Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Czat
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Menu
Pomiń menu
Produkty
Promocje i nowości
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
plus.
Oszczędzaj na zakupach
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Czat
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Menu
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Schowek
Koszyk
Pomiń menu
Produkty
Promocje i nowości
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
plus.
Oszczędzaj na zakupach
Strona główna
›
Instrukcje obsługi
›
Instrukcje REBEL
›
Instrukcja Gra planszowa REBEL Colt Express (edycja polska)
Znaleziono w kategoriach:
Gry planszowe
(256)
Wróć
Instrukcja obsługi Gra planszowa REBEL Colt Express (edycja polska)
Wróć
Pobierz
Drukuj
Udostępnij
Wyświetl w osobnym oknie
40'
2–6
10+
2
11 lipca 1
89
9 roku, o god
zinie 1
0:0
0 rano poc
ią
g ek
s
presow
y
Union P
aci
c w
yje
chał ze s
tac
ji Folsom w Now
ym M
ek
s
yku
,
zabierają
c ze sob
ą 47 pasa
ż
erów
. P
o kilk
u minutach pas
a
żerowie
us
ł
ys
zeli sz
ybk
ie krok
i dochod
zą
ce z … dachu po
ci
ąg
u, a chwil
ę
póź
niej rozleg
ł
y s
ię st
rz
ał
y. Grup
a u
zbrojonych i bezlitosn
ych
bandy
tów nap
adła na p
odróżnych i p
ozba
wiła ich pienię
dz
y
oraz bi
żuter
ii!
Cz
y band
ytom uda s
ię zach
ować zimną k
rew i unik
ną
ć kul?
Cz
y zdo
łają w
yk
raść pieni
ąd
ze prz
eznac
zone n
a w
yp
łat
y d
la
pracowników K
ompanii Węglowe
j Nice V
alley
? Cz
y pr
zechy
t
rz
ą
dzielnego s
zer
yfa, S
amuela For
da
? Bą
dź t
ym
, któr
y na koniec
g
r
y zo
stanie najbogatsz
ym c
złonkiem gang
u.
p
r
z
y
g
o
t
o
W
a
n
i
e
P
i
e
r
w
s
z
y
g
r
a
c
z
j
e
s
t
g
r
a
c
z
e
m
o
n
u
m
e
r
z
e
1
,
g
r
a
c
z
p
o
j
e
g
o
l
e
w
e
j
s
t
r
o
n
i
e
j
e
s
t
g
r
a
cz
e
m
o
n
u
m
e
r
z
e
2
i
t
d
.
G
r
a
c
z
e
o
n
i
e
p
a
r
z
y
s
t
y
c
h
n
u
m
e
r
a
c
h
u
m
i
e
sz
c
za
j
ą
s
w
o
i
c
h
B
a
n
d
y
t
ów
w
B
r
a
n
k
a
r
d
z
i
e
(
os
t
a
t
n
i
W
a
g
o
n
P
o
c
i
ą
g
u
)
.
G
r
a
cz
e
o
p
a
r
z
y
s
t
y
c
h
n
u
m
e
r
a
c
h
u
m
i
e
s
z
cz
a
j
ą
s
w
o
i
c
h
B
a
n
d
y
t
ów
w
W
a
g
o
n
i
e
o
b
o
k
B
r
a
n
k
a
r
d
u
.
Z
a
W
a
r
t
o
ś
ć
6 W
a
gonów
1
7 ka
r
t Ru
nd
y
1
0 ka
r
t A
kcji
1 Lokomoty
wa
6 ka
r
t Poci
sków
Żetony Łupu o różnej wa
r
t
ości
1
0 elementów Te
renu
1
3
ka
r
t
Neutra
l
nych
Poci
sków
1 pione
k
B
a
n
d
y
t
y
•
1
8
W
orków
z
pienięd
zm
i
o wa
r
tości od 250$ do 500$
1 pionek S
zer
y
fa
•
6
K
lejnotów
,
k
a
żdy
o
wa
r
toś
ci
500$
Elementy k
ażdego g
racza (
×6
)
:
•
2 W
a
l
iz
k
i zawierają
ce po
1
000$
1 ka
r
ta Pos
ta
ci
Poł
óżcie
na
środ
k
u
stoł
u
Lokomoty
wę
oraz
tyle
Wagonów
,
i
lu
g
ra
cz
y
uczest
n
iczy
w
rozg
r
y
wc
e.
Wybierzcie
W
a
gony
w
dowol
ny
sposób
i
ust
awcie
je
w
rzę
d
zie
w
w
y
bra
nej
przez
siebie
kolejności.
Na
począt
k
u sk
ł
a
du u
m
ieśćcie Lokomoty
wę.
W
k
a
żdy
m
W
a
gon
ie
u
m
ieśćcie
żet
ony
Łupu
w
l
iczbie
i
ro
dzaju
wsk
a
za
ny
m
n
a
pod
ło
dze
Wagonu.
Wo
rk
i
z
pienięd
z
m
i
w
ybierzcie
losowo
i
po
łóżcie
za
k
r
y
te, ta
k a
by n
i
k
t n
ie w
id
zia
ł ich wa
r
tości
.
Umieśćcie
pion
ek
Szery
fa
ora
z
jed
ną
Wal
i
zkę
w
L
okomoty
w
ie.
Pozosta
łe
żet
ony
Łupu
od
ł
óżcie
do
pudeł
k
a
,
za
w
y
j
ątk
iem
d
r
u
g
iej
Wal
i
zk
i
,
k
tórą
n
a
leż
y
poł
oż
yć
obok
L
okomoty
w
y
.
Być
może
p
ojawi
się
w
g
r
ze
n
ieco p
óźn
iej.
Losowo
dobie
rzcie
4
ka
r
t
y
Ru
nd
y
z
7
przezna
czonych
na
d
a
ną
l
iczbę
g
ra
cz
y
(
ka
r
t
y
Ru
nd
są
ozn
a
czone
"
2
–4"
lub
"
5
–
6
"
)
i
s
t
a
r
a
n
n
i
e
j
e
p
o
t
a
s
u
j
c
i
e
.
Losowo w
ybierzcie 1 z 3 kar
t St
acji
. Następn
ie z tych
5
k
a
r
t
u
t
w
ó
r
z
c
i
e
j
e
d
e
n
za
k
r
y
t
y
s
t
os
w
t
a
k
i
s
p
os
ó
b
,
a
b
y
k
a
r
t
a
S
t
a
c
ji
z
n
a
l
a
z
ł
a
s
i
ę
n
a
s
a
m
y
m
d
o
l
e
.
Po
z
os
t
a
ł
e
k
a
r
t
y
R
u
n
d
y
o
d
ł
ó
żc
i
e
d
o
p
u
d
e
ł
k
a
.
P
o
ł
ó
żc
i
e
1
3
k
a
r
t
N
e
u
t
r
a
l
n
y
c
h
P
o
c
i
s
ków
o
b
o
k
L
o
k
o
m
ot
y
w
y
.
Ka
żd
y
g
ra
cz
w
ybiera
Postać
i
bierze
o
dpow
ia
d
ając
ą
jej
k
a
r
tę,
k
tórą
u
m
ieszcza
przed
sobą
n
a
stole.
Na
lewo od
n
iej
k
ła
d
zie 6
k
a
r
t Pocisków w
swoi
m kol
orze,
w ma
leją
cej kolejności (l
iczby Pocisków
).
Następn
ie
ta
suje
1
0
k
a
r
t
A
kcji
w
s
woi
m
kolorze
i
k
ł
ad
z
ie
je
za
k
r
y
te
po
prawej
str
onie
k
a
r
ty
Posta
ci.
T
worzą one jego osobistą t
a
l
ię.
Ka
żd
y
g
ra
cz
bierze
ta
k
że
z
ba
n
k
u
W
orek
pien
ięd
z
y
o
wa
rt
ości
250$
i
k
ła
d
zie
go
za
k
r
y
tego
na
s
wojej
k
a
rcie
Posta
ci (
u
k
r
y
wają
c w ten sp
osób jego wa
r
tość)
.
R
o
z
m
i
e
s
z
c
z
a
n
i
e
B
a
n
d
y
t
ó
w
R
o
z
m
i
e
s
z
c
z
a
n
i
e
B
a
n
d
y
t
ó
w
P
i
e
r
w
s
z
y
g
r
a
c
z
P
i
e
r
w
s
z
y
g
r
a
c
z
W
eźcie
pio
n
k
i
Band
y
tów
odpow
i
a
dają
ce
Postaciom
w
y
stę
pujący
m
w gr
ze
i w
ylosujcie
jeden z
nich
. G
r
acz,
k
tór
y
g
ra
w
ylosow
a
ną
Pos
ta
cią
,
zost
aje
P
ierw
sz
y
m
g
ra
czem
w p
ierw
szej
Ru
nd
zie i
k
ła
d
z
ie
za
k
r
y
t
y
s
tos
5
ka
r
t Ru
nd
y przed sobą.
Uwaga! P
rze
d pier
ws
zą rozg
r
y
wk
ą os
troż
nie złóż
c
ie Wagony
iLok
omot
y
wę wedł
ug z
ałą
c
zonej in
st
r
uk
cji
.
P
rz
yk
ł
ad
ro
zg
r
y
wk
i
c
z
te
roo
s
ob
o
we
j:
W ka
żd
ym wagonie podróż
ują
pas
a
żerow
ie, którz
y w
iozą
cenne prze
dmiot
y. A
ż się
proszą
, a
by ich ok
raść
!
Zadaniem Sz
er
yfa jest
przeszkodzić Bandytom
w
na
pad
zie. Dlatego b
ęd
ziec
ie
musieli w
yk
a
zać s
ię spr
yte
m,
ab
y we wła
śc
iw
ym momenc
ie
odc
ią
g
ną
ć go od p
ilnowanej
Wa
li
z
k
i
.
Neutralne poc
isk
i reprezent
ują obraż
enia,
któr
ych mogą do
znać B
andyc
i wsk
utek dz
iała
ń
Szer
yfa lub Wydar
zeń
. Ka
rt
y Pocis
ków
(Neut
ralne or
a
z te pr
zek
a
z
ywane pr
zez
prze
ci
wnikó
w
) ju
ż do ko
ńca g
r
y pr
zes
zk
adz
ają
g
raczo
wi. Og
raniczaj
ą jego A
k
c
je, tak jak
wrealnym ż
yc
iu cz
yni
ą to rany
.
W ten spo
sób pr
z
ygotowujec
ie
histor
ię na
padu n
a poc
i
ąg
, k
tórą
bę
dz
iec
ie o
dk
r
y
wać w
t
rak
c
ie
postępu rozgr
y
wki.
Pier
wsz
y g
r
acz
Dr
u
g
i g
ra
cz
Trzeci g
ra
cz
Czw
a
r
ty g
ra
cz
Na poc
zą
tku g
r
y ma
ga
zy
nek T
wojego kolta jest p
ełen
. W trak
cie g
r
y st
araj się st
rzel
ać do s
woich prze
ci
wnikó
w w celu spowolnienia
ich dzi
ałań
. Ka
żd
y g
racz d
ysp
onuje ident
yc
zn
ą talią 1
0 k
ar
t A
kc
ji. U
k
ładaj z
dob
ywane ż
etony Łupu n
a swoje
j ka
rcie Postaci.
W
ar
tość Worków z pienięd
zmi, k
tóre posiada
sz
, musi p
ozo
stać t
ajemnicą d
la T
woich przec
iwnik
ów, ale ty s
am moż
es
z je prze
gląda
ć
w ka
żd
ym momenc
ie g
r
y.
Ka
r
t
a Posta
ci
6 ka
r
t Poci
sków
u
łożony
ch w kolejności
1
0 ka
r
t A
kcji
Jede
n Worek z 250$
Liczba g
ra
cz
y
•
7
ka
r
t
do
rozg
r
y
wk
i
n
a
2–4
g
ra
cz
y
•
7
k
a
r
t
dl
a
do
rozg
r
y
wk
i
5–6
g
ra
czy
•
3 ka
r
t
y Sta
cji
Poni
żej
zost
a
ł
y
op
i
sa
ne
za
sa
d
y
rozg
r
y
wk
i
na
3–6
g
ra
cz
y
.
Zmi
a
ny
d
la
r
ozg
r
y
w
k
i
dw
uosobowej
znajd
ziecie
na st
r
. 6.
1
2
3
4
3
c
e
l
g
r
y
W
y
g
ryw
a
s
z
,
g
dy
s
t
an
i
e
s
z
s
i
ę
na
j
b
o
g
a
t
s
z
ym
B
a
n
d
yt
ą
na Dzi
k
i
m Zacho
dz
ie. W
t
y
m celu m
u
sisz zdobyć Ł
upy
o
w
ięk
szej
wa
rt
ości
ni
ż
pozosta
l
i
gr
acze
i
rów
nocześn
ie
u
n
i
k
ną
ć
tylu
k
u
l,
i
le
t
o
możl
iwe!
Na
j
sk
utecz
n
iejszy
strzelec
z
ysk
a
też
m
ia
no
Na
j
lepszego
Rewolwerowca
,
k
tóry t
o ty
tu
ł jest wa
r
t a
ż 1
0
00$.
p
r
z
e
B
i
e
g
g
r
y
Rozg
r
y
wka
trw
a
5
Ru
nd
.
K
a
żda
Ru
nd
a
sk
ła
d
a
się
z 2
fa
z:
•
Faz
a
1
:
P
la
now
a
n
ie!
Gracze
za
g
r
y
wają
ka
r
t
y
A
kcji
na jeden ws
pól
ny st
os pośrod
k
u sto
ł
u.
•
F
a
za
2
:
N
a
p
a
d
!
G
r
a
cz
e
r
o
z
g
r
y
w
a
j
ą
k
a
r
t
y
za
g
r
a
n
e
w
f
a
z
i
e
1
.
F
a
z
a
1
: P
l
a
n
o
w
a
n
i
e
!
F
a
z
a
1
: P
l
a
n
o
w
a
n
i
e
!
Faza
P
la
nowa
n
ie!
kończy
się
po
r
ozeg
ra
n
iu
wsk
a
za
nej
na k
a
rcie Ru
ndy l
iczby tu
r
.
Gracze
od
k
ła
dają
ja
k
iekolw
iek
nieza
g
ra
ne
k
a
rt
y
z
Ręk
i
na w
ierzch s
woich ta
l
i
i.
F
a
z
a
2
: N
a
p
a
d
!
F
a
z
a
2
: N
a
p
a
d
!
Pier
wsz
y
Gra
cz
bierze
st
os
k
a
r
t
A
k
c
ji
,
k
t
ó
r
y
z
os
t
a
ł
utworzony
przez
g
ra
czy
w
fa
z
i
e
P
l
a
n
ow
a
n
i
e
!
i
o
d
w
r
a
c
a
go, nie zm
ien
iają
c kolejnośc
i
k
a
r
t
.
Pr
z
yk
ład:
Doc jest P
ier
wsz
ym g
raczem w bież
ące
j Rundz
ie.
Zag
r
ywa z R
ęk
i k
ar
tę Ruchu.
Następnie Belle, siedz
ąca po jego lewej st
roni
e, za
g
r
y
wa
na jego kar
tę s
woją kar
tę St
rza
ł
u.
T
uco, siedzą
c
y na lewo od Belli, dec
yduje się dobr
ać 3
kar
t
y na R
ęk
ę zamiast z
ag
r
ywać k
ar
tę A
kc
ji.
Na koniec Cheyenne zag
r
y
wa kar
tę Ciosu na k
ar
tę Belli.
Roz
poc
zy
na się dr
uga tu
ra.
Na
po
czątk
u
Ru
ndy
ka
żd
y
g
r
a
cz
t
a
s
u
j
e
s
w
o
j
ą
t
a
l
i
ę
i dobie
r
a z n
iej 6 ka
r
t.
Te ka
r
ty t
worzą Rękę g
ra
cz
a
.
K
a
r
t
a
R
u
n
d
y
p
o
k
a
z
u
j
e
l
i
cz
b
ę
t
u
r
(
l
i
cz
b
a
s
y
m
b
o
l
i
k
a
r
t
y
)
d
o
r
o
z
e
g
r
a
n
i
a
w
t
e
j
f
a
z
i
e
o
r
a
z
s
p
os
ó
b
i
c
h
r
o
z
g
r
y
w
a
n
i
a
(
z
o
b
.
s
t
r
.
5
)
.
W
swojej
tur
ze
gr
acz
musi
w
ykona
ć
jed
ną
z na
stę
pując
ych cz
y
n
ności:
•
zag
rać od
k
r
y
t
ą (
chyba że zaz
naczono
i
n
a
c
z
e
j
)
k
a
r
t
ę
A
k
c
j
i
z
R
ę
k
i
n
a
w
s
p
ó
l
n
y
st
os;
•
wzi
ąć
3
dodatko
we
ka
r
t
y
ze
swojej
ta
l
ii i dod
ać do swojej Rę
k
i.
P
o
p
r
z
e
p
r
ow
a
d
z
e
n
i
u
A
k
c
ji
j
e
j
k
a
r
t
a
w
r
a
c
a
d
o
s
w
o
j
e
g
o
w
ł
a
ś
c
i
c
i
e
l
a
,
k
t
ó
r
y
o
d
k
ł
a
d
a
j
ą
n
a
w
i
e
r
z
c
h
s
w
o
j
e
j
t
a
l
i
i
.
Z
ob
. s
z
c
z
e
g
ó
ł
o
w
y o
p
i
s A
k
c
j
i n
a s
t
r
. 4
A
kcje
Ba
ndy
tów
są
rozst
r
z
y
g
a
n
e
j
e
d
n
a
p
o
d
r
u
g
i
e
j
,
roz
pocz
y
n
ając od ka
r
ty z w
i
e
r
z
c
h
u
(
t
z
n
.
w
ko
l
e
jn
o
ś
c
i
,
w ja
k
iej był
y za
g
r
y
wa
ne
).
K
o
n
i
e
c
R
u
n
d
y
K
o
n
i
e
c
R
u
n
d
y
P
o
c
z
a
t
e
k
R
u
n
d
y
P
o
c
z
a
t
e
k
R
u
n
d
y
Ka
żd
y
g
ra
cz
t
as
uje
w
sz
yst
k
ie
swoje
k
a
r
ty
(1
0
ka
r
t
A
kcji
ora
z w
sz
yst
k
ie k
a
r
ty
Poci
sków
,
k
tóre
otr
zy
ma
ł
w
poprzed
n
ich
Ru
nda
ch)
,
a
na
st
ępn
ie
k
ła
d
zie
s
woją
ta
l
ię po prawej stron
ie ka
r
ty Pos
ta
ci.
k
o
n
i
e
c
g
r
y
Gra kończy się po 5 Ru
nd
ach
.
Ka
żd
y
g
ra
cz
su
muje
w
a
r
tość
żetonów
Łupu
zeb
ra
nych
na s
wojej ka
rcie Posta
ci.
Nag
rod
a
Najlepszego
Rewolwerowca
prz
y
pa
da
t
emu
g
ra
czow
i
(
g
ra
czom
),
k
t
óry
w
y
strzel
i
ł
n
ajw
ięcej
Pocisków
(tz
n.
posi
a
da
n
ajmn
iej
k
a
r
t
Pocisków
w
s
woim kolo
r
ze
).
Gra
cz odwra
ca swoją
k
a
r
tę Postaci
,
aby za
zn
acz
y
ć zdobycie nag
rod
y o wa
r
tości 1
0
00$.
Jeśli
w
ięc
ej
g
ra
czy
uz
y
sk
a
ło
ten
ty
tu
ł,
k
a
żdy
z
n
ich
otr
z
y
muje
1
0
0
0$.
Grę
w
yg
ry
w
a
najbogatsz
y
z
g
ra
cz
y
.
W
przy
pa
d
k
u
remisu w
ygr
y
wa ten z remisujących, k
tóry w tra
kcie
g
r
y
otrz
y
m
a
ł
najm
n
iej
ka
r
t
Pocisków
(
od
i
n
n
ych
g
ra
cz
y
lub w w
y
n
i
k
u Wyda
r
zeń
).
Zacz
y
nają
c
od
Pier
wszego
g
ra
cza
i
p
ostęp
ując
d
a
lej
w
k
ier
u
n
k
u
zgod
ny
m
z
r
uchem
ws
ka
zówek
zega
ra
,
ka
żd
y g
ra
cz rozg
r
y
w
a swoją tu
r
ę.
Gracz
sied
zą
cy
po
lewej
st
ron
ie
P
ier
wszego
g
r
acza
zostaje
now
y
m
Pier
wsz
y
m
g
ra
czem
i
k
ła
d
zie
prze
d
sobą
st
os
pozost
a
ł
yc
h
k
a
r
t
Ru
ndy
.
Rozp
ocz
y
na
się
nowa Ru
nd
a
.
Następn
ie P
ier
wsz
y g
r
acz
od
k
r
y
wa
w
ierzch
n
ią
ka
r
tę
Ru
ndy
i
k
ła
d
zie
n
a
st
ole
w
t
a
k
i
s
posób,
a
by
wsz
ysc
y
ją w
id
ziel
i.
Ka
żda
A
k
cja
zaplanowa
n
a
w
fa
zie
Pla
now
an
ie!
jest
obow
ią
z
kowa
.
Podczas
faz
y
Na
pad!
k
aż
dy
g
racz
mu
si
w
ykonać
swoją A
kc
ję, j
e
śl
i t
ylko jest to mo
żl
iwe.
Kar
ta R
undy wsk
az
uje,
że
g
r
a
c
z
e r
o
z
eg
r
a
j
ą 4
t
u
r
y.
Kar
ta R
undy wsk
az
uje,
że
g
r
a
c
z
e r
o
z
eg
r
a
j
ą 5
t
u
r
.
4
K
i
e
d
y
z
n
a
j
d
u
j
e
sz
s
i
ę
w
e
w
n
ą
t
r
z
Po
c
i
ą
g
u
,
m
o
że
s
z
s
t
r
z
el
i
ć
d
o
B
a
n
d
y
t
y
p
r
z
e
by
w
a
j
ą
c
e
g
o
w
s
ą
s
i
e
d
n
i
m
W
a
g
o
n
i
e
,
z
n
a
j
d
u
j
ą
c
y
m
s
i
ę
p
r
z
e
d
l
u
b
za
t
w
o
i
m
W
a
gonem.
Ba
nd
yci
przeby
wają
cy
w
ba
rd
ziej
o
d
da
lonyc
h
Wagona
ch
nie
mo
gą
by
ć
celem
S
t
rza
ł
u.
k
a
r
t
y
a
k
c
j
i
s
z
e
r
y
f
Pr
z
e
s
u
ń
s
w
o
j
e
g
o
B
a
n
d
y
t
ę
:
z
j
e
d
n
e
g
o
W
a
g
o
n
u
d
o
s
ą
s
i
e
d
n
i
e
g
o
w
k
i
e
r
u
n
k
u
cz
o
ł
a
lub
t
y
ł
u
P
o
c
i
ą
g
u
–
j
e
ś
l
i
z
n
a
j
d
u
j
e
s
i
ę
w
e
w
n
ą
t
r
z
W
a
g
o
n
u
;
n
a
o
d
l
e
g
ł
o
ś
ć
1
–
3
W
a
g
o
n
ów
(
w
y
b
ó
r
g
r
a
c
za
)
,
w k
i
e
r
u
n
k
u
cz
o
ł
a
l
u
b
t
y
ł
u
P
o
c
i
ą
g
u
–
j
e
ś
l
i
z
n
a
j
d
u
j
e
s
i
ę
na d
a
c
h
u
.
Lok
o
m
o
t
y
w
a
j
e
s
t
t
r
a
k
t
o
w
a
n
a
j
a
k
o
W
a
g
o
n
.
M
o
że
s
z
prz
e
b
y
w
a
ć
w
e
w
n
ą
t
r
z
n
i
e
j
l
u
b
n
a
j
e
j
d
a
c
h
u
.
Jeśli
zapla
nowa
łeś
t
ę
A
kcję,
twój
Ba
ndy
ta
n
ie
może
p
ozosta
ć
w
miejscu
,
musisz go przesu
n
ą
ć.
P
r
z
e
n
i
e
ś
s
w
o
j
e
g
o
B
a
n
d
y
t
ę
z
:
w
nę
t
r
za
W
a
g
o
n
u
,
w
k
t
ó
r
y
m
s
i
ę
z
n
a
j
d
u
j
e
,
n
a
j
e
g
o
d
a
c
h
;
z
d
a
c
h
u
W
a
g
o
n
u
,
n
a
k
t
ó
r
y
m
s
i
ę
z
n
a
j
d
u
j
e
,
d
o
j
e
g
o
w
nę
t
r
za
.
W
y
b
i
e
r
z
j
e
d
n
e
g
o
z
p
r
z
e
c
i
w
n
i
kó
w
i
d
a
j
m
u
j
e
d
n
ą
z
e
s
wo
i
c
h
k
a
r
t
P
o
c
i
s
k
ów
.
P
r
z
e
c
i
w
n
i
k
k
ł
a
d
z
i
e
j
ą
n
a
w
i
e
r
z
c
h
u
s
w
o
j
e
j
t
a
l
i
i
.
N
i
e
m
o
że
sz
w
y
b
r
a
ć
g
r
a
cza
,
k
t
ó
r
y
z
n
a
j
d
u
j
e
s
i
ę
w
t
y
m
s
a
m
y
m
W
a
g
o
n
i
e
c
o
t
y
.
W
e
ź
d
o
w
o
l
n
y
że
t
o
n
Ł
u
p
u
z
W
a
g
o
n
u
,
w
k
t
ó
r
y
m
s
i
ę
a
k
t
u
a
l
n
i
e
z
n
a
j
d
u
j
e
sz
i
p
o
ł
ó
ż
g
o
za
k
r
y
t
e
g
o
n
a
s
w
o
j
e
j
k
a
r
c
i
e
P
os
t
a
c
i
.
J
e
ś
l
i
t
w
ó
j
B
a
n
d
y
t
a
z
n
a
j
d
u
j
e
s
i
ę
n
a
d
a
c
h
u
W
a
g
o
n
u
,
n
i
e
m
o
że
d
o
ko
n
a
ć
R
a
b
u
n
k
u
w
e
w
n
ą
t
r
z
i
v
i
c
e
ve
r
s
a
.
J
e
ś
l
i
w
l
o
k
a
c
ji
,
w
k
t
ó
r
e
j
z
n
a
j
d
u
j
e
s
i
ę
t
w
ó
j
B
a
n
d
y
t
a
,
n
i
e
m
a
ż
a
d
n
e
g
o
Ł
up
u
,
t
o
a
k
c
j
a
R
a
b
u
n
k
u
n
i
e
m
a
e
f
e
k
t
u
.
Wybi
e
r
z
c
e
l
s
p
o
ś
r
ó
d
B
a
n
d
y
t
ów
z
n
a
j
d
u
j
ą
c
y
c
h
s
i
ę
w
t
y
m
sa
my
m
W
a
g
o
n
i
e
i
n
a
t
y
m
s
a
m
y
m
p
o
z
i
o
m
i
e
c
o
T
y
.
Wyb
r
a
n
y
B
a
n
d
y
t
a
t
r
a
c
i
że
t
o
n
Ł
u
p
u
,
j
e
ś
l
i
t
a
kow
y
posia
d
a
–
w
y
b
i
e
r
z
j
e
d
e
n
z
że
t
o
n
ów
l
eż
ą
c
y
c
h
n
a
j
e
g
o
ka
r
c
i
e
P
os
t
a
c
i
i
p
o
ł
ó
ż
g
o
n
a
p
o
z
i
o
m
i
e
W
a
g
o
n
u
,
w
k
t
ó
r
y
m
znaj
d
u
j
e
s
i
ę
p
i
o
n
e
k
T
w
o
j
e
g
o
B
a
n
d
y
t
y
.
J
e
ś
l
i
w
y
b
i
e
r
z
e
sz
żeton
W
o
r
k
a
z
p
i
e
n
i
ę
d
z
m
i
,
n
i
e
m
o
że
sz
p
o
d
e
j
r
z
e
ć
j
e
g
o
wa
r
t
o
ś
ci
.
Następn
ie
przes
u
ń
tego
Ba
nd
y
tę
n
a
ten
s
a
m
poziom
są
sied
n
ie
go
Wagonu
(
w
dowol
ny
m
k
ier
u
n
k
u
wed
ł
u
g
T
wojego
w
ybor
u
,
a
le
tyl
ko
do
tył
u
,
jeśl
i
Ba
ndy
ta
z
najduje
się
w
L
okomoty
w
ie
i
tyl
ko
do przodu, jeś
l
i znajduje się w Bran
ka
r
d
zie
)
.
Pr
z
e
s
u
ń
S
z
e
r
y
f
a
w
e
w
nę
t
r
z
u
P
o
c
i
ą
g
u
o
j
e
d
e
n
W
a
g
o
n
w
w
y
b
r
a
n
y
m
p
r
z
e
z
s
i
e
b
i
e
k
i
e
r
u
n
k
u
.
(
Z
o
b
.
"
S
z
e
r
y
f
"
,
a
b
y
d
ow
i
e
d
z
i
e
ć
s
i
ę
,
c
o
s
i
ę
d
z
i
e
j
e
,
g
d
y
Sz
e
r
y
f
s
p
o
t
y
k
a
B
a
n
d
y
t
ów
)
.
U
w
a
ga!
G
d
y
Ba
ndy
t
a
wchod
zi
do
W
a
gonu,
w
k
tór
y
m
z
n
a
j
d
u
j
e
s
i
ę
S
z
e
r
y
f
,
l
u
b
g
d
y
S
z
e
r
y
f
w
c
h
o
d
z
i
d
o
Wa
g
o
n
u
,
w
k
t
óry
m
s
ą
Ba
ndyci,
muszą
on
i
uciec
na
da
ch
W
agonu
(
n
a
w
e
t
j
e
ś
l
i
w
ł
a
ś
n
i
e
s
t
a
m
t
ą
d
z
e
s
z
l
i
)
.
B
a
n
d
y
t
a
n
i
g
d
y
n
i
e
m
o
ż
e
pozosta
ć
w
W
a
gon
ie,
w
kt
óry
m
przeby
w
a
Szery
f.
P
o
n
adt
o
ka
żd
y
Ba
ndy
ta
podcza
s
spot
ka
n
i
a
z
Szery
fem
n
at
ych
m
ia
st
otrzy
muje
k
a
rt
ę
Neu
tra
lnego
Pocisk
u,
k
tórą k
ł
ad
z
ie na w
ierzchu swojej ta
l
i
i
.
R
u
c
h
R
u
c
h
Z
m
i
a
n
a
p
o
Z
i
o
m
u
Z
m
i
a
n
a
p
o
Z
i
o
m
u
R
a
b
u
n
e
k
R
a
b
u
n
e
k
C
i
o
s
C
i
o
s
S
t
r
z
a
ł
S
t
r
z
a
ł
S
z
e
r
y
f
S
z
e
r
y
f
Ghost (
bia
ł
y
) moż
e st
rzelić do T
uco (
c
zer
wony
) lub
Cheyenne (
z
ielona
)
, ale nie do Doca (
niebieski)
. T
uco
(
czer
wony
) może s
tr
zelić do Ghosta (
bia
ł
y
) lub D
oca
(
niebieski)
, ale nie do Cheyenne (
zielona
), g
dyż z
najduje
się ona na t
ym s
amym Wago
nie.
Gd
y st
rzela
sz do B
andy
t
y, dajesz mu jedną z
e swoich k
ar
t
Pocisk
ów. Dzięk
i temu będ
zies
z móg
ł się s
tarać o t
yt
uł
Najleps
zego R
e
wolwerowca, ale co najwa
ż
niejsz
e, T
woja Ak
c
ja
ju
ż do ko
ńca g
r
y ut
r
udni pr
zec
iwnik
ow
i ż
ycie. K
ar
t
y Pocisk
ów
prze
szk
ad
za
ją po
stac
i, k
tóra je otrz
yma
ła. Stano
wią
"
mar
t
we
ka
r
t
y", które będ
ą zap
ychał
y mu R
ęk
ę.
Band
yci mog
ą prz
eby
wać we
wnąt
r
z W
agonu (
1) albo na dachu
Wagonu (
2)
.
Lok
omot
y
wa jes
t t
raktowana jak
o Wagon. Gracz mo
że
przeb
y
wać we
wnąt
r
z niej lub na je
j dachu.
Na poc
zą
tku g
r
y ż
aden B
andy
ta nie moż
e prz
eby
wać na da
chu
Po
c
i
ą
g
u
.
Bieganie po dachu os
zc
z
ęd
za c
zas
, gdy
ż na drodze nie stoją
drz
wi
ani pa
sa
żerow
ie.
K
iedy
jed
na
k
zn
ajdujesz
się
n
a
da
chu
,
możesz
obrać
za
cel
Ba
nd
y
t
ę
w
"
zasięg
u
swojego
w
zr
oku"
na
d
a
c
h
u
d
o
w
o
l
n
e
g
o
W
a
g
o
n
u
z
a
w
y
j
ą
t
k
i
e
m
t
e
g
o
,
n
a
k
t
ó
r
y
m
s
a
m
p
r
z
e
b
y
w
a
s
z
,
b
e
z
w
z
g
l
ę
d
u
n
a
d
z
i
e
l
ą
c
ą
W
a
s
o
d
l
e
g
ł
o
ś
ć
.
Ba
ndy
ta
j
est
"
w
za
sięg
u
w
zrok
u"
,
jeśl
i po
mię
d
zy
wa
m
i
n
ie ma ż
ad
nego i
n
nego
Ba
ndy
t
y
. D
wóch
Ba
ndy
t
ów na
d
a
c
h
u
t
e
g
o
s
a
m
e
g
o
Wa
g
o
n
u
n
i
e
z
a
s
ł
a
n
i
a
s
i
ę
w
z
a
j
e
m
n
i
e
,
w
ięc celem Strza
ł
u może być ka
żd
y z
n
ich
.
Jeśli
nie
ma
sz
do
kogo
s
trzel
ić,
zatrz
y
m
aj
k
a
r
tę
Pocisk
u
– a
kcja Strza
ł
u n
ie będ
zie m
i
a
ł
a żad
nego efekt
u.
Jeśli
skończą
ci
się
k
a
r
ty
Pocis
ków
,
T
woje
A
kcje
Strz
a
ł
u
n
ie będą j
u
ż m
ia
ł
y efektu do końca g
r
y
.
Bieganie po dachu os
zc
zę
dz
a cz
as i pomag
a w unikaniu s
potk
ań
zSzer
yfem.
Zadanie Ciosu to dobr
y sp
osób, ab
y pozb
aw
ić prz
eci
wnik
a
sporego Łupu
. Ponadto może on b
yć tak z
amrocz
ony, że jego
plan na
pa
du zo
stanie
powa
ż
nie za
k
łócon
y.
2
2
1
1
1
2
1
1
2
2
Szer
yf o
chrania pasa
ż
erów
, w
ięc nigd
y nie wchodzi n
a dach.
( )
5
B
a
n
d
y
c
i
Po
d
cz
a
s
s
w
o
j
e
j
p
i
e
r
w
s
z
e
j
t
u
r
y
w
k
a
żd
e
j
R
u
n
d
z
i
e
m
o
że
za
g
r
a
ć
n
a
w
s
p
ó
l
n
y
s
t
os
za
k
r
y
t
ą
k
a
r
t
ę
A
k
c
ji
.
J
e
d
n
a
k
j
e
ś
l
i
p
o
d
c
za
s
p
i
e
r
w
sz
e
j
t
u
r
y
z
d
e
c
y
d
u
j
e
s
i
ę
d
o
b
r
a
ć
3
k
a
r
t
y
,
n
i
e
m
o
że
j
u
ż
w
y
ko
r
z
y
s
t
a
ć
t
e
j
z
d
o
l
n
o
ś
c
i
w
p
ó
ź
n
i
e
j
sz
y
c
h
t
u
r
a
c
h
d
a
n
ej
R
u
n
d
y.
N
a
p
o
cz
ą
t
k
u
k
a
żd
e
j
R
u
n
d
y
d
o
b
i
e
r
a
s
i
e
d
e
m
k
a
r
t
za
m
i
a
s
t
sz
e
ś
c
i
u
.
M
o
że
s
t
r
z
e
l
i
ć
p
r
z
e
z
d
a
c
h
d
o
B
a
n
d
y
t
y
z
n
a
j
d
u
j
ą
c
e
g
o
s
i
ę
n
a
i
n
n
y
m
p
o
z
i
o
m
i
e
,
w
o
b
r
ę
b
i
e
t
e
g
o
s
a
m
e
g
o
W
a
g
o
n
u
c
o
o
n
.
O
d
d
a
j
ą
c
S
t
r
z
a
ł
,
p
r
z
e
s
u
w
a
B
a
n
d
y
t
ę
o
j
e
d
e
n
W
a
g
o
n
w
k
i
e
r
u
n
k
u
"
o
d
s
t
r
z
a
ł
u
",
p
a
m
i
ę
t
a
j
ą
c
o
t
y
m
,
ż
e
n
i
e
m
o
ż
e
o
n
o
p
u
ś
c
i
ć
P
o
ci
ą
g
u
.
J
e
że
l
i
z
a
d
a
ł
a
C
i
os
,
m
o
że
z
a
b
r
a
ć
W
o
r
e
k
z
p
i
e
n
i
ę
d
z
m
i
u
p
u
sz
cz
o
n
y
p
r
z
e
z
B
a
n
d
y
t
ę
,
k
t
ó
r
y
b
y
ł
c
e
l
e
m
t
e
g
o
C
i
os
u
.
J
e
ś
l
i
C
h
e
y
e
n
n
e
b
ę
d
z
i
e
c
h
c
i
a
ł
a
,
że
b
y
B
a
n
d
y
t
a
up
u
ś
c
i
ł
K
l
e
jn
o
t
l
u
b
W
a
l
i
z
k
ę
,
Ł
u
p
z
os
t
a
n
i
e
w
w
a
g
o
n
i
e
.
N
i
e
m
o
że
b
y
ć
c
e
l
e
m
S
t
r
za
ł
u
a
n
i
C
i
os
u
,
j
e
ś
l
i
i
n
n
y
B
a
n
d
y
t
a
t
a
k
że
m
ó
g
ł
b
y
b
y
ć
c
e
l
e
m
t
y
c
h
A
k
c
ji
.
G
h
o
s
t
G
h
o
s
t
D
o
c
D
o
c
T
u
c
o
T
u
c
o
D
ja
n
g
o
D
ja
n
g
o
C
h
e
y
e
n
n
e
C
h
e
y
e
n
n
e
B
e
l
l
e
B
e
l
l
e
W
y
d
a
r
z
e
n
i
a
Ba
ndyci
znajdując
y
si
ę
wewn
ątrz
W
a
gonów
otr
zy
mują
p
o
jed
nej
k
a
rcie
Neutral
nego Poci
sk
u.
Bunt pa
sa
żerów
Umieś
ćcie
d
r
u
g
ą
Wal
i
z
kę
w
Wagon
ie,
w k
tóry
m a
k
tu
a
l
n
ie przeby
wa Szery
f.
Bierzcie w
sz
yst
ko
!
W
sz
y
scy
B
a
ndyci
z
najdują
cy
się
na
da
chu
Pociąg
u
zostają
przesun
ięci
o
jeden
Wagon
w
kier
u
n
k
u
Lokomoty
w
y
.
Ham
owani
e
W
sz
y
scy
B
a
ndyci
z
najdują
cy
się
na
da
chu
Pocią
g
u
zost
ają
przesu
n
ięci
n
a
da
ch Bra
n
k
a
rdu.
Sł
up tra
kc
y
jny
Szery
f
strzel
a
do
Ba
ndy
tów
prz
eby
waj
ą
c
yc
h
na
da
c
hu
Wag
onu
,
w
k
t
óry
m
się
z
najduje.
B
a
ndyci
otrz
y
mują po jed
nej ka
r
cie N
e
utra
l
nego Poci
sk
u.
Następn
ie
Szery
f
przemieszcza
się
o
j
eden
W
a
gon
w
k
ieru
n
k
u
Bra
n
ka
r
du.
Jeśl
i
ju
ż
się
w
n
i
m
z
najduje,
n
ie poru
sza się.
Wściek
ł
y Szer
y
f
Kie
szon
kowc
y
Ka
żd
y
Band
y
t
a
,
przeby
wają
cy
sa
motn
ie
w
ja
k
iejś
lokacji
,
może
wzi
ą
ć
zn
ajdujący
się
w
tej
lo
ka
li
za
cji
W
orek
z
pienię
dz
m
i.
(
j
eśl
i ta
kow
y i
stn
ieje
)
.
Zem
sta Szer
y
fa
K
a
ż
d
y
B
a
n
d
y
t
a
z
n
a
j
d
u
j
ą
c
y
s
i
ę
n
a
d
a
c
h
u
W
a
gonu,
w
k
tór
y
m
przeby
w
a
Szery
f,
tra
ci
najmn
iej
wa
r
tościow
y
W
orek
z
pienięd
z
m
i,
ja
k
i
posi
ad
a
n
a
swojej
k
a
rcie
Posta
ci.
Jeśli
Ba
nd
y
t
a
n
ie
posia
d
a
ża
d
nych
Wor
ków,
n
iczego
n
ie tra
ci (
nawet jeśl
i posi
a
da K
lejnoty lub W
a
l
i
z
k
i)
.
Pojma
n
ie kon
duk
tor
a
Ka
ż
dy
Ba
ndy
t
a
znajdują
c
y
się
w
Lokomoty
w
ie
lub
na
jej
d
a
chu
otrz
y
muje 250$ okupu
.
Możecie
w
ykorz
yst
a
ć
żetony
Łupu,
aby
reprezentowa
ł
y
tę k
wot
ę.
K
a
r
t
y
r
u
n
d
y
W
bieżąc
ej
t
u
rze
g
r
acze
za
g
r
y
wają
od
k
r
y
t
e
ka
r
t
y A
kcji.
W
bieżąc
ej
t
u
rze
g
r
acze
za
g
r
y
wają
za
k
r
y
te k
a
rt
y A
k
cji.
Podczas
bi
eżą
cej
tu
r
y
ka
żd
y
g
ra
cz
w
ykonu
je
dwa
d
zi
a
ła
n
i
a:
dobie
r
a 6
k
a
r
t a
l
bo za
g
r
y
w
a d
w
ie k
a
r
ty
(
j
ed
na
p
o
d
r
ug
iej)
,
a
lbo
dobiera
3
k
a
r
ty
i zag
r
y
wa jed
n
ą
.
Począwsz
y
od
P
ierw
szego
g
ra
cza
,
b
i
e
ż
ą
c
a
t
u
r
a
j
e
s
t
r
o
z
g
r
y
w
a
n
a
w
k
i
e
r
u
n
k
u
przeciw
ny
m do r
uchu wsk
a
zówek
ze
gar
a.
Niektóre ka
r
t
y powodują
a
k
ty
wa
cję dodat
kow
ych Wyda
rzeń. Wyda
rzen
i
a za
w
sze są
r
ozg
r
y
wa
ne na koniec Rund
y
,
po faz
ie 2: N
apa
d!
- - -
Ghost to b
ardzo chy
tr
y go
ść.
Najleps
zą bronią B
elle jest je
j uroda.
Che
yenne nie ma sobie równy
ch wśród
kieszonkowców
.
Pocisk
i z pis
toletu T
uco prz
ebijaj
ą wsz
ystk
o.
Potężne st
r
zał
y D
jango maj
ą niezłeg
o kop
a.
Doc to na
jmądr
zejs
z
y z band
ytów.
Tu
n
e
l
–
Przyspi
eszeni
e –
Zamiana –
Pomiń
NOWOŚCI
Nintendo Switch 2
Philips OneUp
iPhone 16e
JBL Flip 7
JBL Charge 6
Etui iPhone 16e
PS5 Pro
Router Starlink
Mac mini
Call of Duty Black Ops 6
Pomiń
GAMING
RTX 5070
RTX 5090
RX 9070 XT
GeForce RTX 4080 Super
Funko Pop
Nintendo Switch OLED
PS5
Fotel gamingowy
Karta graficzna do gier
Procesor do gier
Pomiń
NA CZASIE
Huśtawka ogrodowa
Grill gazowy
Jacuzzi
Zbiorniki na deszczówkę
Stół ogrodowy
Buty robocze
Lampy solarne
Pawilon ogrodowy
Ławka ogrodowa
Lampy ogrodowe
Pomiń
PORADNIK MEDIA EXPERT
Odkurzacz pionowy ranking
Smartwatch damski ranking
Jaka parownica do ubrań najlepsza?
Ranking odkurzaczy
Ranking ekspresów do kawy
Ranking pralek
Ranking lodówek
Ranking telefonów
Najlepsze gry planszowe
Robot sprzątający ranking
Pomiń
POMYSŁ NA PREZENT
Kubek Stanley
Prezent na ślub
Domek dla dzieci
Pomysł na prezent
Zabawki
LEGO
Prezent dla mężczyzny
Prezent na 40. urodziny
Prezent dla 7-latka
Prezent dla 5-latka
Pokaż więcej
Pomiń sekcję
Najnowsze poradniki
Zobacz więcej
Ranking depilatorów laserowych [TOP10]
Jak dobrać kartę graficzną do płyty głównej i procesora?
Ranking hulajnóg elektrycznych [TOP10]
Ranking smartwatchy dla nastolatków [TOP10]
Ranking projektorów [TOP10]
Nintendo ogłasza! To oni zagrają główne role w „The Legend of Zelda”
Ranking spalaczy tłuszczu [TOP10]
Ranking suszarek do prania [TOP10]
Ranking kaw rozpuszczalnych [TOP10]
Ranking zabawek dla 4-latka [TOP10]
Premiery gier 2025. Na te tytuły warto czekać
Ranking kamer samochodowych [TOP10]
Ranking płyt indukcyjnych [TOP10]
Soki z sokowirówki - jakie owoce wybrać?
Rodzaje pomp wodnych
Sprawdź więcej poradników