Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Czat
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Menu
Pomiń menu
Produkty
Promocje i nowości
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
plus.
Oszczędzaj na zakupach
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Czat
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Menu
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Schowek
Koszyk
Pomiń menu
Produkty
Promocje i nowości
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
plus.
Oszczędzaj na zakupach
Strona główna
›
Instrukcje obsługi
›
Instrukcje REBEL
›
Instrukcja Gra karciana REBEL Odjechane Jednorożce Bez cenzury 18+
Znaleziono w kategoriach:
Gry karciane
(69)
Wróć
Instrukcja obsługi Gra karciana REBEL Odjechane Jednorożce Bez cenzury 18+
Wróć
Pobierz
Drukuj
Udostępnij
Wyświetl w osobnym oknie
Z
AWA
R
T
O
Ś
Ć
JAK GRA
Ć?
K
ART
Y
POJĘCIA
OD CZEGO Z
ACZ
ĄĆ?
Odje
chane jednorożce
to str
ategic
zna gra k
arciana łą
cz
ąca
dwie najleps
ze rze
cz
y we ws
zechś
wieci
e: JEDNOROŻ
CE
i DES
TRUKCJĘ
. Osoba
, któr
a jako pier
ws
za zap
ędzi
7jedno
rożców do swojej s
tajni, w
ygr
ywa!
Chyba że gr
acie od 6 do 8 o
sób, w
tedy w
ys
tarc
z
y
6jedno
rożców
.
TUR
A
T
ury p
rzeb
iegają zgodnie z k
ier
unkiem r
uchu wska
zówek
zegar
a. Każ
da z tur składa s
ię z 4 faz.
Rozpoczęcie tury
Jeś
li w T
wojej s
tajni znajduje się k
ar
ta, k
tórej e
fek
t
zac
z
yna się o
d słów: „
Je
śli ta kar
ta znajduje się
w T
wojej s
tajni na po
cz
ątku T
wojej tur
y
”
, to ak
t
y
wuje
się w
ła
śnie w t
ym mom
encie.
Dobranie karty
DOBIER
Z
1 kar
tę z talii.
Fa
za
a
kc
j
i
Wy
konaj 1 z poniż
sz
ych akcji:
•
Zagr
aj kar
tę
jednorożca
z rę
ki.
•
Zagr
aj kar
tę
magii
z ręk
i.
•
Zagr
aj kar
tę
kar
y
z r
ęki.
•
Zagr
aj kar
tę
ulepsze
nia
z ręki.
•
DOBIER
Z
kar
tę z talii.
Koniec tury
ODR
ZUĆ
ty
le kar
t, by mie
ć ich na rę
ce maks
ymalnie
7(chyba że napisano inac
zej).
Kar
ty jednorożców
mają w lewy
m górnym ro
gu
sy
mbol rogu
. Kar
t
a jednorożc
a pozosta
je w stajni
gra
cz
a, dopó
ki nie zost
anie poś
wię
cona albo
zniszc
zona. Zbie
raj je w s
tajni, aby w
ygr
ać!
3 pod
typy kar
t j
ednor
ożców:
Stajnia
– obsza
r
, w k
tór
y
m zagr
y
wa
sz kar
t
y je
dnorożców,
kar
t
y uleps
zeń i kar
t
y k
ar
.
Żłobek
– obs
zar
, w k
tór
ym znaj
dują się kar
t
y jedn
orożków
nieumie
szc
zone dotąd w s
tajni ż
adnego z gr
ac
z
y
.
Ta
l
i
a
– stos kar
t z czar
nymi rewe
rsa
mi, które g
rac
ze
DOB
IER
A
JĄ
w c
zasie gr
y
. Mogą si
ę w niej znaleźć równi
eż
kar
t
y z dowolnych do
datków
.
Stos kar
t o
drzu
conych
– stos kar
t z c
zar
nymi rewer
sami,
k
tóre zost
ał
y po
świę
cone, zniszc
zone alb
o odr
zucone
w c
zasie gr
y
. Niek
tóre kar
t
y mog
ą się znaleźć na t
y
m stosie
wskutek dz
iała
nia innych kar
t albo dlatego, że są gówn
o
war
te.
POŚWIĘCENIE
– umieś
ć kar
tę ze swoje
j stajni na s
tosie
kar
t odr
zuco
nych.
NISZCZENIE
– umieść k
ar
tę ze sta
jni innego gra
cz
a na stosie
kar
t odr
zuco
nych.
KR
AD
ZIEŻ
– umieś
ć kar
tę ze st
ajni innego gr
ac
za we w
łasn
ej
st
ajni.
ODR
ZUCENIE
– umieś
ć kar
tę ze swo
jej ręk
i na stosie kar
t
odr
zu
conych
.
DOBR
ANIE
– we
ź wier
zchnią kar
tę z t
alii na rękę.
Na poc
zą
tek oddziel k
ar
t
y jednor
ożków i kar
t
y ze wska
-
zówkami od k
ar
t z cz
arnymi r
ewer
sami. Potas
uj kar
t
y
z c
zarnym
i rewer
sami (wł
ąc
zając w to ka
r
t
y z dowolnych
dodatków) i rozdaj po 5 z nich każ
demu z gr
ac
zy. Pozosta
łe
kar
t
y umie
ść w zak
r
y
t
ym s
tosie poś
rodku s
toł
u. T
o Wasz
a
talia
. Zos
taw ob
ok miejs
ce na
stos kar
t o
drzu
conych
:
to tam b
ędziec
ie umieszc
za
ć kar
t
y
, k
tóre zos
taną
poś
więcon
e, zniszc
zone albo o
drzu
cone pod
cz
as gr
y.
Każd
y grac
z w
yb
iera p
o karcie zr
y
tego je
dnorożk
a
i umies
zcz
a go prze
d sobą w s
wojej
stajni
, c
z
yli w sw
oim
obs
zar
ze gr
y. Resz
tę jednor
ożków umieść w o
dkr
y
t
ym
stosie o
bok ta
lii. T
o
żł
obek
. Je
dnorożki, k
tóre nie znajd
ują
się w s
tajniach gr
ac
zy, zawsze wr
acają d
o żłob
ka. Nie
bier
ze się ich na rę
kę, nie umieszc
za w t
alii ani na stosi
e
kar
t odr
zuco
nych.
114
kar
t z czar
nymi
rewer
sami
13
kart
jednorożk
ów
8
kar
t
ze wsk
azówkam
i
Każd
y grac
z może w
ziąć po kar
cie ze wskazówkami,
aby wsp
omagać się s
krótem za
sad p
odc
zas gr
y
.
Grę z
acz
y
na osoba, k
tór
a ma na sobie najmro
cznie
jsze
odzieni
e, bo pewni
e jest te
ż chor
y
m pojeb
em.
No, to teraz je
ste
ście gotowi do gr
y!
Kar
ty jednorożków
mają fiole
towy
róg kar
t
y. Każdy g
rac
z zac
z
yna gr
ę
z 1 jedno
rożkiem
. Jako że jednorożki
znajdują się w ż
łobku, a g
rac
z nie może
ich mieć na r
ęce, mog
ą się dos
tać do s
tajni
jedy
nie dzięk
i efek
towi z innej kar
t
y.
Kar
ty zw
yczajny
ch jednorożców
mają ciemno
niebiesk
i róg kar
t
y.
Nie zap
ewniają żadnych efe
któw,
ale być może zajmą wa
żne miejs
ce
w T
woim serdus
zku.
Kar
ty magicz
ny
ch jednorożców
mają b
łęki
tny róg kar
t
y. Każdy magic
zny
jedno
rożec zap
ewnia spe
cjalny efek
t.
Niek
tóre w
ymag
ają akt
y
wowania, inn
e
mają st
ałe e
fek
t
y
.
W gr
ze w
ystę
puje 5 rodz
ajów kar
t
.
za
s
ady gry
WPRA
W PRZY
J
ACIÓŁ W OSŁUPIEN
IE.
PORZUĆ IC
H.
P
AMI
ĘT
AJ
, ŻE JEDNORO
Ż
CE NI
E OCENIAJ
Ą.
2. EDY
CJA
Kar
ty magii
mają zielony róg k
ar
t
y z symb
olem
g
wiazdy. T
e kar
t
y zap
ewniają jednor
azowe
efek
t
y. Jeśli zagr
asz k
ar
tę magii w swoj
ej turze,
musis
z ją od razu o
drzu
cić.
Kar
t
y kar
mają żó
ł
t
y róg kar
t
y z s
ymbole
m
st
rz
ałk
i w dó
ł. Zagr
aj kar
tę kar
ty w s
tajni innego
gra
cz
a, aby ak
t
y
wować jej ne
gat
y
wny efek
t.
W teor
ii możesz te
ż zagr
ać ten t
yp ka
r
t
y we
w
łasn
ej st
ajni, ale rz
adko kied
y się to op
łac
a.
Kar
t
a kar
y p
ozostaje w s
tajni, dop
óki nie
zost
anie poś
więcona alb
o zniszc
zona.
Kar
ty ulepsze
ń
mają pomara
ńczow
y ró
g
kar
t
y z s
ymbole
m str
za
łk
i w górę. T
e kar
ty
zap
ewniają pozy
t
y
wn
e efek
t
y
. Możes
z zagr
ać
kar
tę ulep
szenia w st
ajni dowolnego gr
ac
za.
Kar
t
a ulepsze
nia pozostaje w s
tajni, do
póki
nie zost
anie poś
więcona a
lbo zniszc
zona.
Kar
t
y rip
ost
mają c
zer
wony róg k
ar
t
y
z sy
mbolem w
yk
rz
y
knika. T
o j
edyny t
yp k
ar
t
y
,
k
tór
y można zag
rać p
oza swoją tur
ą. W tej talii
znajdują się kar
ty R
żeNIE i moż
na je zagr
ać
po t
ym, jak dowo
lny inny grac
z zagr
a kar
tę.
W jedne
j turze można z
agra
ć dowolną lic
zbę
kar
t r
ipos
t.
ST
A
JNIA
ST
A
JNIA
TA
L
I
A
ŻŁO
BEK
S
TOS K
ART
ODR
ZUCONYCH
ST
A
JNIA
ST
A
JNIA
KONI
EC GRY
ZAA
W
ANSOW
ANE ZASAD
Y I WY
JAŚNIEN
IA
Wyg
r
y
wa oso
ba, k
tóra jako pier
w
sza umie
ści w s
tajni
w
ymaganą lic
zb
ę jednorożców. Każda ka
r
ta jedn
orożca
jes
t war
ta 1 je
dnorożca (chyba że napis
ano inac
zej).
2*–5 grac
zy: 7 j
edno
rożców, b
y w
ygra
ć.
6
–
8 grac
zy: 6 j
ednor
ożców, b
y w
ygrać
.
Jeś
li talia się w
yc
zerpie, z
anim k
tór
yś z gr
ac
z
y umieści
w
ymaganą lic
zb
ę jednorożców w s
wojej st
ajni, w
ygr
y
wa
gra
cz
, w któr
ego st
ajni jest ic
h najwięcej.
W pr
z
ypadku remi
su każdy z r
emisując
ych gra
cz
y po
dlicz
a
liter
y w naz
wach k
ar
t jedno
rożców w swojej s
tajni.
Wyg
r
y
wa gr
acz
, k
tór
y zdoby
ł kar
t
y z wi
ęks
zą lic
zbą liter.
Jeś
li i to nie rozs
tr
zyg
a remisu, ws
z
ysc
y pr
zegr
y
wają
.
* Jeś
li gracie w 2 o
soby, przec
z
y
tajcie s
ekcję o rozgr
y
wce
2-osobowej.
Kar
t
y na rę
ce i w staj
ni
Kar
t
y je
dnorożców, ulepszeń i kar ni
e są ak
t
y
wne, gdy
masz je na r
ęce. Ak
t
y
wują się do
piero w s
tajni.
Opuszcz
anie i trafianie do stajni
Za każ
dym ra
zem, gdy zag
ras
z, umieś
cisz alb
o
UKR
ADNIESZ
i umie
ścis
z kar
tę jedn
orożca w s
tajni,
jedno
rożec tr
afia do s
tajni. Za k
ażdym
, gdy kar
t
a
jedno
rożca zost
aje poś
więcona
, zniszc
zona albo
skr
adziona, je
dnorożec o
puszc
za s
tajnię.
Efekty obowiązko
we i opcjon
alne
Niek
tóre efe
kt
y s
ą obowiązkowe (na prz
ykł
ad „
ODR
ZUĆ
dowolną kar
tę”), a inne opcjonaln
e („możes
z
UKR
A
ŚĆ
dowolną kar
tę je
dnorożc
a”)
. Jeś
li na karcie nie ma s
łowa
„może
sz”
, to m
ożesz z
ałoż
yć
, że efek
t jes
t obowiązkow
y.
Jeś
li kar
ta ma op
cjonalny efek
t, k
tór
y zacz
y
na się od sł
ów
„
Jeśli t
a kar
ta znajd
uje się w T
wojej s
tajni na po
cz
ątku
T
wojej t
ur
y”
,
NIE
możesz z nie
go skorz
ys
ta
ć, jeś
li zapo
mnisz
to zrobić pr
zed
DOB
R
ANIEM
kar
t
y w fazie do
biera
nia.
Jeś
li efek
t jes
t obowiązkow
y, musisz go rozpatr
z
yć, je
śli
z
a
u
w
a
ż
ysz (albo k
toś inny)
, że go nie rozpatr
zy
łe
ś.
E
fe
k
t
y początku tur
y
J
e
ś
l
i
masz kilka k
ar
t z tek
stem „
Je
śli ta kar
t
a znajduje
s
i
ę w
T
woje
j stajni na p
oc
zątk
u T
wojej tur
y
”
, ich e
fek
t
y
w
c
h
odz
ą w ż
ycie równo
cze
śnie. T
o oznac
za, że nawe
t
j
e
ś
l
i j
edna kar
t
a nakazuje nat
ychmias
towe zakońc
zenie
t
u
r
y
,
dalej możesz uż
yć ka
r
t z efek
tem po
cz
ątku tur
y
z
n
a
j
dując
ych się w T
woj
ej st
ajni.
E
f
ek
t RżeNIE
K
a
r
t
y R
żeNIE m
ogą t
ylko pows
tr
z
ymać gr
ac
za pr
zed
z
a
g
r
aniem kar
ty z rę
ki. Nie może
sz nimi zatr
z
yma
ć efek
tu
k
a
r
t
y
. Na prz
ykł
ad, je
śli inny grac
z ma już w s
tajni kar
tę
o t
r
e
ści „
Jeś
li ta kar
t
a znajduje się w T
woje
j stajni na p
oc
zątku
T
w
o
j
ej t
ur
y
, możes
z ZNISZCZ
YĆ dowolną kar
tę jedno
rożca”
,
ni
e
możes
z uż
yć kar
t
y R
żeNIE, aby z
atr
zy
mać jej efe
kt
.
W
yb
i
er
anie graczy
K
a
r
t
y op
erują p
rec
yz
yjną ter
minologią w o
dniesieniu do
g
r
a
c
z
y.
Do
w
olny
gracz
to dosłownie d
owolny z grac
z
y – T
y równi
eż
.
Do
w
olny
inny
gracz
to dowolny z grac
z
y
opróc
z Ciebie
.
Ws
z
ysc
y gracze
to dosłowni
e wsz
ys
cy gr
ac
ze – T
y równie
ż.
W
y
b
i
er
anie gr
acz
y dot
knię
tych pr
zez efe
kt ka
r
ty
O
p
c
j
a 1 (pros
ta
).
Gd
y zagr
asz kar
tę z e
fek
tem, musis
z
powie
dzieć
, kto je
st T
woim cele
m, pr
zed uż
yciem efe
kt
u.
T
o poz
wala zdec
ydowa
ć w
ybran
emu gr
ac
zowi, cz
y chce
zagr
ać kar
tę R
że
NIE.
Opc
ja 2 (
za
awansowan
a
).
Gdy z
agra
sz kar
tę z ef
ek
tem,
każd
y grac
z musi zde
c
ydować, c
z
y chce zag
rać ka
r
tę
R
żeNIE, zanim w
y
bier
zesz cel
.
Obie op
cje mają sens
, więc m
ożecie w
yb
rać
, któr
ą
z nich stos
ujecie po
dc
zas rozgr
ywk
i, żeby zac
hować
konsek
wencj
ę.
ROZ
GRY
WKA
2
-OS
OBO
W
A
ROZ
GRYWK
A Z PROCE
NT
AMI
ROZ
GRYWK
A Z ROZBIERANI
EM
Jeś
li gracie w 2 o
soby, dokonajcie poniż
sz
ych zmian
pr
zed rozpoc
zę
ciem rozgr
y
w
ki – bez ni
ch gra może być
mniej zbalan
sowana.
Od
łóżcie do pud
e
łka poni
żs
ze kar
t
y:
Jeś
li zdec
ydujecie si
ę grać z d
odatkami, lis
ta kolejnych
kar
t
, któr
e będzie
cie musie
li odrzu
cić pr
zed rozgr
y
w
ką,
znajduje si
ę na Unst
ablegam
es
.com
Zanim pot
asujes
z talię, w
yciąg
nij z niej 2 kar
t
y R
żeNIE–
jedną daj s
wojemu pr
zeciwnikowi, dr
uga pr
z
ypada
T
obie. T
er
az potas
uj talię, a nas
tępnie wrę
c
z po 5 z nich
każde
mu z Was (
na po
cz
ątku gr
y będzie
cie mieć p
o 6 kar
t
na ręce – lic
zą
c kar
tę R
żeNIE).
Res
zt
a zasa
d się nie zmienia
. Miłej z
abaw
y!
PO
DEJ
MUJ S
ŁUSZ
NE DEC
Y
Z
JE
. PIJ OD
POW
IEDZ
IA
LNIE
.
PO
DEJ
MUJ S
ŁUSZ
NE DEC
Y
Z
JE
.
ROZBIER
AJ SIĘ ODPOWIEDZIA
LNIE.
•
wsz
ystk
ie
kar
t
y
z
w
ycz
ajnych
jednorożc
ów,
•
Eunuc
horożec
,
•
Uprz
y
wilejowan
y
jednorożec
,
•
Kotorożka w czasie rui
,
•
Sukoro
żka
,
•
Kac
orożec
,
•
T
ęc
zowa
zat
yczka analna
,
•
Pejc
zyk dominy
,
•
Za każ
dym ra
zem, gdy T
woja k
ar
ta jedn
orożca zos
tanie
poś
więcona alb
o zniszc
zona, pije
sz.
•
Jeś
li zapomni
sz
DOB
R
AĆ
kar
tę przed s
woją faz
ą akcji,
pijes
z.
•
Jeś
li podc
za
s tej samej t
ur
y zost
aną zagr
ane co najmniej
3 kar
t
y R
żeNIE, ten z Was
, któ
rego kar
t
a w
ygra
ła, m
oże
w
ybr
ać osob
ę, k
tóra musi si
ę napić.
•
Każd
y z grac
z
y może r
az w cz
asie rozgr
ywk
i
w dowolnym mom
encie
ODR
ZUCIĆ
ws
zy
stk
ie kar
t
y,
k
tóre ma na ręce, i
DO
BR
AĆ
t
aką s
amą liczb
ę kar
t
. Gdy
to zrobi, musi nat
ychmia
st w
ypić c
ał
ą zawar
tość swoje
j
szklanki.
•
Masz p
omysł na w
ła
sne zas
ady? Nie krępuj si
ę!
•
Za każ
dym ra
zem, gdy
ODR
ZUC
AS
Z
kar
tę, zrz
ucas
z coś
z siebie.
•
Jeś
li w T
wojej s
tajni znajdzie się k
ar
ta kar
y
, zrzu
ć coś
z siebie.
•
Jeś
li w T
wojej s
tajni znajdzie się k
ar
ta nagr
ody, załóż coś
na siebie.
•
Każd
y z grac
z
y może r
az w cz
asie rozgr
ywk
i
w dowolnym mom
encie
ODR
ZUCIĆ
ws
zy
stk
ie kar
t
y,
k
tóre ma na ręce, i
DO
BR
AĆ
t
aką s
amą liczb
ę kar
t
.
Gdy to zro
bi, musi nat
ychmias
t zdjąć bieliznę i z
ałoż
yć
ją sobie na g
łowę.
•
Masz p
omysł na w
ła
sne zas
ady? Nie krępuj si
ę!
Szuka
nie kar
t
Efek
ty ni
ektó
r
ych kar
t p
ozwalają pr
zejr
zeć talię a
lbo stos
kar
t o
drzuconych w p
oszukiw
aniu kar
t
y (np. „
Gdy t
a kar
ta
traf
i do T
wojej s
tajni, możes
z pr
zeszuka
ć talię, w
yb
rać
kar
tę kar
y i wziąć ją na rękę”). Jeśli znajdzi
esz o
dpowiednią
kar
tę, musi
sz pok
azać ją p
ozosta
ł
ym gr
aczo
m, zanim
weźmie
sz ją na rę
kę.
Pozby
wanie s
ię kar
t kar
Niek
tóre efe
kt
y poz
walają Ci usunąć k
ar
t
y kar z T
woje
j
st
ajni. Jeśli e
fek
t kar
t
y poz
wala
POŚ
WI
ĘCIĆ
dowolną
kar
tę, może
sz jej uż
yć
, aby pozbyć się kar
t
y k
ar
y z T
woje
j
st
ajni (
np. „
Jeśli t
a kar
ta znaj
duje się w T
wojej s
tajni na
poc
z
ątku T
wojej t
ur
y
, możes
z
POŚ
WI
ĘCIĆ
dowolną k
ar
tę,
a nastę
pnie
Z
NI
SZ
C
Z
YĆ
d
owolną kar
tę”).
Efek
t
y kar
t wy
magają
ce kilk
u dzia
ła
ń
Gdy e
fek
t kar
t
y w
ymaga o
d gra
cz
a w
ykonania kilku
dział
ań, by
wają po
dzielone w
yr
azami „
i” oraz „
nastę
pnie”
albo fr
azą „
jeśli to zro
bisz”
. Jeś
li na karcie napis
ano „i”
,
musis
z w
ykonać oba dzia
łania. Je
śli na karc
ie napisano
„nas
tępnie”
, m
ożesz w
y
konać drugie dzia
łani
e dopiero
po skute
czny
m w
ype
łnie
niu pier
ws
zej c
zęści p
olecenia.
Jeś
li na karcie napis
ano „je
śli to zrobis
z”
, może
sz w
ykonać
drugi
e działa
nie pod war
unkie
m, że zdec
ydujes
z się
w
ype
ł
nić pier
ws
zą c
zęś
ć pole
cenia.
Niewykonalne dział
ania
Jeś
li masz na rę
ce kar
tę, k
tóra w
ymag
a od Ciebie
w
ykonania niew
ykonaln
ego dział
ania, nie możes
z jej
zagr
ać. C
za
sami jednak e
fek
t kar
t
y w T
woje
j stajni lub
kar
t
y zag
rane
j prze
z innego gr
acz
a w
ymaga o
d Ciebie
w
ykonania niew
ykonaln
ego dział
ania. Zignor
uj tak
ie
pole
cenie. Prz
yk
łady ni
ew
ykonalnych dział
ań:
•
ODR
ZUCENIE
, gd
y nie masz na rę
ce żadne
j kar
t
y.
•
POŚWIĘCENIE
, gdy nie ma
sz w s
tajni ża
dnej kar
t
y.
•
POŚWIĘCENIE
kar
t
y
, k
tóra nie m
oże zosta
ć
po
świ
ęcon
a.
Wi
ęcej g
ier
, akce
sor
iów
i innych sup
er rze
cz
y
na Unstab
leGames
.com
Jeś
li dotar
łeś d
o tego moment
u, to znasz już
pod
staw
y g
r
y i możes
z zac
ząć g
rać
! W następ
nej
sekcji znajdują si
ę zaawans
owane zasady
i w
yjaśnie
nia niek
tór
ych sy
t
uacji, któ
re mog
ą
wzbu
dzić wątpliwo
ść po
dc
zas gr
y
. M
ożliwe,
że nigdy nie bę
dzieci
e ich potr
zebowa
ć,
ale pr
zezorny z
awsze ube
zpiec
zony!
•
Wybuchowe pierdy
,
•
Jednorożce do seksu
,
•
Amfa dla jednorożców
,
•
A
sks
ja autoerot
yc
zna
,
•
Prawdziwy ogier z wielkim
rogiem
,
•
Podwójny agentorożec
,
•
Loch rozkosz
y
,
•
Orgie
tka
,
•
Skurcz w kopy
tku po
dczas
ruchanka
.
NOWOŚCI
Nintendo Switch 2
Philips OneUp
iPhone 16e
JBL Flip 7
JBL Charge 6
Etui iPhone 16e
PS5 Pro
Router Starlink
Mac mini
Call of Duty Black Ops 6
GAMING
RTX 5070
RTX 5090
RX 9070 XT
GeForce RTX 4080 Super
Funko Pop
Nintendo Switch OLED
PS5
Fotel gamingowy
Karta graficzna do gier
Procesor do gier
NA CZASIE
Huśtawka ogrodowa
Grill gazowy
Jacuzzi
Zbiorniki na deszczówkę
Stół ogrodowy
Buty robocze
Lampy solarne
Pawilon ogrodowy
Ławka ogrodowa
Lampy ogrodowe
PORADNIK MEDIA EXPERT
Odkurzacz pionowy ranking
Smartwatch damski ranking
Jaka parownica do ubrań najlepsza?
Ranking odkurzaczy
Ranking ekspresów do kawy
Ranking pralek
Ranking lodówek
Ranking telefonów
Najlepsze gry planszowe
Robot sprzątający ranking
POMYSŁ NA PREZENT
Pomysł na prezent
Prezent na ślub
Domek dla dzieci
Zabawki
LEGO
Prezent dla mężczyzny
Etui iPhone 16 Pro Max
Prezent na 40. urodziny
Prezent dla 7-latka
Prezent dla 5-latka
Pokaż więcej
Pomiń sekcję
Najnowsze poradniki
Zobacz więcej
Ranking blenderów ręcznych [TOP10]
Ranking gier planszowych [TOP10]
Ranking smartwatchy [TOP10]
Ranking słuchawek bezprzewodowych nausznych [TOP10]
Ranking tabletów dla dzieci [TOP10]
Wyprawka do szkoły - ranking przyborów dla ucznia [TOP20]
Death Stranding 2: On the Beach już dostępne! Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Ranking rowerów elektrycznych [TOP10]
Do czego służą pierścienie pośrednie?
Soki z sokowirówki - jakie owoce wybrać?
Rodzaje pomp wodnych
Uszkodzony termostat – objawy w przypadku lodówki
Ranking piekarników do zabudowy [TOP10]
Wędkarstwo spinningowe – na czym polega?
Ranking proszków do prania [TOP10]
Sprawdź więcej poradników