Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Menu
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
Bądź na plus
Oszczędzaj na zakupach
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Menu
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Schowek
Koszyk
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
Bądź na plus
Oszczędzaj na zakupach
Strona główna
›
Instrukcje obsługi
›
Instrukcje REBEL
›
Instrukcja Gra karciana REBEL Eksplodujące Kotki Dobro kontra Zło
Znaleziono w kategoriach:
Gry karciane
(94)
Wróć
Instrukcja obsługi Gra karciana REBEL Eksplodujące Kotki Dobro kontra Zło
Wróć
Pobierz
Drukuj
Udostępnij
Wyświetl w osobnym oknie
Mata Dobra i Zła (a także karty
Kociego Boga i Kociego Diabła,
które czilują sobie na macie) służy
do rozegrania
Armagedonu
: walki
między Dobrem a Złem, którą toczy
2 graczy
.
Armagedon zostaje wywołany
, gdy ktoś
zagra kartę
Armagedonu. Stawka jest wysoka!
Zdejmij karty Kociego Boga i Kociego Diabła
z maty
.
Potasuj je i podejrzyj w sekrecie. Następnie
połóż 1 z nich zakrytą przed sobą, a drugą
zakrytą przed dowolnym graczem. T
ylko T
y
wiesz, przed kim leży która karta.
Drugi gracz musi bez oglądania kart
zdecydować, czy zachowa kartę, którą ma
przed sobą, czy zamieni ją na T
woją kartę.
Gdy drugi gracz podejmie decyzję, odkryj obie
karty
. Gracz, przed którym leży karta Kociego
Boga, bierze ją na rękę. Gracz, przed którym
leży karta Kociego Diabła, musi natychmiast
zagrać kartę rozbrojenia albo wybuchnąć.
Niezależnie od tego, czy gracz wybuchł, czy
ocalił się kartą rozbrojenia, odłóż kartę Kociego
Diabła z powrotem na matę. Gracz, który zdobył
kartę Kociego Boga, zachowuje ją na ręce.
T
woja tura dobiega końca. Nie musisz dobierać
karty
.
1
„Przewodnik po polu bitwy” na drugiej stronie zawiera
więcej informacji na temat
Armagedonu i kart Kociego
Boga oraz Kociego Diabła.
K
OCI DIABEŁ
PRZEKLĘT
A DIABELSK
O
TŚĆ.
K
OCI BÓG
BOSKA DOSK
O
TNAŁOŚĆ.
K
OCI DIABEŁ
PRZEKLĘT
A DIABELSK
O
TŚĆ.
K
OCI BÓG
BOSKA DOSK
O
TNAŁOŚĆ.
Koci Bóg.
Najpotężniejsza
karta we wszechświecie. Może
być prawie wszystkim, czego
zapragniesz.
Koci Diabeł.
T
a karta sprawia,
że 1 z graczy natychmiast
eksploduje. Jeśli ten gracz nie
zagra karty rozbrojenia, umiera.
GD
Y ZAGRASZ KARTĘ ARMAGEDONU:
EDITION
T
O ROBIĘ
nie,nie,nie
© Exploding Kittens 2023
3×
K
OCI BÓG
BOSKA DOSK
O
TNAŁOŚĆ.
KOCI DI
ABEŁ
PRZEKLĘT
A
DI
A
B
ELSK
O
TŚĆ.
HEJ! NIE CZYT
AJ TY
CH ZASAD!
RCZYT
ANIE ZASAD TO NAJGORSZY
SPOSÓB, ŻEB
Y NAUCZYĆ SIĘ GR
Y
.
NIE LEPIEJ PO PROSTU OBEJRZEĆ FILMIK
INSTRUKT
AŻOWY? ZNAJDZIESZ GO TUT
AJ:
www
.eKgoodvsevil.
com/how
EKSPLODUJĄCE K
OTKI
DOBRO KONTRA ZŁO
ZASAD
Y
2–5 GRACZY
ZAW
ARTOŚĆ: 53 KARTY
,
KART
A KOCIEGO BOGA,
KART
A KOCIEGO DIABŁA,
IMAT
A DOBRA I ZŁA
JEŚLI MASZ PYT
ANIA NA TEMAT KONKRETNYCH KART
, ZERKNIJ NA DRUGĄ STRONĘ.
(Upewnij się, że na stole jest miejsce na stos kart odrzuconych).
T
o W
asza talia.
PRZY
GOTOW
ANIE DO GR
Y
PRZEBIEG TUR
Y
K
ONIEC GRY
NO JUŻ, DOŚĆ CZYT
ANIA! IDŹ GRAĆ!
OGÓLNIE RZECZ BIORĄC,
Niezłym pomysłem jest
oszczędne zużywanie
kart na początku
gry
, gdy ryzyko natraenia
na
eksplodującego kotka jest
niewielkie.
NA PRZYKŁAD
NA PRZYKŁAD
P
AMIĘT
AJ
ALBO
JESZCZE TRZY RZECZY
2
2
ZAGRAJ
SP
ASUJ
5
3
6
7
1
1
4
JAK TO DZIAŁA
W talii znajduje się kilka eksplodujących kotków
.
Aby zagrać, połóżcie ją rewersami kart do góry
i kolejno ciągnijcie karty do momentu, aż ktoś
z W
as dobierze eksplodującego kotka. Przy okazji
możecie zagrywać karty
.
Osoba, która tra na kotka – wybucha. I już do
końca gry pozostaje martwa.
Powtarzajcie tę czynność do momentu, aż
w grze zostanie tylko 1 gracz. T
a osoba wygrywa
grę. Im więcej kart pociągniesz, tym bardziej
ryzykujesz, że trasz na eksplodującego kotka.
EKSPLODUJESZ – PRZEGRYW
ASZ
IWYPEŁNIA CIĘ PALĄCY SOS OSMAK
U SMUTKU.
NIE EKSPLODUJESZ – WY
GRYWASZ
IWYPEŁNIA CIĘ WSPANIAŁOŚĆ. GRATSY
, SERIO
.
APOZOST
AŁE KARTY
ZMNIEJSZĄ RYZYKO
, ŻE EKSPLODUJESZ WRAZ ZEKSPLODUJĄCYM KOTKIEM.
W grze 4-osobowej
umieść w talii 3 kotki.
W
grze 3-osobowej
umieść w talii 2 kotki.
W
ten sposób
możesz mieć pewność, że
eksplodują wszyscy poza
1 osobą.
Możesz użyć karty
Co kryje przyszłość
,
żeby podejrzeć 3
wierzchnie karty
z talii. Jeśli
zobaczysz pośród nich
eksplodującego kotka, to
możesz
zagrać kartę
Potasuj
i potasować talię
w nadziei, że
dobierzesz inną kartę.
Zanim włożysz do
talii karty eksplodujących kotków
, odrzuć
z niej jakąś
jedną trzecią losowo wybranych kart. (Będziesz
używać do gry
około dwóch trzecich kart z
talii,
nie wiedząc,
które karty zostały
usunięte).
Następnie wtasuj odpowiednią
liczbę eksplodujących
kotków do talii
(zob. krok 5) i
zacznij grę.
KARTY ROZBROJENIA
Karty rozbrojenia są niezwykle potężne. T
o jedyny rodzaj
kart, który może Cię uratować przed eksplodującymi
kotkami. Jeśli dobierzesz eksplodującego kotka, możesz
zagrać kartę rozbrojenia, umieścić śmiercionośnego
zwierzaka z powrotem w talii i nie żegnać się z życiem –
kartę możesz umieścić w dowolnym miejscu talii tak,
żeby inni gracze tego nie widzieli.
W miarę możliwości zgromadź jak najwięcej kart
rozbrojenia.
Zagraj tyle kart, ile chcesz, a następnie zakończ turę
i dobierz nową kartę.
Na początku odłóż matę Dobra i Zła na bok
i umieść na odpowiednich polach maty karty
Kociego Boga i Kociego Diabła.
Weź do ręki wszystkie swoje karty (powinno
ich być 8) i dobrze im się przyjrzyj. Następnie:
Potasuj talię i rozdaj po 7 zakrytych
kart każdemu z graczy
, tak żeby
łącznie każdy miał po 8 kart na ręce.
Dyskretnie przyjrzyj się swoim kartom.
Usuń z talii wszystkie karty eksplodujących
kotków (4) i
odłóż je na bok.
Zagraj wybraną kartę,
kładąc ją awersem do góry
na wierzchu stosu
kart odrzuconych, a następnie
wykonaj polecenie, które
się na niej znajduje.
Włóż do talii o 1 kartę eksplodującego kotka
mniej, niż wynosi liczba graczy
. Pozostałe karty
eksplodujących kotków usuń z gry
.
Usuń z talii wszystkie karty rozbrojenia (6)
i rozdaj po 1 każdemu z graczy
.
Przeczytaj tekst na
karcie, żeby dowiedzieć
się, co robi.
Potasuj karty w talii i umieść je na środku stołu
rewersami do góry
.
Wybierzcie pierwszego
gracza. Może nim zostać
na przykład najmłodsza osoba, osoba, która
strasznie chce zacząć, osoba, która nie wie,
gdzie leży granica między dobrem a złem itd.
Po wykonaniu polecenia
z karty możesz zagrać kolejną.
Możesz zagrać tyle
kart, ile tylko zechcesz.
Nie zagrywasz żadnej
karty
.
Na koniec swojej tury weź do ręki wierzchnią
kartę z talii. Módl się, żeby to nie był
eksplodujący kotek. (T
a gra różni się tym od
innych, że dobierasz kartę NA
KONIEC
swojej tury).
Gra przebiega zgodnie z kierunkiem ruchu
wskazówek zegara.
Grę wygrywa gracz, który jako jedyny nie został
rozerwany w eksplozji.
Nie ma możliwości, żeby wyczerpała się
talia kart, ponieważ jest w niej akurat tyle
eksplodujących kotków
, żeby zabić wszystkich
graczy oprócz jednego.
W każdej chwili
możesz sprawdzić, ile kart zostało
w
talii, żeby
ocenić ryzyko eksplozji.
Nie ma czegoś
takiego jak maksymalna czy
minimalna liczba kart
na ręce. Jeśli skończą Ci
się karty
, normalnie kontynuuj grę. Na
koniec
następnej tury dobierzesz
przynajmniej 1 kartę.
UW
AGA! W zależności od
liczby graczy mogą W
am
zostać nadmiarowe karty
rozbrojenia. Wtasuj
2 z nadmiarowych
kart rozbrojenia do talii, a
pozostałe
karty rozbrojenia usuń z gry
. (W przypadku rozgrywki
5-osobowej, wtasujesz do
talii tylko 1 kartę rozbrojenia).
UW
AGA! Łatwo znaleźć
te 2 karty
, ponieważ jako
jedyne mają inne rewersy niż
pozostałe.
WERSJA TURBO
– POLECANA DLA GRY 2- I3-OSOBOWEJ –
OCO CHODZI ZT
Ą MAT
Ą
2
3
4
5
6
CO KRY
JE PRZYSZŁOŚĆ
POT
ASUJ
KOCI DIABEŁ
PRZEKLĘTA DIABELSKOTŚĆ.
KOCI BÓG
BOSKA DOSKOTNAŁOŚĆ.
Zagraj albo spasuj, a potem dobierz.
Zagraj albo spasuj, a potem dobierz.
2×
3×
T
A K
OC
IA
KAR
T
A NI
E D
ZIAŁ
A W PO
JED
YNKĘ
.
ZA
GR
A
J 2
S
YRE
NK
O
T
Y J
AK
O
P
AR
Ę
, A
B
Y UKR
A
ŚĆ
L
OSOW
Ą KAR
TĘ OD I
NNE
GO GR
A
CZA
.
S
Y
R
E
N
K
O
T
S
Y
R
E
N
K
O
T
TA KOCIA KARTA NIE DZIAŁA W POJEDYNKĘ.
ZAGRAJ 2 SYRENKOTY JAKO PARĘ, ABY UKRAŚĆ
LOSOWĄ KARTĘ OD INNEGO GRACZA.
SYRENKOT
SYRENKOT
WYBUCHOWE
K
OMBINACJE
(
PRZECZYT
AJ TO DOPIERO PO ROZEGRANIU
SWOJEJ PIERWSZEJ GRY
)
Musisz natychmiast odkryć
tę kartę. O ile
nie masz
karty rozbrojenia – umierasz. Odrzuć wszystkie
swoje karty
, włączając w to eksplodującego kotka.
Po wylosowaniu eksplodującego kotka możesz
zagrać tę kartę, żeby nie umrzeć. Następnie
umieść zagraną kartę na stosie kart odrzuconych.
Natychmiast zakończ turę (bądź tury) bez
dobierania karty
. WYBIERZ GRACZA, który musi
zagrać 2 tury z rzędu. Oara ataku musi rozegrać
normalną turę (spasować albo zagrać kartę
i dobrać nową). Po pierwszej normalnie rozegranej
turze następuje kolejna. Gra toczy się dalej,
począwszy od zaatakowanego gracza.
Natychmiast zakończ turę (bądź tury) bez
dobierania karty
. Kolejny gracz musi zagrać 2 tury
z rzędu. Oara ataku musi rozegrać normalną turę
(spasować albo zagrać kartę i dobrać nową). Po
pierwszej normalnie rozegranej turze następuje
kolejna. Gra toczy się dalej, począwszy od
zaatakowanego gracza.
Jeśli oara karty ataku (zwykłego albo precyzyj
-
nego) sama zagra kartę ataku, jej tura natychmiast
się kończy i kolejny gracz musi rozegrać 4 tury
z rzędu – tak, dobrze widzisz, tury się sumują!
T
asuj talię, dopóki kolejny gracz nie powie Ci, że
masz przestać.
Weź kartę ze spodu talii, a
następnie zdecyduj,
czy chcesz ją zachować, czy odłożyć na wierzch
talii. Następnie zakończ turę.
Zmuś dowolnego gracza
do przekazania Ci 1
karty
ze swojej ręki.
T
o on decyduje, którą
kartę Ci odda.
4 KARTY
2 KARTY
2 KARTY
2 KARTY
2 KARTY
3 KARTY
EKSPLODUJĄC
Y KOTEK
ROZBRÓJ
ARMAGEDON
KOCI BÓG
KOCI DIABEŁ
DZIKI KOT
PREC
YZY
JNY AT
AK
AT
AKUJ
POT
ASUJ
ZPIEKŁA RODEM
PRZYSŁUGA
JAK DWIE KROPLE WOD
Y
JAK TRZY KROPLE WOD
Y
(
2×
)
(
2×
)
KOCIE KARTY
Odkryj 3 wierzchnie karty talii i pokaż je
WSZYSTKIM graczom, a następnie odłóż je
w tej samej kolejności.
T
e karty nie działają w pojedynkę, ale jeśli uda Ci
się zdobyć 2 takie same, to możesz ich użyć jako
pary
. Pozwala Ci ona ukraść losową kartę wy-
branemu graczowi.
Możesz też używać ich w wybuchowych
kombinacjach.
CO KRY
JE PRZYSZŁOŚĆ
T
eraz możesz stworzyć parę (która
pozwala
Ci ukraść losową
kartę wybranemu graczowi),
nie tylko zagrywając
identyczne kocie karty
,
ale zagrywając DOWOLNE
2 karty o tej
samej
nazwie (np. 2
karty tasowania albo 2
karty
pomijania).
T
a kombinacja działa tak samo
jak poprzednia,
ale tym razem
musisz zagrać 3 takie
same karty
i możesz dokładnie
sprecyzować, jaką kartę
chcesz dostać od
wybranego gracza. Jeśli ją
ma, musi Ci
ją oddać. Jeśli jej
nie ma – cóż,
odchodzisz z pustymi
rękami. Gdy zagrywasz
wybuchowe kombinacje, ignoruj
polecenia
zapisane na użytych
kartach.
Potem weź eksplodującego kotka i włóż go
w dowolne miejsce w talii. Nie możesz przy tym
przekładać ani tasować pozostałych kart.
T
woja tura dobiega końca, ale
nie dobierasz karty
.
6 KART
3 KARTY
1 KART
A
1 KART
A
4 KARTY
4 KARTY
PO 4 ZKAŻDEGO TYPU
T
a karta wywołuje
Armagedon, który 2 graczy
rozgrywa kartami z maty
. (Więcej szczegółów
znajdziesz w sekcji „Gdy zagrasz kartę
Armagedonu” na drugiej stronie).
Możesz zagrać kartę
Armagedonu tylko wtedy
,
gdy na macie znajdują się zarówno karta
Kociego Diabła, jak i karta Kociego Boga (czyli
jeśli nikt nie ma Kociego Boga na ręce). Wraz
z końcem
Armagedonu kończy się T
woja tura –
nie musisz dobierać karty
.
Karta
Armagedonu może zostać zneutralizowana
przy użyciu karty Nie, nie, nie, pod warunkiem
że zagrasz ją, zanim osoba, która zagrała kartę
Armagedonu, weźmie karty z maty
.
Jeśli zdobyłeś Kociego Boga w czasie
Armagedonu, weź go na rękę. Możesz zagrać
Kociego Boga w swojej turze jako DOWOLNĄ
kartę z talii
z wyjątkiem karty Nie, nie, nie
.
T
o oznacza, że możesz ją zagrać jako kartę
rozbrojenia, ataku albo jakąkolwiek inną kartę!
Gdy zagrasz kartę Kociego Boga, odłóż ją na matę
obok Kociego Diabła.
NIE ODKŁADAJ Kociego
Boga na stos kart odrzuconych
.
UW
AGA! Rewers karty Kociego Boga różni się od
rewersów pozostałych kart, które masz na ręce,
więc inni gracze mogą ją z łatwością ukraść, nawet
jeśli mają „wylosować” kartę z T
wojej ręki.
Koci Diabeł wybucha, jeśli znajduje się przed
T
obą na koniec
Armagedonu. Jeśli chcesz uniknąć
śmierci, musisz zagrać kartę rozbrojenia. Gdy
Armagedon dobiegnie końca, odłóż Kociego
Diabła z powrotem na matę.
UW
AGA! Jeśli zagrałeś kartę rozbrojenia, aby
uniknąć śmierci z
łapek Kociego Diabła, nie
możesz
włożyć żadnej karty z powrotem do talii. Po prostu
umieść kartę rozbrojenia
na stosie kart odrzuconych.
(Rozbrojenie przebiega inaczej niż zazwyczaj,
ponieważ nie rozbrajasz eksplodującego kotka).
Użyj jej jako dowolnej kociej karty (karty
, która
działa tylko w parze).
Nie możesz jej użyć jako karty innego typu
(np. tasowania czy ataku).
Nigdy nie wkładaj Kociego Diabła do talii.
Koci Diabeł musi zawsze wrócić na matę.
T
o może się przydać osobie, która wie, że
eksplodujący kotek już się zbliża.
Gracz, którego kartę chcesz
ukraść, tasuje karty na
ręce i rozkłada je
w wachlarzu rewersami do Ciebie.
Gdy to zrobi, wybierz
1 kartę. „Losowa karta” oznacza,
że nie możesz spojrzeć
na awersy kart. Jeśli ktoś ma
na ręce kartę Kociego
Boga, której rewers różni się
od pozostałych kart, możesz
ją wybrać!
2×
PRZEWODNIK
PO POLU BITWY
NIE MUSISZ TEGO CZYT
AĆ, CHYBA ŻE MASZ
PYT
ANIA DOTYCZĄCE KONKRETNY
CH KART
.
EK
SPLODUJĄCE K
OTKI
DOBRO K
ONTRA ZŁO
Jeśli zagrasz kartę
Armagedonu po tym,
gdy ktoś uczynił Cię oarą karty ataku,
kończysz w tej sposób tylko 1 ze swoich 2 tur
.
Nie możesz użyć karty Kociego Boga jako karty
Nie, nie, nie, bo inaczej negowałbyś każdą
próbę wykradnięcia Ci jej, a
to żadna frajda!
(
3×
)
W przypadku wszystkich ataków (zwykłych
i precyzyjnych), jeśli rozbroisz eksplodującego
kotka, zakończysz w ten sposób TYLKO 1 ze
swoich tur
. Po rozbrojeniu kotka musisz dalej
rozegrać pozostałe tury!
Anuluj działanie dowolnej
karty
, która nie jest
eksplodującym kotkiem
ani kartą rozbrojenia. T
o
tak, jakby każda karta po
przykryciu kartą Nie, nie,
nie przestawała istnieć.
Możesz też zagrać kartę
Nie, nie, nie na inną
kartę Nie, nie, nie, żeby
zneutralizować jej działanie i w rezultacie stworzyć
efekt „a jednak tak, przegrańcu” i tak dalej.
Możesz zagrać kartę Nie, nie, nie w dowolnym
momencie przed rozpoczęciem akcji, nawet jeśli
nie trwa T
woja tura. Wszystkie karty
, które zostały
zanienowane, wypadają z gry
. Umieść je na stosie
kart odrzuconych.
Możesz nawet zagrywać Nie, nie, nie przy
WYBUCHOWYCH KOMBINACJACH.
No to atak.
NIE!
Szlag.
BAM!
TAK!
Chcesz dopiec kolejnemu graczowi? Umieść
eksplodującego kotka na samym wierzchu talii.
Jeśli chcesz, możesz to zrobić pod stołem, żeby
inni gracze nie widzieli, gdzie umieszczasz kartę.
© 2023 Exploding Kittens | Wyprodukowano w Chinach.
Producent: Exploding Kittens 7162 Beverly Blvd #272, Los
Angeles, CA 90036 USA
Importer na UE: Exploding Kittens 10 Rue Pergolèse, 751
16 Paryż, Francja
Dystrybucja w Polsce: Rebel Sp. z o.o. ul. Budowlanych 64c 80-298 Gdańsk
wydawnictwo@rebel.pl www
.wydawnictwo.rebel.pl
support@explodingkittens.com www
.explodingkittens.com
5 KART
NIE, NIE, NIE
Pomiń
NOWOŚCI
iPhone 17 PRO
Iphone 17
Iphone 17 AIR
Samsung S25 FE
Nintendo Switch 2
Samsung Fold 7
Samsung Flip 7
Philips OneUp
JBL Flip 7
JBL Charge 6
Pomiń
GAMING
RTX 5070
RTX 5090
RX 9070 XT
GeForce RTX 4080 Super
Funko Pop
Nintendo Switch OLED
PS5
Fotel gamingowy
Karta graficzna do gier
Procesor do gier
Pomiń
NA CZASIE
Huśtawka ogrodowa
Grill gazowy
Jacuzzi
Zbiorniki na deszczówkę
Stół ogrodowy
Buty robocze
Lampy solarne
Pawilon ogrodowy
Ławka ogrodowa
Lampy ogrodowe
Pomiń
PORADNIK MEDIA EXPERT
Odkurzacz pionowy ranking
Smartwatch damski ranking
Jaka parownica do ubrań najlepsza?
Ranking odkurzaczy
Ranking ekspresów do kawy
Ranking pralek
Ranking lodówek
Ranking telefonów
Najlepsze gry planszowe
Robot sprzątający ranking
Pomiń
POMYSŁ NA PREZENT
Kubek Stanley
Prezent na ślub
Back To University
Pomysł na prezent
Prezent na Dzień Chłopaka
LEGO
Prezent dla mężczyzny
Prezent na 40. urodziny
Prezent dla 7-latka
Prezent dla 5-latka
Pokaż więcej
Pomiń sekcję
Najnowsze poradniki
Zobacz więcej
Ranking patelni tytanowych [TOP10]
Ranking mikrofalówek do zabudowy [TOP10]
Ranking szlifierek oscylacyjnych [TOP10]
Premiera EA Sports FC 26 już jutro! Co warto wiedzieć o grze zanim wbiegniecie na boisko?
Ranking żeli do prania [TOP10]
Ranking telewizorów do PS5 [TOP10]
Pierwsze uruchomienie zmywarki? Sprawdź, co musisz zrobić
Ranking książek dla 5-latka [TOP10]
Ranking powerbanków [TOP10]
Ranking klawiatur gamingowych [TOP10]
Ranking robotów kuchennych [TOP10]
Ranking aparatów natychmiastowych [TOP10]
Ranking rowerów górskich [TOP10]
Ranking foteli gamingowych do 500 zł [TOP10]
Ranking bieżni domowych [TOP10]
Sprawdź więcej poradników