Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Czat
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Menu
Pomiń menu
Produkty
Promocje i nowości
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
plus.
Oszczędzaj na zakupach
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Czat
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Menu
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Schowek
Koszyk
Pomiń menu
Produkty
Promocje i nowości
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
plus.
Oszczędzaj na zakupach
Strona główna
›
Instrukcje obsługi
›
Instrukcje REBEL
›
Instrukcja Gra karciana REBEL Tajniacy Disney
Znaleziono w kategoriach:
Gry karciane
(69)
Wróć
Instrukcja obsługi Gra karciana REBEL Tajniacy Disney
Wróć
Pobierz
Drukuj
Udostępnij
Wyświetl w osobnym oknie
I
N
S
T
R
U
KC
J
A
vlaad
a chv
á
ti
l
ta
j
n
i
a
c
y
3
OPIS
GR
Y
D
wi
e dru
ż
y
ny wal
c
zą ze s
ob
ą, a
by zid
en
t
y
fi
kowa
ć ws
z
y
s
tk
ie s
woje d
isn
eyow
s
ki
e
kar
t
y s
kar
b
ów z 16 kar
t u
ło
żonyc
h w si
at
ce 4 × 4
. K
ażd
a dr
uż
y
na ma s
woj
eg
o
ws
ka
zów
kom
is
tr
z
a. Zn
a po
ł
oże
nie k
aż
dej k
ar
t
y sk
ar
bu, k
tór
ą mają o
dna
le
źć c
zł
onko
wie
je
go dr
uż
y
ny
, pod
ąż
ają
c za j
eg
o taj
emn
ic
z
y
mi po
dp
ow
ied
zia
mi. Uw
aż
ajc
ie! Je
śli k
to
ś
nie o
dga
dnie i
nte
nc
ji w
sk
azó
wko
mis
tr
z
a, m
oże w e
fe
kc
ie p
omó
c pr
ze
c
iw
ne
j dru
ż
y
nie!
A pr
ze
c
ie
ż to w
y
ś
cig – d
ru
ż
yn
a, k
tóra z
ide
nt
y
f
ik
uje w
sz
ys
tk
ie s
woj
e kar
t
y ja
ko
p
i
e
rw
sz
a
, wy
gryw
a
!
PRZY
GOTOW
ANIE DO GRY
Pod
zie
lc
ie si
ę na 2 dr
uż
y
ny
po
do
bne
go r
ozm
iaru i o p
o
dob
nyc
h
umie
ję
tno
ś
cia
ch
. Sz
an
se mu
s
zą b
yć
w
y
ró
wna
ne
. Pole
c
amy gr
ać c
o naj
mnie
j
w 4 os
oby
(cz
yli 2 dr
uż
yny p
o 2 gra
c
z
y)
.
Za
s
ad
y war
iant
ów dla 2 i 3 g
rac
z
y
znaj
dują s
ię na s
t
ron
ie 1
1.
Każda dru
ż
yna w
ybie
ra swojego
wska
zówkomistrz
a. Obydwaj
ws
kazów
komist
rzow
ie siadają po je
dnej
s
tro
nie s
to
ł
u. Re
s
z
t
a gra
c
z
y (zg
adu
jąc
y)
siada naprzeci
wko wskazówkomistr
zów
.
W
ybi
er
zc
ie l
os
owo 16 kar
t sk
arb
ów
i uł
óżc
ie j
e na s
tol
e w sia
tc
e 4 × 4
.
Sia
tk
a odp
ow
iad
a uk
ład
ow
i z pr
os
te
go
kluc
za
. Kar
ta k
luc
za poz
wala us
talić
ws
kazów
komis
tr
zom, k
tór
e kar
t
y
pr
z
y
pi
san
o ic
h dr
uż
y
nom
(w
ię
c
ej
inf
orm
ac
ji na t
en te
ma
t znaj
dzi
ec
ie
na s
tr
onie 4)
. Pole
c
amy u
ż
y
w
ać t
y
lko
je
dne
j s
tro
ny – obr
az
kowe
j alb
o
sł
ownej.
Obr
az
ki n
ale
ż
y u
ło
ż
yć t
ak
, ab
y
wsk
azówkomis
tr
zowie widzieli je do
gór
y nog
ami. W p
r
z
yp
ad
ku s
t
rony
ze s
łow
ami k
ar
t
y ukł
ad
a się t
ak
, a
by
zga
dują
cy m
ogl
i z ła
t
wo
śc
ią o
dc
z
y
t
ać
wi
ęk
s
ze s
łow
a.
UWAGA! Na st
ro
ni
e 10 zna
jd
uj
e si
ę
opi
s pr
z
ygotowa
nia za
awans
owan
ego
tr
y
b
u gr
y i z
as
ad
y d
la b
ar
dz
ie
j
doświadc
zony
ch graczy
.
© Disney/Pixar
© Disney
© Disney/Pixar
Wi
e
ci
e ju
ż, j
ak g
ra
ć w
T
ajniaków
? Pr
ze
jd
źc
i
e na s
tr
on
ę 12.
WSK
A
ZÓW
KOMISTRZOW
IE
C
ZŁ
ON
KOW
I
E
DR
UŻYNY
(zgadujący)
P
O
D
S
T
A
W
K
A
P
R
O
S
T
Y
K
L
UC
Z
NE
U
T
R
A
L
NE
PR
Z
Y
K
R
Y
W
K
I
N
IE
B
IE
S
K
IE
PR
Z
Y
K
R
Y
W
K
I
C
Z
E
R
W
O
N
E
PR
Z
Y
K
R
Y
W
K
I
2
©
Disney/Pixar
RA
N
DA
L
L
R
A
N
D
AL
L
© Disney/Pixar
© Disney
© Disney/Pixar
© Disney
© Disney/Pixar
SP
IS TR
E
ŚCI
Z
AWA
R
T
O
Ś
Ć
...........................................................................................................
2
OP
IS GRY
/
PR
Z
YGOTOWANIE D
O GRY
.................................................................
3
KLUC
Z / D
RUŻ
Y
N
A
ROZPO
C
Z
Y
NA
JĄC
A
...............................................................
4
PR
Z
Y
K
RY
WK
I / ROZGRY
W
K
A / Z
W
YCIĘS
T
W
O
.....................................................
5
DAW
A
NI
E
W
SK
A
ZÓW
EK / P
OK
EROWA
T
WAR
Z / ID
ENT
YF
IK
AC
JA
.....................
6
LI
CZ
BA
PO
DE
JŚĆ / D
OB
RE
WSK
A
ZÓ
WK
I
.............................................................
7
PR
Z
Y
K
Ł
AD
OWA ROZGRY
W
K
A
..............................................................................
8
TRY
B Z
A
AWANSOWAN
Y
/
DO
DA
T
KOWE Z
A
SA
DY I W
AR
IA
NT
Y
......................
10
WARI
AN
T DL
A 2 GR
AC
Z
Y
/
WARI
A
NT D
L
A 3 GR
ACZ
Y
.......................................
11
GR
A
LI
ŚC
IE JUŻ W
T
A
JN
IAKÓ
W
?
.........................................................................
12
ZA
WAR
TO
ŚĆ
20
0 k
ar
t s
ka
rb
ów, 60 k
ar
t k
lu
c
z
y – 20 pr
os
t
ych i 4
0 z
aaw
ans
owa
nyc
h, 1 po
ds
t
aw
k
a, 25 ka
r
t
pr
z
y
kr
y
w
ek – 8 ni
eb
ies
k
ic
h, 8 c
zer
wonyc
h, 7 n
eu
tra
lnyc
h, 1 dw
uko
lor
owa i 1 koń
c
a gr
y.
D
I
S
N
E
Y
OW
SK
I
E
K
A
R
T
Y
SK
A
RB
ÓW
I
L
U
S
T
R
A
C
J
E N
A J
E
D
N
E
J S
T
R
O
N
I
E
, S
Ł
O
W
A N
A D
R
U
G
I
E
J
P
R
O
S
TE
KL
U
C
Z
E
S
I
A
T
K
A 4
× 4
Z
A
A
W
AN
S
O
W
AN
E
KL
U
C
Z
E
S
I
A
T
K
A 5
× 5
P
R
Z
Y
K
R
Y
W
K
I
–
N
I
E
B
I
E
S
K
I
E
, C
Z
E
R
W
O
N
E
, N
E
U
T
R
A
L
N
E
, D
W
U
K
O
L
O
R
O
W
A I
K
O
Ń
C
A G
R
Y
D
W
U
K
O
L
O
R
O
W
A P
R
Z
Y
K
R
Y
W
K
A J
E
S
T C
Z
E
R
W
O
N
A P
O J
E
D
N
E
J S
T
R
O
N
I
E I
N
I
E
B
I
E
S
K
A P
O D
R
U
G
I
E
J
© Disney
© Disney
© Disney
© Disney
© Disney/Pixar
© Disney/Pixar
© Disney/Pixar
KO
L
E
J
MYŚ
L
I
K
O
L
EJ MYŚLI
© Disney
KOT Z CHESHI
RE
KOT
Z
CHESHIRE
P
O
D
S
TA
W
K
A
N
A K
A
R
T
Ę K
L
U
C
Z
A
5
4
PRZYKR
YW
KI
Niebies
kie pr
z
ykr
y
wk
i kładzie się na s
tosie pr
zed wsk
azówkomis
tr
zem Niebies
kich
.
Cz
er
wone p
r
z
y
kr
y
w
ki k
ł
adz
ie si
ę na s
to
sie p
r
zed w
s
ka
zów
komi
s
tr
ze
m Cz
er
w
onyc
h.
Dz
ięk
i t
emu w
s
z
ys
c
y b
ęd
ą pami
ęt
a
ć, w ja
kie
j s
ą dru
ż
y
nie. N
eu
tr
alne p
r
z
y
kr
y
w
ki
umie
s
zc
z
a się p
omi
ęd
z
y w
sk
azó
wko
mis
tr
zami w o
koli
cy k
lu
c
za
(
jak na i
lus
tr
ac
ji na
s
tr
on
ie 3)
.
UWAGA! W tr
yb
ie p
ro
s
t
ym u
ż
y
wa s
ię t
y
lko 5 n
ie
b
ie
s
ki
ch i 5 c
z
er
w
onyc
h
pr
z
yk
r
y
w
ek
. Re
s
z
ta zo
s
ta
je w p
u
de
ł
ku
.
N
IE
B
IE
S
K
IE
PR
Z
Y
K
R
Y
W
K
I
C
Z
E
R
W
O
N
E
PR
Z
Y
K
R
Y
W
K
I
D
W
U
K
O
L
O
R
O
W
A P
R
Z
Y
K
R
Y
W
K
A
–
N
I
E
B
I
E
S
K
A P
O J
E
D
N
E
J S
T
R
O
N
I
E
, C
Z
E
R
W
O
N
A P
O D
R
U
G
I
E
J
NE
U
T
R
A
L
NE
PR
Z
Y
K
R
Y
W
K
I
© Disney/Pixar
© Disney/Pixar
© Disney/Pixar
© Disney/Pixar
© Disney
RO
ZG
RYWKA
Drużyny grają
na zmianę
.
Druż
ynę
ro
zpo
c
z
y
nają
c
ą w
y
z
nac
z
a kol
or 4 lamp
e
k
na br
z
ega
c
h kar
t
y k
luc
z
a. W s
woi
ch
turac
h ws
kazów
komist
rzow
ie dają
je
dnow
y
ra
zowe wska
zówki p
oł
ąc
zone
z lic
zebn
ikami
, a c
zł
onko
wi
e ic
h dru
ż
y
n
pr
óbuj
ą od
gad
nąć
, o k
t
óre k
ar
t
y
sk
arb
ów m
og
ło im c
ho
dzi
ć –
zgadują co
najmniej raz
(wię
c
ej in
for
ma
cji n
a te
ma
t
ws
ka
zów
ek i zg
ad
y
w
ania zn
ajd
zie
ci
e na
s
tro
na
ch 6 i 7)
. Wsk
azó
wk
a mo
że od
nos
ić
się d
o wi
elu k
ar
t sk
arb
ów zn
ajdu
jąc
yc
h
się w s
ia
tc
e.
Gd
y zga
dują
c
y dot
k
nie k
ar
t
y sk
arb
u,
ws
ka
zów
kom
is
tr
z w
yja
wia
, c
z
y kar
t
a
nal
eż
y do ic
h dr
uż
y
ny
, k
ła
dą
c na
karc
ie skar
bu odp
owie
dnią kar
tę
pr
z
y
kr
y
w
k
i – c
zer
won
ą, ni
eb
ies
k
ą alb
o
be
żo
wą. Je
śl
i to sk
ar
b ic
h dru
ż
y
ny
,
zga
dują
cy m
og
ą dale
j zga
dy
wa
ć alb
o
zde
c
ydow
ać
, że pa
su
ją i za
końc
z
yć
sw
oją tu
rę. Kon
ie
c tur
y nas
t
ęp
uje
rów
nie
ż w
te
dy
, gd
y zgad
ują
cy t
ra
f
ią
w kar
tę s
ka
rb
u albo o
dg
adn
ą ws
z
y
s
tk
ie
moż
liw
e kar
t
y s
kar
bó
w w dan
ej t
ur
ze
(
liczba podana prze
z wskazówkomistr
za
+
1)
.
(W
i
ęc
ej in
fo
rma
cj
i na te
ma
t lic
zb
y
po
de
jś
ć zna
jduj
e się w s
ek
cji „L
ic
zb
a
po
de
jś
ć” na s
tr
onie 7).
ZWY
CIĘSTWO
Wyg
r
y
wa d
ru
ż
yn
a, k
t
óra j
ako p
ie
r
w
sz
a
zident
y
fikuje (i
zak
ryje) wszystkie swoje
kar
t
y skarb
ów
.
Moż
na w
ygra
ć po
d
c
za
s tur
y dru
gie
j
druż
yny
, je
śli jej przed
st
awic
iele dotk
ną
Was
zej o
s
ta
tni
ej k
ar
t
y sk
arb
u.
Dodajcie dwuk
olorową
pr
zykry
wkę d
o stosu
pr
zykry
wek drużyn
y ro
zpoczynającej.
KLUCZ
W ka
żde
j ro
zgr
y
wc
e u
ż
y
w
a się 1 k
lu
c
za, k
tór
y po
z
wala u
s
ta
lić lo
ka
liz
ac
ję ka
r
t s
kar
b
ów
ka
żde
j z dr
uż
y
n. Ws
ka
zów
komi
s
tr
zow
ie w
yb
ier
ają lo
so
wo k
luc
z i um
ies
z
c
zaj
ą go na
po
ds
t
aw
c
e mię
dz
y s
ob
ą. Uł
oż
enie k
lu
c
za je
s
t
obojętne
. W
ys
t
arc
z
y umie
śc
ić k
lu
c
z na
po
ds
t
aw
c
e. Naj
wa
żnie
js
ze, b
y zga
dują
c
y go nie w
id
zie
li.
Kar
t
a klu
c
za w
s
ka
zuje
, k
tó
re z k
ar
t l
eż
ą
cyc
h na s
t
ole n
ale
żą d
o da
nej d
ru
ż
yny. Cze
r
wo
ne
k
wa
dr
at
y na kar
c
ie k
luc
z
a od
pow
ia
dają k
ar
t
om s
kar
b
ów, k
tór
e mus
i od
gad
nąć D
ru
ż
y
na
Cz
er
wonyc
h, a nie
bie
s
ki
e k
wa
dr
at
y na kar
c
ie k
luc
z
a ws
k
azuj
ą kar
t
y s
kar
b
ów Dr
uż
yny
Nie
bie
s
ki
ch. B
e
żowe k
wad
ra
t
y to n
eu
tr
aln
e kar
t
y
, k
tór
e nie na
le
żą d
o ż
adn
ej z dr
uż
yn.
© Disney
K
L
UC
Z
K
AR
T
Y
D
R
U
Ż
Y
NY
C
Z
E
R
W
O
NY
C
H
O
B
R
A
Z
K
I S
Ą D
O G
Ó
R
Y N
O
G
A
M
I
, B
O
P
A
T
R
Z
Y
M
Y N
A N
I
E Z
P
E
R
S
P
E
K
T
Y
W
Y
W
S
K
A
ZÓ
W
K
O
M
I
S
T
R
ZÓ
W
.
O
D
P
O
W
I
A
D
A
J
Ą
U
K
Ł
A
D
O
W
I
K
W
A
D
R
A
T
Ó
W
Z
K
A
R
T
Y K
L
U
C
Z
A P
O P
R
A
W
E
J S
T
R
O
N
I
E
.
K
A
R
T
Y D
R
U
Ż
Y
N
Y N
I
E
B
I
E
S
K
I
C
H
K
AR
T
Y
N
E
UTR
A
L
N
E
DRUŻYNA
ROZPOC
ZYNAJ
ĄC
A
Kolor 4 l
amp
ek zn
ajd
ując
yc
h si
ę nao
ko
ło k
ar
t
y klu
c
za w
s
ka
zuje d
ru
ż
yn
ę, k
tó
ra z
ac
z
y
na
grę
.
(W p
r
z
y
kł
ad
zie na g
ór
ze j
es
t to D
r
uż
y
na C
zer
wony
ch).
Drużyna ro
zpoc
zynająca
ma d
o ws
kaz
an
ia 6 ka
r
t s
kar
bó
w
. Dr
uga d
ru
ż
yn
a mu
si p
op
raw
ni
e ws
ka
za
ć 5 kar
t
skarbów
.
Wsk
azó
wko
mistrz drużyn
y ro
zpoczynającej daje
pier
wszą wskaz
ówkę
.
(D
aw
an
i
e
ws
ka
zów
ek o
pis
uje
my do
kł
adn
iej t
ro
ch
ę pó
źni
ej, s
po
kojnie).
Ka
żd
y ws
ka
zów
kom
is
tr
z ma p
r
ze
d sob
ą 5 ka
r
t pr
z
yk
r
y
we
k w kolor
z
e swo
jej dr
u
ż
yny.
Kar
t
a dw
ukol
oro
wa nal
eż
y do dr
uż
yny ro
zp
oc
z
y
naj
ąc
ej. P
r
ze
ł
óżc
ie ją n
a s
tro
nę
z kolor
em t
ej dr
uż
yny. Na cz
as r
ozg
r
y
wk
i b
ęd
zie je
j s
zós
t
ą ka
r
t
ą pr
z
y
k
r
y
wk
i
(
szczeg
ół
y
na na
s
tę
pn
ej s
tr
onie)
.
7
6
LICZBA PODEJŚĆ
Pod
c
za
s tur
y ka
żd
ej dr
uż
y
ny je
j
wska
zówkomistrz daje
dokładnie
1 ws
kaz
ówkę
.
Wska
zó
wka
składa się
z 1 sł
owa i 1 l
ic
z
by
.
Lic
z
ba ok
r
eś
la, il
e kar
t
sk
arb
ów j
es
t z
w
ią
zan
ych z
e ws
ka
zów
ką
.
Zgadujący zaw
sze mus
zą sprób
ować
odn
ale
źć p
r
z
yn
ajmni
ej 1 s
kar
b.
Mo
że
ci
e pr
ze
s
t
ać zg
ad
y
wa
ć w dowo
lny
m
momenc
ie
, al
e za
z
w
y
c
zaj w
s
z
ys
c
y
wol
ą sz
uka
ć t
y
lu s
kar
bó
w, ile ws
ka
za
ł
ws
ka
zów
kom
is
tr
z
. Cz
as
em m
oże
c
ie
sprób
ować zid
ent
y
f
ikować
1 dodatko
wą
kar
tę skar
bu
. Ma
ks
ym
alna li
c
zba p
o
dej
ś
ć
w dan
ej t
ur
ze je
s
t za
ws
ze w
y
ż
s
za o 1 o
d
lic
zb
y ze w
sk
azó
wk
i.
Przykład.
Je
śli Was
z w
sk
az
ówko
mis
t
r
z
powie
WO
DA
: 2
, możecie sprób
ować
odn
ale
źć 3 s
k
arb
y
, je
śli u
da si
ę Wam
zident
y
fikowa
ć najpier
w 2 z nich.
W pie
r
w
s
zej t
ur
ze t
a mo
żliw
oś
ć nie w
ydaj
e
się z
by
t s
en
so
wn
a, ale p
óź
niej o
ka
zuj
e
się b
ar
dzo p
r
z
yda
tna
. C
za
se
m zdar
z
a
się t
ak
, ż
e nie ud
a się Wam o
dna
le
źć
ws
z
y
s
tk
ic
h sk
ar
bów z
wią
za
nyc
h z daną
ws
ka
zów
k
ą. Pr
z
y ko
lej
nych w
s
ka
zów
ka
ch
moż
ec
ie t
ak n
apr
awd
ę c
elo
wać w s
ka
rby
pow
iązan
e z popr
zednimi ws
kazów
kami
AL
BO z
w
ią
zan
e z po
pr
ze
dnim
i i ak
tualn
ą
wskazó
wką.
DO
B
R
E W
S
K
A
ZÓW
KI
Wskazó
wka to
w
yłącznie
1 w
y
raz – ż
ad
nyc
h łą
c
zn
ików a
ni
odstępów
. Je
ś
li nie je
s
te
ś p
ew
ien
, c
z
y
T
woj
a ws
ka
zów
ka j
es
t d
oz
w
olon
a, sp
y
t
aj
wskazówkomistrza drużyny przeciwnej.
Jeśli ws
kazów
komistr
z drugiej druż
y
ny
nie uz
na, że w
s
ka
zów
ka j
es
t zł
a, to
ws
z
y
s
tko z ni
ą w por
z
ąd
ku
.
Wszelkie gry słowne
są dozwolone.
Moż
es
z w
ię
c uż
yć sł
owa b
ró
d, aby
nak
ie
row
ać s
woi
ch z
gad
ując
yc
h na k
ar
t
y
,
na k
tór
ych znajduje
się woda ALBO
widać jak
ieś niec
z
ys
tośc
i. Oc
zy
wiś
cie nie
mas
z g
war
an
cji, ż
e r
zec
z
y
w
iś
ci
e wp
adn
ą
na to, c
o mia
łe
ś na my
śl
i.
Moż
esz też
pr
ze
li
te
r
ować s
woj
ą ws
kaz
ówkę – a j
eś
l
i
k
to
ś o to p
op
ro
si, t
o ma
sz t
ak
i o
bow
ią
zek
.
Wsk
azó
wk
a do
t
yc
z
ąc
a t
y
lko 1 k
ar
t
y
sk
arb
u mo
że by
ć dzie
c
innie p
ro
s
ta
,
bo w
ys
t
ar
c
z
y
, ż
e naz
wie
s
z c
oś
pr
ze
ds
t
aw
ion
eg
o na ob
ra
zk
u alb
o
uż
y
je
s
z sł
owa o t
ym s
amym z
nac
z
eniu
(syn
onim
u
). Ab
y uc
z
y
nić r
ozgr
y
w
kę
ci
ek
aw
sz
ą
, moż
es
z w
ymy
śli
ć jak
ąś
bardzie
j kreaty
w
ną wskazó
wkę
, która
zmu
si zg
aduj
ąc
yc
h z T
woj
ej dr
uż
yny
do my
śl
enia
. Wsk
azó
wk
ą do K
ac
z
ora
Do
nald
a nie mu
si b
yć
KA
CZ
KA
, moż
e być
to
MARYNARZ
alb
o
CZ
ASO
PISMO
.
Wsk
azów
ka mu
s
i do
t
yc
zy
ć kar
t ska
rb
ów
(
obrazka albo
słowa
).
Nie
może odnosić
się d
o po
ł
oż
enia k
ar
t n
a s
tol
e, lit
er
w sł
owa
c
h odn
os
z
ąc
yc
h się d
o kar
t
ani o
dc
ien
i obr
az
ków. Ot
o 2 pr
z
y
kł
ad
y
niedoz
wolonych
ws
kazówe
k:
×
×
BLISK
O: 3
– jako w
sk
az
ów
ka d
o
3 kar
t, k
tór
e znaj
dują s
ię na
jbli
żej
zga
dują
cy
ch z T
woje
j dru
ż
y
ny
.
×
×
S: 3
– jako w
sk
az
ów
ka d
o kar
t ze
sł
owami albo pr
zeds
t
awiając
ych
r
ze
c
z
y
, k
tór
ych na
z
w
y za
c
z
yn
ają s
ię
na li
ter
ę „s”
.
*
T
y
t
uł
y
, i
mio
na i n
az
w
y w
ła
s
ne s
ą
dozwolon
e,
ale
podlegają
wszystkim
pozostałym zasadom.
N
a p
r
z
y
k
ła
d
Z
A
P
L
ĄTA
N
I
to do
br
a ws
ka
zów
ka
,
bo s
k
ład
a si
ę z 1 sł
owa, a
le
M
A
Ł
A
SY
R
ENK
A
je
s
t już w
sk
az
ówk
ą
niedoz
wo
loną.
*
W pr
z
yp
ad
ku s
t
ro
ny ze s
łow
em ka
żd
e
sł
owo (al
bo j
eg
o in
na fo
rm
a) wid
oc
z
ne
na s
to
le j
e
st n
ie
d
oz
wol
on
e.
Jeśli nie zdec
ydujecie inac
zej, śpiewanie,
za
baw
ne a
kc
ent
y i w
y
ra
z
y ob
c
e nie s
ą
dozwolone.
D
AWA
NIE WS
KAZÓ
WEK
Jeś
li jes
teś w
sk
azówkomi
str
ze
m,
mus
is
z w
ymy
śli
ć ws
ka
zów
kę p
owi
ąz
aną
z kil
koma k
ar
t
am
i sk
arb
ów, k
tó
re
ma zga
dną
ć T
w
oja dr
uż
y
na
. T
woja
ws
ka
zów
k
a sk
ła
da si
ę z
1 w
y
ra
zu
,
k
t
ó
r
y
kojar
z
y s
ię z w
yb
rany
mi s
kar
bam
i,
i
1 liczby
, k
tóra o
kr
e
śla
, ile s
kar
bó
w łą
c
z
y
się z
e ws
ka
zów
k
ą.
Przykład.
Do
brą w
s
ka
zów
ką d
o po
niż
s
z
yc
h 2 ka
r
t
je
s
t
ŚN
IEG: 2
.
Cho
ć w
sk
azó
wk
a mo
że sk
ł
ada
ć si
ę t
yl
ko
z 1 sł
owa i 1 l
ic
zby, war
to
ść li
c
zb
owa
moż
e być w
y
ż
sz
a ni
ż 1
. War
to s
ię na
to zd
ec
yd
owa
ć – im w
y
ż
s
z
a c
zę
ść
lic
zb
owa w
s
ka
zów
k
i, t
ym w
ię
c
ej s
z
ans n
a
ident
y
fik
acj
ę kar
t sk
arbów.
Zr
es
z
tą z
i
de
nt
y
fi
kowan
ie k
il
ku k
ar
t
sk
ar
bów d
zi
ęk
i 1 ws
ka
zówc
e to w
ie
lk
ie
osiągnięc
ie!
(W
i
ęc
ej in
fo
rma
cj
i na te
n te
mat z
najd
uje
się w s
e
kcji „
Do
bre w
s
ka
zów
k
i” na
s
tr
o
ni
e 7).
POK
EROW
A TW
ARZ
Wsk
azó
wk
a mu
si być
jedno
w
yr
azowa – ws
kazów
komis
tr
zowie
pod
ają ty
lko
1 w
yr
az
i
1 liczbę
. Ni
e
do
daw
aj ża
dnyc
h kom
ent
ar
z
y do
ws
ka
zów
k
i. T
e
ks
t
y p
ok
r
oju „Nie w
ie
m,
c
z
y na t
o wp
adn
iec
ie, j
eś
li nie o
glą
dali
śc
ie
kl
as
yków D
is
ney
a…
” l
epi
ej zo
s
ta
wi
ć dla
siebi
e. Wskazów
komis
tr
zowie nie pow
inni
wp
at
r
y
wać s
ię in
ten
sy
wn
ie w konk
r
et
ny
fr
agm
en
t sia
tk
i. Ni
e mog
ą te
ż do
t
y
ka
ć ani
ws
ka
z
y
wać k
ar
t ska
rb
ów, gdy z
ap
ozn
ali
się j
uż z tr
e
śc
ią k
ar
t
y klu
c
za
.
Jako w
sk
azó
wko
mis
tr
z pow
inie
ne
ś
zac
how
y
wać poker
ową t
war
z. Nie dot
y
kaj
ża
dnyc
h ka
r
t pr
z
yk
r
y
wek
, g
dy T
woja
druż
yna zas
tanaw
ia się
nad możliw
ymi
kar
t
ami s
kar
bó
w. Poc
zek
aj, a
ż k
t
ór
y
ś
ze zga
duj
ąc
ych d
ot
kn
ie ka
r
t
y s
k
arb
u.
Gd
y zga
dują
c
y z T
woj
ej dr
uż
yny do
tk
nie
sk
arb
u w
ła
śc
i
weg
o kolo
ru, p
ow
inien
e
ś
za
ws
ze z
ac
ho
w
y
wać s
ię t
ak
, ja
kb
y był t
o
sk
arb, o k
tór
y Ci c
hod
ził
o – na
we
t je
śli ni
e
jes
t to prawda.
Je
śli je
s
te
ś zg
adu
jąc
ym
, po
dc
z
as
zga
dy
wania p
ow
inie
ne
ś sk
up
ić si
ę na
kar
t
ac
h skarb
ów znajdując
ych się na
stole. Nie nawiązuj k
ontak
tu w
zrokowego
ze s
woim w
sk
az
ów
komis
t
r
zem
, żeb
y
pr
ze
z pr
z
ypa
de
k nie d
ał Ci w
s
ka
zów
ki
niewerb
alnej.
Pr
ze
ka
z
y
wane in
for
ma
cj
e mus
z
ą być
ogr
ani
c
zone d
o 1 s
łowa i
1 cy
fr
y – ta
ki
je
s
t zamy
s
ł tej gr
y
, a i z
w
yc
ię
st
wo je
s
t
dzięk
i temu bar
dziej sa
t
ys
fakc
jonując
e!
IDE
NTYFIK
ACJA
Gd
y ws
k
azów
kom
is
tr
z d
a ws
ka
zów
kę,
zga
dują
cy z
jeg
o dr
uż
y
ny pr
óbu
ją
od
gad
nąć j
ej zna
c
ze
nie. M
og
ą dy
sk
ut
owa
ć
o sw
oic
h do
mys
ła
ch, a
le w
sk
azó
wko
mis
tr
z
mus
i za
c
howa
ć t
wa
r
z po
ker
z
y
s
t
y. Dopi
ero
gd
y 1 ze zga
duj
ąc
yc
h dot
kn
ie ka
r
t
y s
k
arb
u,
uzna
je si
ę to z
a of
ic
jalną o
dp
ow
ie
dź
.
Wska
zówkomis
tr
z dokonuj
e ident
y
fik
acji
kar
t
y – s
pra
wd
za na k
ar
ci
e klu
c
za
, c
z
y
sk
arb n
ale
ż
y d
o je
go dr
uż
y
ny
, d
ru
ż
yny
pr
ze
c
iw
nej c
z
y moż
e to ka
r
t
a ne
ut
raln
a.
•
Jeś
li zga
dują
c
y do
tk
nie
k
ar
t
y
na
le
żą
ce
j d
o je
go bą
d
ź je
j dr
uż
y
ny
,
ws
ka
zów
kom
is
tr
z z
as
ła
nia te
n sk
ar
b
kar
t
ą pr
z
yk
r
y
w
ki odp
owie
dniego
koloru.
Drużyna mo
że spróbować
odnaleźć
drugi
skarb
(
ale nie dostaje
nowej w
skazów
ki).
(Więcej info
rmacji
na te
n te
ma
t znajd
uje s
ię w s
ekc
ji
„Li
c
zba p
od
ej
ś
ć” na st
ro
nie 7).
•
Jeś
li zga
dują
c
y do
tk
nie
k
ar
t
y
należącej do
d
rugiej
drużyny
,
s
ka
r
b
zo
staj
e z
asło
nięty przykry
wką
przeciwnej druż
yny
.
Koń
cz
y t
o tur
ę
tej drużyn
y
.
(
Oraz
prz
ybliża przeciwną
drużynę do zw
ycięst
wa
).
•
Jeś
li zga
dują
c
y do
tk
nie
k
ar
t
y
neutralnej
, w
sk
az
ów
komis
t
r
z za
sł
ania
sk
arb n
eu
tr
alną p
r
z
y
kr
y
w
ką
.
Koń
c
z
y
to tu
rę t
ej d
r
uż
yny.
9
8
TUR
A 2
TUR
A 3
Niebie
sk
i wsk
azówkomis
tr
z daje
ws
ka
zów
kę
MASZYNA: 2
. Drużyna
Nie
bie
s
ki
ch o
dnaj
duje 2 s
k
arb
y (Ewa
i Zygz
ak M
cQ
ue
en) dzię
k
i ws
ka
zów
ce
sw
oje
go w
sk
azó
wko
mis
tr
z
a. T
o ko
nie
c
i
c
h
t
u
r
y.
Sia
tk
a kar
t w
yg
ląd
a w nas
t
ęp
ując
y
sp
os
ób. Z
now
u ma
my tur
ę Dr
uż
yny
Czer
wonych.
Cz
er
wony w
sk
azó
wko
mis
tr
z d
aje w
s
ka
zów
kę
OC
E
AN: 3
. Zga
dują
c
y znów
prz
ypatrują się si
atce.
Jako że p
op
r
zed
nia w
sk
azó
wk
a to
KRÓLEWSK
OŚĆ: 3
, s
t
w
ier
dz
ają
, że A
rie
l
i V
aiana t
o najl
ep
s
ze op
c
je. Cr
us
h te
ż pa
su
je do w
s
ka
zów
ki
OCEAN
.
De
c
yduj
ą, że A
r
iel b
ę
dzie i
ch p
ier
ws
z
ą od
po
wie
dz
ią, w
ię
c 1 zg
adu
jąc
y do
t
y
ka
tej k
ar
t
y sk
ar
bu. Ws
ka
zów
kom
is
tr
z k
ła
dzi
e na nie
j c
zer
won
ą pr
z
y
kr
y
w
kę, wi
ęc
Cz
er
woni mo
gą d
alej z
gad
y
wać
. W
yb
ier
ają Vaianę – to t
e
ż dob
ra o
dp
owi
ed
ź,
wi
ęc w
s
ka
zów
komis
t
r
z za
s
łani
a kar
tę s
kar
bu c
z
er
w
oną p
r
z
y
kr
y
w
ką
, a je
go
dr
uż
y
na ma t
r
ze
cie p
o
dej
ś
cie
. Do
t
y
kaj
ą kar
t
y Cr
us
ha, k
tór
a zos
t
aje z
ak
r
y
ta
cz
e
rwo
n
ą
p
rz
y
k
ryw
k
ą.
Dr
uż
yna C
zer
wony
ch u
dzie
lił
a 3 po
pr
awn
ych o
dp
ow
ied
zi, c
o od
pow
ia
da lic
z
bie
pr
z
y
pi
san
ej d
o ws
ka
zów
k
i
OC
E
AN: 3
,
mog
ą wi
ęc s
pr
ób
owa
ć odn
ale
źć j
es
zc
z
e
1 sk
arb
.
Chc
ą zn
ale
źć s
k
arb z
w
ią
za
ny z pie
r
w
s
zą
ws
ka
zów
k
ą. Do
t
y
kaj
ą w koń
cu k
ar
t
ę
Simb
y – uda
ło s
ię! Ska
rb zo
s
ta
je
za
sł
oni
ęt
y c
zer
won
ą pr
z
y
kr
y
w
ką
. T
er
az
por
a na t
urę D
r
uż
y
ny Nie
bie
s
ki
ch, ja
ko że
Cz
er
woni w
ykor
z
ys
t
ali w
sz
ys
tk
ie s
woj
e
próby
.
Po t
yc
h 3 tur
ac
h si
at
ka k
ar
t w
yglą
da
łab
y
w następuj
ący sposób.
© Disney
© Disney/Pixar
© Disney/Pixar
© Disney
© Disney/Pixar
© Disney/Pixar
© Disney/Pixar
© Disney/Pixar
© Disney/Pixar
© Disney/Pixar
TUR
A 1
PRZYKŁ
ADOWA RO
ZGRYW
K
A
Cz
er
wony w
sk
azó
wko
mis
tr
z c
h
ce d
ać w
sk
az
ów
kę łą
c
zą
c
ą 3 kar
t
y. Jego
ws
ka
zów
k
a to
KRÓLEWSK
OŚĆ: 3
.
Cz
er
woni zg
adu
jąc
y pr
z
ygląd
ają si
ę w sk
upi
eniu k
ar
tom i w
idz
ą o
d ra
zu k
ilka
moż
liw
oś
ci: A
ri
el, Simb
ę, K
ról
ową K
ie
r i V
a
ian
ę.
Uwa
ż
ają
, że w
sz
ys
tk
ie o
dp
ow
ied
zi s
ą pra
wi
dł
owe
, ale w koń
c
u 1 z nic
h do
t
yk
a
kar
t
y K
ró
lowe
j K
ier. T
o kar
t
a ne
utr
alna
(zgo
dni
e z kar
tą k
lu
c
za)
, zos
t
aje w
ię
c
za
sł
oni
ęt
a n
eu
tra
lną pr
z
yk
r
y
wk
ą. Koń
c
z
y s
ię tur
a Dr
uż
yny C
zer
wony
ch – ni
e
mog
ą już d
ale
j zga
dy
wać
. Z
ac
z
y
na s
ię tur
a Dr
uż
yny Ni
ebi
es
k
ic
h.
Zgo
dni
e z kar
tą k
lu
c
za
(po prawej
)
zacz
yna Druż
yna
Czer
wonych.
© Disney
NOWOŚCI
Nintendo Switch 2
Philips OneUp
iPhone 16e
JBL Flip 7
JBL Charge 6
Etui iPhone 16e
PS5 Pro
Router Starlink
Mac mini
Call of Duty Black Ops 6
GAMING
RTX 5070
RTX 5090
RX 9070 XT
GeForce RTX 4080 Super
Funko Pop
Nintendo Switch OLED
PS5
Fotel gamingowy
Karta graficzna do gier
Procesor do gier
NA CZASIE
Huśtawka ogrodowa
Grill gazowy
Jacuzzi
Zbiorniki na deszczówkę
Stół ogrodowy
Buty robocze
Lampy solarne
Pawilon ogrodowy
Ławka ogrodowa
Lampy ogrodowe
PORADNIK MEDIA EXPERT
Odkurzacz pionowy ranking
Smartwatch damski ranking
Jaka parownica do ubrań najlepsza?
Ranking odkurzaczy
Ranking ekspresów do kawy
Ranking pralek
Ranking lodówek
Ranking telefonów
Najlepsze gry planszowe
Robot sprzątający ranking
POMYSŁ NA PREZENT
Pomysł na prezent
Prezent na ślub
Domek dla dzieci
Zabawki
LEGO
Prezent dla mężczyzny
Etui iPhone 16 Pro Max
Prezent na 40. urodziny
Prezent dla 7-latka
Prezent dla 5-latka
Pokaż więcej
Pomiń sekcję
Najnowsze poradniki
Zobacz więcej
Ranking blenderów ręcznych [TOP10]
Ranking gier planszowych [TOP10]
Ranking smartwatchy [TOP10]
Ranking słuchawek bezprzewodowych nausznych [TOP10]
Ranking tabletów dla dzieci [TOP10]
Wyprawka do szkoły - ranking przyborów dla ucznia [TOP20]
Death Stranding 2: On the Beach już dostępne! Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Ranking rowerów elektrycznych [TOP10]
Do czego służą pierścienie pośrednie?
Soki z sokowirówki - jakie owoce wybrać?
Rodzaje pomp wodnych
Uszkodzony termostat – objawy w przypadku lodówki
Ranking piekarników do zabudowy [TOP10]
Wędkarstwo spinningowe – na czym polega?
Ranking proszków do prania [TOP10]
Sprawdź więcej poradników