Znaleziono w kategoriach:
Gra planszowa TREFL Spy Guy Junior Zwierzaki 02595

Instrukcja obsługi Gra planszowa TREFL Spy Guy Junior Zwierzaki 02595

Wróć
1
2
Zanim Spy Guy został światowej sławy detektywem,
już od najmłodszych lat starał się pomagać innym.
Alfred Moritz próbuje złapać wszystkie zwierzaki świata,
by zamknąć je w swoim prywatnym zoo.
Czy wspólnie ze Spy Guyem uda się Wam go dogonić,
nim ten osiągnie swój cel?
Wraz ze Spy Guyem musicie złapać
Alfreda Moritza, zanim ten zamknie
wszystkie zwierzęta w swoim zoo.
Jeśli zdołacie go dogonić
i powstrzymać,
wygrywacie!
CEL GRY
ELEMENTY GRY
3+ 1-4 20 min
plansza
10 znaczników
poszlak
56 kart poszlak
2 pionki z podstawkami
klepsydra
3
Ułóżcie planszę na stole lub podłodze tak,
by zbudować tor gry.
Pionek Spy Guya ustawcie na
pierwszym polu toru, w miejscu
oznaczonym jego wizerunkiem.
Klepsydrę i znaczniki poszlak
umieśćcie obok planszy.
Pionek Moritza umieśćcie na jednym
z oznaczonych pól. W zależności
od tego, w ile osób gracie, ustawcie
pionek na polu , , albo . Karty poszlak potasujcie
i stwórzcie z nich zakrytą talię
(obrazkami poszlak do dołu).
PRZYGOTOWANIE GRY
4
By dogonić i powstrzymać Moritza, razem ze Spy Guyem musicie odnaleźć jak
najwięcej poszlak poukrywanych na całej planszy! Im więcej ich odnajdziecie,
tym szybciej Wasz pionek dogoni uciekiniera. Przedmioty, które musicie
odnaleźć, umieszczone zosty na kartach poszlak.
To jest poszlaka,
której aktualnie
poszukujecie.
Liczba śladów buta
informuje Was, o ile pól
do przodu porusza się
Moritz w swojej turze.
Pamiętajcie – przedmiot na
karcie poszlak zawsze wygląda
identycznie jak na planszy.
Jest tego samego kształtu
i koloru, choć może się trochę
różnić wielkością.
Oznaczenie poszlaki.
Ostatnia liczba
podpowiada, ile
takich poszlak ukryło
się na planszy.
KARTY POSZLAK
5
Spy Guy Junior ZwierzakiSpy Guy Junior Zwierzaki jest grą kooperacyjną, w której wszyscy
kierujecie ruchami Spy Guya. Rozgrywka składa się z serii naprzemiennie
występujących po sobie tur Spy Guya i Moritza. Grę rozpoczyna Spy Guy.
Odsłońcie ze stosu jedną kartę poszlak.
Wskazuje ona przedmiot, którego w tej
turze musicie szukać na planszy.
Wszyscy wypatrujcie na planszy poszukiwanego przedmiotu.
Będzie występował w więcej niż jednym miejscu. Jeżeli któremuś
z Was uda się go wypatrzyć, kładzie na nim znacznik poszlak.
Policzcie, ile poszukiwanych
przedmiotów udało się Wam znaleźć.
Przesuńcie pionek Spy Guya o tyle samo pól
w kierunku Moritza.
Zdejmijcie wszystkie znaczniki poszlak z planszy.
Gdy piasek w klepsydrze się przesypie,
poszukiwania się kończą! Nie możecie
już dokładać kolejnych znaczników.
Od razu po odkryciu karty
obróćcie klepsydrę.
ROZGRYWKA
TURA SPY GUYA
Spójrzcie na odkrytą w turze Spy Guya kartę poszlak.
Przesuńcie pionek Moritza o tyle pól w stronę końca
planszy, ile śladów buta widnieje na karcie.
TURA MORITZA

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756