Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Menu
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
Bądź na plus
Oszczędzaj na zakupach
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Menu
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Schowek
Koszyk
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
Bądź na plus
Oszczędzaj na zakupach
Strona główna
›
Instrukcje obsługi
›
Instrukcje NASZA KSIĘGARNIA
›
Instrukcja Gra karciana NASZA KSIĘGARNIA Koty Vincent Joassin
Znaleziono w kategoriach:
Gry karciane
(12)
Wróć
Instrukcja obsługi Gra karciana NASZA KSIĘGARNIA Koty Vincent Joassin
Wróć
Pobierz
Drukuj
Udostępnij
Wyświetl w osobnym oknie
ELEMENT
Y GRY
80 kotó
w:
20 niebiesk
ich
(
o war
t
ości 1 i 8),
20 żół
t
ych
(
o war
t
ości
2 i 7
),
2
0 z
i
e
lo
n
y
c
h
(
o w
ar
toś
ci 3 i 6),
20 różowych
(o war
toś
ci 4 i 5).
Zau
wa
ż
cie
, że w r
amach k
a
żde
go ko
lor
u kar
t w
y
s
tępują 2 w
ar
to
ś
ci, k
tó
r
ych
suma w
y
nos
i
9
(
np. żó
ł
t
e kot
y mają wa
r
toś
ci 2 i 7). Ma t
o duże z
nac
z
enie
pod
c
z
a
s ro
zg
r
y
w
ki
. Do
kł
adnie w
yja
ś
nimy to w dal
s
zej c
zę
śc
i ins
t
r
ukcji
.
10 kr
uków
– ka
ż
dy k
r
uk ma wa
r
toś
ć 0. W
s
z
y
s
tk
ie k
r
uk
i po
dc
z
a
s g
r
y dz
iał
ają
t
ak s
amo.
1
5 jokerów
13 kar
t no
c
y
:
4 ćmy
4 niet
ope
r
ze
4 so
w
y
1 smok
Ws
z
ys
t
kie k
ar
t
y m
ają t
ak
i sa
m rewe
rs
.
W tr
akci
e roz
g
r
y
w
k
i g
rac
ze b
ędą z
ag
r
y
w
ać kar
t
y nie t
yl
ko
awer
s
em
, lec
z t
ak
że
r
ewe
rs
em do gó
r
y
. W dal
s
zej c
zę
śc
i
ins
t
r
ukcji re
wer
s b
ęd
ziemy n
a
z
y
w
ać „
9
”.
Rew
er
s ma is
to
tn
y wp
ł
y
w na w
ynik g
r
y, ponie
w
a
ż
:
•
9
je
s
t naj
w
y
ż
s
z
ą war
t
oś
cią k
ar
t
,
•
n
a dole zna
jduje się mno
żnik „
× 2
” p
oz
w
al
ając
y z
doby
w
ać
doda
t
kowe p
unk
t
y (co w
yja
ś
nimy nieco d
alej).
Kar
ta smo
ka to na
s
z
pre
zent dla gracz
y
– je
s
t to ka
r
t
a doda
t
ko
wa (t
z
w. prom
ka),
k
tóre
j nie by
ł
o w or
ygina
lne
j, f
ranc
usk
iej
w
er
s
ji
gr
y.
2
CE
L
G
RY
Ka
ż
dy g
r
ac
z t
wor
z
yć bę
dzie s
wój
sen
. We śnie m
og
ą b
yć
mak
s
ym
alnie
4
kra
-
iny
. Ka
żda k
r
aina mo
że skł
adać s
ię mak
s
ymal
nie z
4
kar
t
. War
toś
ci n
a kar
-
t
ach oznac
z
ają
lic
z
bę
kotów (
pun
k
tów)
. W
y
g
r
a os
ob
a, k
t
ór
a s
t
w
or
z
y
sen
z najw
ięk
s
z
ą l
ic
zb
ą kotów
.
Kar
t
y w k
ra
inach nale
ż
y ukł
adać t
ak
, jak n
a poni
ż
s
z
ym p
r
z
yk
ład
zie
: jedna na
dru
gi
ej,
z wid
oc
z
ną do
lną c
zę
ści
ą kar
t
. Dzi
ęki t
emu w
idać lic
zb
ę kar
t w k
r
a
-
inach or
a
z mno
żnik „× 2”
.
Zanim pr
zejd
ziemy d
o dal
s
z
ej c
zę
ś
ci ins
t
rukcji
, po
znajci
e spo
só
b
lic
zenia
kotów (
pun
k
tów)
na konie
c gr
y. Uł
a
t
wi w
am to z
roz
umienie z
a
s
ad ro
zg
r
y
w
ki
.
Na koniec g
r
y k
a
żd
y g
r
ac
z sp
ra
wdz
i lic
zbę ko
tó
w w s
woic
h k
rainac
h:
war
-
tość
k
ar
t
y leż
ącej n
a wie
r
zch
u kra
iny mn
oż
y × 2 o
dpow
ie
dnią l
ic
zb
ę ra
z
y.
Pol
ic
z
my kot
y w k
raina
ch z po
w
y
ż
s
z
eg
o snu:
– kr
aina 1 =
6 ko
tów
,
– kr
aina 2 =
0 ko
tów
, p
onie
wa
ż 0 × 2 × 2 = 0
,
– kr
aina 3 =
4
0 kotó
w
, po
niew
a
ż 5 × 2 × 2 × 2 = 4
0,
– kr
aina 4 =
18 ko
tów
, ponie
w
a
ż 9 × 2 = 18
.
Gr
ac
z z
g
rom
adzi
ł w sumie
6
4 ko
t
y
.
Jak widzicie
,
w t
rakc
ie gr
y będ
zie
cie dą
ż
yć do t
eg
o, aby
na wierzchu was
z
ych
kr
ain le
ża
ł
y ka
r
t
y o w
ys
ok
ich wa
r
toś
cia
ch
, a pod n
imi z
najd
owa
ł
y si
ę mno
ż
-
nik
i „× 2”
.
se
n gr
a
c
z
a
kr
ai
na 1
kr
ai
na 2
kr
ai
na 3
k
r
aina 4
3
PR
Z
YGOTOWA
NI
E G
RY
A
Kot
y
,
kruki
i
jo
ker
y
dokł
adnie pot
a
sujc
ie (
w
s
z
y
s
t
k
ie ra
z
em)
i rozdajc
ie
gr
ac
zom
po 4 k
ar
t
y
.
T
r
z
ymaj
cie je t
ak
, aby inni g
ra
c
ze nie w
idz
ieli
, co znaj
-
duje się na w
a
s
z
ych k
ar
t
ac
h.
B
P
ozo
s
t
a
łe p
ot
a
so
wan
e kar
t
y p
o
ł
óżcie n
a śro
dku s
t
o
ł
u – bę
dzie t
o
sto
s
dobierania
. O
bok nie
go zo
s
t
a
wci
e miejs
ce na k
ar
t
y o
dr
zu
cone w t
r
akcie g
r
y
– będ
zie t
o
sto
s kar
t od
rz
uco
nych
.
C
Pr
zed k
a
żd
y
m g
rac
zem mu
si by
ć miejs
ce na k
ar
t
y w
y
kł
adan
e pod
c
z
a
s
gr
y – b
ędą t
o
sny graczy
.
Kar
t
y noc
y
od
ł
óżcie d
o pude
ł
k
a
. S
ą one w
y
kor
z
y
s
t
y
wan
e w war
ianci
e opis
a
-
nym p
od koni
ec ins
t
rukc
ji.
PR
Z
EB
I
EG
ROZG
RY
W
K
I
Zanim pr
zejd
zie
cie do s
z
c
ze
gó
ł
o
w
y
ch re
g
uł
, p
oznaj
cie o
gól
ny pr
z
ebie
g gr
y
:
•
W s
woje
j tur
z
e może
cie z
ag
r
ać 1 k
ar
tę
:
kot
a
lub
kruk
a
(lub
jok
era
, k
tór
y
w odpo
wie
dnich s
y
t
uacja
ch moż
e z
a
s
tęp
ow
ać ko
t
a lub kr
uk
a).
•
Kar
tę t
ę moż
ecie z
a
gr
ać
na s
wó
j se
n
lub
na se
n r
y
wal
a
.
•
Niek
tó
re z po
w
y
ż
s
z
yc
h dzia
ł
ań poz
wo
lą w
am do
ł
oż
yć „
9
” do s
w
oje
go snu
.
A
A
A
B
C
C
C
s
to
s
k
ar
t
odrz
uconych
stos
dobier
ania
se
n gr
a
c
z
a 1
se
n gr
a
c
z
a 2
se
n gr
a
c
z
a
3
4
Z
A
SA
DY DOKŁ
ADA
NI
A „9
”
W dal
s
ze
j c
zę
ś
ci ins
tr
ukcji c
zę
s
to b
ęd
zie się p
ojaw
iać inf
orm
acja do
t
y
c
z
ąc
a
dokł
adania „9
” do s
nu. P
amięt
ajcie
, że moż
na ją do
ł
oż
yć
:
•
w
y
ł
ąc
zni
e
do s
woje
go snu
(9 to najw
y
ż
s
z
a
war
t
oś
ć ka
r
t w gr
ze, ni
e chce
cie w
ięc o
ddaw
ać
jej r
y
walo
m!),
•
na pustą krainę
(
c
z
y
li t
ak
ą
, w k
tóre
j nie ma
jes
z
c
ze k
ar
t
) lub
na in
ną „9”
(c
z
y
l
i na kr
ainę
,
na wier
zchu k
t
órej le
ż
y „9
”).
•
Nie można
zag
r
y
w
ać „9
” na kot
y i kr
uk
i.
LIM
IT K
A
RT W K
R
A
IN
IE
Na koni
ec tu
r
y g
rac
z
a
w jedn
ej
k
r
ainie
mo
g
ą leż
eć
4 kar
t
y
:
maks
ymal
nie
3 kar
t
y „9
”
, a na nich k
ar
t
a z
ko
-
tem
albo
kruki
em.
Uwaga
!
W tr
akcie t
ur
y możn
a do
ł
oż
yć 5
. kar
t
ę do k
r
a
-
in
y.
Na konie
c tur
y w k
r
ainie nie moż
e być w
ięcej ni
ż
4 k
a
r
t
y.
Jeś
li g
r
ac
z ni
e ma moż
liw
oś
ci do
ło
żenia k
ar
t
, wów
c
z
a
s k
ar
t
y te pr
zep
adają –
należ
y je o
dł
oż
yć na
s
tos k
ar
t o
dr
zu
conyc
h
.
K
ART
Y ODR
ZUCON
E
W dal
s
ze
j c
zę
ś
ci ins
tr
ukcji c
zę
s
to b
ęd
zie się p
ojaw
iać inf
orm
acja o
kar
tach
odrz
ucanych
. K
ar
t
y t
akie n
ależ
y odk
ład
ać na
s
t
os k
ar
t odr
zucon
ych
.
Roz
gr
y
w
kę rozp
oc
z
yna g
r
ac
z
, k
t
ór
y ma w do
mu najw
ięcej ko
tó
w (lub najs
t
ar
s
z
y
gr
ac
z). W s
woj
ej tur
ze g
ra
c
z w
y
konuje
jedno
z t
r
z
ech d
zia
łań
:
Z
AGR
A
NIE K
A
RT
Y N
A SWÓJ SE
N
➡
zagranie kota
albo
zagranie kr
uka
Z
AGR
A
NIE K
A
RT
Y N
A SEN RY
WAL
A
➡
atak n
a kot
a r
y
wal
a
albo
zakr
ycie „9” r
y
wal
a
WYMIANA KART
Uwaga
!
Po z
ag
raniu k
ar
t
y ka
żdy g
r
ac
z
za
ws
ze d
obi
era n
ową k
ar
tę
ze
s
tosu
dobier
ania
, t
ak aby mie
ć
4 ka
r
t
y w rę
ku
.
A
5
Pomiń
NOWOŚCI
iPhone 17 PRO
Iphone 17
Iphone 17 AIR
Samsung S25 FE
Nintendo Switch 2
Samsung Fold 7
Samsung Flip 7
Philips OneUp
JBL Flip 7
JBL Charge 6
Pomiń
GAMING
RTX 5070
RTX 5090
RX 9070 XT
GeForce RTX 4080 Super
Funko Pop
Nintendo Switch OLED
PS5
Fotel gamingowy
Karta graficzna do gier
Procesor do gier
Pomiń
NA CZASIE
Huśtawka ogrodowa
Grill gazowy
Jacuzzi
Zbiorniki na deszczówkę
Stół ogrodowy
Buty robocze
Lampy solarne
Pawilon ogrodowy
Ławka ogrodowa
Lampy ogrodowe
Pomiń
PORADNIK MEDIA EXPERT
Odkurzacz pionowy ranking
Smartwatch damski ranking
Jaka parownica do ubrań najlepsza?
Ranking odkurzaczy
Ranking ekspresów do kawy
Ranking pralek
Ranking lodówek
Ranking telefonów
Najlepsze gry planszowe
Robot sprzątający ranking
Pomiń
POMYSŁ NA PREZENT
Kubek Stanley
Prezent na ślub
Back To University
Pomysł na prezent
Prezent na Dzień Chłopaka
LEGO
Prezent dla mężczyzny
Prezent na 40. urodziny
Prezent dla 7-latka
Prezent dla 5-latka
Pokaż więcej
Pomiń sekcję
Najnowsze poradniki
Zobacz więcej
Ranking książek dla 5-latka [TOP10]
Ranking powerbanków [TOP10]
Ranking klawiatur gamingowych [TOP10]
Ranking robotów kuchennych [TOP10]
Ranking glebogryzarek spalinowych [TOP10]
Jak prać wełnę? Ręcznie czy w pralce?
Jak piec pizzę w piekarniku?
Tego nikt się nie spodziewał. Na rynku kart graficznych i procesorów doszło do intrygującej zmiany
Ranking aparatów natychmiastowych [TOP10]
Subwoofer – co to jest i jaki wybrać?
Jak układać sztućce? Praktyczny poradnik krok po kroku
Ranking rowerów górskich [TOP10]
Ranking foteli gamingowych do 500 zł [TOP10]
Ranking bieżni domowych [TOP10]
Gdzie wlać nabłyszczacz do zmywarki?
Sprawdź więcej poradników