Znaleziono w kategoriach:
Czujnik wycieku wody MEROSS MS400H

Instrukcja obsługi Czujnik wycieku wody MEROSS MS400H

Wróć
MS400H
Instrukcja obsługi
Informacje dotyczące bezpieczeństwa
Zawartość opakowania
Instrukcja instalacji
- Nie należy podejmować prób demontażu, naprawy lub modyfikacji
urządzenia.
- Produkt nie powinien być wystawiany na bezpośrednie działanie
promieni słonecznych.
- W przypadku uszkodzeń spowodowanych transportem należy
skontaktować się ze sprzedawcą w celu wymiany urządzenia.
1x inteligentny czujnik
(Liczba czujników
może ulec zmianie).
1 x Tkanina
przewodząca 1x Instrukcja
obsługi
1x Smart Hub 1x Kabel USB 1x Zasilacz
Uwaga: Dołączony tylko do MS400H,
MS400 nie zawiera tego huba.
* Jeśli w opakowaniu brakuje jakiejkolwiek części, prosimy o
kontakt pod adresem:
https://www.meross.com/support/Email_Support
1. Pobierz aplikację Meross.
2. Konfiguracja urządzenia.
(1) Podłącz smartfon lub tablet do sieci Wi-Fi 2,4 GHz.
(2) Upewnij się, że urządzenie inteligentne (hub) jest objęte silnym
sygnałem Wi-Fi.
(3) Urządzenie inteligentne (hub) obsługuje system iOS 13/ iPadOS
13 lub nowszy. Wskazane jest zaktualizowanie systemu iOS lub
iPadOS do najnowszej wersji przed parowaniem z hubem.
(4) Uruchom aplikację Meross i zaloguj się na swoje konto lub, jeśli
jesteś nowym użytkownikiem, naciśnij przycisk Zarejestruj się, aby
utworzyć nowe konto.
(5) Naciśnij ikonę "+", aby wybrać typ urządzenia inteligentnego,
które chcesz dodać, a następnie postępuj zgodnie z instrukcjami
kreatora konfiguracji, aby zakończyć konfigurację.
(6) Przeniesienie inteligentnego urządzenia (hub) nie wymaga
dodatkowych operacji, pod warunkiem, że pozostaje ono w tej
samej sieci z silnym sygnałem Wi-Fi.
UWAGA:
1. Jeśli urządzenie inteligentne nie zostało dodane po raz pierwszy,
przed wykonaniem dalszych czynności należy je zresetować.
2. Po zakończeniu konfiguracji będziesz mógł zarządzać urządze-
niem w aplikacji Apple Home (Ze względu na projekt aplikacji Apple
Home, hub obsługujący HomeKit nie będzie wyświetlany w aplikacji
Home po udanej konfiguracji. Nie jest to błąd urządzenia. Należy
sparować hub z urządzeniem końcowym, a następnie urządzenie
końcowe pojawi się w aplikacji Dom).
3. Jeśli kod QR nie działa, spróbuj dodać urządzenie inteligentne w
aplikacji Apple Home.
4. Więcej informacji można znaleźć pod adresem httos://www.me-
ross.com/support.
Zasady dotyczące diod LED i przycisków
1) Wskaźnik LED statusu
Miga raz na zielono: Za każdym razem, gdy urządzenie jest
włączone lub punkty styku "1&2" lub "1&3" krótko przewodzą.
Miga powoli na zielono: Wykryto wyciek wody i miga przez
maksymalnie 1 minutę przed zgaśnięciem.
Szybko miga na zielono: Tryb parowania.
Świeci na zielono: Pomyślne połączenie. Dioda LED wyłączy się auto-
matycznie po 5 sekundach.
2) Sonda wilgotności
Wejdź w tryb parowania: Dotknij sondy "1 & 2" lub "1 & 3" trzykrot-
nie (w ciągu 5 sekund) tkaniną przewodzącą.
Zresetuj czujnik: Przechowując dotknięcie sondy "1 & 2" lub "1&3"
bez jej zwalniania, włącz zasilanie urządzenia za pomocą akumula-
tora. Odczekaj około 3 sekund, dioda LED zaświeci się na sekundę i
usłyszysz krótki dźwięk.
Symulacja wycieku wody: Dotknij sondy "1 & 2" lub "1 & 3" przez
ponad 2 sekundy.
Sposób użycia
3) Wskaźnik LED statusu
Świeci na pomarańczowo: inicjowanie/ resetowanie/ aktualizacja
oprogramowania.
Miga na pomarańczowo i zielono: Tryb konfiguracji.
Miga na zielono: Tryb parowania/Połączenie z Wi-Fi/Rozłączenie z
Wi-Fi.
Świeci na zielono: Podłączony do Wi-Fi z połączeniem
internetowym.
Świeci na czerwono: Brak połączenia z Internetem.
4) Przycisk
Naciśnij i przytrzymaj (przez 5 sekund), wskaźnik LED statusu
zacznie migać na pomarańczowo i zielono, aby przejść do trybu
konfiguracji. Naciśnij dwukrotnie, aby przejść do trybu parowania.
1. Ustawienia ogólne Nazwa urządzenia: zmiana nazwy
urządzenia.
Instrukcja obsługi: Sprawdź
instrukcję obsługi.
Alert: Włączenie/wyłączenie
powiadomień push.
Automatyzacja: Ustaw wyzwalacz.
Eksportuj historię: Eksportuj
rekordy historii.
Alarm dźwiękowy: Włączanie/
wyłączanie brzęczyka podczas
alarmowania.

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756