kartę z Pakietem Start+”.
4) Aktywacja Pakietu – uruchomienie sygnału na polecenie Abonenta, umożliwiające korzystanie z Pakietu,
skutkuje nie wcześniej niż po upływie pierwotnego Okresu ważności Pakietu określonego w zestawie
startowym.
5) BOK – Biuro Obsługi Klienta powołane do obsługi Abonentów.
6) Cyfrowy Dom – Cyfrowy Dom spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Warszawie,
wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000309542.
7) ITI Neovision – ITI Neovision spółka akcyjna, z siedzibą w Warszawie, wpisana do rejestru przedsiębiorców
prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru
Sądowego pod nr KRS: 0000469644, Nr GIOŚ E0012413WBW.
8) Dezaktywacjawyłączenie sygnału umożliwiającego Dostęp, skutkuje nie wcześniej niż po upływie
pierwotnego Okresu ważności, określonego w zestawie startowym.
9) Dostawca – spółki ITI Neovision i/lub Cyfrowy Dom zapewniające Dostęp.
10) Dostęp – prawo do korzystania z Pakietów przez Okres ważności.
11) Karta dekodująca – elektroniczna karta sparowana z Urządzeniem dekodującym, nie stanowiąca
własności Abonenta, udostępniana przez Dostawcę Abonentowi wraz z Ofertą „nc+ telewizja na kartę
z Pakietem Start+”, która po jej należytym umieszczeniu w Urządzeniu dekodującym autoryzowanym
przez Dostawcę oraz jej Aktywacji umożliwia Dostęp.
12) Hasło – kod numeryczny podany przy Rejestracji, służący do identyfikacji Abonenta przez BOK.
13) Oferta ,,nc+ telewizja na kartę z Pakietem Start+” – Oferta wspólna Cyfrowy Dom i ITI Neovision
umożliwiająca uzyskiwanie Dostępu w zamian za Abonament (dalej zamiennie z ,,Oferta”).
14) Okres ważności – czas, na jaki Abonent uzyskał Dostęp w zamian za Abonament w wyniku rozliczenia
Salda konta. Minimalny Okres ważności wynosi miesiąc tj. 31 dni.
15) Pakiet – Pakiet bez opłat, Podstawowy, Dodatkowy lub inny, do którego Dostęp umożliwia Dostawca.
16) Pakiet bez opłat – grupa kanałów telewizyjnych, do odbioru których Abonentowi niezbędne jest
Urządzenie dekodujące wskazane przez podmiot/y zapewniające Dostęp, wyodrębniona z Pakietów:
Podstawowego, Dodatkowego, bądź innych Pakietów, do których Abonent uzyskuje Dostęp, każdorazowo
na okres jednego miesiąca od wygaśnięcia Dostępu do Pakietu Podstawowego, bez konieczności
wnoszenia Abonamentu w tym okresie. W ramach Pakietu bez opłat poszczególne kanały telewizyjne
dostarczane są bądź przez Cyfrowy Dom bądź przez ITI Neovision lub łącznie przez Cyfrowy Dom
i ITI Neovision. Aktualna oferta programowa dostępna jest na www.ncplus.pl
17) Pakiet Dodatkowy – grupa kanałów telewizyjnych, do odbioru których Abonentowi niezbędne jest
Urządzenie dekodujące wskazane przez podmiot/y zapewniające Dostęp oraz Karta dekodująca, do
których Dostęp umożliwia Dostawca w ramach odrębnych szczegółowych warunków oferty. Warunkiem
korzystania z Pakietu Dodatkowego jest korzystanie z Pakietu Podstawowego. Na warunkach promocyjnych
Pakiet Dodatkowy może pełnić rolę Pakietu Podstawowego. W ramach Pakietu Dodatkowego poszczególne
kanały telewizyjne dostarczane są bądź przez Cyfrowy Dom, bądź przez ITI Neovision lub łącznie przez
Cyfrowy Dom i ITI Neovision. Aktualna oferta programowa dostępna jest na www.ncplus.pl
18) Pakiet Podstawowy – grupa kanałów telewizyjnych, do odbioru których Abonentowi niezbędne jest
Urządzenie dekodujące wskazane przez podmiot/y zapewniające Dostęp oraz Karta dekodująca, do
których Dostęp umożliwia Dostawca. Pakiet Podstawowy nie może być Dezaktywowany, z wyłączeniem
przypadków wprost opisanych w niniejszym przewodniku chyba, że co innego wynika z warunków
promocji, odrębnych szczegółowych warunków oferty. W ramach Pakietu Podstawowego poszczególne
kanały telewizyjne dostarczane są bądź przez Cyfrowy Dom bądź przez ITI Neovision lub łącznie przez
Cyfrowy Dom i ITI Neovision. Aktualna oferta programowa dostępna jest na www.ncplus.pl
19) Rejestracja – wprowadzenie do systemu informatycznego danych Abonenta z wypełnionego przez
Abonenta formularza rejestracyjnego lub SMS w zdefiniowanym w przewodniku użytkownika standardzie,
doręczonego Dostawcy.
20) Saldo konta – saldo na dedykowanym rachunku bankowym, służącym do rozliczeń Abonenta z Dostawcą
z tytułu Abonamentu, które Abonent przeznacza na Dostęp lub inne usługi, które mogą być świadczone
przez Dostawcę. Saldo konta można sprawdzić za pośrednictwem BOK bądź przy wykorzystaniu innych
form komunikacji udostępnionych przez Dostawcę.
21) SMS – krótka wiadomość tekstowa wysłana z użyciem telefonu komórkowego, wykorzystywana przez
Abonentów lub Dostawcę do: Aktywacji Karty dekodującej, Aktywacji Pakietu, Dezaktywacji, komunikacji
z Abonentami, dokonywania zmian w zakresie Dostępu.
22) Urządzenie dekodujące – dekoder wraz z Kartą dekodującą lub moduł dostępu warunkowego wraz z Kartą
dekodującą udostępniany przez Dostawcę, niezbędny do uzyskania Dostępu do Oferty „nc+ telewizja na
kartę z Pakietem Start+”.
23) Ważność Oferty – maksymalny okres na jaki można uzyskać Dostęp. Ważność Oferty upływa z dniem
31 października 2019r. Dostawca zastrzega sobie możliwość przedłużenia Ważności Oferty. O przedłużeniu
Ważności Oferty Dostawca poinformuje Abonentów w sposób określony w ust. 8 pkt 6 niniejszego
Przewodnika po Ofercie ,,nc+ telewizja na kartę z Pakietem Start+”.
2. Aktywacja
1) Elementem koniecznym do rozpoczęcia korzystania z Oferty „nc+ telewizja na kartę z Pakietem Start+”
jest dokonanie Aktywacji Karty dekodującej.
2) Dyspozycję Aktywacji Karty dekodującej Abonent może złożyć: SMS-em, telefonicznie, poprzez kontakt
z BOK, bądź przy wykorzystaniu innych form komunikacji udostępnionych przez Dostawcę.
3) Aktywacja Karty dekodującej nastąpi w chwili wydania dyspozycji Aktywacji Karty dekodującej,
a techniczne uruchomienie sygnału w terminie do 2 dni roboczych od wydania przez Abonenta dyspozycji
Aktywacji Karty dekodującej.
3. Zmiany w zakresie Dostępu do Pakietów
1) Zmiana w zakresie Pakietów, do których Abonent posiada Dostęp, może zostać dokonana na żądanie
Abonenta po jego identyfikacji i w zakresie określonym przez Dostawcę.
2) Aktywacja Pakietu każdorazowo skutkuje automatycznym rozliczeniem Salda konta i uzyskaniem przez
Abonenta Dostępu do Pakietów aktywnych na koncie Abonenta, na Okres ważności wynikający z Salda
konta.
3) Dostawca umożliwi Dostęp do Pakietu/ów, którego/ych aktywowania zażądał Abonent, w terminie do
2 dni roboczych od daty przyjęcia przez Dostawcę dyspozycji Aktywacji Pakietu/ów pod warunkiem, że
Saldo konta Abonenta jest wystarczające do udostępnienia, na minimalny Okres ważności, Pakietu/ów,
którego/ych udostępnienia Abonent zażądał.
4) Dostawca Dezaktywuje Pakiet/y Dodatkowe:
a) z upływem 31 dnia od daty przyjęcia przez Dostawcę dyspozycji Dezaktywacji, jeżeli w dacie przyjęcia
przez Dostawcę dyspozycji Dezaktywacji Saldo konta Abonenta umożliwiało Dostęp na co najmniej
31 dni,
b) bez zachowania 31-dniowego terminu, o którym mowa w lit. a niniejszego punktu, z końcem aktualnie
posiadanego Dostępu, jeżeli w dacie przyjęcia przez Dostawcę dyspozycji Dezaktywacji Saldo konta
Abonenta nie umożliwiało Dostępu na co najmniej 31 dni,
c) bez zachowania 31-dniowego terminu, o którym mowa w lit. a niniejszego punktu, w przypadku
złożenia przez Abonenta polecenia Dezaktywacji w okresie, gdy Abonent posiada na koncie Pakiety
lecz ich Okres ważności wygasł,
d) bez zachowania 31-dniowego terminu z momentem zawarcia umowy o świadczenie usług z Dostawcą
w ramach ofert dedykowanych dla Abonentów ze sprzętem stanowiącym własność Abonenta
i zakupionym w ramach Oferty ,,nc+ telewizja na kartę z Pakietem Start+”.
5) Abonent korzysta z Dostępu:
a) do wyczerpania środków z Salda konta,
b) do Pakietu/ów Dodatkowego/ych przez okres nie dłuższy niż Dostęp do Pakietu Podstawowego
chyba, że co innego wynika z warunków promocji, odrębnych szczegółowych warunków oferty,
c) w przypadku Dezaktywacji Pakietu/ów, przez okresy wymienione w pkt. 4 niniejszego ustępu,
d) do momentu zawarcia umowy o świadczenie usług z Dostawcą w ramach ofert dedykowanych dla
Abonentów ze sprzętem stanowiącym własność Abonenta i zakupionym w ramach Oferty ,,nc+
telewizja na kartę z Pakietem Start+”.
6) W przypadku zgłoszenia przez Abonenta, w formie ustnej, wniosku o zmianę Pakietu/ów aktywnych na
koncie Abonenta, o fakcie zaakceptowania przez Dostawcę przedmiotowego wniosku Abonent zostanie
poinformowany niezwłocznie przez osobę przyjmującą zgłoszenie.
7) W przypadku zgłoszenia przez Abonenta, telefonicznie, wniosku o zmianę Pakietu/ów aktywnych na
koncie Abonenta, Dostawca ma prawo zarejestrować treść zgłoszonego przez Abonenta wniosku poprzez
dokonanie zapisu, na co Abonent wyraża zgodę.
8) Po Dezaktywacji Pakietu/ów Dodatkowego/ych Abonent ma prawo do ponownego Aktywowania Pakietu/ów
pod warunkiem, iż:
a) Abonent złoży dyspozycję ponownej Aktywacji Pakietów i,
b) Saldo konta Abonenta jest wystarczające do przyznania Dostępu na minimalny Okres ważności, do
Pakietu/ów, którego/ych aktywowania Abonent zażądał.
9) Abonent po upływie pierwszego Okresu ważności zawartego w zestawie startowym, może:
a) skorzystać z ofert Dostawcy dedykowanych dla Abonentów ze sprzętem własnym zakupionym
w ramach Oferty „nc+ telewizja na kartę z Pakietem Start+”, świadczonych w oparciu o odrębne od
niniejszego Przewodnika po Ofercie „nc+ telewizja na kartę z Pakietem Start+” dokumenty. Powrót
Abonenta, który skorzystał z ofert, o których mowa w zdaniu poprzednim, do Oferty „nc+ telewizja na
kartę z Pakietem Start+” nie jest możliwy, o ile Dostawca nie postanowi inaczej, albo
b) kontynuować korzystanie z Oferty „nc+ telewizja na kartę z Pakietem Start+” na zasadach opisanych
w niniejszym Przewodniku po Ofercie „nc+ telewizja na kartę z Pakietem Start+”.
4. Opłaty za Dostęp oraz zasady ich rozliczania
1) Dostawca zapewnia Abonentom Dostęp do Pakietów określonych w Tabeli nr 1 niniejszego ustępu lub
innych wskazanych w warunkach promocji, odrębnych szczegółowych warunkach oferty.
2) Opłaty za Dostęp podane są w Tabeli nr 1. Opłaty za Abonament. Wszystkie opłaty są kwotami brutto
(uwzględniają podatek od towarów i usług VAT).
Tabela nr 1. Opłaty za Abonament
L.P Typ Pakietu Nazwa Pakietu Typ Pakietu Liczba miesięcy
Dostępu
Opłata za Abonament
(jednorazowa płatność)
1Pakiet bez opłat Pakiet bez opłat Bezpłatny* 1* Bezpłatny*
2Pakiet Podstawowy Pakiet Start+ Płatny 124,99 zł
3Pakiet Podstawowy Pakiet Start+ Płatny 359,97 zł
* aktywny każdorazowo przez 1 miesiąc od wygaśnięcia Dostępu do Pakietu Podstawowego.
Opłaty Abonamentowe ważne na dzień 03.01.2017 r.
Pakiety dostępne w Ofercie na dzień 03.01.2017 r.
Aktualna tabela Opłat za Abonament dostępna na www.ncplus.pl
3) Aby rozpocząć korzystanie z Oferty „nc+ telewizja na kartę z Pakietem Start+” Abonent zobowiązany jest
do dokonania Aktywacji Karty dekodującej.
4) Abonent korzysta z Oferty „nc+ telewizja na kartę z Pakietem Start+” od chwili Aktywacji Karty dekodującej,
przez Okres ważności poszczególnych Pakietów zawarty w zestawie startowym i maksymalnie do upływu
Ważności Oferty.
5) Abonent, wyrażający chęć korzystania z Oferty „nc+ telewizja na kartę z Pakietem Start+” po Okresie
ważności Pakietu, zawartym w zestawie startowym, powinien wnieść opłatę Abonamentową, w wysokości
określonej w Tabeli nr 1. Opłaty za Abonament, umożliwiającą Aktywację Pakietu Podstawowego, na
zdefiniowane przez Dostawcę okresy, bądź w innej wysokości, umożliwiającej Aktywację Pakietu na co
najmniej minimalny Okres ważności, na zasadach określonych w niniejszym Przewodniku po Ofercie „nc+
telewizja na kartę z Pakietem Start+” .
6) Abonent może wnieść dowolną kwotę na Abonament, przy czym rozliczona na poczet Dostępu do
Pakietu Podstawowego zostanie kwota w wysokości uprawniającej co najmniej do przyznania Dostępu
na minimalny Okres ważności i nie dłuższy niż do upływu Ważności Oferty.
7) W przypadku wniesienia Abonamentu w kwocie nie wystarczającej do uzyskania Dostępu do Pakietów,
z których Abonent aktualnie korzysta, na minimalny Okres ważności, wpłacone środki nie będą rozliczone,
a Dostęp do usługi w ramach Oferty „nc+ telewizja na kartę z Pakietem Start+” nie zostanie przyznany do
czasu wniesienia Abonamentu w kwocie umożliwiającej uzyskanie Dostępu na minimalny Okres ważności,
z zastrzeżeniem pkt. 14 niniejszego ustępu.
8) Opłatę na Abonament można wnieść przelewem bankowym na podany przez Dostawcę unikalny numer
konta bankowego powiązany z numerem Karty dekodującej, bądź przy wykorzystaniu innej metody
udostępnionej przez Dostawcę.
9) W zamian za Abonament Dostawca przyznaje Abonentowi Dostęp do Oferty „nc+ telewizja na kartę
z Pakietem Start+”.
10) Dla potrzeb rozliczeń Abonamentu przyjmuje się, że miesiąc liczy 31 dni.
11) Pierwsze wniesienie opłaty Abonamentowej dokonane po upływie Okresu ważności Pakietu zawartego
w zestawie startowym, jest w całości przeliczane na Dostęp do Pakietu Podstawowego chyba, że są
dostępne w ramach Oferty „nc+ telewizja na kartę z Pakietem Start+” inne Pakiety a Abonent wydał
uprzednio dyspozycję Aktywacji innego Pakietu i Saldo konta jest wystarczające do przyznania Dostępu,
na minimalny Okres ważności, do wszystkich Pakietów aktywnych na koncie Abonenta. W takim przypadku
pierwsze wniesienie opłaty na Abonament zostanie przeliczone na Dostęp do wszystkich Pakietów
aktywnych na koncie Abonenta.
12) Wniesiona opłata Abonamentowa skutkuje przyznaniem Abonentowi prawa do korzystania z Pakietu/ów
i automatycznym przeliczeniem Salda konta na Okres ważności uprawniający do Dostępu do Pakietu
Podstawowego lub innych Pakietów, na zasadach odpowiednio jak w pkt. 14 niniejszego ustępu
z zastrzeżeniem, że w przypadku dokonania wpłaty w wysokości zdefiniowanej wprost w Tabeli nr 1.
Opłaty za Abonament, Dostawca przyzna Abonentowi Dostęp na liczbę miesięcy przyporządkowaną
danej opłacie w Tabeli nr 1. Opłaty za Abonament.
13) W przypadku, jeżeli Abonent korzysta wyłącznie z Pakietu Podstawowego i zasili konto opłatą
na Abonament w wysokości innej niż zdefiniowana wprost w Tabeli nr 1. Opłaty za Abonament,
w szczególności kwotą:
a) mniejszą niż 24,99 zł, to wpłacona kwota zostanie zgromadzona na koncie Abonenta i rozliczona przy
kolejnym zasileniu,
b) większą lub równą 24,99 zł a mniejszą niż 59,97 zł, to Abonent uzyska Dostęp na 1 miesiąc + liczba dni
wyliczona proporcjonalnie do kwoty nadpłaty ponad 24,99 zł (według ceny 0,81 zł za dzień),
c) większą lub równą 59,97 zł, to Abonent uzyska Dostęp na 3 miesiące + liczba dni wyliczona
proporcjonalnie do kwoty nadpłaty ponad 59,97 zł (według ceny 0,64 zł za dzień).
14) W przypadku, jeżeli Abonent korzysta dodatkowo z innych Pakietów niż Pakiet Podstawowy, to zasady
rozliczeń wpłat na Abonament określone zostaną w szczegółowych warunkach ofert właściwych dla
Pakietów innych niż Pakiet Podstawowy.
15) Dostawca pobiera od Abonenta inne opłaty wymienione w Tabeli nr 2. Inne opłaty.
16) Opłaty wymienione w Tabelach 1, 2 są aktualne na dzień 3-ego stycznia 2017 roku. Na stronie internetowej
www.ncplus.pl oraz w BOK dostępne są aktualne na dany dzień Tabele 1, 2.
17) Z uwagi na fakt, iż Abonent Oferty „nc+ telewizja na kartę z Pakietem Start+” nie przechodzi procesu
weryfikacji danych Abonenta w chwili przystępowania do Oferty „nc+ telewizja na kartę z Pakietem
Start+” tj. Dostawca nie może być pewien danych pozostawionych przez Abonenta, a w konsekwencji
Dostawca nie może zapewnić skutecznej komunikacji ewentualnych zmian opłat wymienionych
w Tabelach 1, 2, Abonent każdorazowo przed skorzystaniem z jakiejkolwiek opłaty wymienionej
w Tabelach 1, 2 zobowiązany jest do potwierdzenia aktualności opłaty, z której zamierza skorzystać
z wykorzystaniem strony internetowej www.ncplus.pl lub BOK.
Tabela nr 2. Inne opłaty
Opłata za wydanie zarejestrowanemu Abonentowi na jego życzenie Karty dekodującej
dystrybuowanej przez Dostawcę w miejsce zagubionej, skradzionej lub uszkodzonej 99 zł
Opłata za wydanie zarejestrowanemu Abonentowi na jego życzenie Karty dekodującej
i/lub Urządzenia dekodującego dystrybuowanego przez Dostawcę w miejsce zagubionego,
skradzionego lub uszkodzonego
299 zł
Opłata za wydanie zarejestrowanemu Abonentowi na jego życzenie Urządzenia
dekodującego dystrybuowanego przez Dostawcę w miejsce zagubionego, skradzionego
lub uszkodzonego
299 zł
5. Zakres dozwolonego Dostępu
1) Z Dostępu Abonent może korzystać wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i wyłącznie dla
prywatnego użytku.
2) Korzystanie przez Abonenta z Dostępu w zakresie przekraczającym zakres opisany w pkt. 1 niniejszego
ustępu możliwe jest jedynie na podstawie odrębnej umowy zawartej z Dostawcą.
3) Dostawca ma prawo do natychmiastowego i całkowitego zaprzestania świadczenia Dostępu na rzecz
Abonenta, jeżeli Abonent narusza postanowienia niniejszego Przewodnika po Ofercie „nc+ telewizja
na kartę z Pakietem Start+”, warunki promocji, odrębne szczegółowe warunki oferty lub powszechne
przepisy prawa.
4) Dostawca ma prawo do natychmiastowego i całkowitego zaprzestania świadczenia Dostępu na rzecz
Abonenta w przypadku stwierdzenia, że Abonent w celu uzyskania korzyści majątkowych dla siebie lub
osoby trzeciej umożliwia Dostęp innym podmiotom bez zgody Dostawcy.
5) Dostawca ma prawo żądania od Abonenta odszkodowania na zasadach ogólnych, w przypadku
stwierdzenia podjęcia przez Abonenta działań określonych w niniejszym ustępie.
6. Zagubienie, kradzież, uszkodzenie, wymiana Karty dekodującej i/lub Urządzenia
dekodującego, aktualizacja oprogramowania
1) W przypadku zagubienia, kradzieży lub uszkodzenia Karty dekodującej i/lub Urządzenia dekodującego
zakupionego w ramach Oferty „nc+ telewizja na kartę z Pakietem Start+” Abonent, który dokonał Rejestracji
ma możliwość odpłatnego otrzymania kolejnej Karty dekodującej i/lub Urządzenia dekodującego.
2) Zarejestrowany Abonent może zgłosić pisemnie fakt kradzieży, zagubienia bądź uszkodzenia Karty
dekodującej i/lub Urządzenia dekodującego zakupionego w ramach Oferty „nc+ telewizja na kartę
z Pakietem Start+” do Dostawcy. Do zgłoszenia faktu kradzieży Abonent zobowiązany jest dołączyć
oryginał zaświadczenia wydanego przez organ uprawniony do ścigania przestępstw (Policja, Prokuratura).
Dostawca po otrzymaniu pisemnego zgłoszenia dokona Dezaktywacji. W przypadku braku pisemnego
zgłoszenia faktu zagubienia lub kradzieży Karty dekodującej i/lub Urządzenia dekodującego zakupionego
w ramach Oferty „nc+ telewizja na kartę z Pakietem Start+”, Karta dekodująca i/lub Urządzenie dekodujące
zakupione w ramach Oferty „nc+ telewizja na kartę z Pakietem Start+” pozostają aktywne. Dostawca nie
ponosi odpowiedzialności za skutki wynikające z używania przez osoby trzecie zagubionej lub skradzionej
Karty dekodującej i/lub Urządzenia dekodującego.
3) Dostawca zastrzega sobie prawo do wymiany używanych Kart dekodujących i/lub Urządzenia
dekodującego zakupionego w ramach Oferty „nc+ telewizja na kartę z Pakietem Start+” na nowe
i Dezaktywacji dotychczas używanych oraz do przeprowadzania aktualizacji oprogramowania
w każdym czasie z zachowaniem praw nabytych Abonentów, w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa
systemu kodowania sygnałów lub innych przyczyn technicznych, organizacyjnych lub prawnych
uniemożliwiających świadczenie Dostępu. Komunikaty o wymianie Kart dekodujących i/lub Urządzenia
dekodującego zakupionego w ramach Oferty „nc+ telewizja na kartę z Pakietem Start+” publikowane będą
na stronie internetowej www.ncplus.pl oraz dostarczane do Abonenta z wykorzystaniem elektronicznych
form komunikacji, z co najmniej 31 dniowym wyprzedzeniem.
7. Reklamacje
1) Abonent ma prawo zgłoszenia reklamacji w formie pisemnej, telefonicznie, ustnie do protokołu podczas
wizyty w jednostce obsługującej Abonentów Dostawcy lub w formie elektronicznej z wykorzystaniem
środków komunikacji elektronicznej, o ile takie środki zostały do tego celu wskazane przez Dostawcę,
dotyczącej niewykonania lub nienależytego wykonania przez Dostawcę usługi na rzecz Abonenta lub
nieprawidłowego obliczenia opłat z tytułu świadczenia usługi na rzecz Abonenta.
2) Reklamacja powinna zawierać:
a) imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby Abonenta;
b) numer Karty dekodującej i Urządzenia dekodującego;
c) określenie przedmiotu reklamacji oraz reklamowanego okresu;
d) przedstawienie okoliczności uzasadniających reklamację;
e) wysokość kwoty odszkodowania lub innej należności - w przypadku, gdy Abonent żąda ich wypłaty;
f) numer konta bankowego lub adres właściwy do wypłaty odszkodowania lub innej należności
albo wniosek o ich zaliczenie na poczet przyszłych opłat (dodatkowe zasilenie Karty dekodującej
Abonamentem) w przypadku, gdy Abonent żąda wypłaty odszkodowania lub innej należności;
g) podpis Abonenta - w przypadku reklamacji złożonej pisemnie.
3) Reklamacja może być złożona w terminie 12 miesięcy od ostatniego dnia Okresu ważności, w którym
zakończyła się przerwa w świadczeniu usług na rzecz Abonenta, lub od dnia, w którym usługa została
nienależycie wykonana lub miała być wykonana. Reklamację złożoną po upływie terminu wskazanego
w zdaniu poprzedzającym pozostawia się bez rozpoznania, o czym Dostawca niezwłocznie powiadamia
Abonenta.
4) W wypadku gdy reklamacja złożona pisemnie bądź ustnie do protokołu, podczas wizyty w jednostce
obsługującej Abonentów Dostawcy nie spełnia warunków określonych w pkt. 2 lit. a-d, f lub g niniejszego
ustępu, Dostawca obowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Abonenta o konieczności
uzupełnienia reklamacji, o ile uzna, że jest to konieczne do prawidłowego rozpatrzenia reklamacji.
5) W przypadku gdy reklamacja złożona w inny sposób, niż wymieniony w pkt. 4 niniejszego ustępu nie
spełnia warunków określonych w pkt. 2 lit. a-d, f lub g niniejszego ustępu Dostawca, o ile uzna, że jest to
konieczne do prawidłowego rozpatrzenia reklamacji, niezwłocznie wzywa reklamującego Abonenta do
uzupełnienia reklamacji, określając termin nie krótszy niż 7 dni i zakres tego uzupełnienia, z pouczeniem, że
nieuzupełnienie reklamacji w określonym terminie spowoduje pozostawienie reklamacji bez rozpoznania.
Po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu reklamację pozostawia się bez rozpoznania.
6) W przypadku złożenia reklamacji pisemnie bądź ustnie do protokołu, podczas wizyty w jednostce
obsługującej Abonentów Dostawcy, Dostawca jest obowiązany niezwłocznie potwierdzić jej przyjęcie.
7) W przypadku złożenia reklamacji pisemnie, telefonicznie lub w formie elektronicznej z wykorzystaniem
środków komunikacji elektronicznej, o ile takie środki zostały do tego celu wskazane przez Dostawcę,
Dostawca jest obowiązany w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji do potwierdzenia jej przyjęcia
z podaniem dnia złożenia reklamacji, nazwy, adresu oraz numeru telefonu Dostawcy.
8) Przepisu pkt. 7 niniejszego ustępu nie stosuje się w przypadku udzielenia odpowiedzi na reklamację
w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.
9) Dostawca udziela odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni od dnia jej złożenia. Odpowiedź na
reklamacje powinna zawierać: nazwę Dostawcy, informację o dniu złożenia reklamacji, rozstrzygnięcie
o uznaniu lub odmowie uznania reklamacji, w przypadku przyznania odszkodowania lub zwrotu innej
należności - określenie wysokości kwoty i terminu jej wypłaty lub zwrotu albo wskazanie, że kwota
odszkodowania lub innej należności zostanie zaliczona na poczet przyszłych płatności (dodatkowe
zasilenie Karty dekodującej Abonamentem), zgodnie z wnioskiem reklamującego Abonenta, pouczenie
o wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego i prawie dochodzenia roszczeń w postępowaniu
sądowym, a w przypadku gdy reklamującym jest konsument, prawo do dochodzenia roszczeń
w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozpoznawania sporów konsumenckich lub przed sądem
polubownym, dane identyfikujące pracownika reprezentującego Dostawcę z podaniem imienia, nazwiska
oraz zajmowanego przez niego stanowiska.
10) W przypadku odmowy uznania reklamacji w całości lub części odpowiedź na reklamację powinna
zawierać dodatkowo uzasadnienie faktyczne i prawne oraz zostać doręczona reklamującemu Abonentowi
przesyłką poleconą – w przypadku, gdy odpowiedź na reklamację udzielana jest na papierze.
11) Dostawca potwierdza przyjęcie reklamacji oraz udziela odpowiedzi na reklamację na papierze,
z wyłączeniem sytuacji opisanych w pkt. 12 oraz 13 niniejszego ustępu.
12) W przypadku gdy Dostawca wskaże środki w celu wykorzystania komunikacji elektronicznej dla składania
reklamacji, reklamujący Abonent może wyrazić zgodę na otrzymanie potwierdzenia złożenia reklamacji
oraz odpowiedzi na reklamację w formie elektronicznej, na wskazany do tego celu adres poczty
elektronicznej bądź przy wykorzystaniu innego środka komunikacji elektronicznej. Wyrażona zgoda może
zostać w każdej chwili cofnięta przez reklamującego Abonenta.
13) W przypadku złożenia przez Abonenta reklamacji w formie elektronicznej, zgodnie z postanowieniem
pkt. 12 powyżej, Dostawca usług potwierdza przyjęcie reklamacji oraz udziela odpowiedzi na reklamację
w formie elektronicznej, na wskazany do tego celu adres poczty elektronicznej lub adres poczty
elektronicznej, z którego reklamacja została wysłana bądź przy wykorzystaniu innego środka komunikacji
elektronicznej albo z wykorzystaniem środka komunikacji elektronicznej użytego do złożenia reklamacji.
14) W przypadku braku doręczenia reklamującemu Abonentowi odpowiedzi na reklamację, Dostawca na
żądanie Abonenta ponownie przekazuje kopię udzielonej odpowiedzi w ustalonej z Abonentem formie.
W przypadku odmowy uznania reklamacji, kopia udzielonej odpowiedzi przekazywana jest na żądanie
reklamującego Abonenta przesyłką poleconą.
15) W przypadku nierozpatrzenia reklamacji w terminie 30 dni od dnia jej wniesienia, uważa się, że reklamacja
została uwzględniona.
16) Po wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego Abonent może skierować sprawę do sądu
powszechnego, a gdy jest konsumentem, może skorzystać z drogi opisanej w pkt. 17 niniejszego ustępu.
17) Spory pomiędzy konsumentem a Dostawcą, dotyczące usług świadczonych przez Dostawcę mogą być
rozwiązywane w drodze postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich,
bądź też poddane pod rozstrzygniecie stałych polubownych sądów konsumenckich przy Prezesie UKE
na warunkach określonych w art. 109 i art. 110 ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne
(Dz. U. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.).
8. Zmiany Programowe, postanowienia dodatkowe, zmiany Przewodnika po Ofercie
„nc+ telewizja na kartę z Pakietem Start+”
1) Z uwagi na fakt, iż Abonent Oferty „nc+ telewizja na kartę z Pakietem Start+” nie przechodzi procesu
weryfikacji danych Abonenta w chwili przystępowania do Oferty „nc+ telewizja na kartę z Pakietem
Start+” tj. Dostawca nie może być pewien danych pozostawionych przez Abonenta, a w konsekwencji
Dostawca nie może zapewnić skutecznej komunikacji ewentualnych zmian w Ofercie „nc+ telewizja na
kartę z Pakietem Start+”, Abonent każdorazowo przed skorzystaniem z Oferty „nc+ telewizja na kartę
z Pakietem Start+”, zobowiązany jest do potwierdzenia aktualności oferty, z której zamierza skorzystać
z wykorzystaniem strony internetowej www.ncplus.pl lub BOK.
2) Zmiany programowe w Ofercie „nc+ telewizja na kartę z Pakietem Start+” polegające na zastąpieniu lub
usunięciu kanału telewizyjnego wchodzącego w skład Pakietu, komunikowane będą Abonentom poprzez
podanie do publicznej wiadomości. Komunikaty o zakresie przedmiotowych zmian publikowane będą
na stronie internetowej www.ncplus.pl oraz dostarczane do Abonenta z wykorzystaniem elektronicznych
form komunikacji, z co najmniej 31 dniowym wyprzedzeniem.
3) W okresach testowych i promocyjnych, Abonentowi mogą zostać udostępnione, dodatkowe kanały, usługi/
Pakiety. Udostępnienie jak i wycofanie takich kanałów, usług/Pakietów nie wymaga poinformowania ani
uzyskania zgody Abonenta.
4) W przypadku dokonania zmiany w ofercie programowej, polegającej na zastąpieniu lub usunięciu kanału
telewizyjnego wchodzącego w skład Pakietu, Abonentowi, który na dzień dokonania zmiany miałby Dostęp
do Pakietu, w ramach którego dokonano zmiany, przysługuje roszczenie o zwrot niewykorzystanej części
Abonamentu przypadającej na kanał telewizyjny podlegający usunięciu lub zastąpieniu. Ewentualne
roszczenia zaspakajane będą, na wniosek Abonenta, przez dodatkowe zasilenie Karty dekodującej
Abonamentem, proporcjonalnie do niewykorzystanej części Abonamentu przypadającej na program
telewizyjny podlegający usunięciu lub zastąpieniu. Wszelką korespondencję w tym zakresie Abonent
zobowiązany jest kierować do Dostawcy w ciągu 31 dni od dokonania zmiany. List powinien zawierać
dane Abonenta oraz dane Karty dekodującej, która ma być zasilona.
5) Dostawca zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian Przewodnika po Ofercie „nc+ telewizja na kartę
z Pakietem Start+”, szczegółowych warunków oferty, warunków promocji, z ważnych przyczyn prawnych,
ekonomicznych, technicznych lub organizacyjnych, jak również z przyczyn spowodowanych działaniem
siły wyższej, z zastrzeżeniem ust. 4 pkt 16, 17 i ust. 8 pkt 1, niniejszego Przewodnika po Ofercie „nc+
telewizja na kartę z Pakietem Start+”. Za ważne przyczyny uznaje się:
a) zmianę właściwych podatków, w tym stawki podatku od towarów i usług (VAT) stosowanej dla usług
objętych Dostępem / Ofertą „nc+ telewizja na kartę z Pakietem Start+”;
b) utratę uprawnień do rozprowadzania, nadawania; zaprzestanie nadawania programów przez
nadawców; zmianę satelity nadawania; niski poziom oglądalności programów; niedostateczną jakość
techniczną usługi uniemożliwiającą prawidłowe udostępnianie usług przez Dostawcę;
c) łączenie lub przejęcie spółek z udziałem Dostawcy wymagające reorganizacji jego działalności;
d) zmiany przepisów prawa, wydanie decyzji organu administracji publicznej lub orzeczenia sądu
wymagające dokonania odpowiedniej modyfikacji Przewodnika po Ofercie „nc+ telewizja na kartę
z Pakietem Start+”, szczegółowych warunków oferty, warunków promocji;
e) zmiany w technologii świadczenia usług;
f) zmiany norm technicznych dotyczących świadczenia usług;
g) konieczność wprowadzenia działań zapewniających zachowanie integralności sieci i usług;
h) konieczność wprowadzenia działań zapewniających świadczenie usług na wysokim poziomie
jakościowym;
i) konieczność wprowadzenia działań zapewniających ochronę usług przed wykorzystywaniem ich w celu
sprzecznym z Przewodnikiem po Ofercie „nc+ telewizja na kartę z Pakietem Start+”, szczegółowymi
warunkami oferty, warunkami promocji;
j) przyczyny spowodowane działaniem siły wyższej.
6) Zmiany Przewodnika po Ofercie „nc+ telewizja na kartę z Pakietem Start+” komunikowane będą
Przypisy numeryczne do Przewodnika Użytkownika
1. Opłata 19,99zł za miesiąc przy jednorazowym doładowaniu Pakietu Podstawowego (Start+)
na okres min. 3 miesięcy. Przy jednorazowym doładowaniu Pakietu Podstawowego (Start+)
na okres od 1 do 3 miesięcy opłata wynosi 24,99 zł za miesiąc Dostępu. Szczegóły w Przewodniku
po Ofercie „nc+ telewizja na kartę z Pakietem Start+”. Stan oferty na dzień 03.01.2017 r.
2. Abonament 29,99 zł mies. na warunkach promocji COMFORT+ 29,99 ZŁ DEKODER WŁASNY 12M
dla Abonentów ze sprzętem własnym, przy umowie zawartej na okres 12 miesięcy. Promocja
ważna na dzień 28.11.2016 r.
3. Dotyczy ofert Dostawcy dedykowanych dla Abonentów ze sprzętem własnym zakupionym
w ramach Oferty „nc+ telewizja na kartę z Pakietem Start+”, świadczonych w oparciu
o odrębne od Przewodnika po Ofercie „nc+ telewizja na kartę z Pakietem Start+” dokumenty.
Powrót Abonenta, który skorzystał z ofert, o których mowa w zdaniu poprzednim, do Oferty „nc+
telewizja na kartę z Pakietem Start+” nie jest możliwy, o ile Dostawca nie postanowi inaczej.
Zapoznaj się z aktualnymi warunkami oferty i promocji na www.ncplus.pl
4. Opcje dodatkowe PREMIUM, dodatkowo płatne. Szczegóły dostępu do opcji dodatkowych,
dostępne są we właściwych dokumentach, dostępnych na ncplus.pl i w Punktach Sprzedaży.
5. Szczegółowa zawartość programowa na www.ncplus.pl
6. Pakiet bez opłat - grupa kanałów telewizyjnych do których Abonent uzyskuje Dostęp,
każdorazowo na okres jednego miesiąca od wygaśnięcia Dostępu do Pakietu Podstawowego
(Start+). Szczegóły w Przewodniku po Ofercie „nc+ telewizja na kartę z Pakietem Start+”.
7. Dekoder satelitarny HD z funkcją nagrywania na wbudowany dysk. Dekoder używany, odnowiony
z 12 miesięczną gwarancją i rękojmią. Abonent korzystający z Oferty „nc+ telewizja na kartę
z Pakietem Start+” nie ma możliwości korzystania z Opcji dodatkowej Multiroom Premium oraz
Multiroom Standard, a dla Sprzętu posiadającego możliwość nagrywania na wbudowany dysk
twardy, z funkcjonalności Time Shift, usług VOD i internetowych chyba, ze Dostawca postanowi
inaczej. Korzystanie z dekodera i Oferty wymaga stałego podłączenia do anteny satelitarnej
(HotBird 13E).
8. Ważność Oferty upływa z dniem 31 października 2019r. Dostawca zastrzega sobie możliwość
przedłużenia Ważności Oferty. O przedłużeniu Ważności Oferty Dostawca poinformuje
Abonentów w sposób określony w ust. 8 pkt 6 Przewodnika po Ofercie ,,nc+ telewizja na kartę
z Pakietem Start+”.
9. W ramach zaznaczonych kanałów bloki reklamowe mogą występować jedynie pomiędzy
audycjami. Poszczególne audycje i filmy nie są natomiast przerywane reklamami.
Pamiętaj! Z oferty „nc+ telewizja na kartę z Pakietem Start+” możesz korzystać wyłącznie na terytorium
Rzeczpospolitej Polskiej i wyłącznie do prywatnego użytku.
Aktualna oferta programowa „nc+ telewizja na kartę z Pakietem Start+” dostępna jest na stronie ncplus.pl
i w BOK. Stan oferty na dzień 03.01.2017 r.
Abonentom poprzez podanie do publicznej wiadomości. Komunikaty o zakresie przedmiotowych
zmian publikowane będą na stronie internetowej www.ncplus.pl oraz dostarczane do Abonenta
z wykorzystaniem elektronicznych form komunikacji, z co najmniej 31 dniowym wyprzedzeniem.
W przypadku dokonania zmiany Przewodnika po Ofercie „nc+ telewizja na kartę z Pakietem
Start+” Abonentowi, który na dzień dokonania zmiany miałby Dostęp do Pakietów i który na
skutek dokonanej zmiany nie wyraża chęci dalszego korzystania z Oferty „nc+ telewizja na
kartę z Pakietem Start+”, przysługuje roszczenie o zwrot niewykorzystanej części Abonamentu.
W przypadku zgłoszenia takiego roszczenia Dostawca dokona zwrotu niewykorzystanej części
Abonamentu. W przypadku zwrotu Dostawca Dezaktywuje Kartę dekodującą Abonenta. Nie
zgłoszenie przez Abonenta powyższego roszczenia oznaczać będzie zgodę Abonenta, na
kontynuowanie korzystania z Oferty „nc+ telewizja na kartę z Pakietem Start+” w oparciu
o zmieniony przewodnik. Wszelką korespondencję w tym zakresie Abonent zobowiązany jest
kierować do Dostawcy do daty wejścia w życie zmienianego Przewodnika po Ofercie „nc+
telewizja na kartę z Pakietem Start+”. List powinien zawierać dane Abonenta oraz dane Karty
dekodującej podlegającej Dezaktywacji.
7) Dostawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania warunków promocji, odrębnych
szczegółowych warunków Oferty „nc+ telewizja na kartę z Pakietem Start+”
8) Dostawca zastrzega sobie prawo do przesyłania Abonentowi komunikatów elektronicznych
dotyczących usług Dostawcy.
9) Abonentowi będącemu konsumentem przysługuje prawo do odstąpienia, w terminie 14 dni od
daty zawarcia, od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa, zawartej na odległość, chyba
że Dostawca, za zgodą konsumenta rozpoczął świadczenie usług przed upływem 14-dniowego
terminu, bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem bezpośrednich
kosztów zwrotu rzeczy.
9. Obowiązywanie Przewodnika po Ofercie „nc+ telewizja na kartę z Pakietem Start+”
Przewodnik po Ofercie „nc+ telewizja na kartę z Pakietem Start+” obowiązuje od dnia 3 stycznia 2017 r.

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756