Znaleziono w kategoriach:
Antena QOLTEC 57022 Zewnętrzna, Kierunkowa

Instrukcja obsługi Antena QOLTEC 57022 Zewnętrzna, Kierunkowa

Wróć
QOLTEC
INSTRUKCJA OBSŁUGI
ANTENA 5G LTE 14dBi
Model : 57022
WPROWADZENIE
Dziękujemy za zaufanie i wybór naszej anteny. Jesteśmy przekonani, że
produkt spełni Państwa oczekiwania. Niniejsza instrukcja pomoże zapoznać
się z urządzeniem i ułatwi proces instalacji, a także pomoże w przypadku
jakichkolwiek problemów, które mogą pojawić się podczas użytkowania. W
przypadku jakichkolwiek problemów, prosimy o zapoznanie się z niniejszą
instrukcją przed skontaktowaniem się z działem obsługi klienta.
INFORMACJE O NINIEJSZEJ INSTRUKCJI
Niniejsza instrukcja opisuje montaż, instalację, obsługę i rozwiązywanie
problemów z tym urządzeniem. Przed przystąpieniem do instalacji i obsługi
urządzenia należy uważnie przeczytać niniejszą instrukcję. Instrukcję
należy zachować na przyszłość.
O PRODUKCIE
Antena 5G marki Qoltec odbiera innowacyjną technologię 5G - fale o
częstotliwości 600-3800 MHz zapewniają spory zasięg oraz stabilne
połączenie z siecią bez względu na liczbę urządzeń oraz użytkowników,
którzy w tym czasie korzystają z łącza. Została stworzona z myślą o
poprawie jakości sieci w domu, w biurze, w samochodzie oraz w każdym
innym pomieszczeniu z dostępem do Internetu.
INSTRUKCJA MONTAŻU
1. Wybór lokalizacji
1) Wybierz miejsce na zewnątrz, które jest jak najwyżej.
2) Unikaj umieszczania anteny w miejscach, gdzie w linii wzroku
znajdują się przeszkody takie jak drzewa, budynki czy inne
obiekty metalowe.
2. Montaż anteny
1) Zamocuj uchwyt montażowy przy użyciu dostarczonych śrub i
nakrętek. (Ilustracja 1)
2) Przymocuj antenę do uchwytu i dokręć śruby (Ilustracja 2),
upewniając się, że antena jest stabilna i skierowana w odpowiednim
kierunku (w stronę nadajnika).
3. Skieruj antenę w stronę najbliższego nadajnika operatora. Antenę
ustaw pionowo, ponieważ jej polaryzacja jest pionowa.
4. Podłącz przewody SMA do odpowiednich złączy w antenie (2 x SMA
męski) i routera/modemu. Upewnij się, że połączenia solidne i
dobrze dokręcone.
5. W panelu konIguracyjnym routera sprawdź, czy wykrywa sygnał z
anteny zewnętrznej.
6. Po zamontowaniu i podłączeniu anteny sprawdź siłę sygnału LTE/5G
w panelu zarządzania routera. Przetestuj różne położenia anteny,
aby uzysknajlepszy sygnał.
7. Przetestuj prędkość połączenia internetowego, aby upewnić się, że
antena zapewnia optymalne parametry.
Uwaga : Podczas montażu na wysokości zawsze używaj
odpowiednich zabezpieczeń i narzędzi.
KONSERWACJA
Regularnie sprawdzaj stabilność montażu, stan kabli oraz ewentualne
uszkodzenia mechaniczne anteny. Jeśli antena się zabrudzi, oczyść
delikatnie, aby nie uszkodzić powierzchni odbijającej sygnał.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
Kolor: Biały
Materiał: Miedź + plastik
Zysk: 14 dBi
Częstotliwość pracy: 600-2700 MHz / 3300-3800 MHz
Impedancja: 50 Ω
Polaryzacja: Pionowa
Złącze anteny: 2 x SMA męski
VSWR: 2.0
Klasa szczelności: IP65
Długość kabla: 2 x 3 m RG58
Temperatura pracy: -20 ~ +85
ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW
Problem Możliwe przyczyny Proponowane rozwiązanie
Słaba siła
sygnału
Antena jest źle
ustawiona lub
skierowana w
niewłaściwą
stronę.
Przeszkody w linii
widzenia między
anteną a stacją
bazową (BTS).
Zbyt duża
odległość od
najbliższej stacji
bazowej.
Upewnij się, że antena jest
skierowana bezpośrednio
w stronę najbliższego
nadajnika. Możesz to
zrobić za pomocą aplikacji
do monitorowania sygnału
lub eksperymentalnie
zmieniając położenie
anteny.
Jeśli to możliwe, zamontuj
antenę wyżej, aby uniknąć
przeszkód takich jak
drzewa, budynki lub inne
obiekty.
Jeśli odległość od stacji
bazowej jest zbyt duża,
rozważ zastosowanie
wzmacniacza sygnału.
Brak sygnału lub
niestabilne
Uszkodzenie kabli
lub złącz.
Skontroluj stan kabli
RG58 oraz złącz SMA.
połączenie Problemy z
routerem/modem
em.
Zakłócenia
elektromagnetycz
ne.
Upewnij się, że nie
uszkodzone, przecięte
ani zgięte w sposób
mogący powodować
problemy z transmisją
sygnału.
Sprawdzenie
połączeń: Upewnij się,
że wszystkie złącza
dobrze dokręcone i
zabezpieczone przed
wilgocią.
Restart
routera/modemu:
Zrestartuj
router/modem, aby
upewnić się, że
problem nie wynika z
błędów
oprogramowania.
Zmiana lokalizacji
routera: Upewnij się,
że router nie jest
ustawiony w miejscu
narażonym na
zakłócenia
elektromagnetyczne,
np. obok dużych
metalowych obiektów
czy innych urządzeń
elektronicznych.
Uwaga : W przypadku wystąpienia problemów z anteną lub
połączeniem internetowym, kluczowe jest systematyczne
podejście do diagnozy i eliminacji możliwych przyczyn. Jeśli
powyższe rozwiązania nie przyniosą rezultatów, warto
skontaktować się z producentem anteny lub dostawcą usług
internetowych, którzy mogą zaoferować dodatkową pomoc lub
wsparcie techniczne.
Załącznik 1
Ilustracja 1
Ilustracja 2
Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756