Znaleziono w kategoriach:
Gra edukacyjna GRANNA Już gram Jadą jadą misie

Instrukcja obsługi Gra edukacyjna GRANNA Już gram Jadą jadą misie

Powrót
·KOŁA ·TRÓJKĄTY
·KWADRATY
00427/3
JGRAM
Jeśli chcesz otrzymywać drogą elektroniczną wiadomości o nowościach, napisz e-mail z taką informacją na adres:
service@granna.pl i podpisz go imieniem i nazwiskiem.
Drogi Kliencie! Nasze gry kompletowane są ze szczególną starannością. Jeżeli jednak zdarzą się jakieś braki
(za co z góry serdecznie przepraszamy), możesz przesłać reklamację e-mailem na adres: service@granna.pl.
Podaj swoje imię, nazwisko oraz adres (miasto, kod pocztowy, ulica, numer domu i mieszkania) oraz napisz
jakiego elementu gry brakuje.
Zapraszamy do zabawy: Dobieranka
Jadą, Jadą MisieJadą, Jadą Misie
Jak się bawić?
Ułóż przed sobą wszystkie plansze i żetony. Zobacz, każda plansza przedstawia
pojazd, którym jadą inne zwierzaki. W planszach znajdują się po 3 otwory,
a każdy otwór ma inny ksztt. Są to: KOŁO, TRÓJKĄT i KWADRAT.
Spróbuj ułożyć wszystkie żetony w otworach, które do nich pasują.
Zwróć uwagę na to, że wszystkie KOŁA są tej samej wielkości, wszystkie
KWADRATY są tej samej wielkości i wszystkie TRÓJKĄTY są tej samej wielkości.
Jak w takim razie rozpoznać, który żeton pasuje do którego obrazka?
Przypatrz sie temu, co
przedstawiono na obrazkach
i jakie zwierzaki jadą pojazdami
namalowanymi na ilustracjach.
Czy umiesz powiedzieć,
dlaczego żetony pasu
do jednego obrazka,
a nie pasują do innego?
© GRANNA 2023 Wszelkie prawa zastrzeżone
Wyprodukowano w Polsce
GRANNA sp. z o.o.
ul. Księcia Ziemowita 47, 03-788 Warszawa
www.granna.pl service@granna.pl www.facebook.com/grannagry
Jadą, jadą misie, tra la la la la,
Śmieją im sie pysie, cha cha cha cha cha,
Przyjechały do lasu, narobiły hałasu,
Przyjechały do boru, narobiły rumoru!
Ilustracje: Aksinnia Semyanikhina
Zawartość pudełka
:
6 plansz
18 żetonów
propozycje zabaw
Uwaga: zabawką można s
bawić na wiele różnych sposobów.
Podane przez nas warianty to tylko
propozycje. Sposób rozgrywki trzeba
zawsze dostosować do umiejętności
i możliwości dzieci.
Rozłóż przed sobą wszystkie plansze ilustracjami do góry. Żetony ułóż na środku
stołu obrazkami do dołu i pomieszaj.
Możesz bawić się samodzielnie, a możesz zaprosić do gry kogoś jeszcze.
W takim przypadku rozdzielcie plansze pomiędzy siebie tak, żeby każdy gracz
miał ich tyle samo. Niepotrzebne plansze możecie odłożyć na bok.
Kolejno odkrywajcie po jednym żetonie. Jeśli żeton pasuje do Twojej planszy –
włóż go we właściwy otwór. Jeśli nie pasuje – odłóż zakryty żeton z powrotem na
miejsce, na którym leżał poprzednio.
Kto pierwszy poprawnie zapełni wszystkie otwory w swoich planszach –
wygrywa.
Jeśli się pomylisz i wstawisz w otwór niewłaściwy żeton – musisz go odłożyć na
stół obrazkiem do dołu, jak tylko ktoś zauważy pomyłkę.
Zabawa 1
Do tej wersji zabawy będzie potrzebny dowolny nieprześwitujący woreczek –
papierowy, plastikowy lub z tkaniny. Tę rolę może nawet pełnić zwykła czapka.
W tę grę możesz również bawić się samodzielnie.
Podzielcie plansze pomiędzy siebie tak, aby każdy miał ich tyle samo. Ułóżcie je
przed sobą obrazkami do góry. Wrzućcie żetony do woreczka. Po kolei wkładajcie
ręce do woreczka i próbujcie dotykiem rozpoznać kolejne gury. Kiedy wyjmiesz
gurę z woreczka – głośno powiedz jej nazwę: KOŁO, TRÓJKĄT lub KWADRAT.
Kto nie nazwie gury albo nazwie ją niepoprawnie – musi z powrotem odłożyć
żeton do woreczka. Kiedy znajdziesz obrazek, który pasuje do Twojej planszy –
umieść go we właściwym otworze. Teraz może szukać żetonu kolejne dziecko.
Kto pierwszy zapełni swoje plansze – wygrywa.
Wariant kooperacyjny:
Wyłóżcie plansze na stół obrazkami do góry. Żetony wrzućcie do woreczka.
Wspólnie postarajcie się ułożyć wszystkie obrazki. Prowadzący grę stawia przed
dziećmi zadania: „Teraz odszukaj TRÓJKĄT, teraz KOŁO, a teraz KWADRAT”.
Gracze kolejno wkładają dłonie do woreczka, szukają opisanych gur
i umieszczają je we właściwych otworach.
Gdy wszystkie plansze zostaną zapełnione,
sprawdźcie czy je poprawnie ułożyliście.
Wygrywacie razem, kiedy uda Wam się nazwać
wszystkie gury i zapełnić wszystkie otwory.
Zabawa 2
Uwaga: prawidłowo ułożone obrazki możesz zobaczyć powyżej.

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 40 618 750 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756