Znaleziono w kategoriach:
Gra karciana TREFL Vabang 02339

Instrukcja obsługi Gra karciana TREFL Vabang 02339

Powrót
Co łączy te dwa hasła?
Na pewno jakieś pytanie!
Wymyśl je dla wszystkich i słuchaj odpowiedzi!
Graj niestandardowo i zaskocz przeciwników.
Postaw wszystko na Vabang!
elektroniczny przycisk
Przycisk jest urządzeniem elektrycznym
wymagającym użycia baterii (3 × 1,5 V AAA).
168 kart z hasłami instrukcja
ZAWARTOŚĆ
CEL GRY
Zadaniem graczy jest zdobycie 10 kart poprzez wymyślanie pytań i udzielanie na nie odpowiedzi.
PRZYGOTOWANIE
Ustawcie przycisk na środku stołu, tak aby każdy miał do niego swobodny dostęp.
Potasujcie dokładnie wszystkie karty i połóżcie je w stosie obok Was.
3. Naciśnięty przycisk zacznie świecić i odtwarzać melodię. W tym czasie wszyscy gracze mo
udzielać swoich odpowiedzi na pytanie, kre włnie zostało wymyślone, poprzez podanie
2 nowych haseł. Za każdym razem, gdy któryś z graczy udzieli odpowiedzi, uderza w przycisk.
2. Od tego momentu wszyscy gracze (włącznie z osobą czytającą hasła z karty) mogą wymyślić
pytanie, które połączy przeczytane hasła. Gracz, który jako pierwszy wymyśli pytanie, zadaje je
ośno, a następnie uderza w przycisk.
ROZGRYWKA
1. Grę rozpoczyna najmłodszy gracz.
Pobiera wierzchnią kartę ze stosu
i natychmiast czyta głośno 2 hasła,
które się na niej znajdują.
CO MOŻNA
DOD
DO OWSIANKI?
Banany,
kiwi!
Miód i mleko!
Jagody i yyy...
Odpowiedzi, które padły wcześniej, nie mogą się powtarzać!
Każdy z graczy ma możliwość wymyślenia pytania, a później
udzielania odpowiedzi. Wszyscy grają w tym samym czasie.
4. Jeśli żaden z graczy nie udzieli nowych odpowiedzi do momentu, w którym przycisk przestanie
grać, runda się kończy. Kto jako ostatni udzielił swoich odpowiedzi, zdobywa kartę jako punkt.
Jeśli gracz popełni błąd, np. udzielając odpowiedzi, które padły wcześniej, lub udzieli odpowiedzi,
które nie mają sensu, punkt zdobywa osoba, która jako ostatnia odpowiedziała poprawnie.
Jeśli żaden z graczy nie udzieli odpowiedzi na zadane pytanie przed upłynięciem czasu,
punkt zdobywa osoba zadająca pytanie.
Po zakończeniu rundy nową kartę ze stosu pobiera kolejny gracz po lewej stronie.
Gracz, który jako pierwszy zdobył 10 kart, zostaje zwycięzcą!
AUTOR GRY:
Michał Szewczyk
ILUSTRACJE I OPRACOWANIE GRAFICZNE:
Kamila Mrożek-Zielińska, Lemon Tree
ZESŁ:
Michał Ambrzykowski, Patryk Gęsiak, Mariusz Majchrowski,
Eryka Stachowska, Adam Strzelecki, Agnieszka Walczak
OPRACOWANIE TECHNICZNE:
Grzegorz Traczykowski
REDAKCJA I KOREKTA:
Izabela Dawidowicz
INSTRUKCJA VIDEO
TREFL SA
Kontenerowa 25
81-155 Gdynia, Poland
www.trefl.com

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 40 618 750 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756