Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Menu
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
Bądź na plus
Oszczędzaj na zakupach
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Menu
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Schowek
Koszyk
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
Bądź na plus
Oszczędzaj na zakupach
Strona główna
›
Instrukcje obsługi
›
Instrukcje ALBI
›
Instrukcja Gra planszowa ALBI Herbaciany ogród 59263
Znaleziono w kategoriach:
Gry planszowe
(15)
Wróć
Instrukcja obsługi Gra planszowa ALBI Herbaciany ogród 59263
Wróć
Pobierz
Drukuj
Udostępnij
Wyświetl w osobnym oknie
2
)
F
AZA PO
RZĄD
K
O
W
ANIA
Podczas fa
zy
porządkowania
gracze
przyg
otowują grę
do
następnej ru
ndy
.
A)
Przesuwaj
ą
znacznik
rundy o
1
pole
.
B)
Przekazują żeton gracza
rozpoczy
nająceg
o
na
stęp
-
nem
u graczow
i
zg
odnie z
ru
chem wskazów
ek zegara.
C)
Usu
wają pi
erwszą o
d le
wej kar
tę z
rzędu w
yłożony
ch
kart
y a
kcji
.
Pozostałe kar
t
y
a
kcji prz
esuwaj
ą o
jedno
pole w
lewo
.
Z
tal
ii a
kcji od
kr
y
waj
ą
nową kar
tę
iu
mies
zcza
ją na
pi
er
wszy
m
polu od
pra
wej
.
D)
K
ażdy
gracz przenos
i za
grane kar
t
y
z
obsz
aru
gr
y
pod
swoj
ą
planszą gracza na
s
wó
j
osob
ist
y
stos kar
t
odrzucony
ch p
o praw
e
j st
roni
e planszetk
i
gracza.
E)
Dojr
ze
wa
nie
herb
at
y:
W
sz
ysc
y
g
racze
jednocześnie
przep
rowad
zają proce
s
dojrzewania
herba
t
y
.
W
szyst
kie ziel
one (
św
ieże
) l
iście her
baty
są
prze
suwane o
1kosz w
lewo (
jeśli her
bata jest już
jakości1, pozostaje wkoszu jakości 1)
. W
sz
ystk
ie
brązowe (
sfe
rmentowane
)
liście herbaty
są
prze
suwane o
1 kosz w
pra
wo (jeśli herba
ta
jest już
jakości 6, pozostaje wt
ym
samy
m
kos
zu)
.
Prz
ykład:
Ka
rol ma nas
wojej planszet
ce 6 liści. Jeden św
ież
y
liść jak
ośc
i 1 pozostaje wt
ym koszu. D
wa św
ieże liśc
ie jakości
3
są przes
uwane do kosza jak
ośc
i2
. Dwa sf
er
mento
wane
liści
e jak
ośc
i 4 są przes
uwane do kosza ja
kości 5
, ajeden
sfe
r
mento
wany l
iść jakości 6 pozost
aje wt
y
m samym koszu.
F
)
Zbior
y
herbat
y:
Podczas
zb
io
rów ka
żdy gracz
zbi
era
po
2 ś
w
ie
że
liście her
bat
y z
ka
żdego ze s
wo
ich
he
rbaciany
ch ogrod
ów
naplansz
y
. Jakość her
bat
y
odpowiad
a w
artości
da
neg
o
region
u.
Zebr
ane l
iście
gracze u
mies
zcza
ją na
swoi
ch planszetk
ach
zi
eloną
stroną do
góry
w
kos
zu
odpowiedniej jakości.
Prz
ykład:
Karol ma n
aplansz
y
6
ogrodów
w
regionach
owar
tośc
ia
ch 2
, 3
, 4
,
5,
6 i
6. Z
każdego ogrodu
dost
aje po2
ś
w
ieże
(
zielone
)
liści
e określone
j jakości.
T
akw
ięc w
sumie
ma 12
ś
wi
eż
ych liści
do
umieszczenia
wodpow
iedn
ich kosza
ch na
s
wojej planszet
ce.
G)
Dobier
an
ie ka
r
t:
Ka
żdy gracz zach
ow
uje naręce kart
y
niew
ykorzystane w
tej rundzie idobie
ra 4 kart
y ze
swoj
ej ta
lii. J
eśli nie ma wniej w
ystarczaj
ącej licz
by kar
t,
nat
ychmiast tasuje swó
j stos kart od
rzucony
ch, t
wo
rząc
nową talię, idobie
ra zniej odpowiednią licz
bę kar
t.
H)
Nas
tępną r
u
ndę
zacz
y
na g
racz
posi
ad
ając
y ż
eton
gracza
rozpocz
y
nającego
.
G
ra koń
czy
się po 5 r
undach. Po piąt
ej r
undzie nie ma
fazy
por
ządkowania
.
P
ODLIC
Z
A
N
I
E
P
UN
K
TÓW
Na k
onie
c rozgr
y
wki gracze po
dl
ic
zają swo
je punk
t
y
zw
yci
ęst
wa. Do
punk
tów zdoby
t
ych pod
czas gr
y
(które są
już od
not
owane na
torz
e pun
któw z
w
yci
ęst
wa
)
dod
ają następuj
ące punk
t
y z
w
yci
ęst
wa:
1
)
PUNKT
Y ZA K
A
RTY AKC
JI WT
ALII G
R
AC
ZA
Każdy
gracz
sumuj
e war
tości
punk
tów z
w
y
cięstwa
naza
kupi
ony
ch przez sie
bi
e kar
tach
a
kc
ji
(punkt
y
z
api
sano
po
prawej
st
ronie
).
2
)
PUNKTY
ZA K
A
RTY CESARZA
Każdy g
racz zdoby
w
a punk
t
y
zw
yci
ęst
wa za
spełn
ie
nie
waru
nków przedstawio
nych najeg
o kar
tach
ces
arza.
Opis t
ych warun
ków znajd
uje si
ę na
koń
cu inst
ru
kcji
.
3
)
PUNKTY
ZA ŻEG
LUG
Ę
PO R
ZEC
E
Każdy g
racz zdoby
w
a punk
t
y
zw
yci
ęst
wa w
zależności
od
teg
o
,
nak
tór
ym
odcin
ku rzeki
znajdu
je si
ę jeg
o łód
ź.
4
)
PUNKTY
ZA BAD
ANIA
NAD
HE
RBA
TĄ
Każdy g
racz zdoby
w
a 10 punk
tów z
w
ycięstw
a za ka
żdy
pi
on
ek jeg
o robotnika
stoj
ąc
y w
środk
u koła
U
niwer
sy
tet
u
H
erb
acianeg
o
. Za robotnika
znaj
dujące
go si
ę w
jednym
zsek
toró
w Uniw
ersy
tetu
punk
t
y z
w
yci
ęst
wa
są przyznawane w
zależności od jeg
o po
łożenia
.
5
)
PUNKTY
ZA TOR CES
ARZ
A
Każdy g
racz
, k
tó
rz
y dotar
ł d
o najw
y
ższeg
o rzędu na
tor
ze
ces
arza, otrzy
muj
e 10 pun
któw z
w
yci
ęst
wa.
6
)
PUNKT
Y ZA PRO
DUK
CJĘ
FILIŻANE
K
Każdy gracz liczy ws
z
ystkie połączenia je
dneg
o ko
loru
(
obie
połówki da
neg
o po
łączenia m
uszą mi
eć t
en sam k
olo
r
)
we
wszystk
ich
rzędach
s
wo
jej k
olek
cji liżanek
. Zdoby
wa
zanie punkt
y zw
ycięstwa zgodnie
zponiższą tabelą:
7
)
PU
NK
T
Y Z
A
N
IE
W
Y
KOR
Z
YSTA
NE
Ż
ET
ON
Y
Z
WOJÓW IŻ
ET
ON
Y
CESA
R
ZA
Każdy
gracz
otrzy
muje po 1
pun
kci
e z
w
yci
ęst
wa
zaka
żdy niew
yko
rzysta
ny z
wój i
każdy
niew
ykorzystany
żeton
cesarza
.
Wygry
wa gracz
znajw
iększą licz
bą punk
tów zw
yci
ęst
wa.
W przy
pad
ku remisu z
w
yci
ęzcą zostaj
e gracz
znajw
iększą licz
bą liści herb
at
y na
s
wo
jej planszetc
e.
Je
śli na
da
l jest remis
,
z
w
ycięża gracz znajw
iększą licz
bą
sf
ermen
towanych liści her
baty
. Jeśli remis się utrzy
ma,
gracze d
zi
elą się zw
yci
ęst
wem
.
1
2
11
4
16
7
22
3
2
I
I
4
1
1
2
3
4
5
6
7
8
9
50
10
49
11
48
12
47
13
46
14
45
15
44
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
3
8
3
9
40
41
42
43
50+
100+
150+
200+
2
I
I
4
2
1
I
I
4
2
2
I
I
4
2
2
I
I
4
1
1
I
I
4
2
2
I
I
4
1
3
4
5
5
6
6
1
2
3
4
5
6
×2
+2
: +1
KONIEC GRY
9
R
EGION
Y
Obs
zar
y
w
y
znaczon
e
granicami lub rzeką.
T
o
najmni
ejs
ze jednostki
ter
y
torialne na
plansz
y
.
PROW
INC
J
E
Obs
zar
y
teg
o sameg
o
kol
oru. K
ażd
a prowincja skła
da
si
ę
zk
il
ku
regio
nów (
z
w
y
jątk
iem początkow
ej
żół
tej
prowincj
i
,
która ma
t
ylko
jeden regio
n)
.
R
Z
EK
A
Składa
się z
odcinków
zróżny
mi
pre
miami. P
unk
t
y
zw
yci
ęst
wa
za żeglugę po
rzece są
przyznawane
nakoniec gr
y
. R
zeka
jest trak
towana
jako gran
ic
a
pomi
ędz
y
sąsiadujący
mi
ze
sobą regio
nami.
SIŁ
A
W
skazana
nak
ażdej
karcie w
lew
y
m górnym
rogu, jest w
yko
rzyst
y
wana
do
w
yko
ny
wa
nia
akcji głów
nych
.
CZAJNICZEK
S
łuży do
za
ku
p
u
kar
t
. P
odc
zas
za
ku
p
u
pod
uwagę bi
erze si
ę wszyst
kie sy
mbole cza
jni
czków
naw
ierzchni
ch kar
tach za
granych pr
zez gracza
wd
anej r
undzie
. W grze
w
ystępują 3 kol
ory
czajni
czków
: zielony
, czer
wony i
niebi
eski.
Cza
jnic
z
ek
d
owo
l
nego
kol
or
u
.
LI
Ś
Ć
H
ER
B
AT
Y
Mo
że
być umieszc
zony ziel
oną lub brązową
stroną do
góry
.
Zielon
y
=
św
ieża he
rbata
, jej
jakość spada
p
odczas doj
rzewania he
rba
t
y
.
Brązow
y
=
sfe
rment
owana
her
bata
,
jej jakość
r
ośni
e
podczas dojr
zewania her
ba
t
y
.
PŁACENI
E
LIŚ
ĆMI
HERB
AT
Y
a
) Zielony
l
iść
– można zapłacić zielo
nym
(
św
ieży
m) lub brązow
y
m
(
sf
erment
owany
m)
l
i
śc
iem
herbat
y
.
b
) Brązo
w
y
l
iść
–
trzeba zapłacić t
ylko brązo
-
w
y
m
(
sf
ermen
towanym) liściem her
bat
y
.
T
en s
y
mbol przedstawia jakość herb
at
y
oraz
l
icz
bę
liści
,
które gracz
z
yskuje albo
k
tóry
mi
musi zapłacić (
tutaj
oznacza 3 l
iście jakości2)
.
W prz
ypad
ku
zapłat
y
gracz
może zastą
pi
ć
zie
lon
e l
iście brązow
y
mi
(
ale n
ie może
zastępować
brązow
ych zielo
nymi). Gdy gracz
zyskuje
liście
,
zaw
sze są
to
ś
w
ież
e (zielone)
li
ście
.
Ż
E
T
ON
Y
Z
WOJÓ
W
W g
rze w
ystępu
ją 3
rodzaje żetonów z
wo
jów
.
W
szyst
kie
zwoje można uż
yć
t
ylko
raz, ap
o w
yko
rz
ystaniu na
leży
je nat
ychmiast
odrzucić
.
G
racze mogą posiadać
dowolną
liczbę z
woj
ów
wszyst
kich t
rzech
rodzajów
.
a
) Siła
+1.
T
e
n zw
ó
j tymc
zas
ow
o zwi
ę
ks
z
a
siłę
.
Dod
aje 1 do ca
łkowitej sił
y ka
rt
zagra
-
nych wtej t
urze
. W
jednej turze można u
żyć
ki
lku
zwo
jó
w te
g
o r
od
za
ju
.
b)
Cza
j
ni
cze
k wn
eu
traln
ym ko
lo
rze
.
T
en
zw
ó
j m
oż
e by
ć tr
akt
ow
an
y j
ak
o c
z
aj
ni
cz
ek
wd
owo
lny
m kolo
rze, któ
r
y jest potrze
bny
do
z
aku
pu
ka
rty
. W
j
e
dn
ej tu
rz
e m
oż
na
użyć
ki
lku
zw
o
j
ów
te
go
rod
za
ju
.
c)
Po
w
tórzeni
e akcji pobocznej
.
Gr
a
c
z
może odrzucić t
en zwój
, aby pow
tórzyć akcję
poboczną, k
tó
rą właśnie w
ykonał. M
oże to
zrob
ić tyl
ko raz nat
urę. J
eśli gracz zdobędzie
żeton zwo
ju podczas wła
śnie wykony
wanej
akcji poboczn
ej
, może na
t
ychmiast uż
yć go
dopow
tór
zeni
a tej akcj
i poboczn
ej
.
ŻE
T
ON
CE
SA
R
Z
A
Uży
w
any d
o d
oko
ny
wan
ia postępu na
torze
cesarza.
SYMB
OL
E E
FE
K
TÓ
W
U
możliwia fe
rmentację p
rzedstawion
ej licz
by
św
ieżych liści he
rbaty
. Je
śli gracz nie ma
niez
będnych świeżych liści, i
gnoruje t
en ef
ekt.
Po
z
wala
graczow
i
dobr
ać
kar
tę ze
swojej
t
a
l
ii.
Po
z
wala
graczow
i
usuną
ć z
gr
y kar
tę
zes
woj
ej t
alii, stosu kar
t
odrzucony
ch
lubz
ręki. Jeśli gracz
usunie
kartę
ze
swoj
ej
tal
ii
, nat
ychmiast
musi ją przetasować.
Po
z
wala
graczow
i
dobr
ać
1
kartę
ze
swojej
tal
ii
, a
następnie odrzucić
1 k
artę
na
swój
stos kar
t
odrzucony
ch.
Po
z
wala
graczow
i
dobr
ać
2
kart
y ze
swojej
tal
ii
, a
następnie odrzucić
2 k
art
y na
swój
stos kar
t
odrzucony
ch.
Gdy kart
a z
t
y
mi
s
y
mbo
lami
jest
wierzchnią kar
tą
zagraną
przez
gracza w
d
anej t
urze
, może on
sp
rzedawać
zie
lon
e
liście her
baty
za 1
punk
t
zw
yci
ęst
wa
każdy
,
asferme
ntowane za 2
punk
t
y
zw
yci
ęst
wa
każdy
. Podczas
jednej
tur
y gracz
może mak
sy
mal
nie
sp
rzedać
6
liści
her
bat
y
.
Gdy kart
a z
t
y
m
s
ymbolem jest
wierzchnią kar
tą
zagraną
przez
gracza w
tej
turze
,
może on w
yb
rać
t
yl
ko jedną
zpoka
zanych akcji
pobocz
ny
ch.
Sy
mboli
zuje
herbaciany
og
ród.
2
+
1
1
2
WAZNE POJECIA
4
˙
˛
10
2
Licz
ba pun
któw
zw
yci
ęst
wa, k
tóre gracz
otrz
y
muje
od
ra
zu.
Licz
ba pun
któw
zw
yci
ęst
wa, k
tóre gracz
otrzy
muje nakoniec gr
y
.
Symbolizuje zdobycie znacznika
li
żanki,
któr
y u
mies
zcza się nap
ołączeniu dwóch
kafelków l
iżanek. N
a
jednym
poł
ączeniu
może znajdować się ki
lka
znaczników
liżanek. Jeśli gracz
nie ma
dw
óch
po
łączonych k
afelków
liża
nek
,
ig
nor
uj
e
tę
prem
ię.
W
ar
tość region
u
–
wskazuje jakość
zb
ie
ranych w
nim l
iści herba
t
y
.
EFEKT
Y K
A
RT CESA
R
ZA
NAKONIEC GRY
W
szyst
kie kar
t
y
w
tal
ii g
racza
, zarów
no na
jeg
o stosie
kart
od
rzucon
ych
,
zag
rane pod
planszetką
gracza
wostat
niej ru
ndzie
,
jak i
na
ręce
,
liczą się jako na
leżące
do
ta
l
ii
gra
cza.
Je
śli
na
ko
niec rozgr
y
wk
i g
racz
ma jak
ie
ś
sf
ermen
towane
liście her
bat
y
,
każdy
zn
ich
jest wart
3
punk
t
y
z
w
y
cięstw
a
(
mak
sy
ma
lnie
6
liści).
Je
śli
na
ko
niec rozgr
y
wk
i g
racz
ma jak
ie
ś
św
ieże liście her
bat
y
,
każdy
zn
ich jest wart
2
punk
t
y
zw
yci
ęst
wa.
Pod uwagę są
bran
e
t
ylko
św
ieże liście
(
mak
sy
ma
lnie
9
liści).
Na ko
niec gr
y
ta
kar
ta
jest
wart
a 1
2
punk
tów z
w
y
cięstw
a.
Każdy
z
wó
j neutra
lneg
o
czajni
czka, k
tór
y
gra
cz
posiada
nakoniec gr
y
,
jest
wart
4
punk
t
y
z
w
ycięst
wa
(
mak
sym
aln
i
e 4zw
o
j
e
)
.
Każdy
her
baciany ogród
(pag
od
a
)
,
k
tóry
na
koni
ec
gr
y
gracz
ma na
plansz
y
,
jest
wart
3
punk
t
y
z
w
ycięst
wa
(
mak
sy
ma
lnie
6
ogrodów)
.
Każd
a
kar
ta
karawany
, k
tórą
gracz zd
obył p
odczas
gr
y
, jest
wart
a 3
punk
t
y
z
w
yci
ęst
wa
(
maks
y
mal
nie 6
kart
karawan)
.
T
a ka
rta
ma
war
tość
18pun
któw
zw
yci
ęst
wa
minus
1 pun
kt
z
w
y
cięstw
a za
ka
żdą
kartę
początkową,
k
tóra
pozostała
nakoniec gr
y
w
tal
ii
gracza.
3
3
:
max 6×
max 9×
3
2
:
3
12
ma
x 4×
2
4
:
2
ma
x 6×
3
:
m
ax 6×
2
3
:
3
18
1
-
3
3
:
max 6×
3
3
:
max 6×
3
3
:
max 6×
3
2
:
max 9×
Każd
a
kar
ta
zs
y
mbol
em
żeglugi p
o rzece
, k
tórą
nakoniec gr
y
gracz
ma w
s
wo
jej
tal
ii
, jest war
ta
3
punk
t
y
zw
yci
ęst
wa
(
mak
sy
mal
nie
6
k
a
r
t).
Każd
a
kar
ta
zs
y
mbol
em bad
ań
nad
he
rbatą, k
tórą na
ko
niec
gr
y
gracz
ma w
s
wo
jej ta
lii,
jest wart
a 3
pun
kt
y
z
w
yci
ęst
wa
(m
a
k
s
y
m
a
l
n
i
e
6
k
a
r
t).
Każd
a
kar
ta
zs
y
mbol
em
produkcj
i
liżanek, którą
nakoniec gr
y
gracz
ma w
s
wo
jej
tal
ii
, jest war
ta
3
punk
t
y
zw
yci
ęst
wa
(
mak
sy
mal
nie
6
k
a
r
t).
Każd
a
kar
ta
zs
y
mbol
em
czaj
nic
zka, k
tó
rą
nakonie
c
gr
y
gracz
ma w
s
wo
jej ta
lii,
jestwart
a 2
pun
kt
y
z
w
yci
ęst
wa
(m
a
k
s
y
m
a
l
n
i
e
9
k
a
r
t).
Aut
or:
T
o
máš
H
ol
ek
Skł
ad igraka:
Marek J
aroš
Ilustracje
:
Ba
rb
o
r
a S
rp Ž
iž
ko
vá
Oprac
owanie
:
Mic
h
a
l
Šmíd
Ki
ero
w
ni
k
pr
odu
k
cji:
Barb
ora Šu
lcová
Redakcja za
sad:
Mirka Jandová, Jos
ef Še
vců,
Barbora
Šulcov
á
Tł
umacz
enie:
Jakub
Niedź
w
iedź
Oprac
owanie
wers
ji p
ol
sk
ie
j
:
A
l
b
i P
o
ls
ka iG
am
e Bak
e
ry
Wy
dawca chciałby pod
zięk
ować
wszystkim,
którzy
pracowali n
ad t
ym
proj
ektem.
Auto
r
chciał złożyć szczeg
ólne pod
zięk
owania
Jo
sefowi Še
vc
owi
za
jeg
o
pomoc w
testach
i
reda
kcji za
sad.
2
2
TWÓRC
Y GRY
11
Pomiń
NOWOŚCI
iPhone 17 PRO
Iphone 17
Iphone 17 AIR
Samsung S25 FE
Nintendo Switch 2
Samsung Fold 7
Samsung Flip 7
Philips OneUp
JBL Flip 7
JBL Charge 6
Pomiń
GAMING
RTX 5070
RTX 5090
RX 9070 XT
GeForce RTX 4080 Super
Funko Pop
Nintendo Switch OLED
PS5
Fotel gamingowy
Karta graficzna do gier
Procesor do gier
Pomiń
NA CZASIE
Huśtawka ogrodowa
Grill gazowy
Jacuzzi
Zbiorniki na deszczówkę
Stół ogrodowy
Buty robocze
Lampy solarne
Pawilon ogrodowy
Ławka ogrodowa
Lampy ogrodowe
Pomiń
PORADNIK MEDIA EXPERT
Odkurzacz pionowy ranking
Smartwatch damski ranking
Jaka parownica do ubrań najlepsza?
Ranking odkurzaczy
Ranking ekspresów do kawy
Ranking pralek
Ranking lodówek
Ranking telefonów
Najlepsze gry planszowe
Robot sprzątający ranking
Pomiń
POMYSŁ NA PREZENT
Kubek Stanley
Prezent na ślub
Back To University
Pomysł na prezent
Prezent na Dzień Chłopaka
LEGO
Prezent dla mężczyzny
Prezent na 40. urodziny
Prezent dla 7-latka
Prezent dla 5-latka
Pokaż więcej
Pomiń sekcję
Najnowsze poradniki
Zobacz więcej
Ranking monitorów dla programisty [TOP10]
Ranking odkurzacz bezworkowych do 500 zł [TOP10]
Forza Horizon 5 – wymagania sprzętowe
Ranking aparatów natychmiastowych [TOP10]
Subwoofer – co to jest i jaki wybrać?
Silverstone prezentuje obudowę FLP02. Z zewnątrz retro, w środku funkcjonalnie
Jak układać sztućce? Praktyczny poradnik krok po kroku
Ranking rowerów górskich [TOP10]
Ranking elektrycznych aspiratorów do nosa [TOP10]
Montaż piekarnika do zabudowy
Ranking zegarków sportowych [TOP10]
Ranking pił łańcuchowych akumulatorowych [TOP10]
Jak wymienić dysze w kuchence gazowej?
Ranking bieżni domowych [TOP10]
Gdzie wlać nabłyszczacz do zmywarki?
Sprawdź więcej poradników