AdmirałPiettDopóki Admirał Piett jest w grze, każdy Twój okręt zyskuje 1 .Ta zdolność wpływa również na okręty sojusznika.
AT-ATWeź na rękę kartę żołnierza ze swojego stosu kart odrzuconych.Gdy rozpatrujesz tę zdolność, możesz zdecydować, że zamiast Ciebie to Twój sojusznik
weźmie kartę żołnierza ze swojego stosu kart odrzuconych.
Barkażaglowa
JabbyWeź na rękę kartę łowcy nagród ze swojego stosu kart
odrzuconych.
Gdy rozpatrujesz tę zdolność, możesz zdecydować, że zamiast Ciebie to Twój sojusznik
weźmie kartę łowcy nagród ze swojego stosu kart odrzuconych.
BespinGdy pierwszy raz w turze zagrasz neutralną kartę, dobierz 1 kartę.
Zdolność może być aktywowana przez dowolnego gracza w drużynie, ale można ją rozpatrzyć
tylko raz na turę. Ten gracz, który pierwszy zagra neutralną kartę w turze, dobiera 1 kartę
(albo 2, jeśli obu graczy wybrało Bespin na swoje bazy).
ChewbaccaJeśli masz inną unikatową () jednostkę w grze, dobierz 1 kartę.Możesz dobrać kartę, jeśli Twój sojusznik ma unikatową jednostkę w grze.
CoruscantGdy zaczynasz swoją turę, podejrzyj 2 karty z wierzchu talii galaktyki.
Umieść jedną z powrotem na wierzchu talii, a drugą odrzuć.
Zdolność może być aktywowana przez dowolnego gracza w drużynie, ale można ją rozpatrzyć
tylko raz na turę. Zdecydujcie, który z graczy podejrzy 2 karty z wierzchu swojej talii galaktyki.
DagobahGdy odkryjesz tę bazę, anihiluj do 3 kart ze swojej ręki albo
swojego stosu kart odrzuconych.
Nie można anihilować kart sojusznika. Tylko gracz, który odkrywa Dagobah, może rozpatrzyć
tę zdolność.
DyrektorKrennicDobierz 1 kartę (2 karty, jeśli Twoją bazą jest Gwiazda Śmierci).Możesz dobrać 2 karty, jeśli Gwiazda Śmieci jest bazą sojusznika.
EndorDopóki Endor jest Twoją bazą, każda z Twoich jednostek
żołnierzy i pojazdów zyskuje 1 .
Ta zdolność działa jednostki żołnierzy i pojazdów obu graczy w drużynie. Jeśli obu graczy
wybrało Endor na swoje bazy, ich jednostki żołnierzy i pojazdów zyskują 2 .
FregataNebulon-BWybierz: Napraw 3 obrażenia ze swojej bazy albo zyskaj 3 .Zdolność może być aktywowana przez dowolnego gracza w drużynie, ale można ją rozpatrzyć
tylko raz na turę.
GenerałVeersJeśli masz w grze żołnierza lub pojazd, dobierz 1 kartę.Możesz rozpatrzyć tę zdolność, jeśli Twój sojusznik ma w grze żołnierza lub pojazd.
GwiazdaŚmierciWydaj 4 , aby zniszczyć okręt, który Twój przeciwnik ma w grze,
albo okręt w rzędzie galaktyki.
Zdolność może być aktywowana przez dowolnego gracza w drużynie, ale można ją rozpatrzyć
tylko raz na turę. Jeśli obu graczy w drużynie wybrało Gwiazdę Śmierci na swoje bazy,
zdolność może być rozpatrzona 2 razy, za każdym razem przez dowolnego gracza w drużynie.
HanSoloDobierz 1 kartę (2 karty, jeśli masz w grze Sokoła Millennium).Możesz dobrać 2 karty, jeśli Twój sojusznik ma w grze Sokoła Millennium.
HothDopóki Hoth jest Twoją bazą, zapobiegasz 2 pierwszym
obrażeniom zadanym Hoth w każdej turze.
Jeśli obu graczy w drużynie wybrało Hoth na swoje bazy, zapobiegają w turze przeciwników
4 pierwszym obrażeniom rozdzielonym dowolnie między obie bazy.
HWK-290Anihiluj tę jednostkę, aby naprawić 4 obrażenia ze swojej bazy.Gdy anihilujesz tę jednostkę, możesz naprawić 4 obrażenia ze swojej bazy albo z bazy
sojusznika.
IG-88Gdy IG-88 pokona cel w rzędzie galaktyki, anihiluj 1 kartę ze
swojej ręki albo swojego stosu kart odrzuconych.
Nie można anihilować kart sojusznika. Tylko gracz, który użył IG-88 do pokonania celu
w rzędzie galaktyki, może anihilować kartę.
Imperialny
lotniskowiecDopóki Imperialny lotniskowiec jest w grze, każdy Twój myśliwiec
zyskuje 1 .Ta zdolność wpływa również na myśliwce sojusznika.
JedhaDopóki Jedha jest Twoją bazą, pierwsza neutralna karta, którą
kupujesz w swojej turze, traa na Twoją rękę. Musisz anihilować
pozyskaną w ten sposób kartę na koniec swojej tury.
Zdolność może być aktywowana przez dowolnego gracza w drużynie, ale można ją rozpatrzyć
tylko raz na turę. Ten gracz, który pierwszy kupi neutralną kartę w turze, dodaje ją do swojej ręki.
KafreneGdy pierwszy raz w turze zagrasz neutralną kartę, dobierz 1 kartę.
Zdolność może być aktywowana przez dowolnego gracza w drużynie, ale można ją rozpatrzyć
tylko raz na turę. Ten gracz, który pierwszy zagra neutralną kartę w turze, dobiera 1 kartę
(albo 2, jeśli obu graczy wybrało Kafrene na swoje bazy).
KalamarGdy odkryjesz tę bazę, kup kartę Rebelii albo neutralną z rzędu
galaktyki bez płacenia kosztu i weź ją na rękę.Gdy odkryjesz tę bazę, zdecyduj, czy Ty, czy Twój sojusznik rozpatrzy tę zdolność.
KeldoriańskimistykAnihiluj tę jednostkę, aby anihilować 1 kartę ze swojej ręki albo
swojego stosu kart odrzuconych.
Nie można anihilować kart sojusznika. Tylko gracz, który zagrał tę kartę, może rozpatrzyć