Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Czat
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Menu
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
plus.
Oszczędzaj na zakupach
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Czat
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Menu
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Schowek
Koszyk
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
plus.
Oszczędzaj na zakupach
Strona główna
›
Instrukcje obsługi
›
Instrukcje CLATRONIC
›
Instrukcja Blender kielichowy CLATRONIC BM 3472
Znaleziono w kategoriach:
Blendery kielichowe
(1)
Wróć
Instrukcja obsługi Blender kielichowy CLATRONIC BM 3472
Wróć
Pobierz
Drukuj
Udostępnij
Wyświetl w osobnym oknie
Be
di
en
un
gs
an
le
it
un
g/
Ga
ra
nt
ie
G
eb
rui
ks
aan
wi
jzi
ng
•
Mo
de
d’
emp
lo
i
In
str
uc
cio
ne
s d
e
ser
vi
cio
•
Is
tr
uzi
on
i p
er
l’
us
o
In
str
uc
tio
n
Man
ua
l •
I
nst
ru
kcj
a
obs
łu
gi/
Gw
ara
nc
ja
Ha
szn
ál
ati
u
tas
ít
ás
•
Інс
тр
укц
ія
з
ек
спл
уа
тац
ії
Ру
ков
од
ств
о
по
эк
сп
луа
та
ции
•
Ba
r-
Mi
xe
r
/
Mi
lc
ha
uf
sc
hä
um
e
r
B
a
r
m
i
x
e
r
/
M
e
l
k
s
c
h
u
i
m
e
r
•
M
i
x
e
ur
pou
r b
ar/
App
are
il à
mo
uss
e p
our
le
la
it
• C
oct
ele
ra d
e b
ar
/ B
ati
dor
de
le
c
h
e
F
r
u
l
l
a
t
o
r
e
d
a
b
a
r
/
M
o
n
t
a
l
a
t
t
e
•
B
a
r
M
i
xer
/ M
ilk
Fr
oth
er
•
M
iks
er
bar
owy
/ S
pie
niar
ka
do
mle
ka
• B
ár
Mix
er
/ T
ej
hab
os
í
t
ó
М
і
к
с
е
р
д
л
я
б
а
р
а
/
З
б
и
в
а
ч
м
о
л
о
ч
н
о
ї п
іни
•
Барн
ый
мик
сер
/
Всп
ени
ват
ель
мо
лок
а
•
BM
3
47
2
DE
UT
SC
H
In
ha
lt
Üb
ers
ic
ht
de
r B
ed
ien
el
eme
nt
e
...
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
.
Seit
e
3
Be
die
nu
ngs
an
lei
tu
ng
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
.
Se
ite
4
T
ec
hni
sc
he
Da
ten
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
.
Se
ite
7
Ga
ran
ti
e
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
Se
ite
8
En
tso
rg
ung
.
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
..
Seit
e
9
NE
DE
RL
AN
DS
In
ho
ud
Lo
cat
ie
va
n
bed
ie
nin
gs
ele
me
nte
n
.
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
Pag
in
a
3
Ge
bru
ik
saa
nw
ijz
in
g
..
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
Pag
in
a
10
T
ec
hni
sc
he
ge
gev
en
s
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
Pag
in
a
14
V
e
rwi
jd
eri
ng
.
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
Pag
in
a
14
FR
AN
ÇA
IS
T
abl
e
des
m
at
iè
res
Si
tua
ti
on
de
s c
om
man
de
s
..
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
.
Pa
ge
3
Mo
de
d’
emp
lo
i
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
..
Pa
ge
15
Do
nné
es
te
ch
niq
ue
s
.
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
.
Pa
ge
19
El
imi
na
tio
n
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
.
Pag
e
19
ES
P
AÑO
L
In
di
ce
Ub
ica
ci
ón
de
lo
s
con
tr
ole
s
....
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
P
ág
ina
3
In
str
uc
cio
ne
s d
e
ser
vi
cio
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
..P
ági
na
20
Da
tos
t
écn
ic
os
...
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
..
P
ági
na
23
El
imi
na
ció
n
...
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
..
P
ági
na
24
IT
AL
IAN
O
In
di
ce
Po
siz
io
ne
de
i c
om
and
i
..
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
Pag
in
a
3
Is
tru
zi
oni
p
er
l’
uso
.
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
.Pa
gi
na
25
Da
ti
te
cni
ci
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
.
Pa
gin
a
28
Sm
alt
im
ent
o
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
..
P
agi
na
28
EN
GL
IS
H
Co
nt
en
ts
Lo
cat
io
n o
f
Con
tr
ols
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
.
Pag
e
3
In
str
uc
tio
n
Man
ua
l
..
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
..
Pa
ge
29
T
ec
hni
ca
l D
at
a
..
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
P
ag
e
32
Di
spo
sa
l
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
..
Pa
ge
32
JĘ
ZY
K
PO
LS
KI
Sp
is
t
reś
ci
Lo
kal
iz
acj
a
kon
tr
ole
k
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
St
ron
a
3
In
str
uk
cja
o
bsł
ug
i
..
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
..
St
ron
a
33
Da
ne
te
chn
ic
zne
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
St
ro
na
37
Og
óln
e
war
un
ki
gw
ara
nc
ji
..
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
S
tro
na
37
Us
uwa
ni
e
.
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
St
ron
a
3
7
MA
GY
A
RU
L
T
art
al
om
A
Ke
zel
ős
zer
ve
k E
lh
ely
ez
ked
és
e
...
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
O
ld
al
3
Ha
szn
ál
ati
u
tas
ít
ás
...
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
Old
al
38
Mű
sza
ki
je
ll
emz
ők
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
O
ld
al
41
Se
lej
te
zés
...
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
..
O
ld
al
42
YK
P
AÏH
CBK
A
Зм
іс
т
Ро
зта
шу
ван
ня
ор
га
нів
к
еру
ва
ння
...
...
..
...
..
...
..
...
..
.
сто
рін
ка
3
Ін
стр
ук
ція
з
ек
сп
луа
та
ції
..
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
ст
орі
нк
а
43
Те
хні
чн
і п
ар
аме
тр
и
..
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
.
сто
рін
ка
47
РУ
СС
КИ
Й
Со
де
рж
ани
е
Ра
спо
ло
жен
ие
эл
ем
ент
ов
....
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
стр
.
3
Ру
ков
од
ств
о
по
эк
сп
луа
та
ции
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
.
ст
р.
48
Те
хни
че
ски
е
дан
ны
е
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
с
тр
.
52
ت
اي
وتحمل
ا
3
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
تانوك
ا
ططخم
56
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
ت
اميلعتلا
ليلد
53
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
..
...
.
ةينفلا
ت
انايبلا
2
Üb
er
si
ch
t
de
r
Be
di
en
el
em
en
te
Lo
cat
ie
va
n
bed
ie
nin
gs
ele
me
nte
n
• S
it
uat
io
n d
es
co
mm
and
es
Ub
ica
ci
ón
de
lo
s
con
tr
ole
s
• P
os
izi
on
e d
ei
co
ma
ndi
•
Lo
ca
tio
n
of
Co
ntr
ol
s
Lo
kal
iz
acj
a
kon
tr
ole
k
•
A
Kez
el
ősz
er
vek
E
lhe
ly
ezk
ed
ése
Ро
зта
шу
ван
ня
ор
га
нів
к
еру
ва
ння
•
Ра
сп
оло
же
ние
э
лем
ен
тов
•
3
4
Be
nut
ze
n S
ie
da
s
Ger
ät
ni
ch
t i
m
Fre
ie
n.
Ha
lte
n
Sie
e
s
vo
r H
it
ze,
d
ire
kt
er
So
nne
ne
ins
tr
ahl
un
g,
Fe
uch
ti
gke
it
(a
uf
ke
ine
n
Fal
l
in
Fl
üss
ig
kei
te
n t
au
che
n)
un
d
sch
ar
fen
K
ant
en
fe
rn.
B
enu
tz
en
Si
e d
as
Ge
rä
t n
ic
ht
mi
t f
eu
cht
en
Hä
nd
en.
Be
i f
eu
cht
o
der
n
ass
g
ewo
rd
ene
m
Ger
ät
so
fo
rt
de
n N
et
z
-
st
eck
er
zi
eh
en.
•
Sc
hal
te
n S
ie
da
s
Ger
ät
au
s
und
z
ieh
en
Si
e
imm
er
de
n
St
eck
er
au
s
der
S
tec
kd
ose
(
zie
he
n S
ie
am
S
tec
ke
r
, ni
ch
t
am
Ka
be
l),
w
enn
S
ie
da
s G
er
ät
ni
cht
b
enu
tz
en,
Z
ube
hö
r
-
te
ile
a
nbr
in
gen
,
zur
R
ein
ig
ung
o
der
b
ei
St
öru
ng
.
•
Be
tre
ib
en
Si
e d
as
Ge
rä
t
n
ic
ht
un
bea
uf
sic
ht
igt
.
Sol
lt
en
Si
e
de
n R
au
m v
er
las
se
n,
sc
hal
te
n S
ie
da
s
Ger
ät
im
me
r a
us
.
Zi
ehe
n
Sie
d
en
St
eck
er
au
s
der
S
tec
kd
ose
.
•
Da
s G
er
ät
un
d d
as
Ne
tz
kab
el
mü
ss
en
re
gel
mä
ßig
a
uf
Ze
ich
en
vo
n
Bes
ch
ädi
gu
nge
n
unt
er
suc
ht
we
rd
en.
W
ird
ei
ne
Be
sch
äd
igu
ng
fe
st
ges
te
llt
,
dar
f
das
G
erä
t
nic
ht
me
hr
be
nut
zt
we
rd
en.
•
Re
par
ie
ren
S
ie
da
s G
er
ät
ni
cht
s
elb
st
, s
on
der
n
suc
he
n
Si
e e
in
en
au
tor
is
ier
te
n F
ac
hma
nn
au
f.
Um
G
efä
hr
dun
ge
n
zu
ve
rm
eid
en
, e
in
de
fe
kte
s
Net
zk
abe
l
nur
v
om
He
rst
el
ler
,
un
ser
em
Ku
nd
end
ie
nst
o
der
e
ine
r
ähn
li
ch
qu
ali
z
ier
te
n
Pe
rso
n
dur
ch
ei
n
gle
ic
hwe
rt
ige
s
Kab
el
er
se
tze
n
las
se
n.
•
V
erw
end
en
Si
e
nur
O
rig
in
al-
Zu
beh
ör
.
•
Zu
r S
ic
her
he
it
Ih
rer
K
ind
er
la
ss
en
Si
e k
ei
ne
V
erp
ack
un
gs
-
te
ile
(
Pla
st
ikb
eu
tel
,
Kar
to
n,
St
yro
po
r
, et
c.
) e
rr
eic
hb
ar
li
ege
n.
W
AR
NUN
G!
La
sse
n
Sie
k
lei
ne
Ki
nd
er
ni
cht
m
it
Fo
lie
s
pie
le
n.
Es
be
ste
ht
Er
st
ick
un
gsg
ef
ahr
!
•
Be
ach
te
n S
ie
di
e
nac
hf
olg
en
den
„
Spe
zi
ell
en
Si
ch
erh
ei
ts
-
hi
nwe
is
e“.
Be
di
en
un
gs
an
le
it
un
g
V
iel
en
Da
nk
, d
as
s S
ie
si
ch
fü
r
uns
er
Pr
od
ukt
e
nts
ch
ied
en
ha
ben
.
Wir
w
üns
ch
en
Ih
nen
v
iel
F
reu
de
mi
t
dem
G
erä
t.
Sy
mbo
le
in
d
ies
er
Be
di
enu
ng
san
le
itu
ng
Wi
cht
ig
e H
in
wei
se
fü
r
Ihr
e
Sic
he
rhe
it
si
nd
be
so
nde
rs
ge
ke
nn
-
ze
ich
ne
t.
Be
ach
te
n S
ie
di
es
e H
in
wei
se
un
be
din
gt
, u
m
Unf
äl
le
un
d S
ch
äde
n
am
Ge
rät
z
u v
er
mei
de
n:
W
AR
NUN
G:
W
ar
nt
vo
r G
ef
ahr
en
fü
r
Ihr
e
Ges
un
dhe
it
un
d
zei
gt
mö
gl
ich
e
V
erl
etz
un
gsr
is
ike
n
auf
.
A
CHT
UN
G:
W
eis
t a
uf m
ög
lic
he
Gef
äh
rdu
ng
en f
ür
das
Ge
rät
od
er
and
er
e
Ge
gen
st
änd
e
hin
.
H
INW
EI
S:
He
bt
Ti
pps
u
nd
In
for
ma
tio
ne
n f
ür
Si
e
her
vo
r
.
Al
lg
em
ei
ne
S
ic
he
rh
ei
ts
hi
nw
ei
se
Le
sen
S
ie
vo
r I
nb
etr
ie
bna
hm
e d
ie
ses
G
erä
te
s d
ie
Be
di
enu
ng
s
-
an
lei
tu
ng
se
hr
so
rgf
äl
tig
d
urc
h
und
b
ewa
hr
en
Si
e d
ie
se
in
kl.
Ga
ran
ti
esc
he
in,
K
ass
en
bon
u
nd
na
ch
Mö
gli
ch
kei
t
den
K
art
on
mi
t I
nn
env
er
pac
ku
ng
gu
t a
uf
. F
al
ls
Si
e d
as
Ge
rä
t a
n
Dri
tt
e
we
ite
rg
ebe
n,
ge
be
n S
ie
au
ch
di
e
Bed
ie
nun
gs
anl
ei
tun
g
mit
.
•
Be
nut
ze
n S
ie
da
s
Ger
ät
au
ss
chl
ie
ßli
ch
fü
r
den
p
riv
at
en
un
d d
en
da
fü
r v
or
ges
eh
ene
n
Zwe
ck
. D
ie
ses
G
erä
t
ist
n
ich
t
fü
r d
en
ge
we
rbl
ic
hen
G
ebr
au
ch
be
sti
mm
t.
S
p
ez
ie
ll
e
Si
ch
er
he
it
sh
in
we
is
e
fü
r
di
es
es
G
er
ät
W
AR
NU
NG
:
•
V
e
rw
en
de
n
S
ie
da
s
G
er
ät
nu
r
mi
t
d
em
mi
tg
e
li
ef
e
rt
en
M
i
xg
ef
ä
ß.
•
W
äh
re
n
d
de
s
M
ix
en
s
d
ür
f
en
s
i
ch
H
än
d
e
od
e
r
an
d
er
e
G
eg
en
st
ä
n
-
d
e
ni
e
ma
ls
i
n
d
em
Mi
xg
e
fä
ß
b
e
nd
en
!
W
AR
NU
NG
:
V
e
rb
r
en
nu
n
gs
ge
fa
h
r!
S
ch
üt
t
en
S
ie
ke
in
e
F
lü
s
si
gk
e
it
en
i
n
d
as
Mi
xg
e
fä
ß,
di
e
he
i
ße
r
a
ls
6
0°
C
s
in
d!
5
AC
HT
U
NG
:
V
e
ra
rb
ei
t
en
S
i
e
ke
i
ne
f
e
st
en
L
e
be
ns
m
it
te
l
o
de
r
T
ro
c
ke
np
ro
d
uk
te
.
N
ur
z
er
kl
e
in
er
te
Sp
ei
s
en
k
ö
nn
en
un
te
r
Z
ug
ab
e
v
on
Fl
üs
s
ig
ke
it
ge
mi
x
t
w
er
de
n
.
•
S
te
ll
e
n
Si
e
d
as
G
e
rä
t
a
uf
e
i
ne
f
es
t
e
un
d
e
be
n
e
Ob
e
r
äc
he
.
S
te
l
le
n
S
ie
e
s
s
o
au
f
,
da
s
s
es
ni
ch
t
k
ip
pe
n
k
an
n
.
•
D
as
G
e
rä
t
is
t
m
it
ei
ne
m
S
ch
u
tz
sc
ha
l
te
r
a
us
ge
s
ta
tt
e
t.
E
r
v
er
hi
n
de
rt
,
d
as
s
d
as
G
er
ä
t
oh
n
e
au
f
ge
se
t
zt
es
M
i
xg
ef
ä
ß
be
t
ri
eb
e
n
we
rd
e
n
k
an
n.
V
er
su
ch
e
n
Si
e
n
ic
h
t,
d
ie
s
es
z
u
u
mg
e
he
n!
•
B
en
ut
z
en
S
ie
de
n
M
ix
er
ni
ch
t
o
hn
e
M
ix
gu
t
!
•
U
nt
er
b
re
ch
en
Si
e
d
en
M
i
xv
or
g
an
g
nu
r
m
it
de
m
F
un
kt
i
on
ss
ch
a
lt
er
,
n
ic
ht
mi
t
de
m
S
ic
h
er
he
i
ts
sc
h
al
te
r!
•
Das Gerät ist bei nicht vorhandener Aufsicht und vor dem Zu-
sammenbau, dem Auseinandernehmen oder Reinigen stets
vom Netz zu trennen.
•
T
ra
g
en
o
d
er
h
eb
e
n
Si
e
d
as
Ge
rä
t
n
ic
ht
wä
hr
e
nd
d
e
s
Be
t
ri
eb
s,
so
n
-
d
er
n
s
ch
al
te
n
S
ie
es
z
u
er
st
au
s
un
d
z
ie
h
en
S
i
e
da
n
ac
h
de
n
N
et
z
-
s
te
ck
e
r
.
T
ra
ge
n
S
ie
da
s
G
er
ät
i
m
me
r
m
it
b
e
id
en
Hä
nd
en
!
•
D
ie
se
s
G
er
ät
ka
nn
vo
n
Pe
r
so
ne
n
m
it
re
du
z
ie
rt
en
ph
ys
i
sc
he
n
,
sen-
s
or
is
c
he
n
od
e
r
me
n
ta
le
n
Fähigkeiten oder Mangel an Erfahrung
u
nd
/o
d
er
W
is
s
en
b
e
nu
tz
t
werden, wenn sie beaufsichtigt oder be-
z
üg
li
c
h
de
s
s
ic
he
r
en
G
e
brauchs des Gerätes unterwiesen wurden
u
nd
d
i
e
da
ra
u
s
re
s
ul
ti
e
renden Gefahren verstanden haben.
•
Kinder
dü
r
fe
n
n
ic
ht
mi
t
de
m
G
er
ä
t
sp
i
el
en
.
•
Dieses Gerät darf nicht von Kindern benutzt werden.
•
R
ei
ni
g
en
S
ie
da
s
G
er
ät
nu
r
w
ie
u
nt
e
r
„R
e
in
ig
u
ng
“
b
es
ch
ri
e
be
n.
•
Kinder sind von dem Gerät und der Anschlussleitung fernzu-
halten.
NOWOŚCI
Nintendo Switch 2
Philips OneUp
iPhone 16e
JBL Flip 7
JBL Charge 6
Etui iPhone 16e
PS5 Pro
Router Starlink
Mac mini
Call of Duty Black Ops 6
GAMING
RTX 5070
RTX 5090
RX 9070 XT
GeForce RTX 4080 Super
Tekken 8
Nintendo Switch OLED
PS5
Fotel gamingowy
Karta graficzna do gier
Procesor do gier
NA CZASIE
Karma dla psa
Karma dla kota
Obroża Foresto
MagSafe
Kolagen
Frytkownica beztłuszczowa
Ranking suszarek do prania
Piekarnik do zabudowy ranking
Termometr bezdotykowy ranking
Ranking zmywarek
PORADNIK MEDIA EXPERT
Odkurzacz pionowy ranking
Smartwatch damski ranking
Jaka parownica do ubrań najlepsza?
Ranking odkurzaczy
Ranking ekspresów do kawy
Ranking pralek
Ranking lodówek
Ranking telefonów
Najlepsze gry planszowe
Robot sprzątający ranking
POMYSŁ NA PREZENT
Pomysł na prezent
Prezent na Dzień Mamy
Prezent na komunię
Prezent na Dzień Dziecka
Słuchawki bezprzewodowe ranking
Prezent dla mężczyzny
Etui iPhone 16 Pro Max
Prezent na 40. urodziny
Prezent dla 7-latka
Prezent dla 5-latka
Pokaż więcej
Pomiń sekcję
Najnowsze poradniki
Zobacz więcej
Ranking rowerków biegowych [TOP10]
Ranking robotów kuchennych [TOP10]
Ranking LEGO do 50 zł [TOP10]
Ranking powerbanków do laptopa [TOP10]
Ranking okapów podszafkowych [TOP10]
Ranking najlepszych anten do telewizji naziemnej [TOP10]
Zintegrowana czy dedykowana karta graficzna?
Co robić, gdy pies nie chce spać w legowisku?
Syberia Remastered nadchodzi! Co się zmieniło w kultowym hicie i kiedy premiera?
Ranking pralek [TOP10]
Jaki pistolet do malowania ścian wybrać?
Jaki aparat do vlogowania wybrać?
Rodzaje i zastosowanie obroży dla kota
Kolagen od A do Z – wszystko, co musisz wiedzieć
Ranking inhalatorów dla dzieci [TOP10]
Sprawdź więcej poradników