Znaleziono w kategoriach:
Gra planszowa REBEL Dodatek do gry Mysterium Sekrety i kłamstwa 2012616

Instrukcja obsługi Gra planszowa REBEL Dodatek do gry Mysterium Sekrety i kłamstwa 2012616

Wróć
MAKABRYCZNE ODKRYCIE
W POSIADŁOŚCI WARWICKÓW
Wydanie wieczorne
Głos Warwick
Środa, 5 listopada
We wtorek, 4 listopada, bladym świtem
psy myśliwskie barona Woodville’a
dokonały straszliwego odkrycia.
Hrabia Warwick, Szkocja
21 marca 1924 roku
Jessalyn Smith, Rochester, Nowy Jork
Moja droga przyjaciółko,
Twoje karty nie kłamią. Niestety duch służącego wciąż tuła
się po tym świecie.
Gdy otrzymałem Twój list, zacząłem szukać informacji
o szczegółach jego życia. Okazuje się, że nic w tej sprawie
nie jest czarno-białe. Wielu mieszkańców wypowiedziało się
na temat przyczyny jego śmierci, ale każdy miał inną teorię.
Pojawiały się wątki szantażu, zdrady czy miłości…
Co dziwniejsze, tuż przed tragedią miały miejsce podejrzane
wydarzenia.
Musimy znaleźć więcej odpowiedzi, jeśli chcemy na dobre
uwolnić tego umęczonego ducha z ziemskich okowów.
Czy byłabyś skłonna raz jeszcze przybyć do posiadłości w noc
Samhain, aby razem z naszymi przyjacłmi rozwikłać tę
tajemnicę?
Z serdecznymi pozdrowieniami
Wczorajszego wieczoru
znamienite stajnie
rodu Warwicków strawił
potężny pożar.
Na szczęście nie ma
oar śmiertelnych.
Służby nadal ustalają
przyczynę pożaru.
Ciąg dalszy na stronie 8.
OGIEŃ W POSIADŁOŚCI
WARWICKÓW
Karty historii stanowią alternatywę dla kart przedmiotów. Podczas przygotowania
do gry zdecydujcie, czy będziecie korzystać z kart przedmiotów, czy z kart historii.
Jeśli gracie z kartami przedmiotów, odłóżcie karty historii do pudełka
nie będą używane podczas rozgrywki. Dobierzcie tyle kart postaci, miejsc
i przedmiotów, ile wskazuje tabela w instrukcji do gry podstawowej (zob. str. 4).
Jeśli gracie z kartami historii, odłóżcie karty przedmiotów do pudełka nie
będą używane podczas rozgrywki. Dobierzcie tyle kart postaci, miejsc i hi-
storii, ile wskazuje tabela w instrukcji do gry podstawowej (zob. str. 4).
Potraktujcie karty historii jak karty przedmiotów.
Poprowadźcie rozgrywkę według zasad gry podstawowej.
Elementy i przygotowanie do gry
42 karty wizji
Duch tasuje karty wizji z dodatku
Se-
krety i kłamstwa
z 84 kartami wizji
z gry podstawowej i tworzy zakrytą ta-
lię, do której może także wtasować 42
karty z dodatku
Ukryte znaki
.
Potasujcie karty postaci, miejsc i przedmiotów dla badaczy z dodatku
Sekrety
i kłamstwa
odpowiednio z kartami postaci, miejsc i przedmiotów dla badaczy z gry
podstawowej (lub z dodatku
Ukryte znaki
).
66 kart dla ducha66 kart dla badaczy
Karty postaci
Karty ponumerowane na odwrocie od SL1 do SL6.
6 6 kart dla ducha66 kart dla badaczy
Karty miejsc
Karty ponumerowane na odwrocie od SL7 do SL12.
6 6 kart dla ducha66 kart dla badaczy
Karty przedmiotów
Karty ponumerowane na odwrocie od SL13 do SL18.
To jest dodatek do gry
Mysterium
.
Poza przygotowaniem do gry obowiązują wszystkie zasady
gry podstawowej. Ten dodatek nie wprowadza nowych zasad.
Dołóżcie karty postaci, miejsc i przedmiotów dla ducha z dodatku
Sekrety i kłam-
stwa
odpowiednio do kart postaci, miejsc i przedmiotów dla ducha z gry podsta-
wowej
(lub z dodatku
Ukryte znaki
).
18 18 kart dla ducha1818 kart dla badaczy
Karty historii
Karty ponumerowane na odwrocie od SL19 do SL36.
Na każdej karcie historii znajduje się potencjalny
motyw zabójstwa ducha.

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756