Znaleziono w kategoriach:
Gra towarzyska KUKURYKU Kim jestem? Ekspert

Instrukcja obsługi Gra towarzyska KUKURYKU Kim jestem? Ekspert

Wróć
2-8
graczy
5-99
lat ZASADY GRY
1KIMJESTEM
Przygotowanie
Gracze zakładają opaski na czoło. Wszystkie karty
tasuje się i układa w stosie.
Jaksiębawić?
Gracze umieszczają sobie nawzajem karty w opaskach.
Nalezy to zrobic w taki sposo b, aby gracz nie zobaczył
karty, ktora jest w jego opasce a widzi kartę przeciwnika.
Gracze na przemian zadają sobie po jednym pytaniu, na
kto re przeciwnik odpowiada jedynie: TAK lub NIE.
Np.:
Czy jestem zwierzęciem?
Czy umiem latac?
Czy jestem zielony?
Na podstawie uzyskanych informacji gracze starają
się odgadnąc, co przedstawia karta. Jezeli ktorys z graczy
odgadnie prawidłowo, zdobywa punkt i przeciwnik
zakłada kolejną kartę na opaskę. Zwycięzcą zostaje
osoba, kto ra jako pierwsza odgadnie 3 hasła.
WERSJADLADUŻEJLICZBYGRACZY
Podzielcie s na dwie druzyny, w ktorej wyznaczycie
gracza odgadującego z opaską na owie. Obie druzyny
otrzymu po 5 kart. Zabawa przebiega podobnie do
opisanej wczesniej, z rozni, ze na pytanie odpowiada
tylko wyznaczona do tego osoba. Ta druzyna, kto rej
gracz z opaską jako pierwszy odgadnie 5 haseł z kart,
wygrywa. Po skon czonej rundzie, wyznaczcie nowego
gracza odgadującego i kontynuujcie grę.
2KALAMBURY
Liczbagraczy
Nieograniczona, uczestnicy zabawy dzie się na
2 lub 3 zespoły. Kazdy zespo ł muszą tworzyc co najmniej
2 osoby.
Przygotowanie
Potasowane karty umieszcza się w stosie, obrazkami
do dołu.
Jaksiębawić?
Wyznaczcie limit czasu np. 1 lub 3 minuty. Czas
powinien kontrolowac gracz innej druz yny, niz ta
odgadująca. Jeden z członko w druzyny zabiera pierwszą
kartę ze stosu i nie pokazuje jej innym uczestnikom
zabawy. Na znak startu pro buje pokazac pozostałym
członkom druz yny, co jest narysowane na karcie,
uzywając jedynie gesto w. Nie moze wypowiadac sło w
ani wydawac zadnych innych odgłoso w. Jezeli pozostali
członkowie druzyny odgadną, co znajduje się na karcie,
zdobywają punkt. Jezeli nie, druzyna nie zdobywa
punktu. Następnie, kolejka przechodzi na następ
druzynę, itd. Wygrywa ta z druzyn, kto ra zdobędzie
największą liczbę punkto w.
Kim jestem ekspert
ilustracje: Karolina Kucharska, Maja Barska.
pomysł i zasady gry: Julia Pogorzelska
grafika: studio KUKURYKU
www.kukuryku.co
3ZGADULA
Liczbagraczy
Nieograniczona. Zabawa swietnie sprawdzi się
w większej grupie, np. w przedszkolu, szkole lub
podczas zabawy urodzinowej.
Przygotowanie:
Potasowane karty umieszcza się w stosie, obrazkami
do dołu.
Jaksiębawić?
Wybiera się prowadzącego zabawy, kto ry zabiera
pierwszą kartę ze stosu i nie pokazuje jej. Pozostali
pro bują odgadnąc co przedstawia karta, zadając
prowadzącemu pytania, na kto re mogą uzyskac
odpowiedz TAK lub NIE. Osoba, kto ra odgadnie co
znajduje się na karcie jako pierwsza, staje się nowym
prowadzącym i losuje kolejną kartę.
2-8
graczy
5-99
lat
Do wszystkich opisanych gier mozna
wymyslac hasła samodzielnie zapiszcie
lub narysujcie je na dołączonych pustych
kartach. Uzyjcie zmazywalnego markera
dołączonego do zestawu.

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756