Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Czat
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Menu
Pomiń menu
Produkty
Promocje i nowości
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
plus.
Oszczędzaj na zakupach
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Czat
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Menu
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Schowek
Koszyk
Pomiń menu
Produkty
Promocje i nowości
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
plus.
Oszczędzaj na zakupach
Strona główna
›
Instrukcje obsługi
›
Instrukcje LUCKY DUCK GAMES
›
Instrukcja Gra karciana LUCKY DUCK GAMES Mesos
Znaleziono w kategoriach:
Gry karciane
(4)
Wróć
Instrukcja obsługi Gra karciana LUCKY DUCK GAMES Mesos
Wróć
Pobierz
Drukuj
Udostępnij
Wyświetl w osobnym oknie
1
2 kaf
le
kolejności
7 k
afli
of
ia
r
y
94
kar
ty
pl
emi
en
ia
(
8
4 p
ost
aci
i1
0 w
ydar
ze
ń
podzie
lonych
na
I,
II
iIII
e
rę)
2
1 ka
r
t
bu
dowli
(
6 zIer
y, 7 zII
e
r
y
i8 zII
I e
r
y)
47 żeton
ów
ży
wności
(33 owar
to
ści
„
1
”
i1
4
owar
toś
ci
„5”
)
75 żeto
nów
pun
k
tów p
res
tiżu
(2
5 „
1
/–
1
”, 1
0
„
3/
–3”
,
10
„
5
/–5
”,
10
„10
/–
10
”
i 20
„
20/
–20”
)
2 k
ar
t
y
w
yda
r
ze
ń
ko
ńc
ow
yc
h
5 p
ion
ków –
tote
mów
T
y
siące
lat temu
dla
ludzko
ści
ro
zpocz
ę
ła
się
nowa e
ra. K
ocz
owniczy
łowcy izbieracz
e
,
którz
y zdołali
wtrudz
i
e w
y
walczyć swoje miejsce
na
Ziemi,
zacz
ę
li
organiz
ować się
wmał
e s
kupiska.
Wyks
z
tałcili
role s
poł
eczne izbudowali p
ier
wsz
e
osady
,
dając
t
ym sa
mym począt
e
k
wielkiej
rewolucji.
Badacze nadali
temu
okresowi nazwę mezolit, ata g
ra op
owiada olosach
człowieka ztamtych
cz
asów
.
Wciel si
ę wrolę
wodz
a
,
uważnie prz
yd
zielaj zadania
now
ym członkom
ple
mien
ia,
wznoś
wyspe
cjaliz
owane
budowle,
p
rzygotuj się
na
w
ydarzenia ip
oprowadź swoje ple
mię ku
zw
ycięstwu!
5 k
ar
t
pomocy
A
E
2
P
RZ
Y
GO
T
OW
A
N
I
E
G
RY
1
Od
ł
óż d
o p
ude
łka
wsz
ys
tkie
ka
fl
e of
ia
r
y
wskaz
ujące
na r
ewer
sie
liczb
ę
gra
cz
y (3+, 4
+ a
lbo
5)
in
ną
niż
lic
zba
bior
ąc
ych
udzia
ł
wgr
ze.
Nas
tęp
nie
u
ł
óż kaf
le
ofia
r
y
wr
zę
dzie
wkolejn
oś
ci
alfab
et
ycz
nej
,
t
wor
zą
c tor
of
iar
y.
2
W
e
ź
kafel kolejnośc
i
olicz
bie
pól
rów
nej
lic
zbie
gr
acz
y. Po
łóż
go
tą
st
ron
ą d
o g
ór
y
p
o l
ewej
str
onie
tor
u of
iar
y, apozosta
ł
y
kafel kole
jno
śc
i o
d
łóż
do
p
ude
łka
.
3
Od
ł
óż d
o p
ude
łka
wsz
ys
tkie
kar
t
y plemie
nia
,
na k
tór
yc
h
liczba
wpr
aw
y
m d
olny
m r
ogu
róż
ni s
ię
od
liczby
g
racz
y.
Nas
tęp
nie
po
dziel
kar
t
y
ple
mie
nia
zale
żn
ie o
d i
ch
rewe
rsu
(I,
II
iII
I e
ra) ipr
ze
tasuj
ka
żdą
tali
ę o
sob
no. P
r
z
ygotu
j t
alię
ple
mie
nia
, u
mie
szczają
c
na s
po
dzie 2
za
kr
y
te
ka
r
t
y
w
yd
ar
ze
ń
koń
c
ow
yc
h
(wdowoln
ej
kolejn
oś
ci),
ana
nic
h z
ak
r
y
te tali
e
er
y II
I,
po
tem
II
, an
a wi
er
zch
u e
r
y I.
Po
ł
óż
pr
z
ygo
towaną t
alię
ple
mie
nia
ob
ok
kafla
kolej
noś
ci
.
4
Dob
ier
z
ztalii
pl
em
ien
ia t
y
le
kar
t,
ile
w
y
nos
i li
czba
gr
acz
y
plus1, iw
y
ł
óż j
e o
dk
r
y
te po
d
torem
of
iar
y, t
wor
z
ąc
do
lny r
z
ąd
.
Jeś
li
dob
ier
zesz
ja
kie
ś k
ar
t
y
w
ydar
zeń
,
po
ł
óż
je
pow
y
żej to
ru
ofiar
y wg
ór
nym
r
zę
dzie.
Nas
tęp
nie
kont
y
nu
uj
w
y
kł
ada
nie
, a
ż
wdolny
m
rzę
dzie
zn
ajdzie
się
w
ł
aśc
iwa
liczba
kar
t.
5
Dob
ier
z
ztalii
pl
em
ien
ia t
y
le
kar
t,
ile
w
y
nos
i li
czba
gr
acz
y
plus4
,
apo
tem
w
y
ł
óż je
o
dk
r
y
te pow
y
żej
toru
of
iar
y, t
wor
z
ąc
gór
ny r
z
ąd
.
Je
śli
wgó
rny
m r
zę
dzie
są
ju
ż k
ar
t
y
w
ydar
zeń
,
dob
ier
z
ot
yl
e ka
r
t
mni
ej
, t
ak
aby
wrzę
dzie
by
ł
a i
ch
w
ła
śc
iwa
liczba.
6
Po
dziel
ka
r
t
y
bu
dowli
zal
eż
nie
od
ich
rewe
rsu
(I
,
II
iIII
er
a)
ipr
zetas
uj
każd
ą
talię
os
obn
o. Zka
żde
j ta
lii
bud
owli
w
yl
osu
j
kar
t
y zgo
dnie
zp
oniż
szą
ta
bel
ką
(wzależ
noś
ci
od
licz
by
gra
cz
y) ist
wó
rz
znic
h
3 z
ak
r
y
te tali
e b
ud
owli:
PRZY
KŁADOWE
PRZ
YGO
TOW
ANIE
GR
Y
DL
A
5
GR
AC
ZY
O
P
IS RO
Z
G
R
Y
W
KI
Wgr
ze
M
ES
O
S
wcie
lasz
się
wro
lę
wodza
pre
his
tor
yczneg
o
ple
mie
nia
, at
woi
m z
adan
iem
je
st
dba
ć
ojeg
o roz
wój.
Osią
gni
esz
to, d
o
ł
ącz
ają
c d
o ni
eg
o n
ow
ych
czł
on
ków
, za
pew
niają
c
wszys
tk
im
w
y
ż
y
wieni
e,
w
znosz
ąc
b
udowl
e is
tawia
jąc
czo
ł
a
nadc
hodz
ąc
ym
w
ydarzeniom.
Wkażd
ej
ru
ndzie
mus
isz u
mie
śc
ić
swój
totem
na
torze
of
iar
y.
Nas
tę
pni
e r
ozpatr
uj
ąc
tote
my n
a tor
ze
od
le
wej
do
pr
awej
, b
ę
dzie
sz
móg
ł
w
y
br
ać
kar
t
y p
ost
aci
lu
b b
ud
owli id
o
ł
ąc
zy
ć j
e d
o swoj
ego
ple
mie
nia.
Ka
żda
kar
ta m
a swoj
ą w
ł
aś
ciwo
ść
imoże
wtr
akcie
lub
na koni
ec
gr
y z
apew
nić
pu
nk
t
y p
res
tiżu.
Zwyc
ię
zcą
zos
tani
e te
n g
racz
,
k
tór
y z
akoń
cz
y g
rę
zple
mie
nie
m
onajwi
ę
ksz
ym
pre
sti
żu.
3
GÓR
N
Y
R
ZĄD
5
9
T
ALI
A
KAR
T
PL
E
M
I
EN
I
A
L
I
CZ
BA
G
R
A
CZ
Y
I ER
A
II ER
A
III ER
A
2
1
2
3
3
2
2
4
4
2
3
4
5
2
3
5
3
5
3+
T
O
R
OF
IA
RY
Od
ł
óż re
sz
tę
kar
t
b
udowl
i d
o p
ude
łka
. N
astę
p
nie:
6a
U
ł
óż
odk
r
y
te
kar
t
y b
udowli
Ie
r
y
wgó
rny
m r
zę
dzie
, n
a
prawo
od
kar
t p
lem
ien
ia.
6b
Z
ak
r
y
te tal
ie b
ud
owli
II iI
II
er
y u
ł
óż
koł
o
obsz
aru
g
r
y.
Bę
dą
o
ne
potr
ze
bne
wda
lszej
czę
ści
rozgr
y
wk
i.
7
P
o
ł
ó
ż
że
to
ny ż
y
wn
oś
c
i
i
żetony
pu
nków
pre
sti
żu
(PP)
wzasię
g
u wsz
ys
tk
ich
gr
acz
y, t
wor
zą
c ws
pól
ną
pul
ę.
8
Każd
y gr
acz bi
er
ze
kar
tę pom
ocy
oraz
w
yb
ier
a kolo
r
idobi
er
a
odpowia
dający mu
to
tem
.
9
Umi
eś
ć
totemy g
ra
cz
y wl
osowej
kolej
noś
ci
na
kafl
u
kolejn
oś
ci.
Ic
h p
o
ł
ożen
ie w
yz
nacza
kole
jno
ść
gr
acz
y
wpie
r
wszej
ru
ndzie.
10
Na
konie
c p
r
z
ygotowania
nie
zal
eż
nie
od
lic
zby
gra
cz
y
pie
r
wsz
y
gra
cz
bie
r
ze 2
ż
y
wnoś
ci
,
dr
ugi
itr
ze
ci
gr
acz
bio
rą
p
o
3 ż
y
wno
śc
i,
acz
war
t
y
ipią
t
y
gra
cz
bio
rą
po
4
ż
y
wno
ści
.
5
3+
3
2
4
3
6a
7
D
O
L
N
Y R
ZĄD
4
P
U
L
A ŻE
T
ONÓW
T
ALI
E KAR
T
BUD
O
WLI
6b
A
B
C
E
F
G
D
A
B
C
D
EFG
1
2
4
Ż
Y
W
N
OŚ
Ć IP
UN
K
T
Y P
RE
ST
IŻU
Gdy
mas
z d
obr
ać
ok
re
ślo
ną
licz
bę
ż
y
w
no
ści
,
weź
odp
owiednie
żetony
ż
y
wn
oś
ci
zpu
li o
gó
lne
j
iu
mie
ść
je
we w
ł
asn
ej
pul
i. G
dy
musis
z za
p
ł
aci
ć ż
y
wno
śc
ią
,
weź
od
powie
dni
e że
tony
ż
y
wn
oś
ci
zwł
asn
ej
pu
li io
d
łóż
je
do
pu
li o
gó
lne
j.
Gdy
z
ysku
jesz
pun
k
t
y
pre
stiż
u (PP),
we
ź
o
dpowiednie
że
to
ny P
P
zpul
i og
óln
ej
iu
mie
ść
je we w
ł
asn
ej p
uli.
Gd
y tr
acisz
PP
,
weź
odp
owie
dnie
żetony
PP zw
ł
asn
ej p
uli
iod
ł
óż je d
o pu
li o
gól
nej.
Je
ś
lit
wo
ja p
u
nk
tac
ja
sp
ad
nie
po
ni
że
j ze
ra
,
uż
yj
rewe
r
su ż
e
ton
ówP
P
.
E
Na
ka
żdy
m
kaf
lu
of
iar
y zn
ajd
uj
ą
się
:
Pole
,
na k
tór
y
m m
ożesz
umi
eś
cić
swój tote
m
Akcja
, k
tórą
mus
isz rozpat
rz
y
ć
(zw
yk
le
jes
t to lic
zba ka
r
t
do d
obr
ania
irz
ąd
, zk
tóreg
o może
sz to zr
obi
ć)
Litera
w
yznaczaj
ąca u
miejscowienie
kafla
na
tor
ze of
iar
y
DOB
IER
A
NIE
K
A
RT
P
OS
T
AC
I
Po w
yb
rani
u ka
r
t
y
po
st
aci
po
pr
ost
u
do
ł
ą
cz j
ą
do
swoje
go
ple
mi
en
ia
.
Dob
ran
e
kar
t
y
u
mie
ść
wkolum
nac
h
ot
ym
samy
m
kolor
ze,
tak
by
sym
bol
e wi
ch
gó
rnych
ro
gac
h
pozosta
ł
y
wi
docz
ne.
Uwag
a: Dołą
czan
ie kar
t posta
ci do
ple
m
ie
nia je
st da
rmow
e, je
d
nak p
od
czas
w
yd
a
r
ze
ni
a
posi
łek
do
br
ze jest mi
eć
ty
le ży
wn
ośc
i
, by wszystkie w
ykar
mić.
Wpr
zec
iwnym razie strac
isz PP
(patrz
Opis w
y
dar
ze
ń
, str
. 6)
.
R
O
Z
GRYW
K
A
Rozgr
y
w
ka
w
M
ES
O
S
tocz
y
się
pr
zez
10 run
d
,
do
pók
i
nie
w
ycze
rpie
się
talia
pl
em
ion.
Ka
żda
ru
nda
sk
ł
ada
si
ę z2
faz
,
k
tóre
nal
eż
y
rozegra
ć
wpon
iższe
j kole
jno
śc
i:
1
Umi
eszczen
ie
totem
ów n
a to
rze
of
iar
y
Zgod
nie
zkolejn
oś
cią
totem
ów n
a kaf
lu
kolej
noś
ci
od
gó
r
y
do
do
ł
u
umi
eś
ć
cie
swoje
tote
my na
w
y
br
anych
,
wolnych
kaf
la
ch
of
ia
r
y
(tj.nieza
ję
t
ych
p
rze
z i
nny
totem)
.
2
Rozp
atr
zen
ie
akcji
Zgod
nie
zkolejn
oś
cią
totem
ów n
a tor
ze
ofia
r
y
od
lewe
j d
o p
rawej
rozpat
rzci
e a
kcje
kaf
li
of
ia
r
y
, na k
tór
ych
s
toją
wasze tote
my
.
Z w
yją
tki
em
kaf
la „
A
”(uż
y
wane
go
t
yl
ko wrozgr
y
wkac
h
5
-
osob
ow
yc
h
), k
tór
y
daje
3
ż
y
w
noś
ci
, wsz
ys
tk
ie
inn
e kaf
le
ofia
r
y
pozwala
ją
na
w
yb
ór
kar
t
y p
os
tac
i l
ub
bud
owli
zgó
rne
go
lu
b
doln
eg
o r
zę
du
,
tak
jak
to
oznaczono
na
kafl
u.
Kar
t w
ydar
zeń
nie
moż
na
dob
ier
ać.
Jeś
li
kafel o
ar
y p
ozwala n
a w
ybr
anie
ki
lku
kar
t (nawet zróżnyc
h
rzę
d
ów), możesz d
ob
rać
je
wdowoln
ej
kolej
noś
ci
.
Jeś
li
wt
wojej
tu
rze
r
zą
d,
zk
tórego
p
owinie
ne
ś d
ob
rać
ka
r
t
y, jes
t
pus
t
y, nie
dob
ier
asz
kar
ty
ini
e ot
rz
y
mu
jesz
zteg
o t
y
tu
łu
ż
adn
ej
rekompensat
y.
Nie możesz
zrez
ygn
ować
zdob
ran
ia ka
r
t
y, c
hyba
że j
ed
yny
mi k
ar
t
ami
wr
zę
dzie s
ą
w
ydar
ze
nia (
k
tór
ych
nie
moż
na
dob
ier
ać)
lu
b b
ud
owle
(k
tór
yc
h ni
e m
usisz
do
bie
ra
ć).
Po r
ozpatr
zeni
u a
kcji kaf
la
ofia
r
y
od
ł
óż
swój tote
m
na
pie
r
wsze
od
gór
y wol
ne
pol
e k
af
la
kolej
no
ści
.
Je
śli
p
ole
, n
a k
tór
y
m o
dł
oż
y
ł
eś
swój tote
m
, za
pew
nia
ż
y
wn
oś
ć,
na
t
ych
mias
t we
ź j
ą zp
uli.
G
racz
odk
ł
adaj
ąc
y swój
totem
na
os
tatn
ie
pol
e m
usi
zap
ł
ac
ić
1
ż
y
wn
oś
ć,
jeś
li
ją
ma.
Je
dy
nie
wpr
z
y
padk
u g
dy
nie
ma
ż
y
w
no
ści
,
zamia
st
tego
tra
ci
2 P
P
. U
ł
oże
nie
totemów
na
kafl
u kole
jno
śc
i d
ec
yduj
e
okolejn
oś
ci
gra
cz
y wn
astę
p
nej
r
undzie
.
Wty
m prz
ykł
adzie gracze umi
eś
cil
i swoje totemy na torze
oa
r
y wkolej
noś
ci: cz
er
wo
ny,
ol
etow
y,
żó
ł
t
y,
b
iał
y, nieb
ie
ski
.
Po ro
zm
ie
szczeniu tote
mów, tak ja
k to widać na ob
razku
po
niżej
, gra
cze ro
zp
atrzą a
kcje wkol
ej
noś
ci od le
wej d
o
prawej strony:
•
Żół
ty g
racz bi
er
ze 3 żyw
noś
ci
, anastę
pn
ie pr
zen
os
i swój totem na
pie
r
wsze pol
e na kaflu kol
ej
noś
ci ibi
er
ze kole
jn
e 3 żyw
noś
ci.
•
Cze
r
wony g
racz wy
bi
era 1 kar
tę posta
ci/b
ud
owli zd
ol
ne
go rzę
du
,
apóźni
ej p
rze
nos
i swój totem na d
rug
ie po
le na kaf
lu kole
jn
ośc
i
ibie
r
ze 1 żyw
ność
.
•
Fi
ole
tow
y gracz w
yb
ie
ra 1 kartę po
stac
i/bu
dowl
i zgó
rne
go r
zędu
,
apóźni
ejp
rze
no
si swój tote
m na trzec
ie po
le na kafl
u kole
jn
ośc
i.
•
N
ie
bi
es
ki gracz w
yb
ie
ra 1 kartę p
ostac
i/bu
dow
li zdo
ln
eg
o rzęd
u
i1kar
tę posta
ci/b
ud
owli zg
órn
eg
o rzęd
u (wdowoln
ej kol
ej
noś
ci
)
apóźni
ejp
rze
no
si swój tote
m na czwar
te po
le na kafl
u kolej
no
ści
.
•
B
ia
ły g
racz bie
r
ze 2 kart
y pos
taci/b
ud
owl
i zgór
ne
go rzę
du i 1 kartę
posta
ci/b
ud
owl
i zdol
ne
go rzę
du (wdowol
ne
j kolej
no
ści
).
Nastę
p
ni
e
pr
zen
osi swój tote
m na ostatn
ie po
le na kafl
u kole
jno
śc
i ipła
ci
1ży
wn
ość (
a
lb
o trac
i 2 PP
, ale ty
lko w
ted
y,
g
dy ni
e ma ży
wno
śc
i).
A
B
C
D
EFG
5
DOB
IER
A
NIE
K
A
RT
B
UD
OWL
I
Aby
do
br
ać
kar
tę b
udowl
i,
mus
isz
z
ap
ł
ac
ić
je
j kosz
t
wż
y
wno
śc
i
wskaza
ny wl
ew
y
m g
órny
m
rog
u ka
r
t
y. Dob
ra
ną
bu
dowl
ę d
o
ł
ącz
do
swojeg
o p
le
mie
nia.
Je
śli
ni
e mas
z w
ysta
rczaj
ąc
o d
użo
ż
y
wn
oś
ci
, n
ie m
ożesz
dob
ra
ć k
ar
t
y
b
udowl
i. W
ię
c
ej
obu
dowlac
h
w
Suple
mencie
, pa
tr
z s
tr
. 8.
Pamię
taj: Każdy bud
own
iczy wt
woi
m p
le
mie
n
iu o
bn
iża koszt b
ud
owli
. Je
śli
masz ki
lku b
ud
own
icz
ych
, zsu
mu
j wszystki
e ic
h ob
niżk
i. Pami
ętaj j
ed
na
k
, że
nie m
ożesz ob
ni
żyć kosz
tu bu
dowl
i po
niże
j 0.
Jes
t 6
ro
dza
jów
kar
t p
ost
aci:
4
3
Na
ka
żde
j ka
rc
ie
bu
dowli
zna
jdzi
esz:
Jej
kosz
t
wż
y
wn
oś
ci
PP pr
z
y
znawan
e na konie
c gr
y
Efe
k
t
ŁOWCY
Do
ł
ą
czają
c d
o pl
emi
enia
ł
owcę b
ez
sym
bol
u
,
wdany
m mo
me
nci
e nic
nie z
ys
kuje
sz.
Jeś
li
do
ł
ąc
z
ysz do
ple
mie
nia ł
owc
ę zsy
mb
ole
m
,
nat
yc
hmias
t we
ź 1 ż
y
wno
ść
za ka
żde
go
łowc
ę
wtwo
im p
lem
ien
iu (niezale
żn
ie cz
y
posia
da o
n
sym
bol
,
cz
y nie).
Podc
zas w
ydar
zenia
łow
y
o
tr
z
ymu
jesz
ż
y
w
noś
ć
iPP wza
le
żno
śc
i od
liczby
łowc
ów wt
woim
plemieniu
(patr
z
Op
is w
yda
rzeń
, s
tr
.
6)
.
BUDOWNICZOWIE
Wtrakci
e gr
y każ
dy b
ud
ownicz
y
wtwo
im
ple
mie
niu o
bni
ża
koszt
y
dob
ier
anych
pr
zez
cie
bie
kar
t
bu
dowli
owar
to
ść
wpraw
ym g
ór
nym r
ogu
jeg
o kar
t
y
.
Na konie
c g
r
y
każd
y bu
down
icz
y za
pew
nia P
P
wliczbi
e wska
zane
j wle
w
ym
dol
nym r
ogu
kar
t
y
.
SZAMANI
Na ka
r
ta
ch s
zama
nów zna
jdziesz
od 1
do 3
sym
bol
i
.
Podc
zas w
ydar
zenia
szamańs
ki r
y
tua
ł
p
osiadanie
najwi
ę
kszej li
czby t
yc
h sy
mb
oli z
apew
nia P
P
.
Posiad
anie
ich
wnajm
nie
jszej li
czbie
oznacza
utr
atę P
P (
patr
z
Op
is w
yda
rzeń
, s
tr
.
6
).
W
Y
N
A
L
A
ZCY
Na konie
c g
r
y
w
yn
alazcy
pr
z
yn
osz
ą PP
wliczbi
e równ
ej
iloc
zy
nowi
liczby
w
y
nalazc
ów
wtwo
im p
lem
ien
iu ilic
zby róż
nych sy
mb
oli
w
yn
alazków na
ich
kar
tach
.
Wgr
ze jes
t 10 różnych
sym
bol
i w
y
na
la
zków
:
A
RT
YŚC
I
Podc
zas w
ydar
zenia
malowi
dł
a nas
kalne
możesz
z
yskać
lub
str
aci
ć P
P wzal
eż
noś
ci
od
liczby
ar
t
ystów wt
woim
ple
mie
niu (
pa
tr
z
O
p
is
w
yd
a
r
ze
ń
,
str. 6
).
Na konie
c g
r
y
otr
z
ym
ujes
z 1
0 PP z
a ka
żdyc
h
2ar
t
ystów wt
woim
ple
mie
niu.
3+
ZBIER
ACZE
Podc
zas w
ydar
zenia
posił
ek
(pa
tr
z
O
pis w
yda
rze
ń
,
str. 6
)
każd
y po
siada
ny pr
zez
cie
bie
zbie
rac
z ob
niż
a
ca
łkowi
tą i
loś
ć ż
y
wno
ści
do z
ap
ł
ac
enia
o3.
Uwag
a: Zbie
racze nie g
e
ne
ruj
ą ży
wn
ośc
i
, nie m
ożesz
ob
niż
yć kosztu p
os
ił
ku po
ni
żej 0.
3+
K
O
N
IEC R
U
N
D
Y
Gdy
wsz
ysc
y g
rac
ze za
końc
zą
swoje
tur
y
, w
ykonaj
po
niż
sze k
ro
ki
wpod
ane
j kole
jno
śc
i:
1
R
ozpa
tr
ze
ni
e w
yda
rze
ń
Jeś
li
wdol
nym
r
zę
dzie z
najd
ują
się
w
ydar
zenia
,
rozpat
rz
je
.
Jeś
li
wś
ród
nic
h j
est
w
ydar
zenie
posi
łe
k
, rozpat
rz
je
jako
ost
atni
e.
Może
się
ta
k zda
rz
yć
,
że
bę
dzie
sz zm
uszony
rozpatr
z
yć
2ide
nt
yczn
e
w
ydar
ze
nia wte
j sa
me
j r
un
dzie.
Rozpatr
z
je
w
ted
y
wkolejn
oś
ci
er
.
Wkażd
ej
er
ze
są
4 ka
r
t
y
w
yd
ar
zeń
(
łow
y
,
szamańs
ki
r
y
tuał
,
malowi
dła
nas
kaln
e
i
p
osił
ek
). Wraz
zpos
tę
pe
m e
r
war
to
śc
i na
każd
ym
w
yda
r
zeniu
b
ę
dą
rosn
ąć
. Po
wi
ę
cej
info
rma
cji
okar
tach
w
ydar
ze
ń
patr
z
str. 6.
Pamię
taj: Nie m
ożesz do
bi
era
ć kar
t w
yda
rze
ń.
Pomiń
NOWOŚCI
Nintendo Switch 2
Philips OneUp
iPhone 16e
JBL Flip 7
JBL Charge 6
Etui iPhone 16e
PS5 Pro
Router Starlink
Mac mini
Call of Duty Black Ops 6
Pomiń
GAMING
RTX 5070
RTX 5090
RX 9070 XT
GeForce RTX 4080 Super
Funko Pop
Nintendo Switch OLED
PS5
Fotel gamingowy
Karta graficzna do gier
Procesor do gier
Pomiń
NA CZASIE
Huśtawka ogrodowa
Grill gazowy
Jacuzzi
Zbiorniki na deszczówkę
Stół ogrodowy
Buty robocze
Lampy solarne
Pawilon ogrodowy
Ławka ogrodowa
Lampy ogrodowe
Pomiń
PORADNIK MEDIA EXPERT
Odkurzacz pionowy ranking
Smartwatch damski ranking
Jaka parownica do ubrań najlepsza?
Ranking odkurzaczy
Ranking ekspresów do kawy
Ranking pralek
Ranking lodówek
Ranking telefonów
Najlepsze gry planszowe
Robot sprzątający ranking
Pomiń
POMYSŁ NA PREZENT
Kubek Stanley
Prezent na ślub
Domek dla dzieci
Pomysł na prezent
Zabawki
LEGO
Prezent dla mężczyzny
Prezent na 40. urodziny
Prezent dla 7-latka
Prezent dla 5-latka
Pokaż więcej
Pomiń sekcję
Najnowsze poradniki
Zobacz więcej
Ranking soundbarów [TOP10]
Zalany laptop – co zrobić w takiej sytuacji?
Ranking smartwatchy [TOP10]
Ranking spalaczy tłuszczu [TOP10]
Wuchang: Fallen Feathers - wymagania PC. Gdy pierwszym bossem może stać się twój komputer
Ranking suszarek do prania [TOP10]
Ranking kaw rozpuszczalnych [TOP10]
Ranking parownic do ubrań [TOP10]
Ranking zabawek dla 4-latka [TOP10]
Premiery gier 2025. Na te tytuły warto czekać
Ranking kamer samochodowych [TOP10]
Ranking płyt indukcyjnych [TOP10]
Ranking rowerów elektrycznych [TOP10]
Soki z sokowirówki - jakie owoce wybrać?
Rodzaje pomp wodnych
Sprawdź więcej poradników