Znaleziono w kategoriach:
Gra planszowa REBEL Rzeka Złota 2020134

Instrukcja obsługi Gra planszowa REBEL Rzeka Złota 2020134

Wróć
Autor: Keith Piggott
1
plansza
Elementy
Nurt przecinającej Cesarstwo Rokuganu legendarnej
Rzeki Złota niesie obietnicę nieskończonego
dobrobytu. Jej lśniącą powierzchnię tną kupieckie
barki, niosąc od portu do portu kupców
pracowicie wznoszących handlowe imperia.
Szacowni przedstawiciele dostojnych Klanów
Kraba, Żurawia, Modliszki oraz Skorpiona
ruszają wniezwykłą podróż, wytyczając
własne szlaki izaciekle rywalizując
oprzychylność potężnych rodów
szlacheckich. Czy zdołają pokonać
przeciwności izapewnić swym
Klanom bajeczne bogactwo?
4 specjalne kości
(po 1 dla każdego gracza)
75 żetonów towarów
25 żetonów porcelany
25 żetonów ryżu 25 żetonów jedwabiu
6 kafelków punktacji regionów
95 żetonów monet – koku
(owartościach „1” i „5”)
8 standardowych statków
(po 2 dla każdego gracza)
4 szlacheckie statki
(po 1 dla każdego
gracza)
4 znaczniki punktacji
(po 1 dla każdego
gracza)
4 znaczniki boskiej łaski
wkształcie księżyca
(po 1 dla każdego gracza)
4 znaczniki boskiej łaski
wkształcie słońca
(po 1 dla każdego gracza)
88 znaczników klanu
(po 22 dla każdego
gracza)
Klan Modliszki
Klan Kraba
Klan Skorpiona
Klan Żurawia
2
4 planszetki klanów
planszetka budynków
6 kart biegłości
49 kafelków budynków
Uwaga! Obie strony kafelków budynków są identyczne, aby można było
umieszczać je wzdłuż rzeki wtej samej orientacji.
24 kafelki 1. ery (1 kropka)
16 kafelków 2. ery (2 kropki)
6 kafelków początkowych
3 kafelki rynków cesarskich
4 karty pomocy
30 kart klientów
Minidodatek z patronami klanów
8 patronów klanów (po 2 dla każdego klanu – zasady
znajdują się na stronie 13).
3
Obiekty na mapie
rząd budynków
początek rzędu
budynków
pole początkowe
toru punktów
zwycięstwa
pole początkowe
wśrodkowym
biegu rzeki
pole kafelka
początkowego
(łącznie 6 pól zikoną
tego rodzaju)
pole początkowe
wgórnym
biegu rzeki
kierunek
biegu rzeki
pole rynku
cesarskiego
(łącznie 3)
diagram punktacji
dla kart klientów
miejsce na kafelek
punktacji regionu
(dla regionu 1)
tor wpływów
(dla regionu 2)
pole brzegu
(łącznie 30 pól zikonami
wskazującymi regiony)
pole rzeki
(łącznie 14 pól
ograniczonych
niebieskimi liniami)
przypomnienie
okońcu podróży
koniec rzędu
budynków
4
3
22 2 2 22
5
5
5
4
1
6
1
2
3
4
5
6
4
4
6
abcdefg
Przygotowanie do gry
kafelek punktacji regionu
Plansza. Planszę należy położyć na środku stołu.
Kafelki punktacji regionów. Należy umieścić po 1 losowym kafelku punktacji regionu na każdym z6 torów wpływów
wregionach. Każdy kafelek odwraca się stroną odpowiadającą liczbie graczy do góry: albo .
Karty biegłości. Należy potasować 6 kart biegłości iułożyć 3 z nich odkryte obok planszy. Każdą kartę odwraca się stroną
odpowiadającą liczbie graczy do góry: albo . Pozostałe karty biegłości należy odłożyć do pudełka.
Zapasy. Należy potasować talię klientów iumieścić ją rewersem do góry obok planszy wzasięgu wszystkich graczy.
Obokumieszcza się stosy koku itowarów (jedwabiu, ryżu iporcelany).
Budynki początkowe:
A. Należy losowo umieścić 3 kafelki rynków cesarskich na 3 polach rynków cesarskich na planszy.
B. Należy potasować 6 początkowych kafelków budynków. Należy umieścić po 1 losowym kafelku początkowym
na każdym polu brzegu oznaczonym właściwym symbolem liczby graczy. Wszystkie nieużywane kafelki
początkowe odkłada się do pudełka. Wprzypadku 3 graczy używa się 3 budynków początkowych. Wprzypadku
2graczy używa się 6 budynków początkowych. Wprzypadku 4 graczy nie używa się budynków początkowych.
Rząd budynków:
A. Planszetkę budynków umieszcza się obok planszy.
B. Należy potasować kafelki budynków 1. ery,
dobrać liczbę kafelków odpowiadającą liczbie
graczy (zob. tabelę obok) iutworzyć stos
napolu 1. ery na planszetce budynków obok
rzędu budynków. Następnie tasuje się kafelki
2.ery, dobiera liczbę kafelków odpowiadającą
liczbie graczy itworzy stos na polu 2. ery
naplanszetce budynków. Wszystkie nieużywane
kafelkiodkładasię do pudełka.
C. Należy dobrać 4 wierzchnie kafelki ze stosu 1.ery izapełnić nimi rząd budynków.
Liczba
graczy Kafelki początkowe Kafelki
1. ery
Kafelki
2. ery
4 graczy 3 rynki cesarskie 16 13
3 graczy 3 rynki cesarskie + 3 14 11
2 graczy 3 rynki cesarskie + 6 12 9

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756