Oprócz wspomnianych już kart (najczęściej jest ich 260) z hasłami oraz słowami tabu, są też: piszczałka (w danym momencie atrybut dla przeciwników), klepsydra odmierzająca czas, a może być także kostka do gry. Jeśli wybieramy grę z kostką, to warto pamiętać, że rzuca się nią tuż przed rozpoczęciem gry, tzn. gdy drużyny są już ustalone i wiadomo też, która z nich grę rozpoczyna oraz kto będzie podpowiadaczem. I tak, jeśli wyrzucimy na kostce 1, to będzie znaczyło, że zgaduje tylko jeden członek drużyny, 2 – daje drużynie podwójny czas, 3 – oznacza że podpowiadający w trakcie podpowiadania nie może się w ogóle ruszać, 4 – mówi o tym, że grają wszyscy uczestnicy zabawy, niezależnie, z której są drużyny wszyscy odgadują hasło, 5 na kostce ogłasza grę bez dodatkowych zasad.
Jest też taka wersja, w której grający poruszają się po planszy pionkami, których kolor wcześniej sobie wybierają (są dwa) i w zależności od tego, kto pierwszy dojdzie do mety, ten wygrywa. Po drodze można trafić, np. na „dodatkowy czas”.