Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Menu
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
Bądź na plus
Oszczędzaj na zakupach
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Menu
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Schowek
Koszyk
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
Bądź na plus
Oszczędzaj na zakupach
Strona główna
›
Instrukcje obsługi
›
Instrukcje REBEL
›
Instrukcja Dodatek do gry REBEL Tokaido Matsuri (edycja polska)
Znaleziono w kategoriach:
Gry planszowe
(266)
Wróć
Instrukcja obsługi Dodatek do gry REBEL Tokaido Matsuri (edycja polska)
Wróć
Pobierz
Drukuj
Udostępnij
Wyświetl w osobnym oknie
Musubi
ł
obuz
P
odczas
postoju
w
Środkowych
Gospodach,
Musubi
może
wziąć
1
monetę
od
każdego
z
dwóch
sąsiadujących
z
nim
Podróżników
(tych,
którzy
przybyli
bezpośrednio
przed nim i po nim)
.
J
e
śli
któryś
z
poszkodowanych
nie
ma
monet,
Musubi
o
trzymuje
w
zamian
b
rakujące
monety
z
banku.
Podobnie
jeśli
Musubi
przybędzie
do
Gospody
pierwszy
lub
ostatni
(czyli
ma
tylko
jednego
sąsiada),
otrzymuje
1
monetę
od
sąsiadującego
z
nim Podróżnika i 1 monetę z banku
.
Misaki uczeń
Z
a
każdym
razem
kiedy
dowolny
Podróżnik
(on
sam
lub
inny)
zatrzyma
się
na
polu
Świątyni,
Misaki otrzymuje monetę z banku
.
T
itia holenderska turystka
T
itia
kupuje
Pamiątki
typu:
Sztuka
i
Legendarny
Przedmiot
o
1
monetę
taniej.
Zatem
niektóre
z
nich
może
otrzymać za darmo
.
A
utor:
Antoine Bauza
I
lustracje:
Naïade
A
rt design:
Funforge Studio
T
łumaczenie:
Hobbity.eu
K
o
rekta:
Doria
Roustan
,
Gersende
Cheylan
&
Nathan
Morse
A
ntoine Bauza dziękuje:
K
ohri
Takeda
i
Nobuaki
Takerube
za
ich
wkład
kulturowy,
Corentin
Lebrat
i
Mathias
Guillaud
za
ich
uwagi
i
wszystkim
wspierającym
kampanię
na
Kickstarterze
-
dzięki
nim
powstała Edycja Kolekcjonerska Tokaido!
©
F
un
fo
rg
e
s
.a.
r.
l.
2015 -
Ws
z
el
k
i
e
p
ra
wa
z
as
t
r
z
eż
on
e
T
K
D
-
M
AT-
P
L
01
12
To rozszerzenie wymaga podstawowej wersji Tokaido i
pierwszego dodatku: Rozdroża
.
Wprowadzenie
O
d
teraz
częścią
podróży
po
Tokaido
stają
się
Matsuri
(tradycyjne
japońskie
święta
i
festiwale).
Podróżnicy będą
brać
w
nich
udział,
zatrzymując
się
w
trzech
Środkowych
Gospodach.
Przygotowanie
„
T
okaido
„
i
„Rozdroża„
należy
przygotować
zgodnie
z
podstawowymi
zasadami.
Następnie
należy
rozłożyć
elementy dodatku „Matsuri” w
następujący sposób
:
K
a
rty
Matsuri należy
potasować
i
utworzyć
z
nich zasłoniętą
talię kart do dobierania
.
Z
naczniki
Zamkniętych
Pól,
Punktów
i
żetony
Lalek/Ryb
należy położyć obok banku.
K
a
rty
nowych
Podróżników
należy
dodać
do
starych.
Jeśli
chcesz, możesz
wybrać
swojego
Podróżnika
spośród
3,
a
nie
2
lub
wybrać
swojego
Podróżnika
spośród
wszystkich
dostępnych
.
R
ozgrywka
jest
prowadzona
według
standardowych
zasad Tokaido.
Matsuri
O
d
teraz,
za
każdym
razem
gdy
Podróżnicy
zatrzymają
się
w
każdej
z
3
Środkowych
Gospód,
odbędzie
się
wydarzenie: Matsuri.
G
d
y WSZYSCY Podróżnicy
p
rzybędą do Gospody (zaraz
po
tym
jak
wszyscy
skorzystają
ze
swoich
zdolności
i
zakupią
karty
Posiłku),
pierwszy
Gracz,
który
przybył
do
Gospody
dobiera
2
karty
Matsuri.
Następnie
ogląda
te
karty,
wybiera
jedną
z
nich,
a
drugą
odkłada
na
spód
talii bez pokazywania jej
innym Graczom
.
W
ybraną
kartę
Matsuri
należy
położyć
odsłoniętą
na
górze
talii
tak,
aby
wszyscy
Gracze
ją
widzieli.
Efekt
tej
karty jest rozpatrywany od razu po odsłonięciu karty.
Ef
ekty Matsuri
o-Bon
=
Ś
wi
ęto
K
ości
K
ażdy
Podróżnik
zgodnie
z
kolejnością
przybycia
do
Gospody,
może
natychmiast
przekazać
datek
na
Świątynię
zgodnie
z
podstawowymi
zasadami:
1,
2
lub
3
monety
odpowiednio
warte
1,
2
lub
3
Punkty.
Zdolności
Podróżników
powiązane
ze
Świątynią
(np.
Hirotada)
nie
działają.
T
ori no I
chi
=
K
oguci
T
arg
K
ażdy
Podróżnik,
który
nie
ma
w
swojej
kolekcji
Amuletu,
natychmiast
otrzymuje
darmowy,
losowo
dobrany
Amulet
.
J
eśli
Gracz
posiada
już
Amulet,
nie
otrzymuje
korzyści
z
tego
Matsuri
.
K
omponenty
•
20
kart
Matsuri
•
20
żetonów
punktów
(dwustronnych,
o
wartościach
od
1
do
4)
•
4
żetony
Zamkniętych
Pól
•
5
dwustronnych
żetonów
Lalki/Ryby
•
16
dużych
kart
Podróżników
A
B
C
D
E
A
B
C
D
E
D
2
3
To rozszerzenie wymaga podstawowej wersji Tokaido i
pierwszego dodatku: Rozdroża
.
Wprowadzenie
O
d
teraz
częścią
podróży
po
Tokaido
stają
się
Matsuri
(tradycyjne
japońskie
święta
i
festiwale).
Podróżnicy będą
brać
w
nich
udział,
zatrzymując
się
w
trzech
Środkowych
Gospodach.
Przygotowanie
„
T
okaido
„
i
„Rozdroża„
należy
przygotować
zgodnie
z
podstawowymi
zasadami.
Następnie
należy
rozłożyć
elementy dodatku „Matsuri” w
następujący sposób
:
K
a
rty
Matsuri należy
potasować
i
utworzyć
z
nich zasłoniętą
talię kart do dobierania
.
Z
naczniki
Zamkniętych
Pól,
Punktów
i
żetony
Lalek/Ryb
należy położyć obok banku.
K
a
rty
nowych
Podróżników
należy
dodać
do
starych.
Jeśli
chcesz, możesz
wybrać
swojego
Podróżnika
spośród
3,
a
nie
2
lub
wybrać
swojego
Podróżnika
spośród
wszystkich
dostępnych
.
R
ozgrywka
jest
prowadzona
według
standardowych
zasad Tokaido.
Matsuri
O
d
teraz,
za
każdym
razem
gdy
Podróżnicy
zatrzymają
się
w
każdej
z
3
Środkowych
Gospód,
odbędzie
się
wydarzenie: Matsuri.
G
d
y WSZYSCY Podróżnicy
p
rzybędą do Gospody (zaraz
po
tym
jak
wszyscy
skorzystają
ze
swoich
zdolności
i
zakupią
karty
Posiłku),
pierwszy
Gracz,
który
przybył
do
Gospody
dobiera
2
karty
Matsuri.
Następnie
ogląda
te
karty,
wybiera
jedną
z
nich,
a
drugą
odkłada
na
spód
talii bez pokazywania jej
innym Graczom
.
W
ybraną
kartę
Matsuri
należy
położyć
odsłoniętą
na
górze
talii
tak,
aby
wszyscy
Gracze
ją
widzieli.
Efekt
tej
karty jest rozpatrywany od razu po odsłonięciu karty.
Efekty Matsuri
o-Bon
=
Ś
wi
ęto Kości
K
ażdy
Podróżnik
zgodnie
z
kolejnością
przybycia
do
Gospody,
może
natychmiast
przekazać
datek
na
Świątynię
zgodnie
z
podstawowymi
zasadami:
1,
2
lub
3
monety
odpowiednio
warte
1,
2
lub
3
Punkty.
Zdolności
Podróżników
powiązane
ze Świątynią (np. Hirotada) nie działają.
T
ori no I
chi
=
Koguci
Targ
K
ażdy
Podróżnik,
który
nie
ma
w
swojej
kolekcji
Amuletu,
natychmiast
otrzymuje
darmowy, losowo dobrany Amulet
.
J
eśli
Gracz
posiada
już
Amulet,
nie
otrzymuje
korzyści
z tego Matsuri
.
Komponenty
•
20 kart Matsuri
•
20 żetonów punktów
(dwustronnych, o wartościach od 1 do 4)
•
4 żetony Zamkniętych Pól
•
5 dwustronnych żetonów Lalki/Ryby
•
16 dużych kart Podróżników
A
B
C
D
E
A
B
C
D
E
D
2
3
Hina matsuri
=
Ś
wi
ę
to Dziewcz
ą
t
K
ażdy
Gracz,
który
prowadzi
Podróżnika
kobietę,
natychmiast
otrzymuje
1
żeton
Lalki
z
zasobów.
Ten
żeton
jest
dodawany
do
kolekcji
Gracza
i
traktowany
jest
jako
Pamiątka
typu:
Drobiazg.
Podliczany
jest
tak, jak karta Pamiątki w kolekcji Gracza
.
P
rzykład:
Sassako
otrzymała
1
żeton
Lalki.
Ma
teraz
2
karty
Pamiątek:
1
kartę
Pamiątki
typu:
Sztuka
i
1
kartę
Pamiątki
typu:
Żywność.
Dodaje
do
kolekcji
żeton
Lalki,
który
stanowi
3.
Pamiątkę
w
zestawie.
W
związku
z
tym,
że
Lalka
jest
innym
typem
Pamiątki,
niż
pozostałe
dwie
Pamiątki, jest warta 5 Punktów
.
Tango
=
Ś
wi
ę
to Ch
ł
opców
K
ażdy
Gracz
prowadzący
męskiego
Podróżnika
natychmiast
otrzymuje
1
żeton
Ryby
z
zasobów.
Ten
żeton
jest
dodawany
do
kolekcji
Gracza
i
traktowany
jest
jako
Pamiątka
typu:
Drobiazg.
Podliczany
jest
tak, jak karta Pamiątki w kolekcji Gracza
.
P
rzykład:
Chuubei
otrzymuje
1
żeton
Ryby.
Miał
już
wcześniej
3
karty
Pamiątki
w
swojej
kolekcji:
1
kartę
Pamiątki:
Sztuka,
1
kartę
Pamiątki:
Żywność
i
1
kartę
Pamiątki:
Drobiazg.
Te
3
karty
Pamiątek
tworzą
zestaw
wart
9
Punktów
(1+3+5
Punktów).
Dodany
żeton
Ryby
rozpoczyna
nową
kolekcję
i
w
związku
z
tym
jest
wart
1
Punkt
.
Uwa
ga:
Mi
m
o,
że
żetony
La
lka/Ry
b
a
z
n
a
jd
u
ją
ce
s
i
ę
w
kol
ekc
j
i
G
ra
cz
a
są
t
ra
k
towa
n
e
ja
k
ka
r
t
y
Pam
i
ąte
k
,
n
i
e
są
b
ra
n
e
p
o
d
u
wa
gę
p
r
z
y
na
g
ra
dz
an
i
u
O
s
i
ąg
n
ię
ci
e
m
Kol
ekc
jo
n
er
i
n
i
e
wl
i
c
za
j
ą
si
ę
d
o
efek
t
u
Leg
en
d
a
r
nych
Pr
ze
dm
i
otów: S
h
od
o i Em
a
k
i
.
Hanabi
=
P
okaz Sztucznych Ogni
P
odróżnik,
który
wybrał
tę
kartę
Matsuri,
natychmiast
dobiera
losowo
2
karty
Matsuri i
umieszcza je
w grze,
a ich
efekty
są natychmiast
rozpatrywane
.
o-Fune matsuri
=
Święto
Morza
K
ażdy
Podróżnik
natychmiast
otrzymuje
kolejny
element
swojej
Morskiej
Panoramy
oraz
odpowiednie
Punkty
.
•
Jeśli
Gracz
ma
już
ukończoną
swoją
Morską
Panoramę,
nie
korzysta
z
bonusu
tego
Matsuri.
•
Jeśli
kilku
Graczy
równocześnie,
jako
pierwsi,
ukończą
swoje
Morskie
Panoramy
jako
rezultat
tego
Matsuri,
każdy
z
nich
otrzymuje
Punkty
za
kartę
Osiągnięcia
Morskiej
Panoramy.
Użyj
żetonu
„3
Punkty”,
aby
zaznaczyć
tę
nagrodę.
o-Shogatsu
=
Święto
Nowego
Roku
K
ażdy
Podróżnik
w
kolejności
przybycia
do
Gospody
może
natychmiast
rzucić
kością
Fortuny.
Gracz
może
wziąć
tyle
monet,
ile
wyrzucił
na
kości
(0,
1,
2,
3
lub
4
monety)
.
Setsubun
=
Święto
Rozrzucanej
F
asoli
K
ażdy
Podróżnik
w
kolejności
przybycia
do
Gospody
może
natychmiast
rzucić
kością
Fortuny.
Gracz
otrzymuje
tyle
Punktów,
ile
wyrzucił
na
kości
(0,
1,
2,
3
lub
4
monety)
.
U
wa
g
a
:
S
k
o
r
z
y
s
t
a
j
z
ż
e
t
o
n
ó
w
P
u
n
k
t
ó
w
,
a
b
y
z
a
z
n
a
c
z
y
ć
t
ę
na
g
r
o
dę
.
T
anabata
=
Święto
Gwiazd
4
osiągnięcia
(Smakosz,
Kuracjusz,
Gaduła
i
Kolekcjoner)
są
natychmiast
przyznawane
zgodnie
z
zasadami,
jakie
obowiązują
na
końcu
gry.
Jednak
zamiast
otrzymywać
kartę
i
3
Punkty,
każdy
zwycięzca
otrzymuje
żeton
2-punktowy
(jeśli
Gracze
remisują
na
pierwszym
miejscu,
to
wszyscy
remisujący
otrzymują
żeton
2-punktowy).
U
wa
g
a
:
K
a
r
t
y
O
s
ią
g
n
ię
ć
n
a
l
e
ż
y
z
o
st
a
w
ić
o
d
s
ło
n
ię
t
e
o
b
o
k
p
l
a
n
s
z
y
,
g
d
y
ż
p
u
n
k
t
y
z
a
n
i
e
b
ę
dą
p
r
z
y
z
na
w
a
ne
n
a
k
o
ń
c
u
g
r
y
,
z
g
o
d
n
i
e
z
e
s
t
a
n
d
a
r
d
o
w
y
m
i
z
a
s
a
d
a
m
i
.
O
s
i
ą
g
n
i
ę
c
i
a
b
ę
d
ą
w
ó
w
c
z
a
s
w
a
r
t
e
3
P
u
n
k
t
y
.
4
5
Hina matsuri
=
Ś
wi
ę
to Dziewcz
ą
t
K
ażdy
Gracz,
który
prowadzi
Podróżnika
kobietę,
natychmiast
otrzymuje
1
żeton
Lalki
z
zasobów.
Ten
żeton
jest
dodawany
do
kolekcji
Gracza
i
traktowany
jest
jako
Pamiątka
typu:
Drobiazg.
Podliczany
jest
tak, jak karta Pamiątki w kolekcji Gracza
.
P
rzykład:
Sassako
otrzymała
1
żeton
Lalki.
Ma
teraz
2
karty
Pamiątek:
1
kartę
Pamiątki
typu:
Sztuka
i
1
kartę
Pamiątki
typu:
Żywność.
Dodaje
do
kolekcji
żeton
Lalki,
który
stanowi
3.
Pamiątkę
w
zestawie.
W
związku
z
tym,
że
Lalka
jest
innym
typem
Pamiątki,
niż
pozostałe
dwie
Pamiątki, jest warta 5 Punktów
.
Tango
=
Ś
wi
ę
to Ch
ł
opców
K
ażdy
Gracz
prowadzący
męskiego
Podróżnika
natychmiast
otrzymuje
1
żeton
Ryby
z
zasobów.
Ten
żeton
jest
dodawany
do
kolekcji
Gracza
i
traktowany
jest
jako
Pamiątka
typu:
Drobiazg.
Podliczany
jest
tak, jak karta Pamiątki w kolekcji Gracza
.
P
rzykład:
Chuubei
otrzymuje
1
żeton
Ryby.
Miał
już
wcześniej
3
karty
Pamiątki
w
swojej
kolekcji:
1
kartę
Pamiątki:
Sztuka,
1
kartę
Pamiątki:
Żywność
i
1
kartę
Pamiątki:
Drobiazg.
Te
3
karty
Pamiątek
tworzą
zestaw
wart
9
Punktów
(1+3+5
Punktów).
Dodany
żeton
Ryby
rozpoczyna
nową
kolekcję
i
w
związku
z
tym
jest
wart
1
Punkt
.
Uwa
ga:
Mi
m
o,
że
żetony
La
lka/Ry
b
a
z
n
a
jd
u
ją
ce
s
i
ę
w
kol
ekc
j
i
G
ra
cz
a
są
t
ra
k
towa
n
e
ja
k
ka
r
t
y
Pam
i
ąte
k
,
n
i
e
są
b
ra
n
e
p
o
d
u
wa
gę
p
r
z
y
na
g
ra
dz
an
i
u
O
s
i
ąg
n
ię
ci
e
m
Kol
ekc
jo
n
er
i
n
i
e
wl
i
c
za
j
ą
si
ę
d
o
efek
t
u
Leg
en
d
a
r
nych
Pr
ze
dm
i
otów: S
h
od
o i Em
a
k
i
.
Hanabi
=
P
okaz Sztucznych Ogni
P
odróżnik,
który
wybrał
tę
kartę
Matsuri,
natychmiast
dobiera
losowo
2
karty
Matsuri i
umieszcza je
w grze,
a ich
efekty
są natychmiast
rozpatrywane
.
o-Fune matsuri
=
Święto Morza
K
ażdy
Podróżnik
natychmiast
otrzymuje
kolejny
element
swojej
Morskiej
Panoramy
oraz odpowiednie Punkty
.
•
Jeśli
Gracz
ma
już
ukończoną
swoją
Morską
Panoramę, nie korzysta z bonusu tego Matsuri.
•
Jeśli
kilku
Graczy
równocześnie,
jako
pierwsi,
ukończą
swoje
Morskie
Panoramy
jako
rezultat
tego Matsuri,
każdy z
nich
otrzymuje Punkty
za kartę
Osiągnięcia
Morskiej
Panoramy.
Użyj
żetonu
„3
Punkty”, aby zaznaczyć tę nagrodę.
o-Shogatsu
=
Święto Nowego Roku
K
ażdy
Podróżnik
w
kolejności
przybycia
do
Gospody
może
natychmiast
rzucić
kością
Fortuny.
Gracz
może
wziąć
tyle
monet,
ile
wyrzucił na kości (0,
1, 2, 3 lub
4 monety)
.
Setsubun
=
Święto Rozrzucanej
Fasoli
K
ażdy Podróżnik w kolejności przybycia do
Gospody
może
natychmiast
rzucić
kością
Fortuny.
Gracz
otrzymuje
tyle
Punktów,
ile
wyrzucił na kości (0,
1, 2, 3 lub
4 monety)
.
U
waga
:
S
k
o
r
z
ys
ta
j
z
żeto
n
ów
Pun
k
tów,
aby
z
az
n
a
cz
y
ć
tę
nagrodę.
Tanabata
=
Święto Gwiazd
4
osiągnięcia
(Smakosz,
Kuracjusz,
Gaduła
i
Kolekcjoner)
są
natychmiast
przyznawane
zgodnie
z
zasadami,
jakie
obowiązują
na
końcu
gry.
Jednak
zamiast
otrzymywać
kartę
i
3
Punkty,
każdy
zwycięzca
otrzymuje
żeton
2-punktowy
(jeśli
Gracze
remisują
na
pierwszym
miejscu,
to
wszyscy
remisujący
otrzymują żeton
2-punktowy).
U
wag
a
:
Kart
y
Osiągnięć
należ
y
zostawić
odsłonięt
e
ob
ok
p
la
n
s
z
y
,
g
d
y
ż
pun
k
t
y
z
a
n
i
e
będą
pr
z
y
z
nawane
na
ko
ńcu
g
r
y
,
zgo
d
n
ie
z
e
sta
n
da
r
dow
ym
i
za
s
ad
a
m
i.
Os
i
ąg
n
i
ęc
ia b
ę
dą wówc
za
s wa
r
t
e 3 Pun
k
t
y.
4
5
Pomiń
NOWOŚCI
iPhone 17 PRO
Iphone 17
Iphone 17 AIR
Samsung S25 FE
Nintendo Switch 2
Samsung Fold 7
Samsung Flip 7
Philips OneUp
JBL Flip 7
JBL Charge 6
Pomiń
GAMING
RTX 5070
RTX 5090
RX 9070 XT
GeForce RTX 4080 Super
Funko Pop
Nintendo Switch OLED
PS5
Fotel gamingowy
Karta graficzna do gier
Procesor do gier
Pomiń
NA CZASIE
Huśtawka ogrodowa
Grill gazowy
Jacuzzi
Zbiorniki na deszczówkę
Stół ogrodowy
Buty robocze
Lampy solarne
Pawilon ogrodowy
Ławka ogrodowa
Lampy ogrodowe
Pomiń
PORADNIK MEDIA EXPERT
Odkurzacz pionowy ranking
Smartwatch damski ranking
Jaka parownica do ubrań najlepsza?
Ranking odkurzaczy
Ranking ekspresów do kawy
Ranking pralek
Ranking lodówek
Ranking telefonów
Najlepsze gry planszowe
Robot sprzątający ranking
Pomiń
POMYSŁ NA PREZENT
Kubek Stanley
Prezent na ślub
Back To University
Pomysł na prezent
Prezent na Dzień Chłopaka
LEGO
Prezent dla mężczyzny
Prezent na 40. urodziny
Prezent dla 7-latka
Prezent dla 5-latka
Pokaż więcej
Pomiń sekcję
Najnowsze poradniki
Zobacz więcej
Ranking rowerów do 2500 zł [TOP10]
Ranking tabletów z funkcją telefonu [TOP10]
Jak działa funkcja grill w piekarniku i do czego ją wykorzystać?
Ranking gier na PS4 [TOP10]
Ranking smartwatchy do 200 zł [TOP10]
Ranking telewizorów do PS5 [TOP10]
Jak zamontować front do zmywarki?
Jak suszyć włosy dyfuzorem?
Dobra wiadomość dla fanów gier wyścigowych. Tokyo Xtreme Racer nie tylko dla pecetów
Ranking patelni tytanowych [TOP10]
Ranking szlifierek oscylacyjnych [TOP10]
Ranking żeli do prania [TOP10]
Ranking książek dla 5-latka [TOP10]
Ranking aparatów natychmiastowych [TOP10]
Ranking bieżni domowych [TOP10]
Sprawdź więcej poradników