Znaleziono w kategoriach:
Rower magnetyczny HMS M0907

Instrukcja obsługi Rower magnetyczny HMS M0907

Powrót
ROWER MAGNETYCZNY - MAGNETIC BIKE
MAGNETICKÝ ROTOPED
M0907
INSTRUKCJA UŻYTKOWANIA MANUAL INSTRUCTION
NÁVOD K OBSLUZE
UWAGI DOTYCZĄCE BEZPIECZEŃSTWA
Produkt ten przeznaczony jest wyłącznie do użytku domowego i zaprojektowano tak, aby zapewnić optymalne
bezpieczeństwo. Powinny być przestrzegane następujące zasady:
1. Przed rozpoczęciem treningu skonsultuj się z lekarzem w celu stwierdzenia braku przeciwwskazań do korzystania
ze sprzętu do ćwiczeń. Decyzja lekarza jest niezbędna w przypadku przyjmowania leków wpływających na pracę
serca, ciśnienie krwi i poziom cholesterolu. Jest to także konieczne w przypadku osób w wieku powyżej 35 lat oraz
osób mających kłopoty ze zdrowiem.
2. Przed rozpoczęciem ćwiczeń zawsze wykonaj rozgrzewkę.
3. Zwracaj uwagę na niepokojące sygnały. Niewłaściwe lub nadmierne ćwiczenia są niebezpieczne dla zdrowia. Jeśli w czasie
ćwiczeń pojawią się le lub zawroty głowy, ból w klatce piersiowej, nieregularny rytm serca lub inne niepokojące objawy,
należy natychmiast przerwać ćwiczenia i skonsultować się z lekarzem. Urazy mogą wynikać z nieprawidłowego lub zbyt
intensywnego treningu.
4. W czasie ćwiczeń i po ich zakończeniu zabezpiecz sprzęt treningowy przed dostępem dzieci i zwierząt
5. Urządzenie należy postawić na suchej, stabilnej i właściwie wypoziomowanej powierzchni. Z bezpośredniego sąsiedztwa
urządzenia należy usunąć wszystkie ostre przedmioty. Należy chronić je przed wilgocią, ewentualne nierówności podłoża
należy wyrównać. Zalecane jest stosowanie specjalnego podkładu antypoślizgowego, który zapobiegnie przesuwaniu się
urządzenia podczas wykonywania ćwiczeń.
6. Wolna przestrzeń nie powinna być mniejsza niż 0,6 m i większa niż
powierzchnia treningowa w kierunkach, w których sprzęt jest dostępny. Wolna
przestrzeń musi także zawierać przestrzeń do awaryjnego zejścia. Gdzie
sprzęt jest usytuowany obok siebie, wielkość wolnej przestrzeni może być
podzielona.
7. Przed pierwszym użyciem, a źniej w regularnych odstępach czasu, należy
sprawdzać mocowanie wszystkich śrub, bolców i pozostałych połączeń.
8. Przed rozpoczęciem ćwiczeń sprawdź umocowanie części i łączących je śrub.
Trening można rozpocząć tylko wtedy, jeżeli urządzenie jest całkowicie
sprawne.
9. Urządzenie powinno być regularnie sprawdzane pod względem zużycia i
uszkodzeń tylko wtedy będzie ono spełniało warunki bezpieczeństwa.
Szczególną uwagę należy zwrócna uchwyty piankowe, zaślepki na nogi i
tapicerkę, które ulegają najszybszemu zużyciu. Uszkodzone części należy
natychmiast napraw lub wymienić do tego czasu nie wolno używać
urządzenia do treningu.
10. Nie wkładaj w otwory żadnych elementów.
11. Zwracaj uwagę na wystające urządzenia regulacyjne i inne elementy
konstrukcyjne, które mogłyby przeszkadzać w trakcie ćwiczeń.
12. Sprzęt wykorzystuj jedynie zgodnie z przeznaczeniem. Jeśli któraś z części ulegnie uszkodzeniu bądź zużyciu lub też
usłyszysz niepokojące dźwięki podczas używania sprzętu, natychmiast przerwij ćwiczenia. Nie używaj sprzętu ponownie
dopóki problem nie zostanie usunięty.
13. Ćwicz w wygodnym ubraniu i sportowym obuwiu. Unikaj luźnych ubrań, którymi można zahaczyć o wystające części sprzętu
lub które mogłyby ograniczać swobodę ruchów.
14. Sprzęt zaliczony został do klasy H według normy EN ISO 20957-1 i jest przeznaczony wyłącznie do ytku
domowego. Nie może być używany w celach terapeutycznych, rehabilitacyjnych i komercyjnych.
15. Podczas podnoszenia lub przenoszenia sprzętu należy zachować właściwą postawę, aby nie uszkodzić kręgosłupa.
16. Produkt jest przeznaczony wyłącznie dla osób dorosłych. Trzymaj dzieci, nie będące pod nadzorem z dala od urządzenia.
17. Montując urządzenie należy ściśle stosować się do załączonej instrukcji i używać tylko części dołączonych do zestawu.
Przed rozpoczęciem montażu, należy sprawdzić czy wszystkie części, które zawiera dołączona lista, znajdują się w
zestawie.
OSTRZEŻENIE: PRZED UŻYCIEM SPRZĘTU FITNESS PRZECZYTAJ INSTRUKCJE. NIE PONOSIMY
ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA KONTUZJE LUB USZKODZENIA PRZEDMIOTÓW, KTÓRE ZOSTAŁY SPOWODOWANE
NIEWŁAŚCIWYM UŻYTKOWANIEM TEGO PRODUKTU.
DANE TECHNICZNE
Waga netto 23,5 kg
Koło zamachowe – 6 kg
Rozmiar po rozłożeniu – 97 x 53,5 x 150 cm
Maksymalne obciążenie produktu 120 kg
KONSERWACJA
Do czyszczenia urządzenia nie należy używać agresywnych środków czyszczących. Używaj miękkiej, wilgotnej ściereczki do
usuwania zabrudzeń i kurzu. Usuwaj ślady potu gdyż kwasowy odczyn może uszkodzić powłokę. Urządzenia należy
przechowywać w miejscach suchych by chronić je przed wilgocią i korozją. Regularnie sprawdzaj czy wszystkie śruby i nakrętki
są odpowiednio dokręcone
REGULACJA WYSOKOŚCI SIODEŁKA
Aby wyregulować wysokość siodełka poluzuj śrubę mocującą wspornik siodełka w ramie i przesuwając wspornik siodełka
wyreguluj odpowiednio do wzrostu użytkownika. Dokręć śrubę tak, aby nie można było zmienić położenia trzonu wspornika
siodełka. Pod żadnym pozorem nie można wyciągać trzonu wspornika siodełka powyżej oznaczenia minimalnego lub
maksymalnego zaznaczonego na trzonie siodełka.
SPOSÓB REGULACJI OPORU
Siłę oporu reguluje sza pomocą gałki umieszczonej na trzonie przednim, pod kierownicą. Aby zmniejszyć opór przekręcamy
gałkę regulacji w kierunku znaku minus (-), aby zwiększyć opór przekręcamy gałkę w kierunku znaku plus (+).
SPOSÓB HAMOWANIA
Aby zatrzymać urządzenie treningowe należy przestać pedałować. Rowerek magnetyczny M0907 nie posiada systemu
blokującego i hamulca bezpieczeństwa.
LISTA CZĘŚCI I NARZĘDZI
Nr.
Opis
Ilość
Nr.
Opis
Ilość
1
Konsola
1
41
Zestaw kontroli systemu
magnetycznego
1
2
Śruby mocujące konsolę
4
42
Sprężyna
1
3
Pianka kierownicy
2
43
Nakrętka M10*1.5*10T
2
4
Kierownica
1
44
Podkładka OD20*ID10.5*2.0T
3
5
Czujniki pulsu
2
45
Śruba M5х35
1
6
Śruby mocujące czujniki pulsu
2
46
Śruba M10*82
1
7
Przewód pomiaru pulsu
2
47
Rolka
1
8
48
Pas
1
9
Zaślepka kierownicy
2
49
Induced magnet
1
10
Słup kierownicy
1
50
Podkładka OD14*ID10.5*1.5T
1
11
Zakrzywiona podkładka
OD20*ID8.5*1.5T
8
51
Pokrętło regulacji
1
12
Śruba M8*20
4
52
Tuleja rozdzielająca
1
13
Pokrętło kierownicy
1
53
Śruba M6х50
2
14
Tuleja dystansowa
1
54
Śruba M8*1.25*6.35T
2
15
Podkładka sprężynująca M8*2.0T
1
55
Metalowa płytka
2
16
Płaska podkładka
OD12*ID8.5*1.5T
1
56
Nakrętka M6*1.0*6T
2
17
Osłona
1
57
Podkładka OD16хID6.5х1.5T
2
18
Śruba systemu kontroli napięcia
1
58
Podkładka OD14*ID8.5*2.0T
2
19
Górna część przewodu kontroli
napięcia
1
59
Ośka koła zamachowego
1
20
Dolna część przewodu kontroli
napięcia
1
60
Klamra w kształcie litery C
2
21
Śruba M8*92
4
61
Śruba M5*0.8*4T
2
22
Rama główna
1
62
Łożysko 6901
1
23
Płaska podkładka
OD20*ID8.5*2.0T
1
63
Łożysko 6904
1
24
Przedni stabilizator
1
64
Wieszak na ręcznik
1
25
Tylny stabilizator
1
65
Miedziana tuleja
1
26
Górny przewód
1
66
Pojedyncze łożysko
1
27
Dolny przewód
1
67
Małe koło pasowe
1
28
Pokrętło słupa siodełka
1
68
Łożysko 6001
1
29
Siodełko
1
69
Śruba M10*35
1
30
Wspornik siodełka
1
70
Regulowane podnóżki
2
31
Słup siodełka
1
71
Prawe kółko transportowe
1
32
72
Lewe kółko transportowe
1
33
Gałka siodełka
1
73
Koło zamachowe
1
34
Lewa osłona łańcucha
1
74
Tuleja
1
35
Śruba M4*20
17
75
Prawa osłona łańcucha
1
36
Lewy i prawy pedał
2
37
Ozdobna osłona korby
2
38
Tuleja słupa siodełka
1
39
Korba pedału
1
40
Zestaw panewek10szt
1
25
21
11
Rys. 1
Rys. 2
Rys. 3A
Rys. 3B
Rys. 3C
36
Rys. 3
MONT
MONTAŻ STABILIZATORA TYLNEGO.
Wśród części odszukaj tylny stabilizator (25) na obu jego końcach
znajdują się pokrętła poziomujące (Rys. 1.)
1. Umieść opakowanie pod tylną częścią ramy głównej. Poproś drugą
osobę o pomoc w podtrzymaniu ramy aby uchronić ją przed upadkiem.
2. Przymocuj tylny stabilizator (25) do ramy głównej (4) używając 2 śrub
M8*92mm (21) i dwóch podkładek (11).
Usuń opakowanie.
MONTAŻ STABILIZATORA PRZEDNIEGO.
Wśród części odszukaj przedni stabilizator
(24) na obu jego końcach znajdują się
pokrętła poziomujące (jak pokazano na rysunku
2.)
1. Umieść opakowanie pod przednią częścią
ramy głównej. Poproś drugą osobę o pomoc w
podtrzymaniu ramy aby uchronić ją przed
upadkiem.
2. Przymocuj przedni stabilizator (24) do ramy
głównej (4) używając 2 śrub M8*92mm (21) i
dwóch podkładek (11).
Usuń opakowanie.
MONTAŻ PEDAŁÓW
Przygotuj do montażu pedały (36).
1. Przymocuj opaski pedałów jak pokazano na rysunkach 3A,
3B i 3C.
2. Korzystając z klucza mocno dokręć
prawy pedał (36), zgodnie z ruchem
wskazówek zegara, do prawej korby (39).
3. Następnie mocno dokręć lewy pedał, w
kierunku przeciwnym do ruchu
wskazówek zegara, do lewej korby.
29
30
31
33
28
23
64
Rys. 4
Rys. 4A
10
19
20
26
27
11
12
Rys. 5
11 12
13
14
1615 13
13
14
MONTAŻ SIODEŁKA I SŁUPA SIODEŁKA
Odkręć nakrętki i podkładki z siodełka.
1. Połącz siodełko (29) ze słupem siodełka (31) korzystając z trzech
nakrętek, trzech podkładek rozdzielających oraz trzech dużych podkładek.
2. Aby wspornik siodełka (30) przymocować do słupa siodełka użyj gałki
(33) i podkładki (23). Dokręć śrubą M8*1.25*6.35 (54). (jak pokazano na
rysunku 4A).
3. Odkręć pokrętło słupa siodełka
(28), następnie włóż up
siodełka (31) razem z
przymocowanym do niego
uprzednio siodełkiem (29) do
otworu w ramie ównej.
Dostosuj do swoich wymagać
wysokość siodełka i dokręć
mocno.
MONTAŻ SŁUPA KIEROWNICY
Podczas gdy jedna z osób przytrzymuje słup kierownicy (10) blisko ramy
głównej, druga łączy końce przewodów (26) i (20) oraz (19) i (27) w
sposób opisany poniżej i przedstawiony na ilustracjach A, B, C.
Rys. A. Podciągnij ku górze metalowy wspornik na dolnym przewodzie
oporu (27), i wsuń końcówkę przewodu (19) w klips umieszczony we
wsporniku.
Rys. B .Mocno podciągnij przewód oporu (19) ku górze i umieść go na
szczycie metalowego wspornika.
Rys. C. Kombinerkami zaciśnij widełki w górnej części wspornika. Wsuń
przewody w ramę.
Ważne: Uważaj aby nie przyciąć żadnego z przewodów.
Nasuń słup kierownicy (10) na ramę główną. Połącz obie części
korzystając z czterech śrub M8*20mm (12) oraz czterech podkładek M8
(11) .
MONTAŻ KIEROWNICY
Podczas gdy jedna z osób przytrzymuje kierownicę (4) blisko słupa
kierownicy (10), druga wkłada dwa przewody pulsu (7) do otworu w słupie i
wyciąga je na jego szczycie.
Ważne: Uważaj aby nie przyciąć żadnego z przewodów.
Otwórz zacisk znajdujący się na słupie (10), przyłóż kierownicę (4) do
zacisku i zamknij go. Następnie na kierownicę i zacisk nałóż osłonę (17).
Nałóż tuleję dystansową (14), podkładkę M8 (15) i małą podkładkę M8 (16)
na pokrętło kierownicy (13). Następnie wkręć pokrętło w zacisk.

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 40 618 750 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756