Znaleziono w kategoriach:
Komputer HP 280 G1 Celeron G1840 4GB RAM 500GB HDD Windows 10 Home

Instrukcja obsługi Komputer HP 280 G1 Celeron G1840 4GB RAM 500GB HDD Windows 10 Home

Wróć
Rozpoczęcie pracy
Komputery HP Business
© Copyright 2010, 2012-2014, 2016 HP
Development Company, L.P.
Windows jest znakiem towarowym lub
zastrzeżonym znakiem towarowym rmy
Microsoft Corporation, zarejestrowanym
w Stanach Zjednoczonych i/lub w innych
krajach.
Informacje zawarte w niniejszej broszurze
mogą zostać zmienione bez powiadomienia.
Jedyne gwarancje, jakie są udzielane przez
rmę HP na jej produkty i usługi, są jawnie
określone w oświadczeniach gwarancyjnych
dołączonych do takich produktów i usług.
Żadne sformułowanie zawarte w niniejszej
dokumentacji nie może być traktowane jako
dodatkowa gwarancja. Firma HP nie ponosi
żadnej odpowiedzialności za błędy bądź
przeoczenia techniczne lub edytorskie w
niniejszej dokumentacji.
Wydanie ósme, sierpień 2016 r.
Wydanie pierwsze, czerwiec 2010
Numer katalogowy dokumentu: 625148-248
Uwagi dotyczące produktu
W niniejszej instrukcji obsługi opisano funkcje
występujące w większości modeli. Niektóre z
funkcji mogą być niedostępne na danym
komputerze.
Nie wszystkie funkcje są dostępne we
wszystkich wersjach systemu Windows. Do
osiągnięcia pełnej funkcjonalności systemu
Windows na tym komputerze może być
konieczne zaktualizowanie i/lub oddzielny
zakup sprzętu, sterowników i/lub
oprogramowania. Szczegółowe informacje na
ten temat można znaleźć na stronie
http://www.microsoft.com.
Aby uzyskać dostęp do najnowszej instrukcji
obsługi, przejdź do strony http://www.hp.com/
support i wybierz kraj. Wybierz opcję
Sterowniki i oprogramowanie, a następnie
postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi
na ekranie.
Warunki użytkowania oprogramowania
Instalowanie, kopiowanie lub pobieranie
preinstalowanego na tym komputerze
oprogramowania bądź używanie go w
jakikolwiek inny sposób oznacza wyrażenie
zgody na objęcie zobowiązaniami
wynikającymi z postanowień Umowy
Licencyjnej Użytkownika Oprogramowania HP
(EULA). Jeżeli użytkownik nie akceptuje
warunków licencji, jedynym rozwiązaniem jest
zwrócenie całego nieużywanego produktu
(sprzętu i oprogramowania) do sprzedawcy w
ciągu 14 dni od daty zakupu w celu odzyskania
pełnej kwoty wydanej na jego zakup zgodnie z
zasadami zwrotu pieniędzy.
W celu uzyskania dodatkowych informacji lub
zażądania zwrotu pełnej kwoty wydanej na
zakup komputera należy skontaktować się ze
sprzedawcą.
Informacje o tej instrukcji
OSTRZEŻENIE! Tekst wyróżniony w ten sposób oznacza, że nieprzestrzeganie przedstawionych zaleceń
może doprowadzić do zranienia lub śmierci.
OSTROŻNIE: Tekst wyróżniony w ten sposób oznacza, że nieprzestrzeganie przedstawionych zaleceń może
doprowadzić do uszkodzenia sprzętu lub utraty informacji.
UWAGA: Tekst wyróżniony w ten sposób zawiera ważne informacje uzupełniające.
iii
iv Informacje o tej instrukcji
Spis treści
1 Rozpoczęcie pracy w systemie Windows 7 ........................................................................................................ 1
Aktywowanie i dostosowywanie oprogramowania .............................................................................................. 1
Aktywowanie systemu operacyjnego Windows ................................................................................. 1
Pobieranie aktualizacji systemu Windows 7 ....................................................................................... 1
Instalowanie i aktualizowanie sterowników urządzeń ....................................................................... 1
Dostosowywanie ekranu monitora ..................................................................................................... 2
Wyłączanie komputera .......................................................................................................................................... 2
W razie napotkania problemów ............................................................................................................................. 2
Usuwanie podstawowych problemów ................................................................................................ 2
Kontrola wzrokowa: Komputer nie uruchamia się, brak zasilania, brak sygnału
wideo ................................................................................................................................. 3
Migające diody lub kody dźwiękowe: Interpretowanie kodów diagnostycznych
diod LED panelu przedniego oraz kodów dźwiękowych podczas autotestu POST .......... 3
Program HP Support Assistant ......................................................................................... 4
Używanie programu HP PC Hardware Diagnostics ........................................................... 4
Dlaczego warto korzystać z programu HP PC Hardware Diagnostics ........... 4
Uzyskiwanie dostępu do programu HP PC Hardware Diagnostics i jego
uruchamianie .................................................................................................. 4
Pobieranie programu HP PC Hardware Diagnostics na napęd USB ............... 4
Przed kontaktem telefonicznym z pomocą techniczną ................................................... 5
Tworzenie kopii zapasowej, przywracanie i odzyskiwanie danych w systemie
Windows 7 ......................................................................................................................... 6
Tworzenie nośników odzyskiwania ................................................................ 7
Przywracanie systemu ................................................................................. 10
Odzyskiwanie systemu ................................................................................. 10
Używanie, aktualizowanie i wykonywanie konserwacji komputera ................................................................... 14
2 Rozpoczęcie pracy w systemie Windows 8 ...................................................................................................... 15
Aktywowanie i dostosowywanie oprogramowania ............................................................................................ 15
Aktywowanie systemu operacyjnego Windows ............................................................................... 15
Pobieranie aktualizacji systemu Windows 8 .................................................................................... 15
Dostosowywanie ekranu monitora ................................................................................................... 16
Wyłączanie komputera ........................................................................................................................................ 16
W razie napotkania problemów ........................................................................................................................... 16
Usuwanie podstawowych problemów .............................................................................................. 16
Kontrola wzrokowa: Komputer nie uruchamia się, brak zasilania, brak sygnału
wideo ............................................................................................................................... 17
v

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756