Znaleziono w kategoriach:
Gra towarzyska KUKURYKU Kim jestem? Zawody i sport

Instrukcja obsługi Gra towarzyska KUKURYKU Kim jestem? Zawody i sport

Wróć
2-8
graczy
5-99
lat ZASADY GRY
Liczba graczy: 2
Przygotowanie
Gracze zakładają opaski na czoło. Wszystkie karty tasuje
się i układa w stosie.
Jak się bawić?
Gracze umieszczają sobie nawzajem karty w opaskach.
Należy to zrobić w taki sposób, aby gracz nie zobaczył
karty, która jest w jego opasce a widział kartę przeciwnika.
Gracze na przemian zadają sobie po jednym pytaniu, na
które przeciwnik odpowiada jedynie: TAK lub NIE.
Np.:
Czy to zawód?
Czy ten zawód jest niebezpieczny?
Czy do tego sportu potrzebna jest piłka?
Na podstawie uzyskanych informacji gracze starają się
odgadnąć, co przedstawia karta. Jeżeli któryś z graczy
odgadnie prawidłowo, zdobywa punkt i przeciwnik zakłada
kolejną kartę na opaskę. Zwycięzcą zostaje osoba, która
jako pierwsza odgadnie 3 hasła.
kim
Jestem
?
WERSJA DLA DUŻEJ LICZBY GRACZY
Podzielcie się na dwie drużyny. Oba zespoły wyznaczają
gracza odgadującego, zakładają mu opaskę i pobierają po
pięć kart. Zabawa przebiega podobnie do opisanej
wcześniej z tą żnicą, że na pytania odpowiadają
członkowie drużyny. Ten zespół, którego gracz z opaską
odgadnie 5 haseł z kart wygrywa.
KALAMBURY
Liczba graczy
Nieograniczona, uczestnicy zabawy dzielą się na 2 lub 3
zespoły. Każdy zespół muszą tworzyć co najmniej 2 osoby.
Przygotowanie
Potasowane karty umieszcza się w stosie, obrazkami do
dołu.
Jak się bawić?
Wyznaczcie limit czasu np. 1 lub 3 minuty. Czas powinien
kontrolować gracz innej drużyny, niż ta odgadująca. Jeden
z członków drużyny zabiera pierwszą kartę ze stosu i nie
pokazuje jej innym uczestnikom zabawy. Na znak startu
próbuje pokazać pozostałym członkom drużyny, co jest
narysowane na karcie, używając jedynie gestów. Nie może
wypowiadać słów ani wydawać żadnych innych odgłosów.
Jeżeli pozostali członkowie drużyny odgadną co znajduje
się na karcie, zdobywają punkt. Jeżeli nie, drużyna nie
zdobywa punktu. Kolejka przechodzi na następną drużynę,
itd... Wygrywa ta z drużyn, która zdobędzie największą
liczbę punktów.
ZGADULA
Liczba graczy
Nieograniczona. Zabawa świetnie sprawdzi się w większej
grupie, np. w przedszkolu, szkole lub podczas zabawy
urodzinowej.
Przygotowanie
Potasowane karty umieszcza się w stosie, obrazkami do
dołu.
Jak się bawić?
Wybiera się prowadzącego zabawy, który zabiera
pierwszą karze stosu i nie pokazuje jej. Pozostali próbu
odgadnąć co przedstawia karta, zadając prowadzącemu
pytania, na które mogą uzyskać odpowiedź TAK lub NIE.
Osoba, która odgadnie co znajduje się na karcie jako
pierwsza, staje się nowym prowadzącym i losuje kolejną
kartę.
Do wszystkich opisanych gier można wymyślać hasła
samodzielnie – zapiszcie lub narysujcie je na dołączonych
pustych kartach. Użyjcie zmazywalnego markera dołączo-
nego do zestawu!
ilustracje: Karolina Kucharska, Maja Barska.
pomysł i zasady gry: Julia Pogorzelska
grafika: studio KUKURYKU
www.kukuryku.co
2-8
graczy
5-99
lat
OKULARY PŁYWACKIE
Kim jestem zawody i sport
Producent:
KUKURYKU Julia Pogorzelska
ul. Ekonomiczna 4
42-271 Częstochowa, POLSKA
tel./fax +48 34 340 11 50
e-mail: biuro@kukuryku.co

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756