Znaleziono w kategoriach:
Gra towarzyska TREFL Myszka Miki Zig Zap 02438

Instrukcja obsługi Gra towarzyska TREFL Myszka Miki Zig Zap 02438

Wróć
1
2
4 packi / 4 plácačky / 4 packy / 4 játékkéz / 4 mânuțe
4 хлопавки / 4 mlalice / 4 хващалки / 4 tauškučiai
4 pripomočki v obliki roke / 4 nūjiņas / 4 lapatsit
4 smækkere / 4 smällor / 4 lätkää
4 smekkere / 4 swaers
4 pionki / 4 gurky / 4 gúrky / 4 bábu / 4 pioni
4 фішки / 4 gure / 4 пионки / 4 gure / 4 gūrėlės
4 spēles kauliņi / 4 nuppu / 4 brikker / 4 pjäser
/ 4 pelinappulaa / 4 brikker / 4 pieces
instrukcja / návod ke hře / návod / játékleírás
instrucțiuni / інструкція / upute / инструкции
navodila / instrukcijos / noteikumi / juhend
spilleregler / instrukoner / peliohjeet / anvisninger
instrucons
4 opaski / 4 čelenky / 4 čelenky / 4 fejpánt
4 bențe / 4 обручі / 4 obruča za glavu / 4 диадеми
4 naglavni trakovi / 4 lankeliai / 4 spiņas / 4 peavõru
4 hårbøjler / 4 pannband / 4 pantaa / 4 pannebånd
4 headbands 6 par elementów postaci / 6 sad s prvky postav
6 sérií vlastnos postáv / 6 karakterjegy készletben
6 seturi de caracterisci de personaje
6 наборів рис персонажів / 6 kompleta obilježja likova
6 комплекта характерни елементи на героите
6 kompletov z značilnostmi junakov / 6 ausyčių rinkiniai
6 varoņu aksesuāru komplek / 6 stegelasekomplek
6 sæt med gurdetaljer / 6 set med karaktärsdrag
6 hahmon ominaisuusseä / 6 se med gurkjennemerker
6 sets of headband decoraons
Zawartość / Obsah / Obsah / A doboz tartalma / Conținut / У комплекті містяться
Sadržaj / Съдържание / Vsebina / Dėžutėje yra / Piederumi / Osad / Indhold / Innehåller
Sisältö / Innhold / Contents
plansza / hrací deska / hracia doska / játéktábla
tablă de joc / ігрове поле / igraća ploča / игрално табло
igralna plošča / žaidimo lenta / spēles laukums / mängulaud
spilleplade / spelbräde / pelilauta / spillebre
game board
45 kart / 45 karet / 45 karčiek / 45 kártya / 45 de cărți
45 карток / 45 karata / 45 карти / 45 kart / 45 kortelės
45 kārs / 45 kaar / 45 kort / 45 kort / 45 kora
45 kort / 45 cards
3
Dotarcie jako pierwszy do mety.
Potasujcie dokładnie wszystkie karty i ułóżcie je zakryte w stosie
na środku stołu, w równej odległości od wszystkich graczy.
Wybierzcie packę w ulubionym kolorze. Wylosujcie opaskę oraz
elementy postaci, a niewykorzystane elementy odłóżcie do
pudełka. Włóżcie elementy do zaczepów w opasce i nałóżcie
całość na swoje głowy. Planszę rozłóżcie obok i postawcie pionki
w kolorach Waszych pacek na pierwszym polu. Wyłóżcie
pierwszą kartę ze stosu i umieśćcie w równej odległości
od wszystkich graczy, rewersem
do góry.
To będzie Wasze pole gry,
oznaczające miejsce wykładania
kolejnych kart.
Najmłodszy z Was odkrywa wierzchnią kartę ze stosu i umieszcza ją
na polu gry. Jeśli ktokolwiek zobaczy na odsłoniętej karcie postać,
której elementy posiada aktualnie na głowie, stara się jak najszyb-
ciej złapać tę kartę swoją packą. Jeśli udało się złapać odpowiednią
kartę, gracz przesuwa swój pionek na planszy o jedno pole do przo-
du. Następnie kartę ze stosu odsłania kolejny gracz.
Jeśli gracz, który chwycił kartę packą, pomylił się, musi cofnąć swój
pionek na planszy o jedno pole.
Może zdarzyć się, że na karcie, którą właśnie odsłoniliście, pojawi
się postać, której elementów nikt nie posiada na swojej opasce.
W takim przypadku następny gracz odsłania kolejną kartę ze stosu
i kontynuujecie rozgrywkę.
Na jednej stronie planszy znajdziecie tor bez pól
specjalnych. Wykorzystajcie go, jeśli chcecie
rozegrać prostszy wariant.
Kto z Was, jako pierwszy dotrze
swoim pionkiem do mety, zostaje
zwycięzcą!
Każdy gracz przekazuje swoją opaskę wraz
z elementami do gracza po prawej
stronie. Od tego momentu każdy z Was szuka
innych postaci na kartach.
Gracz stojący na tym polu musi złapać karty
NIEPOSIADAJĄCE postaci, której dany gracz
ma aktualnie na głowie.
Cel gry
Przygotowanie do gry
Rozgrywka
Plansza
Koniec gry
Przed rozpoczęciem rozgrywki włóżcie
przyssawkę do gniazda packi i przekręćcie ją
w prawo.
Zamontujcie po 2 zaczepy do każdej
z opasek wsuwając od jednego końca do
pożądanej pozycji.
Zig Zap przeniesie Was do szalonego świata, w którym
będziecie musieli odnaleźć odpowiednie karty z bohaterami
Disney’a w zależności od tego co znajduje się na Waszej
głowie. Chwyćcie packi i przygotujcie się do dynamicznej
rozgrywki, której zasady zmieniają się nieustannie.
Druga strona zawiera pola specjalne
to dzięki nim Wasza rozgrywka będzie
jeszcze bardziej emocjonująca!
ZA KAŻDYM RAZEM, kiedy pionek danego gracza stanie na jednym z pól
specjalnych, wprowadźcie do gry poniższe zasady:
PL
4
Dostaň se jako první do cíle.
Pečlivě zamíchej karty a umís je lícem dolů na hromádku dopros-
třed stolu tak, aby je měli všichni hráči ve stejné vzdálenos. Každý
si vybere plácačku ve své oblíbené barvě a pak si vezme čelenku
a sadu s prvky určité postavy. Nepoužité herní prvky ulož zpátky
do krabice. Prvky postavy nasuň do sponek na čelence a čelenku si
nasaď na hlavu. Někde poblíž rozlož hrací desku. Každý hráč umís
na první pole hrací desky gurku, která stejnou barvu jako je-
jich plácačka. Sejmi horní kartu
z hromádky a polož ji lícem vzhů-
ru tak, aby byla ve stejné vzdále-
nos od každého hráče.
Toto bude vaše herní plo-
cha – místo, kde se budou během
hry odkrývat ostatní karty.
Nejmladší hráč snímá horní kartu z hromádky a umisťuje ji na herní
plochu. Pokud některý z hráčů na odkryté kartě spatří postavu, je-
jíž prvky na sobě, musí se co nejrychleji pokusit kartu sebrat
pomocí plácačky. Pokud se mu to povede, posune hráč svou g-
urku na hrací desce o jedno pole dopředu a další hráč pokračuje
otočením nové karty z hromádky.
Pokud hráč sebral kartu omylem, musí svou gurku posunout o jed-
no pole dozadu.
Může se stát, že na odkryté kartě bude postava, jejíž prvky na sobě
nikdo nemá. V takovém případě další hráč odkrývá novou kartu
z hromádky a hra pokračuje.
Na jedné straně hrací desky se nachází cesta
bez speciálních polí. Tuto stranu použij, pokud
si chceš zahrát snazší variantu.
Kdo se dostane do cíle jako první,
vyhrává!
Každý hráč předá svou čelenku spolu s připe-
vněnými prvky hráči po své pravici. Od to-
hoto okamžiku budete všichni muset hledat
karty, které odpovídají vašim novým prvkům.
Hráč, který stoupne na toto pole, se nyní
musí snažit brát karty, které NEVYOBRAZUJÍ
postavu, jejíž prvky na hlavě. Skončí
v okamžiku, kdy se posune na jiné pole.
Cíl hry
Příprava hry
Princip hry
Hrací deska
Konec hry
Před zahájením hry zasuň přísavku do plá-
cačky a otoč ji doprava.
Na každou čelenku připevni 2 sponky
tak, že je nasuneš přes konec čelenky
a posuneš do požadované polohy.
S hrou Zig Zap se přeneseš do strhujícího světa, kde budeš
pátrat po kartách s danými postavami od Disneyho, a to podle
toho, co máš právě na hlavě. Popadni svou plácačku a připrav
se na opravdovou jízdu ve hře, kde se pravidla mění jako na
houpačce.
Na druhé straně se nachází cesta dopl-
něná o speciální pole – díky nim bude hra
ještě více strhující!
POKAŽDÉ, když hráč stoupne na speciální pole, musí se řídit následujícím:
CS
5
Buďte hráčom, ktorý ako prvý
príde do cieľa.
Poriadne zamiešajte karčky a položte ich otočené lícom nadol do-
prostred stola v rovnakej vzdialenosod všetkých hráčov. Vyberte
si placku vo svojej obľúbenej farbe a náhodne si vyahnite čelenku
a sériu vlastnospostavy. Nepoužité čas vráťte späť do škatule.
Vlastnoszasuňte do držiakov a čelenky si nasaďte na hlavu. Hra-
ciu dosku odložte nabok tak, aby ste ju mali poruke. Kaž hráč
umiestni gúrku vo farbe svojej packy na prvé políčko na doske.
Z kôpky vezmite vrchnú karčku,
otočte ju a položte tak, aby bola
od každého hráča rovnako vzdi-
alená.
Toto bude váš herný priestor – na
tomto mieste sa budú počas hry
odkrývať ďalšie karčky.
Najmladší hráč si z kôpky vezme vrchnú karčku a umiestni ju do
herného priestoru. Ak si niektorý hráč na odkrytej karčke všimne
postavu, ktorej vlastnos má na hlave, daný hráč sa pokúsi karčku
čo najrýchlejšie uchmatnúť packou. Ak sa mu to podarí, presunie si
na hracej doske gúrku o jedno políčko dopredu a ďalší hráč otočí
z kôpky novú karčku.
Ak niektorý hráč uchmatne karčku omylom, musí svoju gúrku po-
sunúť o jedno políčko dozadu.
Môže sa stať, že na odkrytej karčke je postava, ktorej vlastnos
nemá na hlave nikto. V takom prípade otočí ďalší hráč novú karčku
a hra pokračuje.
Na jednej strane hracej dosky je trasa bez
špeciálnych políčok. Môžete ju použiť, ak si
chcete zahrať ľahší variant hry.
Víťazom sa stáva hráč, ktorý ako
prvý príde do cieľa.
Kaž hráč posunie svoju čelenku s vlast-
nosťami hráčovi napravo. Od toho okamihu
musia všetci hľadať karčky s novými vlast-
nosťami.
Hráč, ktorý sa ocitol na tomto políčku,
musí odteraz zbierať karčky, na ktorých
NIE JE ZOBRAZENÁ postava, ktorej vlast-
nos má na hlave. Hra končí, ksa hráč
ocitne mimo tohto políčka.
Cieľ hry
Príprava
Priebeh hry
Hracia doska
Koniec hry
Skôr než sa puste do hry, každú prísav-
ku zasuňte do otvoru v packe a otočte ju
doprava.
Na každú čelenku nasaďte 2 držiaky tak,
že ich zasuniete z jedného konca a posu-
niete ich do požadovanej polohy.
Hra Zig Zap vás prenesie do sveta plného vzrušenia, v ktorom
budete hľadať karčky konkrétnych postáv Disney podľa toho,
čo budete mať na hlave. Chyťte svoje packy a puste sa do
adrenalínovej hry, ktorej pravidlá sa neustále menia.
Na druhej strane je séria špeciálnych
políčok vďaka nim bude hra ešte vzrušu-
júcejšia.
VŽDY keď sa gúrka ocitne na špeciálnom políčku, plaa eto pravidlá:
SK

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756