Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Menu
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
Bądź na plus
Oszczędzaj na zakupach
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Menu
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Schowek
Koszyk
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
Bądź na plus
Oszczędzaj na zakupach
Strona główna
›
Instrukcje obsługi
›
Instrukcje REBEL
›
Instrukcja Dodatek do gry REBEL Res Arcana Lux et Tenebrae (edycja polska)
Znaleziono w kategoriach:
Gry planszowe
(269)
Wróć
Instrukcja obsługi Dodatek do gry REBEL Res Arcana Lux et Tenebrae (edycja polska)
Wróć
Pobierz
Drukuj
Udostępnij
Wyświetl w osobnym oknie
P:
O:
P:
O:
P:
O:
P:
O:
P:
O:
P:
O:
P:
O:
Pr
ojekt gry i zasady:
Okładka
i
ilustr
acje
na
kartach:
Pr
ojekt
gr
aczny:
Pr
oduk
cja:
Tłumacz
enie:
R
edak
cja:
A
u
t
o
rz
y
7
12
10
14
2
4
3
5
4
6
5
7
2–5
Przechowywanie
Za
wartość
teg
o
dodatku
mo
ż
e
b
y
ć
prz
echo
wywana
w
pudełku
do
gry
podsta
w
o
w
ej.
Zw
oje
nale
ży
wło
ży
ć
pod
enkla
wy
mocy
,
a
po
z
ostałe
elementy
umieścić
w
odpo
wiednich
prz
egr
ódkach.
W
mrocznej
ka
tedrze
mag
przywołuje
demony
,
aby
ich
niezwykłą
mocą
zwiększyć
siłę
swoich
zaklęć.
W
tym
samym czasie
w labora
torium
alchemiczn
ym wróżbita
zapisuje
tajemny
zwój, siedząc
jedynie
przy
blasku
świec
y
,
a
bard
ramię
w
ramię
z
pogromczynią
bestii
poszukują
pryzmaty
cznego
smoka
i złotego lw
a, dzięki którym po
wstrzymają siły ciemności.
Lux
et
T
enebrae
™
(ś
wiatło
i
mrok)
to
pierwszy
dodatek
do
gry
Res
Arcana
®
,
dzięki
któremu
w
rozgrywce
może
wziąć
udział
aż
5
gr
ac
zy
.
P
onadto
dodatek
wprow
adza
do
gry
nowe
artefakty
występujące p
od p
ostacią demonów i
zwoje będące
specjalnymi
mocami
jednorazowego
użytku,
z
których
korzystasz
podc
zas
rozgrywki.
Dzięki
nowym
magom,
magic
zn
ym
przedmiotom,
monumentom,
enklaw
om
mocy
i
artefaktom
zaplanujesz
śmiałą strategię,
która poprow
adzi Cię do zwy
cięstwa.
W
skazówka.
P
o
wyższe
zmian
y
w
zasadach
przygoto
w
ania
znacząco
wpływ
ają
na
przebieg
rozgr
ywki
2-
i
4-osobo
w
ej.
Korzystajc
ie
z
nich,
aby
rozgr
ywka
była
bardziej
zbalanso
w
ana.
10
14
3
5
5
7
2–5
2
2
2
2
2
2
2
2
2
2
2
2
2
2
2
2
2
2
2
2
2
2
2
2
El
em
en
ty
El
em
en
ty
El
em
en
ty
2
płytki
enkla
w
mocy
(dwustr
onne)
4
4
r
e
a
k
c
j
a
n
a
s
p
r
a
w
d
z
e
n
i
e
w
a
r
u
n
k
u
z
w
y
c
i
ę
s
t
w
a
4
karty
monumentó
w
0
reakcja na
zniszczenie
dowolnego
reakcja na zniszczenie
dowolnego
2
2
2
3
12
kart
artef
aktó
w
4
karty
mag
ó
w
4
karty
mag
ó
w
2
odrzuć
4
karty
monumentó
w
odrzuć
o
d
z
y
s
k
a
j
1
k
a
r
t
ę
Pr
zykład.
Zająłeś
Smoc
zą
górę
,
ale
nie
masz
żadn
y
ch
smokó
w
w
grze.
Możesz
jednak
skorzystać
z
jej
osta
tniej
moc
y
.
Aktywuj
Smoc
zą
górę
i
z
a
p
ł
a
ć
2
e
s
e
n
c
j
e
,
a
b
y
u
ż
y
ć
m
o
c
y
r
e
a
k
c
j
i
Iluzji
i
a
k
t
y
w
o
w
a
ć
j
ą
j
a
k
o
smoka.
Następnie
umieść
2
znaczniki
złota
na
płytce
Smoc
zej
gór
y
–
są
w
arte
2
punkty
.
Pr
zykład.
Jeśli
używ
asz
pier
wszej
moc
y
Bestiariusza
maga
,
aby
spra
wdzić
w
ar
unek
zwy
c
ięstw
a,
i
masz
Iluzję
,
możesz
uży
ć
jej
moc
y
reakc
ji.
Jeśli
aktywujesz
Iluzję
jako
stw
ora,
zdobyw
asz
1
punkt.
Jeśli
zapłac
isz
2
esenc
je,
będziesz
mógł
aktyw
o
w
ać
Iluzję
jako
smoka,
za
co
zdobędziesz
2
punkty
.
Nie
możesz
skorzystać
z
moc
y
reakc
ji
Iluzji
,
gdy
T
w
ój
r
yw
al
spra
wdza
w
ar
unek
zwy
c
ięstw
a
albo
gdy
w
ar
unek
zwy
c
ięstw
a
jest
spra
wdzan
y
na
koniec
r
undy
.
8
zw
ojó
w
25
dr
e
wniany
ch
znacznik
ó
w
esencji
(po
5
każ
deg
o
r
odzaju)
2
magiczne
prz
edmioty
2
2
3
demon
symbol
dodatku
Elementy
z
tego
dodatku
należy
dołoży
ć
do
elementów
z
gr
y
p
odsta
-
w
owej,
dzięki
c
zemu
w
r
ozgr
yw
ce
w
Res
Arcana
b
ędzie
mogło
wziąć
udział
od
2
do
5
gr
ac
zy
.
Lic
zba
płytek
enkla
w
moc
y
i
kart
monumentów
zależy
od
lic
zby
gr
ac
zy
(zo
b.
t
ab
e
lka
).
W
sz
yst
kie
m
ag
ic
z
ne
pr
ze
dmi
oty
s
ą
do
stę
pn
e
p
odc
zas
r
ozgr
ywki
.
Wszystkie
karty
monumentów
należy
p
otasow
ać.
Dobier
a
się
tyle
kart,
ile
wskazuje
tab
elka,
a
następnie
tw
orzy
się
z
nich
zakr
yty
stos.
P
ozostałe
karty
odkłada
się
do
pudełka
b
ez
patrzenia
na
ich
treść.
Następnie
odkr
yw
a
się
2
karty
monumentów
ze
stosu.
Wszystkie
płytki
enkla
w
moc
y
należy
p
otasow
ać
b
ez
patrzenia
na
ich
treść
(np
.
p
od
stołem).
Dobier
a
się
tyle
płytek,
ile
wskazuje
tab
elka.
Należy
wylosow
ać
str
onę
dla
każdej
enkla
wy
moc
y
.
P
ozostałe
płytki
odkłada
się
do
pudełka.
Do
zasob
ów
ogóln
y
ch
należy
dołoży
ć
8
odkr
yty
ch
zw
ojów
.
Następnie
grę
przygotowuje
się
według
zas
ad
z
gr
y
p
odsta
w
owej.
W
skazówka.
P
owyższe
zmiany
w
zasadach
przygoto
w
ania
znacząco
wpływają
na
przebieg
rozgrywki
2-
i
4-osobo
wej.
Korzystajc
ie
z
nich,
aby rozgrywka była bardziej zbalanso
w
ana.
Rozgr
ywka
z
tym
dodatkiem
przebiega
według
zas
ad
z
gr
y
p
odsta
-
w
owej
z
p
oniższymi
zmianami.
Z
woje.
Gr
ac
ze
mogą
zdoby
ć
zw
ój,
używ
ając
moc
y
magic
znego
przedmiotu
Inskr
ypc
ja
.
Gd
y
gr
ac
z
zdob
ędzie
zw
ój,
przechowuje
go
w
s
w
oim
ob
szarze
gr
y
do
momentu
uży
c
ia
w
r
amach
akc
ji
Uży
c
ie
moc
y
(w
przypadku
zw
oju
T
arcza
do
skorzystania
z
jego
moc
y
reakc
ji).
Gr
ac
z
może
uży
ć
zw
oju
w
dow
olnej
rundzie,
niekoniec
znie
w
tej,
w
której
go
zdobył.
P
o
skorzystaniu
z
moc
y
zw
oju
zwr
aca
się
go
do
zasob
ów
ogóln
y
ch
(może
zostać
p
onownie
zdobyty
dzięki
moc
y
Inskr
ypc
ji
).
Odzy
skiw
anie.
Z
w
ój
Przywrócenie
i
pier
wsza
moc
Demonolożki
p
ozw
alają
gr
ac
zowi
odzyskać
1
dow
olną
kartę
z
jego
stosu
kart
odrzu
-
con
y
ch
i
wziąć
ją
na
rękę.
Jeśli
gr
ac
z
nie
ma
odrzucon
y
ch
kart,
ta
moc
nie
ma
efektu.
P
rz
y
g
o
t
o
w
ani
e
P
rz
y
g
o
t
o
w
ani
e
P
rz
y
g
o
t
o
w
ani
e
P
rz
e
b
i
e
g g
r
y
P
rz
e
b
i
e
g g
r
y
P
rz
e
b
i
e
g g
r
y
Monumenty
Monumenty
Monumenty
7
12
10
14
2
4
3
5
4
6
5
7
Enklawy mocy
Enklawy mocy
Enklawy mocy
2–5
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
4
4
r
e
a
k
c
j
a
n
a
s
p
r
a
w
d
z
e
n
i
e
w
a
r
u
n
k
u
z
w
y
c
i
ę
s
t
w
a
0
reakcja na zniszczenie
dowolnego
artefaktu
2
2
2
3
2
Pr
zykład.
Zająłeś
Smoc
zą
górę
,
ale
nie
masz
żadn
y
ch
smokó
w
w
grze.
Możesz
jednak
skorzystać
z
jej
osta
tniej
moc
y
.
Aktywuj
Smoc
zą
górę
i
z
a
p
ł
a
ć
2
es
e
n
c
j
e
,
a
b
y
u
ż
y
ć
m
o
c
y
r
e
a
k
c
j
i
Iluzji
i
a
k
t
y
w
o
w
a
ć
j
ą
j
a
k
o
smoka.
Następnie
umieść
2
znaczniki
złota
na
płytce
Smoc
zej
gór
y
–
są
w
arte
2
punkty
.
Pr
zykład.
Jeśli
używ
asz
pier
wszej
moc
y
Bestiariusza
maga
,
aby
spra
wdzić
w
ar
unek
zwy
c
ięstw
a,
i
masz
Iluzję
,
możesz
uży
ć
jej
moc
y
reakc
ji.
Jeśli
aktywujesz
Iluzję
jako
stw
ora,
zdobyw
asz
1
punkt.
Jeśli
zapłac
isz
2
esenc
je,
będziesz
mógł
aktyw
o
w
ać
Iluzję
jako
smoka,
za
co
zdobędziesz
2
punkty
.
Nie
możesz
skorzystać
z
moc
y
reakc
ji
Iluzji
,
gdy
T
w
ój
r
yw
al
spra
wdza
w
ar
unek
zwy
c
ięstw
a
albo
gdy
w
ar
unek
zwy
c
ięstw
a
jest
spra
wdzan
y
na
koniec
r
undy
.
2
2
3
demon
symbol
dodatku
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
W
skazówka.
P
owyższe
zmiany
w
zasadach
przygoto
w
ania
znacząco
wpływają
na
przebieg
rozgrywki
2-
i
4-osobo
wej.
Korzystajc
ie
z
nich,
aby rozgrywka była bardziej zbalanso
w
ana.
10
14
3
5
5
7
2–5
4
4
r
e
a
k
c
j
a
n
a
s
p
r
a
w
d
z
e
n
i
e
w
a
r
u
n
k
u
z
w
y
c
i
ę
s
t
w
a
0
reakcja na zniszczenie
dowolnego
artefaktu
2
2
2
3
2
M
a
go
w
i
e
Bard.
Jeśli
odrzucasz
kartę
artefaktu,
na
której
znajduje
się
kilka
p
odan
y
ch
symb
oli,
otrzymujes
z
w
s
u
m
ie
t
y
l
ko
2
znac
zniki
złota
(symb
ole
dzieli
znak
„/”,
więc
wybier
asz
1
z
nich).
A
r
tef
a
kty
Flakon
światła.
Z
moc
y
reak
c
ji
tego
a
rtefaktu
korzysta
s
ię
b
ez
względu
na
to,
c
zy
jest
aktyw
ow
an
y
.
Możesz
skorzystać
z
jego
moc
y
reakc
ji
p
odc
zas
niszc
zenia
artefaktu
dow
olnego
gr
ac
za.
Piekielna
maszyna.
T
e
n
a
r
t
e
f
a
k
t
m
a
2
mo
c
e
.
D
z
ię
ki
p
i
e
r
w
s
z
e
j
mo
ż
e
s
z
ochr
onić
znac
zniki
es
enc
ji
znajdujące
się
w
T
w
ojej
puli
przed
skutkami
efektu
utr
aty
ży
c
ia,
umieszc
zając
je
na
Pie
kie
lne
j
m
asz
yni
e
.
Dzięki
drugiej
moc
y
możesz
w
fazie
akc
ji
przenieść
wszystkie
es
enc
je
ze
s
w
ojego
1
komp
onentu
(np
.
Nakręcanej
zja
wy
alb
o
Nakręcanej
zja
wy
alb
o
Nakręcanej
zja
wy
Skarbca
)
do
s
w
ojej
puli.
Zab
ójca
demonów
.
Gd
y
używ
asz
pier
wszej
mo
c
y
t
ego
artefaktu,
p
olic
z
wszystkie
demon
y
dow
olnego
r
yw
ala
(zar
ówno
aktyw
ow
ane,
jak
i
przygotow
ane).
Zrodzony
z
c
ienia.
Gd
y
używ
asz
pier
wszej
moc
y
tego
artefaktu
i
masz
p
o
p
otasow
aniu
tylko
1
kartę
w
s
w
oim
stosie,
dobierz
1
kartę
i
nie
odrzucaj
żadnej
karty
.
M
a
g
i
czn
e p
rz
e
dmi
o
ty
Iluzja.
Obie
moce
tego
magic
znego
przedmiotu
s
ą
mocami
reakc
ji,
któr
y
ch
możesz
uży
ć,
gd
y
korzystasz
z
moc
y
komp
onentów
w
s
w
ojej
turze.
Przykład.
Zająłeś
Smoc
zą
górę
,
ale
nie
masz
żadny
ch
smoków
w
grze.
Możesz
jednak
skorzystać
z
jej
osta
tniej
moc
y
.
Aktywuj
Smoczą
górę
i
zapłać
2
esenc
je,
aby
uży
ć
mocy
reakcji
Iluzji
i
aktywo
wać
ją
jako
smoka.
Następnie
umieść
2 znaczniki
złota na
płytce
Smoc
zej
gór
y
–
są
warte 2 punkty
.
Przykład.
Jeśli
używasz
pier
wszej
moc
y
Bestiariusza
maga
,
aby
sprawdzić
warunek
zwycięstw
a,
i
masz
Iluzję
,
możesz
użyć
jej
moc
y
reakcji.
Jeśli
aktywujesz
Iluzję
jako
stwora,
zdobywasz
1
punkt.
Jeśli
zapłacisz
2
esencje,
będziesz
mógł
aktyw
o
wać
Iluzję
jako
smoka,
za
co
zdobędziesz
2
punkty
.
Nie
możesz skorzystać
z
mocy
reakcji
Iluzji
,
gdy
T
wój
rywal
sprawdza
warunek
zwycięstw
a
albo
gdy
warunek
zwycięstw
a jest sprawdzany
na koniec rundy
.
Iluzja
nie
jest
stw
orem
ani
demonem,
więc
nie
możesz
jej
przygotow
ać
dzięki
moc
y
Dr
uidki
lub
Świą
tyni
otchłani
nie
jest
stw
orem
ani
demonem,
więc
nie
możesz
jej
przygotow
ać
Świą
tyni
otchłani
nie
jest
stw
orem
ani
demonem,
więc
nie
możesz
jej
przygotow
ać
.
Ob
j
a
ś
ni
eni
a
Ob
j
a
ś
ni
eni
a
Ob
j
a
ś
ni
eni
a
k
o
m
p
o
n
en
tó
w
k
o
m
p
o
n
en
tó
w
k
o
m
p
o
n
en
tó
w
Ob
j
a
ś
ni
eni
a
k
o
m
p
o
n
en
tó
w
Ob
j
a
ś
ni
eni
a
Ob
j
a
ś
ni
eni
a
Ob
j
a
ś
ni
eni
a
k
o
m
p
o
n
en
tó
w
Ob
j
a
ś
ni
eni
a
k
o
m
p
o
n
en
tó
w
Ob
j
a
ś
ni
eni
a
k
o
m
p
o
n
en
tó
w
Ob
j
a
ś
ni
eni
a
Ob
j
a
ś
ni
eni
a
Ob
j
a
ś
ni
eni
a
k
o
m
p
o
n
en
tó
w
Ob
j
a
ś
ni
eni
a
2
2
3
demon
symbol
dodatku
Z
w
oj
e
Projekc
ja.
Możesz
zapłac
ić
dow
olną
lic
zb
ę
znac
zników
es
enc
ji
tego
s
amego
r
odzaju,
aby
zdoby
ć
złoto.
Za
każde
3
zapłacone
znac
zniki
weź
z
puli
ogólnej
1
znac
znik
złota
(zaokr
ąglając
w
dół).
E
n
kl
aw
y m
oc
y
Gd
y
korzystasz
z
ostatnich
moc
y
Smoczego
gniazda
i
Świą
tyni
o
tch
łan
i
,
nie
aktywujesz
ty
ch
enkla
w
moc
y
,
dzięki
c
zemu
możesz
z
nich
skorzystać
wielokr
otnie
p
odc
zas
1
rund
y
.
Świątynia
otchłani.
Pier
wsza
moc
tej
enkla
wy
moc
y
przygotowuje
wszystkie
aktyw
ow
ane
demon
y
w
grze
(zar
ówno
T
w
oje,
jak
i
T
w
oich
r
yw
ali).
P:
C
z
y
gr
a
c
z
o
tr
z
ym
u
je
1
z
n
ac
zn
i
k
zł
ot
a
a
lb
o
2
z
n
ac
zn
i
ki
e
s
e
n
c
j
i
dow
olnego
r
odzaju,
gd
y
odrzuca
artefakt
z
ręki,
aby
opłac
ić
koszt
moc
y?
O:
Nie.
Gr
ac
z
otrzymuje
znac
zniki
tylko
wted
y
,
gd
y
odrzuca
artefakt
w
r
amach
akc
ji
Odrzucenie
artefaktu
.
P:
Czy
jeśli
koszt
moc
y
wymaga
aktyw
ow
ania
innego
artefaktu,
gr
ac
z
aktywuje
r
ównież
jego
moce?
O:
Nie.
Gr
ac
z
wykonuje
akc
ję
Uży
c
ie
moc
y
,
więc
aktyw
ac
ja
innego
Uży
c
ie
moc
y
,
więc
aktyw
ac
ja
innego
Uży
c
ie
moc
y
artefaktu
jest
tylko
opłaceniem
kosztu
i
nie
wyw
ołuje
żadn
y
ch
inn
y
ch
efektów
.
P:
Czy
gr
ac
z
może
uży
ć
moc
y
,
której
efekt
umożliwia
p
ołożenie
es
enc
ji
na
komp
onenc
ie,
aby
umieśc
ić
znac
zniki
es
enc
ji
na
już
aktyw
ow
an
ym
komp
onenc
ie
(np
.
uży
ć
Syren
y
,
aby
p
ołoży
ć
złoto
na
aktyw
ow
anej
Syren
y
,
aby
p
ołoży
ć
złoto
na
aktyw
ow
anej
Syren
y
Przeklętej
kuźni
)?
O:
T
ak.
P:
Czy
gr
ac
z
może
uży
ć
moc
y
,
której
efekt
umożliwia
dobr
anie
kart
i
odłożenie
ich
w
dow
olnej
kolejnośc
i,
na
taliach
inn
y
ch
gr
ac
zy?
O:
Nie.
P:
Czy
znac
zniki
es
enc
ji,
któr
ymi
opłaca
się
koszt
zagr
ania
komp
onentów
i
koszt
moc
y
,
muszą
p
ochodzić
z
puli
gr
ac
za?
O:
T
ak,
ch
yba
że
wyr
aźnie
zaznac
zono
inac
zej
(np
.
druga
moc
A
tanora
).
P:
Czy
w
s
w
ojej
turze
gr
ac
z
może
uży
ć
moc
y
,
któr
a
nie
b
ędzie
miała
żadnego
efektu,
żeby
nie
pasow
ać?
O:
T
ak,
p
od
w
arunkiem
że
w
p
ełni
opłac
i
koszt
tej
moc
y
.
P:
Czy
gr
ac
z
może
uży
ć
moc
y
reakc
ji
(np
.
monumentów
Złoty
posąg
lub
Mroczna
ka
ted
ra
)
p
o
d
c
z
a
s
s
pr
a
wd
z
e
n
i
a
w
a
r
u
n
k
u
z
w
y
c
i
ę
s
t
w
a
w
śr
odku
fazy
akc
ji
(np
.
dzięki
moc
y
Koralo
w
ego
zamku
)
alb
o
na
koniec
rund
y?
O:
T
ak.
FA
Q
FA
Q
FA
Q
Pr
ojekt gry i zasady:
Okładka
i
ilustr
acje
na
kartach:
Pr
ojekt
gr
aczny:
Pr
oduk
cja:
Tłumacz
enie:
R
edak
cja:
A
u
t
o
rz
y
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
7
12
10
14
2
4
3
5
4
6
5
7
2–5
Przechowywanie
Za
wartość
teg
o
dodatku
mo
ż
e
b
y
ć
prz
echo
wywana
w
pudełku
do
gry
podsta
w
o
w
ej.
Zw
oje
nale
ży
wło
ży
ć
pod
enkla
wy
mocy
,
a
po
z
ostałe
elementy
umieścić
w
odpo
wiednich
prz
egr
ódkach.
W
mrocznej
ka
tedrze
mag
przyw
ołuje
demon
y
,
aby
ich
niezwykłą
mocą
zwiększy
ć
siłę
sw
oich
zaklęć.
W
tym
samym
czasie
w
labora
torium
alchemiczn
ym
wróżbita
zapisuje
tajemn
y
zw
ój,
siedząc
jedynie
przy
blasku
świec
y
,
a
bard
ramię
w
ramię
z
pogromczynią
bestii
poszukują
pr
yzma
ty
cznego
smoka
i
złotego
lw
a,
dzięki
któr
ym
po
wstrzymają
siły
c
iemnośc
i.
L
ux
et
T
enebrae
™
(ś
wiatło
i
mr
ok)
to
pier
wszy
dodatek
do
gr
y
Res
Arcana
®
,
dzięki
któremu
w
r
ozgr
yw
ce
może
wziąć
udział
aż
5
gr
ac
zy
.
P
onadto
dodatek
wpr
ow
adza
do
gr
y
nowe
artefakty
występujące
p
od
p
ostac
ią
demonów
i
zw
oje
b
ędące
sp
ec
jaln
ymi
mocami
jednor
azowego
użytku,
z
któr
y
ch
korzystasz
p
odc
zas
r
ozgr
ywki.
Dzięki
nowym
magom,
magic
zn
ym
przedmiotom,
monumentom,
enkla
w
om
moc
y
i
artefaktom
zaplanujesz
śmiałą
str
ategię,
któr
a
p
opr
ow
adzi
Cię
do
zwy
c
ięstw
a.
Pomiń
NOWOŚCI
iPhone 17 PRO
Iphone 17
Iphone 17 AIR
Samsung S25 FE
Nintendo Switch 2
Samsung Fold 7
Samsung Flip 7
Philips OneUp
JBL Flip 7
JBL Charge 6
Pomiń
GAMING
RTX 5070
RTX 5090
RX 9070 XT
GeForce RTX 4080 Super
Funko Pop
Nintendo Switch OLED
PS5
Fotel gamingowy
Karta graficzna do gier
Procesor do gier
Pomiń
NA CZASIE
Huśtawka ogrodowa
Grill gazowy
Saturator do wody
Zbiorniki na deszczówkę
Stół ogrodowy
Buty robocze
Lampy solarne
Pawilon ogrodowy
Ławka ogrodowa
Lampy ogrodowe
Pomiń
PORADNIK MEDIA EXPERT
Odkurzacz pionowy ranking
Smartwatch damski ranking
Jaka parownica do ubrań najlepsza?
Ranking odkurzaczy
Ranking ekspresów do kawy
Ranking pralek
Ranking lodówek
Ranking telefonów
Najlepsze gry planszowe
Robot sprzątający ranking
Pomiń
POMYSŁ NA PREZENT
Kubek Stanley
Prezent na ślub
Back To University
Pomysł na prezent
Prezent na Dzień Chłopaka
LEGO
Prezent dla mężczyzny
Prezent na 40. urodziny
Prezent dla 7-latka
Prezent dla 5-latka
Pokaż więcej
Pomiń sekcję
Najnowsze poradniki
Zobacz więcej
Ranking frytkownic beztłuszczowych [TOP10]
Ranking suszarek do prania [TOP10]
Ranking soundbarów [TOP10]
Dlaczego smartwatch nie łączy się z telefonem?
Ranking płyt indukcyjnych [TOP10]
Ranking foteli do pracy przy komputerze [TOP10]
Nigdy więcej remontowego chaosu! Sprawdź idealną kolejność prac wykończeniowych
Firanki, które odmienią Twój salon – sprawdź nasze propozycje!
Nowy sprzęt od be quiet! Obudowy Light Base i wentylatory Pure Wings 3 wchodzą do gry
Jak wybrać dodatkową klawiaturę do laptopa?
Przerabianie zdjęć, jak zrobić to dobrze?
Jaki atlas do ćwiczeń w domu kupić?
Najpopularniejsze lalki dla dziewczynek
Ranking zapięć rowerowych [TOP10]
Ranking tabletek do zmywarki [TOP10]
Sprawdź więcej poradników