Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Menu
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
Bądź na plus
Oszczędzaj na zakupach
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Menu
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Schowek
Koszyk
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
Bądź na plus
Oszczędzaj na zakupach
Strona główna
›
Instrukcje obsługi
›
Instrukcje REBEL
›
Instrukcja Gra karciana REBEL Gibka gruszka 2026595
Znaleziono w kategoriach:
Gry karciane
(108)
Wróć
Instrukcja obsługi Gra karciana REBEL Gibka gruszka 2026595
Wróć
Pobierz
Drukuj
Udostępnij
Wyświetl w osobnym oknie
Cel gry
Błędy
K
oniec czas
u!
Mamy zwycięz
cę!
Młodsi gracz
e
Przygot
owanie do gry
Bądź pierwszym
gr
acz
em,
k
t
óry
po
zbęd
zie
si
ę
wszystkich swoich k
art, dopasowując je do kolejny
ch
kart znajdujących się na
wierzchu stos
u gry
na środku
stołu!
Jeśli popełnisz błąd, np. 2 r
azy z
rzędu wybierzesz
to
samo dopasowanie lub zagr
asz kartę, k
tóra nie pasuje
do karty na
wierzchu stosu
gry,
zabierasz nie
właściwie
zagraną kartę
z powr
otem i kontynuujecie gr
ę.
Jeśli w dowoln
ym momencie gry
gruszka przestanie się k
ołysać,
wszyscy
wskażcie na nią palcem,
wstańcie i zacznijcie kiwać się
na boki.
Zatańczcie gruszko-
taniec!
Jeśli jako ostatni gr
acz wskaż
esz
gruszkę i zaczniesz się kiw
ać, zabierasz w
szystkie
karty ze s
tosu gry na śr
odku stołu i umieszczasz je
na spodzie swojego st
osu dobierania.
Uważaj!
Jeśli wskażes
z gruszkę,
zanim ta przestanie
się kołysać,
zabierasz
wszystkie karty
ze stosu
gry
na spód swojego stosu
dobierania. Rozk
ołysz gruszk
ę
na nowo i umieść obok
niej odkrytą kartę z
wierzchu
swojego stosu
dobierania, by
stworzyć nowy s
tos gry.
Kontynuujcie gr
ę.
Gdy pozbędziesz się
wszy
stkich kart ze swojej
ręki i st
osu dobierania
, zł
ap gruszkę,
zanim dowolny inn
y gracz się
zorient
uje*, i za
tańcz
gruszko-taniec,
triumfalnie
się kołysząc!
*
Jeśli dowolny inny
gracz
złapie gruszkę przed
T
obą,
tasuje karty
ze stosu gry
i dzieli
je między pozos
tałych graczy
.
Gra toczy
się dalej.
Aby upr
ościć ro
zgrywkę, możecie
umówić się,
że gracie bez limit
u czasu
(nie kołyszecie gruszką
i pomijacie sekcję „K
oniec czasu!”
).
Karty znajdują się
w gruszce
!
Wyciągnij je i
umieść gruszkę
na środku
stołu tak, ab
y każdy
miał do niej dostęp
.
Gra zaprojektowana i wydana w
Wielkiej Brytanii przez Camden Games Ltd.,
210A Camden High Street, NW1 8QR, Londyn,
Wielka Brytania.
Pear Shaped® jest zastrzeżon
ym znakiem towarowym GW Development UK Ltd.
Wszelkie prawa zastrzeżone
. Wyproduko
wano w Chinach.
Tłumaczenie: Sandra Homan
Redakcja: zespół Rebel
ZESKANUJ MNIE
Importer/Dystrybucja w Polsce:
Rebel Sp. z o
.o., ul. Budowlany
ch 64c
80-298 Gdańsk, POLSKA
wydawnictwo@rebel.pl
www.wydawnictworebel.pl
AWOKADO!
Rozgrywka
Dopas
uj
s
woją
k
art
ę!
Dokład
ne
dopaso
wanie?
Potasuj karty
i rozdaj je
wszystkim gr
aczom.
Każdy gr
acz ma swoje karty
na ręce i swój s
tos
dobierania.
Zagrywasz
karty z
ręki i na ich miejsce
dobierasz k
arty ze sw
ojego stosu dobier
ania.
K
aż
dy
gr
acz
jak
najs
z
ybciej
wybier
a
z
e
s
w
o
jej
r
ęk
i
k
art
ę
,
k
t
ór
a
pas
uje
do
k
arty
le
żącej
na
wierz
ch
u
s
t
os
u
gry
i
k
ł
ad
zie
ją
na
t
ej
k
ar
cie
.
Nie
ma
żadne
j
k
ole
jno
ści
,
kt
o
pierw
s
z
y
,
t
en
leps
z
y
,
więc
w
ar
t
o
się
po
spies
z
y
ć!
K
arta
mo
ż
e
b
y
ć
t
eg
o
sameg
o
k
oloru
,
prz
eds
ta
wiać
tak
ie
same
elemen
ty
lub
tak
ą
samą
l
iczbę
elemen
t
ó
w
.
Nast
ępne
dopaso
wanie
musi
by
ć
inne
od
popr
z
ed
niego!
Prz
yk
ł
ad
.
Jeś
l
i
os
ta
tnie
dopaso
w
anie
opier
ał
o
się
na
typie
elemen
t
u
(
np
.
a
w
ok
ado
),
nas
t
ępne
m
u
si
opier
ać
się
na
k
olorz
e
(
np
.
niebiesk
im
)
lub
n
umerz
e
(
np
.
5).
Nie
mo
ż
es
z
be
z
prz
erwy
rzu
cać
k
art
na
s
t
os
ty
l
k
o
dl
a
t
eg
o
,
ż
e
jes
t
na
nich
a
w
ok
ado
!
P
amię
taj
,
ab
y
po
wied
zieć
,
na
cz
ym
opier
a
się
dopaso
w
anie
,
g
dy
k
ł
ad
zies
z
k
art
ę
.
Jeśl
i
zauw
aż
y
s
z
dok
ł
adne
dopaso
w
anie
,
cz
yl
i
pod
wz
ględem
elemen
t
u
,
l
iczb
y
elemen
t
ó
w
i
k
oloru
k
ar
ty
,
za
w
oł
aj
„
g
ibk
a
grus
zk
a
!”
I
ZŁAP
GR
USZKĘ!
Mu
sis
z
d
ział
ać
s
z
ybk
o
…
K
aż
dy
,
k
t
o
za
uw
aż
y
dok
ł
adne
dopaso
w
anie
,
mo
ż
e
zg
arnąć
gru
s
zk
ę
!
Nie
mo
ż
e
sz
z
agr
ać
ż
ad
nej
k
arty?
W
ymień
1
k
art
ę
z
r
ęk
i
na
k
art
ę
z
wierz
ch
u
s
w
o
jeg
o
s
t
os
u
dobier
ania
.
Odrzu
coną
k
art
ę
umieść
na
spod
zie
s
w
o
jeg
o
s
t
os
u
dobier
ania
.
Chce
sz
mieć
więcej
k
art
na
r
ęce?
W
k
aż
dej
chwi
l
i
mo
ż
es
z
dobier
ać
na
r
ęk
ę
no
w
e
k
arty
z
e
s
w
o
jeg
o
s
t
os
u
dobier
ania,
ale
nig
dy
nie
mo
ż
es
z
prz
ekr
ocz
y
ć
l
iczb
y
k
art
na
r
ęce
z
począ
tk
u
gry
.
Aby r
ozpocząć grę, niech najmł
odszy
gracz r
ozkołys
ze gruszkę tak, b
y zaczęła
się bujać na boki. Ż
eby runda była
krótsza,
należy r
ozkołysać gruszk
ę
delikatnie.
Następnie ten sam gr
acz dobiera
kartę z
e swojego stosu dobier
ania
i umieszcza ją odkrytą obok
gruszki,
tworząc stos gry na śr
odku stołu
.
GIBKA
GRUSZKA!
po 18 kart:
•
6 na ręce,
•
12 w
stosie
dobierania.
po 15 kart:
•
5 na ręce,
•
10 w
stosie
dobierania.
po 12 kart:
•
4 na ręce,
•
8 w
stosie
dobierania.
po 9 kart:
•
3 na ręce,
•
6 w
stosie
dobierania.
Osob
a,
kt
ór
a
jak
o
pierw
s
za
z
ł
apie
grus
zk
ę
,
wy
gryw
a
rundę
!
Nas
t
ępnie
tas
uje
k
arty
z
e
s
t
os
u
gry
i
d
ziel
i
je
międ
z
y
po
z
os
tały
ch
gr
acz
y
,
k
t
órz
y
dodają
je
na
spód
s
w
oich
s
t
osó
w
dobier
ania
.
Z
wy
cię
z
ca
rundy
m
u
si
r
o
zk
oły
sać
gru
s
zk
ę
i
s
tw
orz
y
ć
no
wy
s
t
os
gry
,
k
ł
adąc
obok
gru
s
zk
i
odkrytą
k
art
ę
z
wierz
ch
u
s
w
o
jeg
o
s
t
os
u
dobier
ania
!
Gr
ajcie
dalej.
Nie
ma
l
imit
u
l
iczb
y
rund
.
Gr
a
k
ończ
y
się
,
g
dy
jedno
z
W
as
po
zbęd
zie
się
w
s
z
y
s
tk
ich
s
w
oich
k
art.
2
g
r
a
c
z
y
3
–
4
g
r
a
c
z
y
5
–
6
g
r
a
c
z
y
7
–
8
g
r
a
c
z
y
s
t
o
s
d
o
b
i
e
r
a
n
i
a
k
a
r
t
y
n
a
r
ę
c
e
r
o
z
k
o
ł
y
s
a
n
y
g
r
u
s
z
k
o
w
y
c
z
a
s
o
m
i
e
r
z
T
r
z
y
!
R
ó
ż
o
w
y
!
A
w
o
k
a
d
o
!
n
a
ś
r
o
d
k
u
s
t
o
ł
u
s
t
o
s
g
r
y
k
a
r
t
y
n
a
r
ę
c
e
AWOKADO!
Rozgrywka
Dopasuj swoją kart
ę!
Dokład
ne
dopaso
wanie?
Potasuj karty
i rozdaj je
wszystkim gr
aczom.
Każdy gr
acz ma swoje karty
na ręce i swój s
tos
dobierania.
Zagrywasz
karty z
ręki i na ich miejsce
dobierasz k
arty ze sw
ojego stosu dobier
ania.
Każdy gracz
jak najszybciej wybier
a ze swojej r
ęki
kartę, która pas
uje do karty leżącej na wierz
chu
stosu gry
i kładzie ją na tej kar
cie.
Nie ma żadnej kolejności, kto pierws
zy, ten lepszy,
więc warto się pospies
zyć!
Karta może być teg
o samego koloru, przedstawiać takie
same elementy lub taką samą liczbę elementów
.
Następne dopasowanie
musi być inne
od poprzedniego!
Przykład.
Jeśli ostatnie dopasowanie opierał
o się na typie
elementu
(np. awokado
), następne musi opier
ać się na kolorze
(np. niebieskim
) lub numerze (np. 5). Nie możesz
bez przerwy
rzucać kart na stos ty
lko dlatego, że jest na nich awokado
!
Pamiętaj, aby
powiedzieć,
na czym opiera się
dopasowanie, gdy
kładziesz kart
ę.
Jeśl
i
zauw
aż
y
s
z
dok
ł
adne
dopaso
w
anie
,
cz
yl
i
pod
wz
ględem
elemen
t
u
,
l
iczb
y
elemen
t
ó
w
i
k
oloru
k
ar
ty
,
za
w
oł
aj
„
g
ibk
a
grus
zk
a
!”
I
ZŁAP
GR
USZKĘ!
Mu
sis
z
d
ział
ać
s
z
ybk
o
…
K
aż
dy
,
k
t
o
za
uw
aż
y
dok
ł
adne
dopaso
w
anie
,
mo
ż
e
zg
arnąć
gru
s
zk
ę
!
Nie
mo
ż
e
sz
z
agr
ać
ż
ad
nej
k
arty?
W
ymień
1
k
art
ę
z
r
ęk
i
na
k
art
ę
z
wierz
ch
u
s
w
o
jeg
o
s
t
os
u
dobier
ania
.
Odrzu
coną
k
art
ę
umieść
na
spod
zie
s
w
o
jeg
o
s
t
os
u
dobier
ania
.
Chce
sz
mieć
więcej
k
art
na
r
ęce?
W
k
aż
dej
chwi
l
i
mo
ż
es
z
dobier
ać
na
r
ęk
ę
no
w
e
k
arty
z
e
s
w
o
jeg
o
s
t
os
u
dobier
ania,
ale
nig
dy
nie
mo
ż
es
z
prz
ekr
ocz
y
ć
l
iczb
y
k
art
na
r
ęce
z
począ
tk
u
gry
.
Aby r
ozpocząć grę, niech najmł
odszy
gracz r
ozkołys
ze gruszkę tak, b
y zaczęła
się bujać na boki. Ż
eby runda była
krótsza,
należy r
ozkołysać gruszk
ę
delikatnie.
Następnie ten sam gr
acz dobiera
kartę z
e swojego stosu dobier
ania
i umieszcza ją odkrytą obok
gruszki,
tworząc stos gry na śr
odku stołu
.
GIBKA
GRUSZKA!
po 18 kart:
•
6 na ręce,
•
12 w
stosie
dobierania.
po 15 kart:
•
5 na ręce,
•
10 w
stosie
dobierania.
po 12 kart:
•
4 na ręce,
•
8 w
stosie
dobierania.
po 9 kart:
•
3 na ręce,
•
6 w
stosie
dobierania.
Osob
a,
kt
ór
a
jak
o
pierw
s
za
z
ł
apie
grus
zk
ę
,
wy
gryw
a
rundę
!
Nas
t
ępnie
tas
uje
k
arty
z
e
s
t
os
u
gry
i
d
ziel
i
je
międ
z
y
po
z
os
tały
ch
gr
acz
y
,
k
t
órz
y
dodają
je
na
spód
s
w
oich
s
t
osó
w
dobier
ania
.
Z
wy
cię
z
ca
rundy
m
u
si
r
o
zk
oły
sać
gru
s
zk
ę
i
s
tw
orz
y
ć
no
wy
s
t
os
gry
,
k
ł
adąc
obok
gru
s
zk
i
odkrytą
k
art
ę
z
wierz
ch
u
s
w
o
jeg
o
s
t
os
u
dobier
ania
!
Gr
ajcie
dalej.
Nie
ma
l
imit
u
l
iczb
y
rund
.
Gr
a
k
ończ
y
się
,
g
dy
jedno
z
W
as
po
zbęd
zie
się
w
s
z
y
s
tk
ich
s
w
oich
k
art.
2
g
r
a
c
z
y
3
–
4
g
r
a
c
z
y
5
–
6
g
r
a
c
z
y
7
–
8
g
r
a
c
z
y
s
t
o
s
d
o
b
i
e
r
a
n
i
a
k
a
r
t
y
n
a
r
ę
c
e
r
o
z
k
o
ł
y
s
a
n
y
g
r
u
s
z
k
o
w
y
c
z
a
s
o
m
i
e
r
z
T
r
z
y
!
R
ó
ż
o
w
y
!
A
w
o
k
a
d
o
!
n
a
ś
r
o
d
k
u
s
t
o
ł
u
s
t
o
s
g
r
y
k
a
r
t
y
n
a
r
ę
c
e
AWOKADO!
Rozgrywka
Dopasuj swoją kart
ę!
Dokładne dopasowanie?
Potasuj karty
i rozdaj je
wszystkim gr
aczom.
Każdy gr
acz ma swoje karty
na ręce i swój s
tos
dobierania.
Zagrywasz
karty z
ręki i na ich miejsce
dobierasz k
arty ze sw
ojego stosu dobier
ania.
Każdy gracz
jak najszybciej wybier
a ze swojej r
ęki
kartę, która pas
uje do karty leżącej na wierz
chu
stosu gry
i kładzie ją na tej kar
cie.
Nie ma żadnej kolejności, kto pierws
zy, ten lepszy,
więc warto się pospies
zyć!
Karta może być teg
o samego koloru, przedstawiać takie
same elementy lub taką samą liczbę elementów
.
Następne dopasowanie
musi być inne
od poprzedniego!
Przykład.
Jeśli ostatnie dopasowanie opierał
o się na typie
elementu
(np. awokado
), następne musi opier
ać się na kolorze
(np. niebieskim
) lub numerze (np. 5). Nie możesz
bez przerwy
rzucać kart na stos ty
lko dlatego, że jest na nich awok
ado!
Pamiętaj, aby
powiedzieć,
na czym opiera się
dopasowanie, gdy
kładziesz kart
ę.
Jeśli zauważysz dok
ładne dopasowanie,
czyli pod względem element
u
,
liczby elementó
w i koloru
karty, zawołaj „
gibka gruszka!”
I ZŁAP GRUSZKĘ!
Musisz działać szybk
o…
Każdy
, kto
zauważy
dokładne dopasowanie,
może zgarnąć grus
zkę!
Nie możesz zagr
ać żadnej karty?
Wymień 1 kart
ę z r
ęki na kartę z
wierzchu swojeg
o
stosu dobier
ania. Odrzuconą kartę umieść
na spodzie swojego stosu
dobierania.
Chcesz mieć więcej kart na r
ęce?
W każdej chwili możesz
dobierać na ręk
ę nowe karty
ze swojego stosu
dobierania, ale nigdy
nie możesz
przekroczyć liczby k
art na ręce z
początku gry
.
Aby r
ozpocząć grę, niech najmł
odszy
gracz r
ozkołys
ze gruszkę tak, b
y zaczęła
się bujać na boki. Ż
eby runda była
krótsza,
należy r
ozkołysać gruszk
ę
delikatnie.
Następnie ten sam gr
acz dobiera
kartę z
e swojego stosu dobier
ania
i umieszcza ją odkrytą obok
gruszki,
tworząc stos gry na śr
odku stołu
.
GIBKA GRUSZKA!
po 18 kart:
•
6 na ręce,
•
12 w
stosie
dobierania.
po 15 kart:
•
5 na ręce,
•
10 w
stosie
dobierania.
po 12 kart:
•
4 na ręce,
•
8 w
stosie
dobierania.
po 9 kart:
•
3 na ręce,
•
6 w
stosie
dobierania.
Osoba, która jak
o pierwsza złapie gruszkę,
wygrywa rundę!
Następnie tasuje karty
ze stosu
gry i dzieli je między
pozostałych gr
aczy, którzy
dodają je na spód swoich
stosów
dobierania.
Zwycięzca rundy
musi rozk
ołysać gruszkę i stworzyć
nowy stos gry
, kładąc obok
gruszki odkrytą kartę
z wierz
chu swojego stosu
dobierania!
Grajcie dalej. Nie
ma limitu liczby rund
. Gra kończy
się,
gdy jedno
z W
as pozbęd
zie się wszys
tkich swoich kart.
2
g
r
a
c
z
y
3
–
4
g
r
a
c
z
y
5
–
6
g
r
a
c
z
y
7
–
8
g
r
a
c
z
y
s
t
o
s
d
o
b
i
e
r
a
n
i
a
k
a
r
t
y
n
a
r
ę
c
e
r
o
z
k
o
ł
y
s
a
n
y
g
r
u
s
z
k
o
w
y
c
z
a
s
o
m
i
e
r
z
T
r
z
y
!
R
ó
ż
o
w
y
!
A
w
o
k
a
d
o
!
n
a
ś
r
o
d
k
u
s
t
o
ł
u
s
t
o
s
g
r
y
k
a
r
t
y
n
a
r
ę
c
e
Cel
gr
y
Błęd
y
K
oniec czas
u!
Mamy zwycięz
cę!
Młod
si
gr
acz
e
Pr
zy
go
t
o
wanie
do
gr
y
Bąd
ź
pierw
s
z
ym
gr
acz
em,
k
t
óry
po
zbęd
zie
się
w
s
z
y
s
tk
ich
s
w
oich
k
art,
dopaso
wując
je
do
k
olejn
y
ch
k
art
znajdując
y
ch
się
na
wierz
ch
u
s
t
os
u
gry
na
śr
odk
u
s
t
ołu
!
Jeś
l
i
popełnis
z
bł
ąd,
np
.
2
r
az
y
z
rz
ędu
wybierz
es
z
t
o
samo
dopaso
w
anie
lub
za
gr
as
z
k
art
ę
,
k
t
ór
a
nie
pas
uje
do
k
arty
na
wierz
ch
u
s
t
os
u
gry
,
zabier
as
z
nie
w
ł
aściwie
za
gr
aną
k
art
ę
z
po
wr
o
t
em
i
k
on
tyn
uujecie
gr
ę
.
Jeśli w dowoln
ym momencie gry
gruszka przestanie się k
ołysać,
wszyscy
wskażcie na nią palcem,
wstańcie i zacznijcie kiwać się
na boki.
Zatańczcie gruszko-
taniec!
Jeśli jako ostatni gr
acz wskaż
esz
gruszkę i zaczniesz się kiw
ać, zabierasz w
szystkie
karty ze s
tosu gry na śr
odku stołu i umieszczasz je
na spodzie swojego st
osu dobierania.
Uważaj!
Jeśli wskażes
z gruszkę,
zanim ta przestanie
się kołysać,
zabierasz
wszystkie karty
ze stosu
gry
na spód swojego stosu
dobierania. Rozk
ołysz gruszk
ę
na nowo i umieść obok
niej odkrytą kartę z
wierzchu
swojego stosu
dobierania, by
stworzyć nowy s
tos gry.
Kontynuujcie gr
ę.
Gdy pozbędziesz się
wszy
stkich kart ze swojej
ręki i st
osu dobierania
, zł
ap g
ru
s
zk
ę
,
zanim dowolny inn
y gracz się
zorient
uje*, i za
tańcz
gruszko-taniec,
triumfalnie
się kołysząc!
*
Jeśli dowolny inny
gracz
złapie gruszkę przed
T
obą,
tasuje karty
ze stosu gry
i dzi
el
i
je między pozos
tałych gracz
y
.
Gra toczy
się dalej.
Ab
y
upr
ościć
r
o
zgrywk
ę
,
mo
ż
ecie
umó
wić
się
,
ż
e
gr
acie
be
z
l
imit
u
czasu
(
nie
k
oły
s
z
ecie
gru
s
zk
ą
i
pomi
jacie
sek
cję
„K
oniec
czas
u
!”
).
K
arty
znajdują
się
w
gru
s
z
ce
!
W
y
cią
gni
j
je
i
umieść
gru
s
zk
ę
na
śr
odk
u
s
t
ołu
tak,
ab
y
k
aż
dy
miał
do
niej
dos
t
ęp
.
Gr
a zapr
ojekt
o
w
ana i w
y
dana w
W
ielk
iej Br
ytanii pr
z
ez C
amden G
ames L
t
d
.,
210A C
amden H
igh S
tr
eet
, NW1 8QR, L
ondyn,
W
ielk
a Br
ytania.
P
ear Shaped® jest zastr
z
eż
on
ym znak
iem t
o
w
ar
o
w
ym GW D
ev
elopmen
t UK L
t
d
.
W
sz
elk
ie pr
a
w
a zastr
z
eż
one
.
W
ypr
oduko
w
ano w Chinach.
T
łumacz
enie: S
andr
a Homan
R
edakcja: z
espół R
ebel
ZE
SKANU
J
MNIE
I
mp
or
t
er/D
y
str
ybucja w P
olsc
e:
R
ebel Sp
. z o
.o
., ul
. Budo
wlan
y
ch 64c
80-298 G
dańsk
, POLSK
A
w
y
da
wnic
t
w
o@r
ebel
.pl
w
w
w
.w
y
da
wnic
t
w
or
ebel
.pl
Pomiń
NOWOŚCI
Apple MacBook Pro 2025
iPhone 17 PRO
Iphone 17
Iphone 17 AIR
Samsung S25 FE
APPLE MacBook Pro 2025
Samsung Fold 7
Samsung Flip 7
Philips OneUp
JBL Flip 7
Pomiń
GAMING
RTX 5070
RTX 5090
RX 9070 XT
GeForce RTX 4080 Super
Funko Pop
Nintendo Switch OLED
PS5
Fotel gamingowy
Karta graficzna do gier
Procesor do gier
Pomiń
NA CZASIE
Huśtawka ogrodowa
Grill gazowy
Saturator do wody
Zbiorniki na deszczówkę
Stół ogrodowy
Buty robocze
Lampy solarne
Pawilon ogrodowy
Ławka ogrodowa
Lampy ogrodowe
Pomiń
PORADNIK MEDIA EXPERT
Ranking odkurzaczy pionowych
Ranking smartwatchy damskich
Ranking parownic do ubrań
Ranking odkurzaczy
Ranking ekspresów do kawy
Ranking pralek
Ranking lodówek
Ranking telefonów
Ranking gier planszowych
Ranking robotów sprzątających
Pomiń
POMYSŁ NA PREZENT
Black Weeks
Fotele i biurka Mad Dog
Zabawki
Pomysł na prezent
Sprzęty fitness
LEGO
Prezent dla mężczyzny
Prezent na 40. urodziny
Prezent dla 7-latka
Prezent dla 5-latka
Pokaż więcej
Pomiń sekcję
Najnowsze poradniki
Zobacz więcej
Ranking tabletów do 2000 zł [TOP10]
Ranking suchych karm dla psa [TOP10]
Ranking lodówek do 1000 zł [TOP10]
Ranking telefonów [TOP15]
Ranking robotów sprzątających [TOP10]
Premierowy lot w odległy system. The Outer Worlds 2 właśnie wylądowało w Media Expert!
Ranking hulajnóg dla 2-latka [TOP5]
Konsola DJ dla początkujących – co musisz wiedzieć?
Jak zrobić fotoreportaż?
Ranking zgrzewarek próżniowych [TOP10]
Ranking piekarników do zabudowy [TOP10]
Ranking pił stołowych [TOP10]
Jakie gogle VR do PC?
Ranking kaw ziarnistych 100% arabica [TOP10]
Ranking monitorów oddechu [TOP10]
Sprawdź więcej poradników