Znaleziono w kategoriach:
Gra karciana MUDUKO Boss Monster Powstanie Minibossów

Instrukcja obsługi Gra karciana MUDUKO Boss Monster Powstanie Minibossów

Wróć
INSTRUCTION BOOKLET
INSTRUCTION BOOKLET
Boss Monster: Powstanie minibossów
Wszelkie prawa zastrzone. Wyprodukowano w Polsce. Powielanie tej Instrukcji w jakiejkolwiek formie lub na jakimkolwiek nośniku jest
dozwolone wyłącznie do użytku niekomercyjnego. © 2018 Brotherwise Games, LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. © dla polskiego
wydania Fabryka Kart Trefl-Kraków sp. z o.o. w imieniu Wydawnictwa Muduko.
Boss Moster i logotyp Boss Monster są znakami towarowymi zastrzonymi w 2012 roku przez Brotherwise Games, LLC. Boss Monster:
Powstanie minibossów jest znakiem towarowym zastrzonym w 2018 roku przez Brotherwise Games, LLC. Wszystkie wymienione znaki
towarowe są używane za zgodą Brotherwise Games, LLC.
1
Od swojej premiery w 2012 roku Boss Monster wstrząsnął światem. Dzięki
naszym wspaniałym darczyńcom z plaormy nansowania społecznościowego
Kickstarter oraz setkom tysięcy fanów, których gra zdobyła od czasów kampanii,
Boss Monster stał się jednym z najlepiej sprzedających się tytułów karcianych
zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i wielu innych krajach.
Boss Monster: Powstanie minibossów stanowi samodzielną grę. Jeśli grałeś we
wcześniejsze wersje Boss Monstera, niniejszy zestaw zapewni Ci nieznane dotąd
wyzwania i możliwości. Zupełnie nowe karty minibossów umożliwią Ci rozbudo
podziemi sposobami, o których nawet nie miałeś pojęcia (poprzez wzmacnianie
komnat) oraz dadzą Ci nowe możliwości wpływania na przeciwników.
Nowe zasady opisujące monety wprowadzają do gry Boss Monster walutę, która
jest czymś więcej niż rany i dusze. Będziesz teraz używać komnat do generowania
monet, które potem wydasz na zdolności z innych kart albo rozwój Twoich
minibossów. Monety otworzą też przed Tobą zupełnie nowe taktyki zabójczych
kombosów.
Jeśli dotychczas nie grałeś w Boss Monstera, ten zestaw to doskonały sposób
na rozpoczęcie przygody z grą! Zachęcamy do uważnego przeczytania niniejszej
Instrukcji przed pierwszą rozgrywką. Nawet, jeśli jesteś doświadczonym bossem
podziemi, powinieneś przeczytać opis nowych zasad: informacje o minibossach
znajdują się na stronie 6, a o monetach – na 9.
Szczęśliwych łowów na bohaterów!
Brotherwise Games i Wydawnictwo Muduko
Gra Boss Monster: Powstanie minibossów została
opracowana przez Brotherwise Games w oparciu
o oryginalną grę Boss Monster autorstwa
Johnny’ego i Chrisa O’Nealów.
Pikselowe ilustracje wykonali: Francisco Coda,
Marcus Dewdney, Katrina Guillermo, Rom Haviv,
Kyle Merritt oraz Santiago Reinoso Muñoz.
Wydanie polskie: Wydawnictwo Muduko
Tłumaczenie: Transdesign Marek Mydel
Korekta: Paulina Trybuła
2
Boss Monster to szybka, strategiczna gra karciana o budowaniu podziemi. Twoim celem jest zwabienie nieszczęsnych poszuki-
waczy przygód do swoich podziemi i pożarcie ich dusz. Ale strzeż się! Podziemia muszą być tyleż atrakcyjne, co śmiercionośne.
Inaczej żądni przygód bohaterowie zdołają przetrwać wystarczająco długo, aby Cię zranić. Jakby tego było mało – masz konku-
rencję. Poszukiwacze przygód są w cenie, więc inni bossowie będą próbowali Cię wyprzedzić, oferując cenniejsze skarby
i bardziej wymyślne pułapki. Czy masz serce wystarczająco czarne, aby zostać bossem wszystkich bossów?
Celem gry Boss Monster jest zwabienie bohaterów do swoich
podziemi i ich wyeliminowanie. Bohaterowie, którzy giną
w Twoich podziemiach, są odwracani rewersami do góry
i liczą się jako „dusze”. Bohaterowie, którzy pokonają wszystkie
komnaty i dotrą do Twojej karty bossa, zadają Ci „rany.
Gracz zwycięża, jeśli kończy rundę z 10 zebranymi
duszami.
Gracz przegrywa, jeśli kończy rundę z 5 ranami.
Runda trwa do momentu, aż każdy
gracz wykona swoje ruchy.
W razie remisu należy sprawdzić
zasady ich rozstrzygania (patrz:
strona 18).
Aby zagrać w Boss Monstera: Powstanie minibossów potrzeba
2-4 osób, kart zawartych w tym egzemplarzu gry i dość
miejsca, żeby je rozłożyć. Jeśli dodatkowo grasz z innymi
zestawami Boss Monstera, potasuj razem talie komnat oraz
czarów, ale wybierz tylko jedną talię typowych i legendarnych
bohaterów, której chcesz używać.
Jeśli grasz pierwszy raz, zarezerwuj przynajmniej 45 minut.
Kiedy wszyscy gracze poznają lepiej karty, rozgrywka na dwie
osoby zabierze około 20-30 minut.
Talia bossów złożona z 12 kart
Talia komnat złożona z 82 kart
Talia czarów złożona z 30 kart
Talia typowych i legendarnych bohaterów złożona z 42 kart
35 żetonów monet
Instrukcja
Przewodnik „Szybkie wprowadzenie do gry
Runda trwa do momentu, kdy
3
RMB110
RMB110 ©2018 Brotherwise Games, LLC©2018 Brotherwise Games, LLC
Jak staç si´ najwi´kszym mistrzem sztuk
walki w całej Arkadii? åwiczyç. Dzieƒ i noc.
Nieustannie çwiczyç.
Zheng-Yi, Kobieta z wykopem
RMB013
RMB013 ©2018 Brotherwise Games, LLC©2018 Brotherwise Games, LLC
Mo˝esz zniszczyç t´ komnat´,
aby zmusiç przeciwnika do
odrzucenia losowej karty czaru.
RMB026
RMB026 ©2018 Brotherwise Games, LLC©2018 Brotherwise Games, LLC
Raz na rund´: mo˝esz odrzuciç
minibossa, aby do koƒca rundy
podwoiç obra˝enia jednej
z Twoich komnat potworów.
RMB013
RMB013 ©2018 Brotherwise Games, LLC©2018 Brotherwise Games, LLC
Mo˝esz zniszczyç t´ komnat´,
aby zmusiç przeciwnika do
odrzucenia losowej karty czaru.
For the rest of the game, once per turn,
you may pay o o to force an opponent
to discard a random Spell card.
Do koƒca gry: otrzymujesz za
ka˝dym razem, kiedy zagrasz czar.
RMB007
RMB007 ©2018 Brotherwise Games, LLC©2018 Brotherwise Games, LLC
Awans:
Najważniejszym elementem gry Boss Monster jest budowanie podziemi. Twoja karta bossa (1) leży w prawym końcu podziemi
zbudowanych z kart, które co rundę możesz wzmacniać i ulepszać, dodając różne komnaty (2). Skarby w danej komnacie
określają, dla jakiego rodzaju bohaterów ta komnata jest atrakcyjna. Zadawane przez nią obrażenia reprezentują możliwości
eliminowania bohaterów (poprzez obniżanie wartości ich życia).
Twój obszar punktacji (3) znajduje się obok podziemi. To miejsce, gdzie wyeliminowani (zakryci) bohaterowie dodają swoje dusze
(złote kryształy) do Twoich zbiorów, a bohaterowie, którzy zdołali się przedrzeć przez podziemia (odkryci), pokazują łączną
sumę ran (kropelek krwi) Tobie zadanych. W podziemiach możesz posiadać maksymalnie 5 widocznych komnat. W momencie,
gdy po raz pierwszy rozbudujesz podziemia do 5 widocznych komnat, wprowadzasz do gry efekt „Awans” ze swojej karty bossa!
2. Co rundę możesz rozwinąć swoje podziemia
poprzez zbudowanie jednej KOMNATY POTWORÓW
albo jednej KOMNATY PUŁAPEK.
3. BOHATEROWIE co rundę schodzą do Twoich
podziemi. Pokonani bohaterowie są odwracani
rewersem do góry (zakrywani) i liczą się
jako dusze, natomiast bohaterowie, którzy
pokonają wszystkie
komnaty i dotrą do
Twojej karty bossa,
zadają Ci rany.
1. Podziemia rozbudowujesz, dokładając
karty komnat po lewej stronie karty
bossa (tzn. karta bossa jest pierwszą na
prawo kartą w Twoich podziemiach).
Każda komnata
zawiera SKARB
wabiący
bohaterów…
…oraz zadaje
OBRAŻENIA,
które mogą ich
wyeliminować.
WYPAŚNA KOMNATA
może posłużyć do
ulepszenia już zbu-
dowanej komnaty.
Musisz zebrać 10 dusz
poległych bohaterów,
zanim otrzymasz
5 ran!
Jak sta
walki w całej Arkadii?

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756