Znaleziono w kategoriach:
Gra karciana REBEL Eksplodujace Kotki Zombie

Instrukcja obsługi Gra karciana REBEL Eksplodujace Kotki Zombie

Wróć
HOP!
HOP!
ORIGINAL
EDITION
SKIP
SKIP
commandeer a bunnyraptor.
End your turn without
drawing a card.
ORIGINAL
EDITION
DEFUSE
DEFUSE
via laser pointer.
Instead of exploding,
secretly put an exploding kitten
back into the draw pile.
PRZERWIJ AKCJĘ INNEGO GRACZA.
MOŻESZ UŻYĆ TEJ KARTY
W DOWOLNYM MOMENCIE.
ZRELAKSUJ SIĘ PRZY PYSZNIEJ
KAPUCZI-NIE.
NIE, NIE, NIE
NIE, NIE, NIE
KOTKI
ZOMBIE
HOP!
HOP!
SKIP
SKIP
commandeer a bunnyraptor.
End your turn without
drawing a card.
ORIGINAL
EDITION
DEFUSE
DEFUSE
via laser pointer.
Instead of exploding,
secretly put an exploding kitten
back into the draw pile.
PRZERWIJ AKCJĘ INNEGO GRACZA.
MOŻESZ UŻYĆ TEJ KARTY
W DOWOLNYM MOMENCIE.
ZRELAKSUJ SIĘ PRZY PYSZNIEJ
KAPUCZI-NIE.
NIE, NIE, NIE
NIE, NIE, NIE
KOTKI
ZOMBIE
Spasuj albo zagraj, a potem dobierz.
Spasuj albo zagraj, a potem dobierz.
teraz
ZOMBIE
nie,nie,nie
to rob
HEJ!
NIE CZYTAJ TYCH ZASAD!
CZYTANIE ZASAD TO NAJGORSZY SPOSÓB,
ŻEBY NAUCZYĆ SIĘ GRY.
NIE LEPIEJ PO PROSTU OBEJRZEĆ FILMIK
INSTRUKTAŻOWY? ZNAJDZIESZ GO TUTAJ:
www.ekzombiekittens.com/how
Wywołaj apokalipsę zombie
(rozgrywka dla 2–9 graczy)
Połącz wszystkie karty z „Kotków
zombie” zdowolną inną grą zserii
„Eksplodujące kotki”, aby zagrać
wintensywną wersję dla nawet 9 graczy.
Jeśli masz wątpliwości, jak przygotować
grę albo wjaki sposób oddziałują na
siebie niektóre karty, wejdź na stronę:
www.ekzombiekittens.com/how
KOTKI ZOMBIE
ZASADY
2–5 GRACZY
ZAWARTOŚĆ: 61 KART
SPASUJ
Nie zagrywasz żadnej karty.
ZAGRAJ
Zagraj wybraną kartę, kładąc ją AWERSEM DO GÓRY na
wierzchu stosu kart odrzuconych, anastępnie wykonaj
polecenie, które się na niej znajduje.
Po wykonaniu polecenia zkarty możesz zagrać kolejną.
Możesz zagrać tyle kart, ile tylko zechcesz.
ALBO
JEŚLI MASZ PYTANIA NA TEMAT KONKRETNYCH KART,
ZERKNIJ NA DRUGĄ STRONĘ.
To Wasza talia.
(Upewnij się, że na stole jest miejsce na stos kart odrzuconych).
Wtalii znajduje się kilka eksplodujących kotków. Aby zagrać,
połóżcie ją rewersami kart do góry ikolejno ciągnijcie karty
do momentu, aż ktoś zWas dobierze eksplodującego kotka.
Przyokazji możecie zagrywać karty.
Osoba, która trafi na kotka– wybucha itym samym
odpada zgry (przynajmniej na jakiś czas).
Pozostałe karty zmniejszą ryzyko, że eksplodujesz wraz
zeksplodującym kotkiem. Powtarzajcie tę czynność do
momentu, aż wgrze zostanie tylko 1 gracz. Ta osoba
wygrywa grę.
Eksplodujesz– przegrywasz.
Nie eksplodujesz– wygrywasz.
Apozostałe karty zmniejszają ryzyko, że eksplodujesz
wraz zeksplodującym kotkiem.
PRZYGOTOWANIE DO GRY
PRZEBIEG TURY
NO JUŻ, DOŚĆ CZYTANIA! IDŹ GRAĆ!
JAK TO DZIAŁA?
OGÓLNIE RZECZ BIORĄC:
Możesz użyć karty Co kryje przyszłość,
żeby podejrzeć kilka wierzchnich kart ztalii.
Jeśli zobaczysz pośród nich eksplodującego
kotka, to możesz zagrać kartę Pomiń
izakończyć swoją turę bez brania karty
(ieksplozji).
Każdy zgraczy rozpoczyna grę z1 kartą zombie kotka–
najpotężniejszą kartą wgrze. To jedyny rodzaj kart, który może
Cię uratować przed eksplodującym kotkiem. Jeśli dobierzesz
eksplodującego kotka, możesz zagrać zombie kotka, aby umieścić
śmiercionośnego zwierzaka zpowrotem wtalii inie żegnać się
zżyciem– kartę możesz umieścić wdowolnym miejscu talii tak, żeby
inni gracze tego nie widzieli. Jeślijacyś gracze są martwi, gdy
zagrywasz zombie kotka, musisz wybrać 1znich iprzywrócić go do
życia. Wmiarę możliwości zgromadźjak najwięcej kart zombie kotków.
Niezłym pomysłem jest oszczędne zużywanie kart na
początku gry, gdy ryzyko natrafienia na eksplodującego
kotka jest niewielkie.
Wkażdej chwili możesz sprawdzić, ile kart zostało wtalii,
żeby ocenić ryzyko eksplozji.
Nie ma czegoś takiego jak maksymalna czy minimalna liczba
kart na ręce. Jeśli skończą Ci się karty, normalnie kontynuuj
grę. Wnastępnej turze dobierzesz przynajmniej 1 kartę.
Wgrze 4-osobowej umieść wtalii 3 eksplodujące kotki.
Wgrze 3-osobowej umieść wtalii 2 eksplodujące kotki.
Wten sposób możesz mieć pewność, że eksplodują
wszyscy poza 1 osobą.
Zagraj tyle kart, ile chcesz, anastępnie zakończ turę idobierz
nową kartę.
NA PRZYKŁAD
ZOMBIE KOTKI
JESZCZE TRZY RZECZY
NA PRZYKŁAD
PAMIĘTAJ
Jeśli gracie w2 OSOBY, użyjcie tylko kart Zsymbolem
łapki wrogu (24 karty). Usuń pozostałe karty zgry.
Jeśli gracie w3 OSOBY, użyjcie tylko kart BEZ symbolu
łapki wrogu (33 karty). Usuń pozostałe karty zgry.
Jeśli gracie w4 albo 5 OSÓB, użyjcie wszystkich kart.
Na początku usuń ztalii wszystkie karty
eksplodujących kotków (4) iodłóż je na bok.
Weź do ręki wszystkie swoje karty (powinno ich być 8)
idobrze im się przyjrzyj. Zrób jedno zponiższych:
Na koniec swojej tury weź do ręki wierzchnią kartę
ztalii. Módl się, żeby to nie był eksplodujący kotek.
(Ta gra różni się tym od innych, że dobierasz kartę
NA KONIEC swojej tury).
Wyjmij wszystkie zombie kotki ztalii irozdaj po
1każdemu zgraczy.
Potasuj pozostałe karty irozdaj po 7 zakrytych
każdemu zgraczy, tak by łącznie mieli po
8 kart na ręce (1 karta zombie kotka +
+ 7 innych kart). Dyskretnie przyjrzyj się
swoim kartom.
Włóż do talii o1 kartę eksplodującego kotka mniej, niż
wynosi liczba graczy. Pozostałe karty eksplodujących
kotków usuń zgry.
Potasuj karty wtalii iumieść je na środku stołu
rewersami do góry.
Wybierzcie pierwszego gracza. Może nim zostać na
przykład osoba, która najbardziej chciałaby nim zostać,
najbardziej wilczy wyjec, posiadacz najsmaczniejszego
mózgu itd.
2
1
1
2
3
4
5
6
7
Przeczytaj tekst na karcie,
żeby dowiedzieć się, co robi.
WAŻNE!
Wiemy, że od lat grasz w „Eksplodujące kotki” iwydaje Cisię,
że znasz wszystkie zasady, ale, no właśnie, wydaje Ci się.
Wprzypadku tej gry jesteś rozkosznym, ale głupiutkim kociakiem…
Zróbmy tak, żebyś przestał być głupiutki– przeczytaj zasady,
dobra? (Bez obaw, nadal będziesz rozkoszny).
UMIERANIE
Jeśli dobierzesz eksplodującego kotka, anie masz zombie
kotka (albo masz, ale nie chcesz go zagrać), jesteś martwy.
Połóż przed sobą awersem do góry eksplodującego kotka,
który Cię zabił. Resztę swoich kart zachowaj na ręce.
Gdy dobierzesz eksplodującego kotka, NIE MUSISZ zagrać
zombie kotka, nawet jeśli go masz. Możesz celowo umrzeć,
aby przez jakiś czas nie dobierać kart ichronić się przed innymi
graczami. Oby tylko ktoś wkońcu przywrócił Cię dożycia!
BYCIE MARTWYM
Eksplodujesz– umierasz. Martwi gracze nie rozgrywają tur.
Jeśli któryś zżywych graczy zagra kartę zombie kotka, musi
wybrać 1 martwego gracza iprzywrócić go do życia.
Pomimo że martwi gracze nie rozgrywają tur, wciąż mogą
wpływać na rozgrywkę, zagrywając karty zikoną
wtytule ikarty Nie, nie, nie!. (Możesz zagrać te karty
poza swoją turą).
Nie możesz kraść kart od martwych graczy, oile efekt
jakiejś karty bezpośrednio na to nie pozwala (np. nie możesz
zastosować wobec martwego gracza efektu karty Przysługi
czy pary kocich kart).
PRZYWRÓCENIE DO ŻYCIA
Ilekroć ktoś zagra kartę zombie kotka, aby uchronić się przed
wybuchnięciem, musi przywrócić 1 martwego gracza do
życia (oile taki jest).
Jeśli gracz postanowi przywrócić Cię do życia, kładzie
swojego zombie kotka na stosie kart odrzuconych,
anastępnie bierze eksplodującego kotka, który miał
go zabić ORAZ eksplodującego kotka, który leży przed
Tobą, iwtajemnicy umieszcza je wdowolnym miejscu
talii (teeksplodujące kotki mogą zostać umieszczone
w2różnych miejscach talii). Od teraz jesteś żyjącym
graczem inormalnie rozgrywasz swoje tury.
Możesz zagrać zombie kotka nawet wtedy, gdy wgrze
niema akurat martwych graczy. Jeśli zagrasz zombie kotka,
awgrze jest więcej niż 1 martwy gracz, musisz wybrać
1znich iprzywrócić go do życia.
KONIEC GRY
Grę wygrywa gracz, który jako jedyny żyje.
Nie ma możliwości, żeby wyczerpała się talia kart, ponieważ
jest wniej akurat tyle eksplodujących kotków, żeby zabić
wszystkich graczy oprócz jednego.
Wgrze w4 OSoBy zostanie 1 karta zombie kotka. Wtasuj go zpowrotem do talii.
Gra przebiega zgodnie zkierunkiem
ruchu wskazówek zegara.
Ta kocia karta nie działa w pojedynkę.
Zagraj 2 DE-KOT-PITACJE jako parę, aby ukraść
losową kartę od innego gracza.
DE-KOT-PITACJA
DE-KOT-PITACJA
KOTKI
ZOMBIE
Ta kocia karta nie działa w pojedynkę.
Zagraj 2 DE-KOT-PITACJE jako parę, aby ukraść
losową kartę od innego gracza.
DE-KOT-PITACJA
DE-KOT-PITACJA
KOTKI
ZOMBIE
ZAKOŃCZ TURĘ BEZ DOBIERANIA KARTY.
NASTĘPNY GRACZ MUSI ZAGRAĆ 2 RAZY.
PRZYZWIJ STADO MORDERCZYCH KRUKÓW.
ATAKUJ
(2×)
KOTKI
ZOMBIE
ATAKUJ
(2×)
PRZERWIJ AKCJĘ INNEGO GRACZA.
MOŻESZ UŻYĆ TEJ KARTY
W DOWOLNYM MOMENCIE.
WYJDŹ NA MIASTO W LUKSUSOWEJ
PELERY-NIE.
NIE, NIE, NIE
NIE, NIE, NIE
KOTKI
ZOMBIE
POTASUJ TALIĘ. MOŻESZ UŻYĆ TEJ
KARTY W DOWOLNYM MOMENCIE.
TO SIĘ ODKRĘCI.
KOTKI
ZOMBIE
POTASUJ
POTASUJ
now
TERAZ
now
TERAZ
DYSKRETNIE OBEJRZYJ
3 WIERZCHNIE KARTY Z TALII.
ZAWCZASU ROZEZNAJ SIĘ W SYTUACJI.
CO KRYJE PRZYSZŁOŚĆ
(3×)
CO KRYJE PRZYSZŁOŚĆ
(3×)
KOTKI
ZOMBIE
teraz
teraz
teraz
teraz
teraz
teraz
teraz
teraz
ZOMBIE
Szlag.
TAK!
PRZYKŁADOWA TURA
WYBUCHOWE KOMBINACJE
(PRZECZYTAJ TO DOPIERO PO ROZEGRANIU SWOJEJ PIERWSZEJ GRY)
PRZEWODNIK PO POLU BITWY
OBSTAWIASZ, ŻE WIERZCHNIĄ KARTĄ WTALII JEST
EKSPLODUJĄCY KOTEK, WIĘC ZAMIAST SPASOW
IDOBRAĆ KARTĘ, BY ZAKOŃCZYĆ SWOJĄ TURĘ,
ZAGRYWASZ KARTĘ CO KRYJE PRZYSZŁOŚĆ POZWALAJĄCĄ
CI PODEJRZEĆ 3 WIERZCHNIE KARTY ZTALII.
Teraz możesz stworzyć parę (która pozwala Ci ukraść losową kartę
wybranemu graczowi), nie tylko zagrywając identyczne kocie karty,
alezagrywając DOWOLNE 2 karty otej samej nazwie (np. 2 karty
Nie, nie, nie albo 2 karty pomijania). Gdy zagrywasz wybuchowe
kombinacje, ignoruj polecenia zapisane na użytych kartach.
Ta kombinacja działa tak samo jak poprzednia, ale tym
razem musisz zagrać 3 takie same karty imożesz dokładnie
sprecyzować, jaką kartę chcesz dostać od drugiego gracza.
Jeśli ją ma, musi Ci ją oddać. Jeśli jej nie ma– cóż, odchodzisz
zpustymi rękami. Gdy zagrywasz wybuchowe kombinacje,
ignoruj polecenia zapisane na użytych kartach.
Nie możesz zastosować efektu wybuchowej kombinacji
na martwym graczu.
WIDZISZ, ŻE WIERZCHNIA
KARTA (AWIĘC TA,
KTÓRĄ MASZ DOBRAĆ)
TOEKSPLODUJĄCY KOTEK.
POSTANAWIASZ ZAGRAĆ
KARTĘ ATAKUJ, ŻEBY
ZAKOŃCZYĆ SWOJĄ TURĘ
IZMUSIĆ PRZECIWNIKÓW
DO ZAGRANIA
2TUR ZRZĘDU.
ALE NAGLE INNY GRACZ ZAGRYWA
KARTĘ NIE, NIE, NIE IANULUJE
TWÓJ ATAK. WZWIĄZKU ZTYM
TWOJA TURA NADAL TRWA.
BARDZO NIE CHCESZ
DOBRAĆ WIERZCHNIEJ
KARTY IEKSPLODOWAĆ,
WIĘC ZAGRYWASZ KARTĘ
POTASUJ ITASUJESZ TALIĘ.
ZMIENIŁ SIĘ UKŁAD KART
WTALII, WOBEC CZEGO
DECYDUJESZ SIĘ WKOŃCU
DOBRAĆ WIERZCHNIĄ KARTĘ.
POZOSTAJE CI TYLKO MIEĆ
NADZIEJĘ, ŻE TO NIE KOLEJNY
EKSPLODUJĄCY KOTEK.
NIE MUSISZ TEGO CZYTAĆ, CHYBA ŻE MASZ
PYTANIA DOTYCZĄCE KONKRETNYCH KART.
Musisz natychmiast odkryć tę kartę. Oile nie masz karty zombie
kotka– umierasz. Połóż tę kartę przed sobą awersem do dołu.
Niepokazuj innym kart, które masz na ręce.
Możesz też zagrać kartę Nie, nie, nie na inną kartę Nie, nie, nie,
żeby zneutralizować jej działanie iwrezultacie stworzyć efekt
„ajednak tak, przegrańcu” itak dalej.
Karta pominięcia zagrana wodpowiedzi na kartę ataku kończy
tylko 1 z2 tur. Dopiero używając 2 kart pominięcia, możesz
zakończyć obie tury.
Sprytni gracze zagrywają tę kartę zaraz po tym, jak ktoś
zagra Co kryje przyszłość, ale jeszcze zanim dobierze kartę!
Chcesz dopiec kolejnemu graczowi? Umieść eksplodującego
kotka na samym wierzchu talii. Jeśli chcesz, możesz to zrobić pod
stołem, żeby inni gracze nie widzieli, gdzie umieszczasz kartę.
Ta karta pozwala namieszać wgłowie innym graczom.
Jeśli nie weźmiesz wierzchniej karty, będą sobie rwać włosy zgłowy,
próbując zgadnąć, dlaczego jej nie chcesz!
Ta karta jest najsilniejsza, jeśli zagrasz ją przed rozpoczęciem
akcji. Możesz wstać od stołu ipodejść do gracza, który wkłada
eksplodującego kotka do talii, żeby obserwować, jak to robi.
Możesz zagrać kocią kartę wraz zkartą klonowania, aby stworzyć
parę iukraść kartę (karta klonowania staje się kocią kartą, która
się pod nią znajduje). Ta sztuczka zadziała tylko, jeśli to Ty jesteś
graczem, który położył kocią kartę ORAZ kartę klonowania.
Niemożesz zagrać karty klonowania na kocią kartę innego gracza!
Ta karta jest bardzo przydatna pod koniec gry, kiedy bardzo
nie chcesz trafić na eksplodującego kotka.
Im więcej martwych graczy, tym bardziej zabójcza jest to karta.
Ale nie czekaj zbyt długo, bo możesz przegapić swoją szansę.
Wybierz martwego gracza. Wszyscy żywi gracze (oprócz Ciebie)
muszą wybrać po 1 karcie zręki ioddać je temu graczowi. Nie
możesz zagrać tej karty, jeśli wgrze nie ma akurat martwych graczy.
Możesz zagrać tę kartę wdowolnym momencie przed
rozpoczęciem akcji, nawet jeśli nie trwa Twoja tura.
Martwigracze również mogą zagrać tę kartę.
Twoja tura dobiega końca, ale nie dobierasz karty. Możesz zagrać
zombie kotka nawet wtedy, gdy wgrze nie ma akurat martwych graczy.
Po wylosowaniu eksplodującego kotka możesz (ale nie musisz)
zagrać tę kartę, żeby nie umrzeć. Odłóż swojego zombie kotka
nastosie kart odrzuconych. Jeśli wgrze są jacyś martwi gracze,
musisz wybrać 1 znich iprzywrócić go do życia.
Potem weź eksplodującego kotka iwłóż go wdowolne miejsce
wtalii. Nie możesz przy tym przekładać ani tasować pozostałych
kart. Jeśli przywracasz innego gracza do życia, zrób to samo
zeksplodującym kotkiem, który leży awersem do góry przed tym
graczem. (To oznacza, że wkładasz 2 eksplodujące kotki do talii–
każdego winne miejsce).
Natychmiast zakończ turę (bądź tury) bez dobierania karty. Kolejny
gracz musi zagrać 2 tury zrzędu. Gra toczy się dalej, począwszy od
zaatakowanego gracza. Ofiara ataku musi zagrać 2 normalne tury
zrzędu (zagrać kartę, wziąć nową, apotem dobrać, anastępnie
powtórzyć obie te czynności). Po pierwszej normalnie rozegranej
turze następuje kolejna.
Jeśli ofiara Twojej karty ataku sama zagra kartę ataku podczas
którejkolwiek ze swoich tur, to wefekcie Ty musisz rozegrać
pozostałe tury ido tego tury wynikające zliczby ataków na właśnie
zagranej karcie ataku (przykładowo: 4 tury, potem 6 itak dalej).
Anuluj działanie dowolnej karty, która nie
jest eksplodującym kotkiem ani kartą zombie
kotka. To tak, jakby każda karta po przykryciu
kartą Nie, nie, nie przestawała istnieć.
Wszystkie karty, które zostały zanienowane,
wypadają zgry. Umieść je na stosie kart
odrzuconych.
Możesz zagrać tę kartę wdowolnym
momencie przed rozpoczęciem akcji, nawet
jeśli nie trwa Twoja tura. Martwi gracze
również mogą zagrać tę kartę.
Dokładnie potasuj talię.
Możesz zagrać tę kartę wdowolnym momencie przed
rozpoczęciem akcji, nawet jeśli nie trwa Twoja tura.
Martwigracze również mogą zagrać tę kartę.
Natychmiast zakończ turę bez dobierania karty.
Natychmiast zakończ turę bez dobierania karty. Jeśli masz rozegrać
kilka tur, natychmiast je zakończ.
Wszyscy inni gracze muszą Ci oddać po 1 karcie ze swojej ręki.
To on decyduje, którą kartę Ci odda.
Nie możesz zastosować efektu tej karty na martwym graczu.
Zagraj tę kartę, gdy inny gracz zagra kotka zombie. Możesz
zobaczyć, gdzie dokładnie wkłada kartę albo karty eksplodującego
kotka.
Możesz zagrać tę kartę wdowolnym momencie, nawet
jeśli nie trwa Twoja tura. Martwigracze również mogą
zagrać tę kartę.
Podejrzyj wierzchnią kartę talii izdecyduj, czy chcesz ją zachować.
Jeśli tak, weź ją na rękę. Wprzeciwnym razie MUSISZ dobrać kolejną
kartę, niezależnie od tego, jaka jest. (Następnie odłóż kartę, której
niewziąłeś, na stos kart odrzuconych). Twoja tura dobiega końca.
Zagraj tę kartę na stos kart odrzuconych. Staje się kartą, która znajduje
się bezpośrednio pod nią, idziała dokładnie wtaki sam sposób.
Nie możesz zagrać karty klonowania na inną kartę klonowania.
Nie możesz zagrać karty klonowania poza swoją turą, ani jeśli jesteś
martwy, nawet jeśli ta karta trafiłaby na kartę zsymbolem
(kiedy ją zagrywasz, jest kartą klonowania, ate możesz zagrywać
tylko wswojej turze).
Wszyscy martwi gracze, którzy mają karty, muszą wybrać po
1karcie zręki iwtasować ją do talii. Nie możesz zagrać tej karty,
jeśli wgrze nie ma akurat martwych graczy.
Zakończ turę bez dobierania karty. Następny gracz musi zagrać
3razy za każdego martwego gracza.
Jeśli ofiara Twojej karty ataku sama zagra kartę ataku podczas
którejkolwiek ze swoich tur, to wefekcie Ty musisz rozegrać
pozostałe tury ido tego tury wynikające zliczby ataków na właśnie
zagranej karcie ataku
Nie możesz zagrać tej karty, jeśli wgrze nie ma akurat martwych
graczy.
Te karty nie działają wpojedynkę, ale jeśli uda Ci się zdobyć 2 takie
same, to możesz ich użyć jako pary. Pozwala Ci ona ukraść losową
kartę wybranemu żywemu graczowi.
Nie możesz zastosować efektu
tej karty na martwym graczu.
Możesz też używać ich
wwybuchowych kombinacjach.
4 KARTY
2 KARTY Z
3 KARTY BEZ SYMBOLU
2 KARTY Z
2 KARTY BEZ SYMBOLU
2 KARTY Z
0 KART BEZ SYMBOLU
2 KARTY Z
3 KARTY BEZ SYMBOLU
1 KARTA Z
2 KARTY BEZ SYMBOLU
0 KART Z
2 KARTY BEZ SYMBOLU
1 KARTA Z
1 KARTA BEZ SYMBOLU
2 KARTY Z
2 KARTY BEZ SYMBOLU
1 KARTA Z
1 KARTA BEZ SYMBOLU
1 KARTA Z
1 KARTA BEZ SYMBOLU
0 KART Z
1 KARTA BEZ SYMBOLU
0 KART Z
3 KARTY BEZ SYMBOLU
8 KART Z
8 KART BEZ SYMBOLU
1 KARTA Z
2 KARTY BEZ SYMBOLU
1 KARTA Z
2 KARTY BEZ SYMBOLU
EKSPLODUJĄCY KOTEK
NAKARM UMARŁYCH
KOTKI ZOMBIE
ATAKUJ
NIE, NIE, NIE
POTASUJ
POMIŃ
POMIŃ (JESZCZE BARDZIEJ)
PRZYSŁUGA
JASNOWIDZTWO
KOP GŁĘBIEJ
SKLONUJ
HIENA CMENTARNA
ATAK UMARLAKÓW
KOCIE KARTY
JAK DWIE KROPLE WODY
JAK TRZY KROPLE WODY
© exploding kittens 2022
()
Podejrzyj 3 wierzchnie karty talii, anastępnie odłóż je wtej samej
kolejności. Nie pokazuj tych kart innym graczom.
CO KRYJE PRZYSZŁOŚĆ ()

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756