Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Menu
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
Bądź na plus
Oszczędzaj na zakupach
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Menu
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Schowek
Koszyk
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
Bądź na plus
Oszczędzaj na zakupach
Strona główna
›
Instrukcje obsługi
›
Instrukcje REBEL
›
Instrukcja Gra planszowa REBEL Wsiąść do pociągu Zorza polarna 2026095
Znaleziono w kategoriach:
Gry planszowe
(269)
Wróć
Instrukcja obsługi Gra planszowa REBEL Wsiąść do pociągu Zorza polarna 2026095
Wróć
Pobierz
Drukuj
Udostępnij
Wyświetl w osobnym oknie
W
itaj
cie
w kr
ajach
północnych!
Podczas podróży
przez
Danię,
Nor
wegię,
Szwecję
i
Finlandię
odwiedzicie
najpiękniejsze
zakątki tej części Eur
opy
Pół
nocnej. Odkr
yjecie tętniące życiem sto
ł
eczne miasta por
towe, a za
koł
em podbiegunowym będziecie się rozk
oszować widokiem or
dów
.
Zbudujecie
linie
kolejo
we
pro
wadzące
przez
wioski,
lasy
i
góry
,
któr
e
czynią
ten
obszar
tak
wyjątko
wym.
Wyznaczycie
trasy
promó
w
przez
T
urku
czy
kolor
owe
Ber
gen
i
zawalczycie
o stwor
zenie najprężniej dział
ającego przedsiębiorst
wa transpor
towego w regionie!
2–5
30 – 60’
8
+
2
2
Z
awartość
u
plansza krajów północnych,
u
200 kolor
owy
ch wagonik
ów (po 40 w każdym k
olorze oraz kilka zapasowych),
u
180 ilustrowan
ych kart:
u
5 drewnian
ych znacznik
ów punktacji (po 1 dla każdego gracza),
u
instrukcja.
P
rzygotowanie
gry
P
ołóżcie planszę pośrodku
stołu. Każdy z
graczy otr
zymuje element
y w wybranym
przez siebie k
olorze:
40
wagoników
i
znacznik
punktacji.
Nadmiar
owe
elementy
należy
odłożyć
do
pudełka.
Znaczniki
punktacji
należy
umieścić
obok
pola
„100”
znajdującego
się
na
biegnącym
dook
oła
planszy
tor
ze
punktacji.
P
odczas gry
, gdy gracz zdobywa punkty
, pr
zesuwa swój znacznik o odpowiednią liczbę pól.
P
otasujcie
karty W
agonów
i
rozdajcie
każdemu
z grac
zy
po
4 z
nich.
St
anowią
początk
ową
ręk
ę
gracza
.
Z
pozostałych
kart
W
agonów
stwór
zcie
stos
i
połóżcie
go
obok
planszy
.
Następnie
odkryjcie
5
wier
zchnich
kart z powsta
łego stosu i poł
óżcie je obok planszy
.
P
otasujcie
karty Celó
w
, odkryjcie
4 wierzchnie
kar
ty i
połóżcie
je
obok
planszy
.
P
ozostałe
kar
t
y
Celów
należy usunąć z gr
y i umieścić w pudeł
ku.
P
otasujcie
kar
ty
Biletów
i
ro
zdajcie
po
4
kar
ty
każdemu
z
graczy
.
Pozostałe
kar
ty
Biletów
połóżcie
w
formie
zakr
y
tego
stosu
obok
plansz
y
.
Gracze
potajemnie
poznają
treść
swoich
kart
Biletów
i
decydują,
które
z
nich
chcą
zachować.
Gracz
musi
zachować
co
najmniej
2
kar
ty
Biletów
,
ale
może
zachować
ich
więcej.
Odr
zucone
kart
y
umieśćcie
na
spodzie
stosu
kart
Biletów
.
Gracze
tr
zymają swoje kar
ty Biletów w sekrecie do k
ońca gry
.
Mo
ż
e
cie r
ozpocząć r
ozgrywkę
.
C
el
gry
Celem
gry
jest
zdob
ycie
jak
najwięk
szej
liczby
punktów
.
Punkty
można
zdobywać
poprzez:
u
twor
zenie połączeń między 2 sąsiadującymi miastami na planszy;
u
realizowanie
Biletów
popr
zez
utwor
zenie
trasy
(nieprzer
wanego
ciągu połączeń) między 2 wskazanymi na karcie
Biletu miastami;
u
r
ealizowanie Celów na k
oniec gr
y
.
Gracz może stracić punkty
, jeśli nie zr
ealizuje swoich Biletów
.
114 kart Wagonów (po 12 w każ
dym kolorze i 18 kart Lokomotyw
)
55 kart Biletów
S
T
O
C
K
H
O
L
M
S
T
O
C
K
H
O
L
M
K
Ø
B
E
N
H
A
V
N
K
Ø
B
E
N
H
A
V
N
S
T
O
C
K
H
O
L
M
S
T
O
C
K
H
O
L
M
K
Ø
B
E
N
H
A
V
N
K
Ø
B
E
N
H
A
V
N
5
5
5
5
11 kart Celów
7
7
7
7
7
7
7
7
3
3
TR
OMSØ
TR
OMSØ
TR
OMSØ
TR
OMSØ
5
5
5
5
5
5
5
5
7
7
7
7
7
7
7
7
Stockholm
Stockholm
KØBENHA
VN
KØBENHA
VN
OSLO
OSLO
HELSINKI
HELSINKI
Stockholm
Stockholm
KØBENHA
VN
KØBENHA
VN
OSLO
OSLO
HELSINKI
HELSINKI
7
7
7
7
7
7
7
7
10
10
10
10
10
10
10
10
1
P
rzebieg
tury
graCza
Gr
ę
r
o
zpoc
z
yna
najbar
dziej
doświadc
z
on
y
podr
ó
żnik
,
a
następnie
r
o
z
gr
y
wka
toc
z
y
się
z
godnie
z
kierunkiem
ruchu
wskaz
ó
w
ek
z
egara.
W
sw
ojej
tur
z
e
grac
z
musi
pr
z
epr
o
w
adzić
1
(
wył
ąc
znie!)
z
3
dostępn
y
ch
ak
cji:
Dobranie kar
t W
agonó
w –
grac
z
dobiera
do
2
kar
t
i
umies
z
c
za
je
na
sw
ojej
r
ęce
.
Ut
w
or
zenie
po
ł
ączenia
–
grac
z
t
w
or
z
y
po
ł
ąc
z
enie
międz
y
2
s
ąsiadując
ymi
miast
ami
na
plans
z
y
popr
z
e
z
zagranie
z
r
ęki
kar
t
W
agonó
w
.
Dobranie kar
t Biletó
w –
grac
z
dobiera
3
kar
t
y
Biletó
w
z
wier
z
chu
stosu,
z
któr
y
ch
musi
zacho
w
ać
co
najmniej
1
kar
tę
Biletu.
Dobier
anie kar
t Wagonów
W
t
alii
W
agonó
w
znajdują
się
kar
t
y
W
agonó
w
w
każ
dym
z
8
k
olor
ó
w
oraz
kar
t
y
Lok
omot
y
w
.
K
olor
y
każ
dego
r
odzaju
kar
t
W
agonó
w
odpo
wiadają
r
ó
żn
ym
po
ł
ąc
z
eniom
pomiędz
y
miast
ami
na
plans
z
y
–
oleto
wym,
nie
bieski
m,
pomar
ańc
z
o
wym
,
bi
a
ł
ym,
zi
elon
ym,
ż
ó
ł
t
ym,
c
za
rn
ym
i
c
z
er
w
on
ym.
K
ar
t
y
Lok
o
mot
y
w
s
ą
wielok
olor
o
w
e
i
mogą
zast
ąpić
do
w
olną
kar
tę
wymaganą
do
ut
w
or
z
enia
po
ł
ąc
z
eń
(r
ó
wnie
ż
pr
omo
wy
ch).
Grac
z,
któr
y
z
dec
y
duje
się
dobrać
kar
t
y
W
agonó
w
,
mo
ż
e
dobrać
2
kar
t
y
.
K
aż
dą
z
nich
mo
ż
e
wziąć
s
poś
r
ód
5
odkr
y
t
y
ch
kar
t
albo
z
wier
z
chu
stosu
le
żącego
r
e
w
ersem
do
gór
y
(
w
ciemno
).
Jeśli
grac
z
dobier
z
e
kar
tę
z
wr
óconą
aw
ersem
do
gór
y
,
nat
y
chmiast
u
zupe
ł
nia
puste
miejsce
no
w
ą
kar
t
ą
z
e
stosu.
Uw
aga!
W
p
r
z
ec
iwień
st
wie
do
w
ięk
s
z
ośc
i
gie
r
z
s
erii
W
s
iąść
do
P
o
cią
gu
w
Z
or
z
y
po
l
a
rn
e
j
g
ra
c
z
e
n
i
e
odr
zucają
5
odkr
y
t
y
ch
kar
t
W
agonów
,
jeśli
co
najmniej
3
z
nich
to
kar
t
y
Lok
omot
y
w.
W
każ
dym
momencie
gr
y
grac
z
mo
ż
e
mieć
na
r
ęce
do
w
olną
lic
zbę
kar
t.
Gdy
stos
kar
t
W
agonó
w
się
wy
c
z
erpie
,
nale
ż
y
pot
aso
w
ać
kar
t
y
odr
zucone
i
uformo
w
ać
z
nich
no
wy
stos
.
K
ar
t
y
nale
ż
y
bar
dz
o
dokł
adnie
pr
z
et
aso
w
ać
,
gdyż
grac
z
e
odr
zucają
z
est
awy
kar
t
t
y
ch
s
am
y
ch
k
olor
ó
w
.
W
nie
z
wykle
r
zadkim
pr
z
ypadku,
gdy
kar
t
brakuje
zar
ó
wno
w
stosie
W
agonó
w
,
jak
i
w
stosie
kar
t
odr
zucon
y
ch
(
gdyż
grac
z
e
t
r
z
ymają
du
żą
lic
zbę
kar
t
na
r
ęce
),
grac
z
nie
mo
ż
e
wybrać
ak
cji
dobierania
kar
t
W
agonó
w
.
Musi
w
tedy
wyk
onać
inną
ak
cję:
ut
w
or
z
y
ć
po
ł
ąc
z
enie
albo
dobrać
kar
t
y
Biletó
w
.
Dobier
anie kar
t Lokomotyw
Gdy
grac
z
chce
dobrać
odkr
y
t
ą
kar
tę
Lok
omot
y
wy
,
musi
to
b
y
ć
pier
ws
za
kar
t
a
,
którą
dobier
z
e
w
danej
tur
z
e
,
i
nie
mo
ż
e
dobrać
k
olejnej
.
Uw
aga!
Jeśli
jednak
ma
s
z
cz
ęście
i
dobier
z
e
kar
tę
Lok
omot
y
wy
z
e
stosu
leżącego
r
ewersem
do
gór
y
,
licz
y
się
ona
jak
pojedyncza
kar
t
a
i
gracz
nadal
moż
e
dobrać
drugą
kar
tę
w
tej
tur
z
e.
Utworz
enie
połącz
enia
P
o
ł
ąc
z
enie
to
ciąg
pól
w
1
k
olor
z
e
(t
ak
ż
e
w
s
zar
ym
k
olor
z
e
),
któr
e
ł
ąc
zą
z
e
sobą
2
s
ąsiadujące
miast
a
na
plans
z
y
.
Ab
y
ut
w
or
z
y
ć
po
ł
ąc
z
enie
,
grac
z
musi
zagrać
z
est
aw
kar
t
W
agonó
w
w
lic
zbie
r
ó
wnej
lic
zbie
pól
międz
y
dan
ymi
miast
ami.
Zest
aw
zagran
y
ch
kar
t
musi
odpo
wiadać
k
olor
o
wi
po
ł
ąc
z
enia.
K
ar
t
a
Lok
omot
y
wy
mo
ż
e
z
ost
ać
u
ż
y
t
a
zamiast
kar
t
y
do
w
olnego
k
oloru
(
z
ob
.
pr
z
ykł
ad
1
).
P
o
ł
ąc
z
enia
k
oloru
s
zar
ego
s
ą
po
ł
ąc
z
eniami
pr
omo
wymi
i
mogą
z
ost
ać
ut
w
or
z
one
za
pomocą
z
est
awu
kar
t
do
w
olnego
,
ale
jednego
k
oloru
(
z
ob
.
Pr
om
y
).
G
d
y
g
r
a
c
z
t
w
o
r
z
y
p
o
ł
ą
c
z
e
n
i
e
,
p
o
z
a
g
r
a
n
i
u
k
a
r
t
u
m
i
e
s
z
c
z
a
p
o
1
p
l
a
s
t
i
k
o
w
y
m
w
agoniku
sw
ojego
k
oloru
na
każ
dym
polu
tego
po
ł
ąc
z
enia.
P
o
ut
w
or
z
eniu
po
ł
ąc
z
enia
odr
zuca
ws
z
ystkie
zagrane
kar
t
y
.
Następnie
pr
z
esuw
a
sw
ój
znac
znik
punkt
acji
o
odpo
wiednią
lic
zbę
pól
(
z
ob
.
niż
ej
)
na
tor
z
e
punkt
acji.
Grac
z
mo
ż
e
ut
w
or
z
y
ć
do
w
olne
nie
zajęte
po
ł
ąc
z
enie
na
plans
z
y
.
No
w
e
po
ł
ąc
z
enie
nie
musi
w
żaden
s
posób
st
ano
wić
k
ont
ynuacji
po
ł
ąc
z
eń
grac
za.
Grac
z
mo
ż
e
ut
w
or
z
y
ć
t
ylk
o
1
po
ł
ąc
z
enie
natur
ę
.
Międz
y
niektór
ymi
miast
ami
biegną
podw
ójne
i
pot
r
ójne
po
ł
ąc
z
enia.
Grac
z
nie
mo
ż
e
zająć
więcej
niż
1
nitki
t
akiego
po
ł
ąc
z
enia.
4
4
W
ażne!
u
W
r
oz
gr
y
wkach
2-
i
3-osobowy
ch
gracz
e
mogą
k
or
z
yst
ać
t
y
lk
o
z
1
nit
ki
podwójnego
poł
ącz
enia.
Pier
ws
z
y
gracz
r
ealizujący
t
akie
p
o
ł
ą
c
z
e
n
i
e
m
o
ż
e
z
a
j
ą
ć
d
o
w
o
l
n
ą
n
i
t
k
ę
,
p
o
cz
ym
druga
nitka
st
aje
się
niedostępna
dla
poz
ost
a
ł
y
ch
gracz
y.
u
W
r
oz
gr
y
wce
2-osobowej
gracz
e
mogą
k
or
z
yst
ać
t
ylk
o
z
1
nitki
potr
ójnego
poł
ącz
enia,
a
w
r
oz
gr
y
wce
3-osobowej
t
ylk
o
z
2
nitek
potr
ójnego
poł
ącz
enia.
Jedynie
w
r
oz
gr
y
wkach
4-
i
5-osobowy
ch
gracz
e
mogą
k
or
z
yst
ać
z
obu
nitek
podwójnego
poł
ącz
enia
i
ws
z
ystkich
3
nitek
potr
ójnego
poł
ącz
enia.
Promy
Pr
om
y
to
s
pecjalne
po
ł
ąc
z
enia
pomiędz
y
2
mia
st
ami
r
o
z
dzielon
ymi
pr
z
e
z
w
odę
.
Wyr
ó
żnia
je
s
zar
y
k
olor
i
s
ymbol
lok
omot
y
wy
znajdując
y
się
na
co
najmniej
1
polu
po
ł
ąc
z
enia.
Ab
y
ut
w
or
z
y
ć
po
ł
ąc
z
enie
pr
omo
w
e
,
grac
z
musi
zagrać:
kar
tę
Lok
omot
y
wy
ALBO
par
ę
kar
t
W
agonó
w
tego
s
amego
k
oloru
za
każ
dy
s
ymbol
lok
omot
y
wy
pr
z
edst
awion
y
na
po
ł
ąc
z
eniu
i
u
zupe
ł
nić
je
t
yloma
kar
t
ami
kar
t
W
agonó
w
w
w
y
b
r
an
ym
k
olor
z
e
(któr
y
mo
ż
e
się
r
ó
żnić
od
k
olor
ó
w
par
kar
t
W
a
gonó
w
zagra
n
y
ch
za
s
ymbole
lok
omot
y
wy
),
ile
z
ost
a
ł
o
pól
be
z
s
ymboli
lok
omot
y
wy
.
Pr
emie
O
b
ok
p
ó
l
n
i
e
k
t
ór
y
c
h
p
o
ł
ą
c
z
eń
z
n
a
jd
u
j
ą
si
ę
i
k
on
y
pr
e
m
i
i
„
+
X
”
.
P
o
u
t
w
o
r
z
e
ni
u
t
a
ki
e
g
o
po
ł
ąc
z
enia
grac
z
dobiera
t
yle
kar
t
W
agonó
w
z
wier
z
chu
stosu
le
żącego
r
e
w
ersem
do
gór
y
,
ile
pr
z
edst
awiono
na
ik
onie
pr
emii
pr
z
y
po
ł
ąc
z
eniu.
Nie
mo
ż
e
ich
dobrać
s
poś
r
ód
odkr
y
t
y
ch
kar
t
W
agonó
w
.
Pr
z
ykł
ad
1.
Aby
ut
wor
z
y
ć
ż
ół
te
poł
ącz
enie,
gracz
oletowy
moż
e
zagrać
dowoln
y
z
z
est
awów
kar
t
:
2
ż
ół
te
kar
t
y
W
agonów
,
1
ż
ół
t
ą
kar
tę
W
agonu
i
1
kar
tę
Lok
omot
y
wy
albo
2
kar
t
y
Lok
omot
y
w.
Pr
z
ykł
ad
2.
Aby
ut
wor
z
y
ć
poł
ącz
enie
pr
omowe,
wraz
z
z
est
awem
kar
t
W
agonów
tego
s
amego
k
oloru
gracz
oletowy
musi
zagrać
pr
z
ynajmniej
1
kar
tę
Lok
omot
y
wy
albo
par
ę
t
akich
s
am
y
ch
kar
t
W
agonów.
Pr
emie
Pr
z
ykł
ad
3.
Aby
ut
wor
z
y
ć
poł
ącz
enie
pr
omowe
z
Mo
i
Rana
do
Nar
viku,
gracz
moż
e
zagrać
kar
tę
Lok
omot
y
wy
i
par
ę
ident
y
czn
y
ch
kar
t
W
agonów
(poniew
aż
na
polach
s
ą
2
s
ymbole
lok
omot
y
wy
)
oraz
2
kar
t
y
W
agonów
tego
s
amego
k
oloru
za
r
es
z
tę
poł
ącz
enia
(k
olor
moż
e
się
r
óżnić
od
k
oloru
kar
t
W
agonów
zagran
y
ch
za
s
ymbole
lok
omot
y
wy
).
5
5
Pomiń
NOWOŚCI
iPhone 17 PRO
Iphone 17
Iphone 17 AIR
Samsung S25 FE
Nintendo Switch 2
Samsung Fold 7
Samsung Flip 7
Philips OneUp
JBL Flip 7
JBL Charge 6
Pomiń
GAMING
RTX 5070
RTX 5090
RX 9070 XT
GeForce RTX 4080 Super
Funko Pop
Nintendo Switch OLED
PS5
Fotel gamingowy
Karta graficzna do gier
Procesor do gier
Pomiń
NA CZASIE
Huśtawka ogrodowa
Grill gazowy
Saturator do wody
Zbiorniki na deszczówkę
Stół ogrodowy
Buty robocze
Lampy solarne
Pawilon ogrodowy
Ławka ogrodowa
Lampy ogrodowe
Pomiń
PORADNIK MEDIA EXPERT
Odkurzacz pionowy ranking
Smartwatch damski ranking
Jaka parownica do ubrań najlepsza?
Ranking odkurzaczy
Ranking ekspresów do kawy
Ranking pralek
Ranking lodówek
Ranking telefonów
Najlepsze gry planszowe
Robot sprzątający ranking
Pomiń
POMYSŁ NA PREZENT
Kubek Stanley
Prezent na ślub
Back To University
Pomysł na prezent
Prezent na Dzień Chłopaka
LEGO
Prezent dla mężczyzny
Prezent na 40. urodziny
Prezent dla 7-latka
Prezent dla 5-latka
Pokaż więcej
Pomiń sekcję
Najnowsze poradniki
Zobacz więcej
Ranking frytkownic beztłuszczowych [TOP10]
Ranking suszarek do prania [TOP10]
Ranking soundbarów [TOP10]
Dlaczego smartwatch nie łączy się z telefonem?
Ranking płyt indukcyjnych [TOP10]
Ranking foteli do pracy przy komputerze [TOP10]
Nigdy więcej remontowego chaosu! Sprawdź idealną kolejność prac wykończeniowych
Firanki, które odmienią Twój salon – sprawdź nasze propozycje!
Nowy sprzęt od be quiet! Obudowy Light Base i wentylatory Pure Wings 3 wchodzą do gry
Jak wybrać dodatkową klawiaturę do laptopa?
Przerabianie zdjęć, jak zrobić to dobrze?
Jaki atlas do ćwiczeń w domu kupić?
Najpopularniejsze lalki dla dziewczynek
Ranking zapięć rowerowych [TOP10]
Ranking tabletek do zmywarki [TOP10]
Sprawdź więcej poradników