Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Czat
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Menu
Pomiń menu
Produkty
Promocje i nowości
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
plus.
Oszczędzaj na zakupach
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Czat
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Menu
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Schowek
Koszyk
Pomiń menu
Produkty
Promocje i nowości
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
plus.
Oszczędzaj na zakupach
Strona główna
›
Instrukcje obsługi
›
Instrukcje REBEL
›
Instrukcja Gra karciana REBEL Eksplodujace Kotki Zombie
Znaleziono w kategoriach:
Gry karciane
(70)
Wróć
Instrukcja obsługi Gra karciana REBEL Eksplodujace Kotki Zombie
Wróć
Pobierz
Drukuj
Udostępnij
Wyświetl w osobnym oknie
HOP!
HOP!
ORIGINAL
EDITION
SKIP
SKIP
commandeer a bunnyraptor.
E
n
d
y
o
u
r
t
u
r
n
w
i
t
h
o
u
t
d
r
a
w
i
n
g
a
c
a
r
d
.
ORIGINAL
EDITION
DEFUSE
DEFUSE
via laser pointer.
I
n
s
t
e
a
d
o
f
e
x
p
l
o
d
i
n
g
,
s
e
c
r
e
t
l
y
p
u
t
a
n
e
x
p
l
o
d
i
n
g
k
i
t
t
e
n
b
a
c
k
i
n
t
o
t
h
e
d
r
a
w
p
i
l
e
.
PRZERWIJ
AK
CJĘ
INNEGO
GRACZA.
MOŻESZ
UŻY
Ć
TEJ
KARTY
W
DOWOLNYM
MOMENCIE.
ZRELAKSUJ SIĘ PRZY PYSZNIEJ
KAPUCZI-NIE.
NIE, NIE, NIE
NIE,
NIE,
NIE
KOTKI
ZOMBIE
HOP!
HOP!
ORIGINAL
EDITION
SKIP
SKIP
commandeer a bunnyraptor.
E
n
d
y
o
u
r
t
u
r
n
w
i
t
h
o
u
t
d
r
a
w
i
n
g
a
c
a
r
d
.
ORIGINAL
EDITION
DEFUSE
DEFUSE
via laser pointer.
I
n
s
t
e
a
d
o
f
e
x
p
l
o
d
i
n
g
,
s
e
c
r
e
t
l
y
p
u
t
a
n
e
x
p
l
o
d
i
n
g
k
i
t
t
e
n
b
a
c
k
i
n
t
o
t
h
e
d
r
a
w
p
i
l
e
.
PRZERWIJ
AK
CJĘ
INNEGO
GRACZA.
MOŻESZ
UŻY
Ć
TEJ
KARTY
W
DOWOLNYM
MOMENCIE.
ZRELAKSUJ SIĘ PRZY PYSZNIEJ
KAPUCZI-NIE.
NIE, NIE, NIE
NIE,
NIE,
NIE
KOTKI
ZOMBIE
Spasuj albo zagraj, a
potem dobierz.
Spasuj albo zagraj, a
potem dobierz.
teraz
ZOMB
IE
nie,nie,nie
to
rob
ię
HEJ!
NIE CZYT
AJ TY
CH ZASAD!
CZYT
ANIE ZASAD TO NAJGORSZY SPOSÓB,
ŻEBY NAUCZY
Ć SIĘ GRY
.
NIE LEPIEJ PO PROSTU OBEJRZEĆ FILMIK
INSTRUKT
AŻOWY? ZNAJDZIESZ GO TUT
AJ:
www
.ekzombiekittens.com/how
Wywołaj apokalipsę zombie
(rozgrywka dla 2–9 graczy)
Połącz wszystkie karty z „Kotków
zombie” zdowolną inną grą zserii
„Eksplodujące kotki”, aby zagrać
wintensywną wersję dla nawet 9 graczy.
Jeśli masz wątpliwości, jak przygotować
grę albo wjaki sposób oddziałują na
siebie niektóre karty, wejdź na stronę:
www.ekzombiekittens.com/how
KOTKI ZOMBIE
ZASAD
Y
2–5 GRACZY
ZAW
ARTOŚĆ: 61 KART
SPASUJ
Nie zagrywasz żadnej karty.
ZAGRAJ
Zagraj wybraną kartę, kładąc ją AWERSEM DO GÓRY na
wierzchu stosu kart odrzuconych, anastępnie wykonaj
polecenie, które się na niej znajduje.
Po wykonaniu polecenia zkarty możesz zagrać kolejną.
Możesz zagrać tyle kart, ile tylko zechcesz.
ALBO
JEŚLI MASZ PYT
ANIA NA TEMAT KONKRETNYCH KART
,
ZERKNIJ NA DRUGĄ STRONĘ.
To Wasza talia.
(Upewnij się, że na stole jest miejsce na stos kart odrzuconych).
Wtalii znajduje się kilka eksplodujących kotków. Aby zagrać,
połóżcie ją rewersami kart do góry ikolejno ciągnijcie karty
do momentu, aż ktoś zWas dobierze eksplodującego kotka.
Przyokazji możecie zagrywać karty.
Osoba, która trafi na kotka– wybucha itym samym
odpada zgry (przynajmniej na jakiś czas).
Pozostałe karty zmniejszą ryzyko, że eksplodujesz wraz
zeksplodującym kotkiem. Powtarzajcie tę czynność do
momentu, aż wgrze zostanie tylko 1 gracz. Ta osoba
wygrywa grę.
Eksplodujesz– przegrywasz.
Nie eksplodujesz– wygrywasz.
Apozostałe karty zmniejszają ryzyko, że eksplodujesz
wraz zeksplodującym kotkiem.
PRZY
GOTOWANIE DO GR
Y
PRZEBIEG TUR
Y
NO JUŻ, DOŚĆ CZYT
ANIA! IDŹ GRAĆ!
JAK TO DZIAŁA
?
OGÓLNIE RZECZ BIORĄC:
Możesz użyć karty
Co kryje przyszłość
,
żeby podejrzeć kilka wierzchnich kart ztalii.
Jeśli zobaczysz pośród nich eksplodującego
kotka, to możesz zagrać kartę
Pomiń
izakończyć swoją turę bez brania karty
(ieksplozji).
Każdy zgraczy rozpoczyna grę z1 kartą
zombie kotka
–
najpotężniejszą kartą wgrze. To jedyny rodzaj kart, który może
Cię uratować przed eksplodującym kotkiem. Jeśli dobierzesz
eksplodującego kotka, możesz zagrać
zombie kotka
, aby umieścić
śmiercionośnego zwierzaka zpowrotem wtalii inie żegnać się
zżyciem– kartę możesz umieścić wdowolnym miejscu talii tak, żeby
inni gracze tego nie widzieli. Jeślijacyś gracze są martwi, gdy
zagrywasz
zombie kotka
, musisz wybrać 1znich iprzywrócić go do
życia. Wmiarę możliwości zgromadźjak najwięcej kart
zombie kotków
.
Niezłym pomysłem jest oszczędne zużywanie kart na
początku gry, gdy ryzyko natrafienia na eksplodującego
kotka jest niewielkie.
Wkażdej chwili możesz sprawdzić, ile kart zostało wtalii,
żeby ocenić ryzyko eksplozji.
Nie ma czegoś takiego jak maksymalna czy minimalna liczba
kart na ręce. Jeśli skończą Ci się karty, normalnie kontynuuj
grę. Wnastępnej turze dobierzesz przynajmniej 1 kartę.
Wgrze 4-osobowej umieść wtalii 3 eksplodujące kotki.
Wgrze 3-osobowej umieść wtalii 2 eksplodujące kotki.
Wten sposób możesz mieć pewność, że eksplodują
wszyscy poza 1 osobą.
Zagraj tyle kart, ile chcesz, anastępnie zakończ turę idobierz
nową kartę.
NA PRZYKŁAD
ZOMBIE KOTKI
JESZCZE TRZY RZECZY
NA PRZYKŁAD
PAMIĘT
AJ
Jeśli gracie w2 OSOBY, użyjcie tylko kart Zsymbolem
łapki wrogu (24 karty). Usuń pozostałe karty zgry.
Jeśli gracie w3 OSOBY, użyjcie tylko kart BEZ symbolu
łapki wrogu (33 karty). Usuń pozostałe karty zgry.
Jeśli gracie w4 albo 5 OSÓB, użyjcie wszystkich kart.
Na początku usuń ztalii wszystkie karty
eksplodujących kotków (4) iodłóż je na bok.
Weź do ręki wszystkie swoje karty (powinno ich być 8)
idobrze im się przyjrzyj. Zrób jedno zponiższych:
Na koniec swojej tury weź do ręki wierzchnią kartę
ztalii. Módl się, żeby to nie był eksplodujący kotek.
(Ta gra różni się tym od innych, że dobierasz kartę
NA KONIEC swojej tury).
Wyjmij wszystkie zombie kotki ztalii irozdaj po
1każdemu zgraczy.
Potasuj pozostałe karty irozdaj po 7 zakrytych
każdemu zgraczy, tak by łącznie mieli po
8 kart na ręce (1 karta zombie kotka +
+ 7 innych kart). Dyskretnie przyjrzyj się
swoim kartom.
Włóż do talii o1 kartę eksplodującego kotka mniej, niż
wynosi liczba graczy. Pozostałe karty eksplodujących
kotków usuń zgry.
Potasuj karty wtalii iumieść je na środku stołu
rewersami do góry.
Wybierzcie pierwszego gracza. Może nim zostać na
przykład osoba, która najbardziej chciałaby nim zostać,
najbardziej wilczy wyjec, posiadacz najsmaczniejszego
mózgu itd.
2
1
1
2
3
4
5
6
7
Przeczytaj tekst na karcie,
żeby dowiedzieć się, co robi.
W
AŻNE!
Wiemy, że od lat grasz w „Eksplodujące kotki” iwydaje Cisię,
że znasz wszystkie zasady, ale, no właśnie, wydaje Ci się.
Wprzypadku tej gry jesteś rozkosznym, ale głupiutkim kociakiem…
Zróbmy tak, żebyś przestał być głupiutki– przeczytaj zasady,
dobra? (Bez obaw, nadal będziesz rozkoszny).
UMIERANIE
Jeśli dobierzesz eksplodującego kotka, anie masz zombie
kotka (albo masz, ale nie chcesz go zagrać), jesteś martwy.
Połóż przed sobą awersem do góry eksplodującego kotka,
który Cię zabił. Resztę swoich kart zachowaj na ręce.
Gdy dobierzesz eksplodującego kotka, NIE MUSISZ zagrać
zombie kotka, nawet jeśli go masz. Możesz celowo umrzeć,
aby przez jakiś czas nie dobierać kart ichronić się przed innymi
graczami. Oby tylko ktoś wkońcu przywrócił Cię dożycia!
B
YCIE MARTWYM
Eksplodujesz– umierasz. Martwi gracze nie rozgrywają tur.
Jeśli któryś zżywych graczy zagra kartę zombie kotka, musi
wybrać 1 martwego gracza iprzywrócić go do życia.
Pomimo że martwi gracze nie rozgrywają tur, wciąż mogą
wpływać na rozgrywkę, zagrywając karty zikoną
wtytule ikarty Nie, nie, nie!. (Możesz zagrać te karty
poza swoją turą).
Nie możesz kraść kart od martwych graczy, oile efekt
jakiejś karty bezpośrednio na to nie pozwala (np. nie możesz
zastosować wobec martwego gracza efektu karty Przysługi
czy pary kocich kart).
PRZYWRÓCENIE DO ŻY
CIA
Ilekroć ktoś zagra kartę zombie kotka, aby uchronić się przed
wybuchnięciem, musi przywrócić 1 martwego gracza do
życia (oile taki jest).
Jeśli gracz postanowi przywrócić Cię do życia, kładzie
swojego zombie kotka na stosie kart odrzuconych,
anastępnie bierze eksplodującego kotka, który miał
go zabić ORAZ eksplodującego kotka, który leży przed
Tobą, iwtajemnicy umieszcza je wdowolnym miejscu
talii (teeksplodujące kotki mogą zostać umieszczone
w2różnych miejscach talii). Od teraz jesteś żyjącym
graczem inormalnie rozgrywasz swoje tury.
Możesz zagrać zombie kotka nawet wtedy, gdy wgrze
niema akurat martwych graczy. Jeśli zagrasz zombie kotka,
awgrze jest więcej niż 1 martwy gracz, musisz wybrać
1znich iprzywrócić go do życia.
KONIEC GR
Y
Grę wygrywa gracz, który jako jedyny żyje.
Nie ma możliwości, żeby wyczerpała się talia kart, ponieważ
jest wniej akurat tyle eksplodujących kotków, żeby zabić
wszystkich graczy oprócz jednego.
Wgrze w4 OSoBy zost
anie 1 karta zombie kotka. Wt
asuj go zpowrotem do talii.
Gra przebiega zgodnie zkierunkiem
ruchu wskazówek zegara.
T
a
k
ocia
kart
a
nie
działa
w
pojed
ynkę.
Za
graj
2
DE-K
OT
-PIT
ACJE
jak
o
p
arę,
ab
y
ukraść
losow
ą
kartę
od
innego
gra
cza.
DE-K
OT
-PIT
A
CJA
DE-K
OT
-PIT
ACJA
KOTKI
ZOMBIE
T
a
k
ocia
kart
a
nie
działa
w
pojed
ynkę.
Za
graj
2
DE-K
OT
-PIT
ACJE
jak
o
p
arę,
ab
y
ukraść
losow
ą
kartę
od
innego
gra
cza.
DE-KOT-PITACJA
DE-KOT-PITACJA
KOTKI
ZOMBIE
ZAK
OŃCZ
TURĘ
BEZ
DOBIERANIA
KARTY
.
NASTĘPNY
GRACZ
MUSI
ZAGRAĆ
2
RAZY
.
PRZYZWIJ ST
ADO MORDERCZY
C
H
KRU
K
ÓW
.
AT
AK
UJ
(
2
×
)
KOTKI
ZOMBIE
AT
AK
UJ
(
2
×
)
2×
2×
PRZERWIJ
AK
CJĘ
INNEGO
GRACZA.
MOŻESZ
UŻY
Ć
TEJ
KARTY
W
DOWOLNYM
MOMENCIE.
WY
JDŹ NA MIASTO W LUK
SUSOWEJ
PELER
Y
-NIE.
NIE,
NIE,
NIE
NIE,
NIE,
NIE
KOTKI
ZOMBIE
POT
ASUJ T
ALIĘ. MOŻESZ UŻY
Ć
T
E
J
KARTY W DOWOLNYM MOMENCIE.
TO SIĘ ODKRĘCI.
KOTKI
ZOMBIE
POT
ASUJ
POT
ASUJ
now
TERAZ
now
TERAZ
DYSKRETNIE OBEJRZYJ
3 WIERZCHNIE KARTY Z TALII.
ZAWCZASU ROZEZNAJ SIĘ W SYTUACJI.
CO KRYJE PRZYSZŁOŚĆ
(
3
×
)
CO KRYJE PRZYSZŁOŚĆ
(
3
×
)
KOTKI
ZOMBIE
3×
3×
teraz
3×
2×
teraz
teraz
teraz
teraz
teraz
teraz
teraz
ZOMB
IE
Szlag.
TAK
!
PRZYKŁADOW
A TURA
WYBUCHOWE KOMBINACJE
(
PRZECZYT
AJ TO DOPIERO PO ROZEGRANIU SWOJEJ PIERWSZEJ GRY
)
PRZEWODNIK PO POLU BITWY
OBST
AWIASZ, ŻE WIERZCHNIĄ KART
Ą WT
ALII JEST
EKSPLODUJĄCY K
OTEK, WIĘC ZAMIAST SPASOW
AĆ
IDOBRAĆ KARTĘ, BY ZAK
OŃCZYĆ SWOJĄ TURĘ,
ZAGRYW
ASZ KARTĘ CO KRY
JE PRZYSZŁOŚĆ POZWALAJĄCĄ
CI PODEJRZEĆ 3 WIERZCHNIE KARTY ZT
ALII.
Teraz możesz stworzyć parę (która pozwala Ci ukraść losową kartę
wybranemu graczowi), nie tylko zagrywając identyczne kocie karty,
alezagrywając DOWOLNE 2 karty otej samej nazwie (np. 2 karty
Nie, nie, nie albo 2 karty pomijania). Gdy zagrywasz wybuchowe
kombinacje, ignoruj polecenia zapisane na użytych kartach.
Ta kombinacja działa tak samo jak poprzednia, ale tym
razem musisz zagrać 3 takie same karty imożesz dokładnie
sprecyzować, jaką kartę chcesz dostać od drugiego gracza.
Jeśli ją ma, musi Ci ją oddać. Jeśli jej nie ma– cóż, odchodzisz
zpustymi rękami. Gdy zagrywasz wybuchowe kombinacje,
ignoruj polecenia zapisane na użytych kartach.
Nie możesz zastosować efektu wybuchowej kombinacji
na martwym graczu.
WIDZISZ, ŻE WIERZCHNIA
KART
A (AWIĘC T
A,
KTÓRĄ MASZ DOBRAĆ)
TOEKSPLODUJĄCY K
OTEK.
POST
ANAWIASZ ZAGRAĆ
KARTĘ AT
AKUJ, ŻEBY
ZAKOŃCZY
Ć SWOJĄ TURĘ
IZMUSIĆ PRZECIWNIKÓW
DO ZAGRANIA
2TUR ZRZĘDU.
ALE NAGLE INNY GRACZ ZAGRYW
A
KARTĘ NIE, NIE, NIE IANULUJE
TWÓJ AT
AK. WZWIĄZKU ZTYM
TWOJA TURA NADAL TRWA.
BARDZO NIE CHCESZ
DOBRAĆ WIERZCHNIEJ
KARTY IEKSPLODOWAĆ
,
WIĘC ZAGRYW
ASZ KARTĘ
POT
ASUJ IT
ASUJESZ T
ALIĘ.
ZMIENIŁ SIĘ UKŁAD KART
WT
ALII, WOBEC CZEGO
DECYDUJESZ SIĘ WKOŃCU
DOBRAĆ WIERZCHNIĄ KARTĘ.
POZOST
AJE CI TYLKO MIEĆ
NADZIEJĘ, ŻE TO NIE KOLEJNY
EKSPLODUJĄCY K
OTEK.
NIE MUSISZ TEGO CZYT
AĆ, CHYBA ŻE MASZ
PYT
ANIA DOTYCZĄCE KONKRETNY
CH KART
.
Musisz natychmiast odkryć tę kartę. Oile nie masz karty zombie
kotka– umierasz. Połóż tę kartę przed sobą awersem do dołu.
Niepokazuj innym kart, które masz na ręce.
Możesz też zagrać kartę Nie, nie, nie na inną kartę Nie, nie, nie,
żeby zneutralizować jej działanie iwrezultacie stworzyć efekt
„ajednak tak, przegrańcu” itak dalej.
Karta pominięcia zagrana wodpowiedzi na kartę ataku kończy
tylko 1 z2 tur. Dopiero używając 2 kart pominięcia, możesz
zakończyć obie tury.
Sprytni gracze zagrywają tę kartę zaraz po tym, jak ktoś
zagra Co kryje przyszłość, ale jeszcze zanim dobierze kartę!
Chcesz dopiec kolejnemu graczowi? Umieść eksplodującego
kotka na samym wierzchu talii. Jeśli chcesz, możesz to zrobić pod
stołem, żeby inni gracze nie widzieli, gdzie umieszczasz kartę.
Ta karta pozwala namieszać wgłowie innym graczom.
Jeśli nie weźmiesz wierzchniej karty, będą sobie rwać włosy zgłowy,
próbując zgadnąć, dlaczego jej nie chcesz!
Ta karta jest najsilniejsza, jeśli zagrasz ją przed rozpoczęciem
akcji. Możesz wstać od stołu ipodejść do gracza, który wkłada
eksplodującego kotka do talii, żeby obserwować, jak to robi.
Możesz zagrać kocią kartę wraz zkartą klonowania, aby stworzyć
parę iukraść kartę (karta klonowania staje się kocią kartą, która
się pod nią znajduje). Ta sztuczka zadziała tylko, jeśli to Ty jesteś
graczem, który położył kocią kartę ORAZ kartę klonowania.
Niemożesz zagrać karty klonowania na kocią kartę innego gracza!
Ta karta jest bardzo przydatna pod koniec gry, kiedy bardzo
nie chcesz trafić na eksplodującego kotka.
Im więcej martwych graczy, tym bardziej zabójcza jest to karta.
Ale nie czekaj zbyt długo, bo możesz przegapić swoją szansę.
Wybierz martwego gracza. Wszyscy żywi gracze (oprócz Ciebie)
muszą wybrać po 1 karcie zręki ioddać je temu graczowi. Nie
możesz zagrać tej karty, jeśli wgrze nie ma akurat martwych graczy.
Możesz zagrać tę kartę wdowolnym momencie przed
rozpoczęciem akcji, nawet jeśli nie trwa Twoja tura.
Martwigracze również mogą zagrać tę kartę.
Twoja tura dobiega końca, ale nie dobierasz karty. Możesz zagrać
zombie kotka nawet wtedy, gdy wgrze nie ma akurat martwych graczy.
Po wylosowaniu eksplodującego kotka możesz (ale nie musisz)
zagrać tę kartę, żeby nie umrzeć. Odłóż swojego zombie kotka
nastosie kart odrzuconych. Jeśli wgrze są jacyś martwi gracze,
musisz wybrać 1 znich iprzywrócić go do życia.
Potem weź eksplodującego kotka iwłóż go wdowolne miejsce
wtalii. Nie możesz przy tym przekładać ani tasować pozostałych
kart. Jeśli przywracasz innego gracza do życia, zrób to samo
zeksplodującym kotkiem, który leży awersem do góry przed tym
graczem. (To oznacza, że wkładasz 2 eksplodujące kotki do talii–
każdego winne miejsce).
Natychmiast zakończ turę (bądź tury) bez dobierania karty. Kolejny
gracz musi zagrać 2 tury zrzędu. Gra toczy się dalej, począwszy od
zaatakowanego gracza. Ofiara ataku musi zagrać 2 normalne tury
zrzędu (zagrać kartę, wziąć nową, apotem dobrać, anastępnie
powtórzyć obie te czynności). Po pierwszej normalnie rozegranej
turze następuje kolejna.
Jeśli ofiara Twojej karty ataku sama zagra kartę ataku podczas
którejkolwiek ze swoich tur, to wefekcie Ty musisz rozegrać
pozostałe tury ido tego tury wynikające zliczby ataków na właśnie
zagranej karcie ataku (przykładowo: 4 tury, potem 6 itak dalej).
Anuluj działanie dowolnej karty, która nie
jest eksplodującym kotkiem ani kartą zombie
kotka. To tak, jakby każda karta po przykryciu
kartą Nie, nie, nie przestawała istnieć.
Wszystkie karty, które zostały zanienowane,
wypadają zgry. Umieść je na stosie kart
odrzuconych.
Możesz zagrać tę kartę wdowolnym
momencie przed rozpoczęciem akcji, nawet
jeśli nie trwa Twoja tura. Martwi gracze
również mogą zagrać tę kartę.
Dokładnie potasuj talię.
Możesz zagrać tę kartę wdowolnym momencie przed
rozpoczęciem akcji, nawet jeśli nie trwa Twoja tura.
Martwigracze również mogą zagrać tę kartę.
Natychmiast zakończ turę bez dobierania karty.
Natychmiast zakończ turę bez dobierania karty. Jeśli masz rozegrać
kilka tur, natychmiast je zakończ.
Wszyscy inni gracze muszą Ci oddać po 1 karcie ze swojej ręki.
To on decyduje, którą kartę Ci odda.
Nie możesz zastosować efektu tej karty na martwym graczu.
Zagraj tę kartę, gdy inny gracz zagra kotka zombie. Możesz
zobaczyć, gdzie dokładnie wkłada kartę albo karty eksplodującego
kotka.
Możesz zagrać tę kartę wdowolnym momencie, nawet
jeśli nie trwa Twoja tura. Martwigracze również mogą
zagrać tę kartę.
Podejrzyj wierzchnią kartę talii izdecyduj, czy chcesz ją zachować.
Jeśli tak, weź ją na rękę. Wprzeciwnym razie MUSISZ dobrać kolejną
kartę, niezależnie od tego, jaka jest. (Następnie odłóż kartę, której
niewziąłeś, na stos kart odrzuconych). Twoja tura dobiega końca.
Zagraj tę kartę na stos kart odrzuconych. Staje się kartą, która znajduje
się bezpośrednio pod nią, idziała dokładnie wtaki sam sposób.
Nie możesz zagrać karty klonowania na inną kartę klonowania.
Nie możesz zagrać karty klonowania poza swoją turą, ani jeśli jesteś
martwy, nawet jeśli ta karta trafiłaby na kartę zsymbolem
(kiedy ją zagrywasz, jest kartą klonowania, ate możesz zagrywać
tylko wswojej turze).
Wszyscy martwi gracze, którzy mają karty, muszą wybrać po
1karcie zręki iwtasować ją do talii. Nie możesz zagrać tej karty,
jeśli wgrze nie ma akurat martwych graczy.
Zakończ turę bez dobierania karty. Następny gracz musi zagrać
3razy za każdego martwego gracza.
Jeśli ofiara Twojej karty ataku sama zagra kartę ataku podczas
którejkolwiek ze swoich tur, to wefekcie Ty musisz rozegrać
pozostałe tury ido tego tury wynikające zliczby ataków na właśnie
zagranej karcie ataku
Nie możesz zagrać tej karty, jeśli wgrze nie ma akurat martwych
graczy.
Te karty nie działają wpojedynkę, ale jeśli uda Ci się zdobyć 2 takie
same, to możesz ich użyć jako pary. Pozwala Ci ona ukraść losową
kartę wybranemu żywemu graczowi.
Nie możesz zastosować efektu
tej karty na martwym graczu.
Możesz też używać ich
wwybuchowych kombinacjach.
4 KARTY
2 KARTY Z
3 KARTY BEZ SYMBOLU
2 KARTY Z
2 KARTY BEZ SYMBOLU
2 KARTY Z
0 KART BEZ SYMBOLU
2 KARTY Z
3 KARTY BEZ SYMBOLU
1 KART
A Z
2 KARTY BEZ SYMBOLU
0 KART Z
2 KARTY BEZ SYMBOLU
1 KART
A Z
1 KART
A BEZ SYMBOLU
2 KARTY Z
2 KARTY BEZ SYMBOLU
1 KART
A Z
1 KART
A BEZ SYMBOLU
1 KART
A Z
1 KART
A BEZ SYMBOLU
0 KART Z
1 KART
A BEZ SYMBOLU
0 KART Z
3 KARTY BEZ SYMBOLU
8 KART Z
8 KART BEZ SYMBOLU
1 KART
A Z
2 KARTY BEZ SYMBOLU
1 KART
A Z
2 KARTY BEZ SYMBOLU
EKSPLODUJĄC
Y KOTEK
NAKARM UMARŁ
Y
CH
KOTKI ZOMBIE
AT
AKUJ
NIE, NIE, NIE
POT
ASUJ
POMIŃ
POMIŃ (JESZCZE BARDZIEJ)
PRZYSŁUGA
JASNOWIDZTWO
KOP GŁĘBIEJ
SKLONUJ
HIENA CMENT
ARNA
AT
AK UMARLAK
ÓW
KOCIE KARTY
JAK DWIE KROPLE WODY
JAK TRZY KROPLE WODY
© exploding kittens 2022
(
2×
)
Podejrzyj 3 wierzchnie karty talii, anastępnie odłóż je wtej samej
kolejności. Nie pokazuj tych kart innym graczom.
CO KRY
JE PRZYSZŁOŚĆ
(
3×
)
Pomiń
NOWOŚCI
Nintendo Switch 2
Philips OneUp
iPhone 16e
JBL Flip 7
JBL Charge 6
Etui iPhone 16e
PS5 Pro
Router Starlink
Mac mini
Call of Duty Black Ops 6
Pomiń
GAMING
RTX 5070
RTX 5090
RX 9070 XT
GeForce RTX 4080 Super
Funko Pop
Nintendo Switch OLED
PS5
Fotel gamingowy
Karta graficzna do gier
Procesor do gier
Pomiń
NA CZASIE
Huśtawka ogrodowa
Grill gazowy
Jacuzzi
Zbiorniki na deszczówkę
Stół ogrodowy
Buty robocze
Lampy solarne
Pawilon ogrodowy
Ławka ogrodowa
Lampy ogrodowe
Pomiń
PORADNIK MEDIA EXPERT
Odkurzacz pionowy ranking
Smartwatch damski ranking
Jaka parownica do ubrań najlepsza?
Ranking odkurzaczy
Ranking ekspresów do kawy
Ranking pralek
Ranking lodówek
Ranking telefonów
Najlepsze gry planszowe
Robot sprzątający ranking
Pomiń
POMYSŁ NA PREZENT
Kubek Stanley
Prezent na ślub
Domek dla dzieci
Pomysł na prezent
Zabawki
LEGO
Prezent dla mężczyzny
Prezent na 40. urodziny
Prezent dla 7-latka
Prezent dla 5-latka
Pokaż więcej
Pomiń sekcję
Najnowsze poradniki
Zobacz więcej
Ranking soundbarów [TOP10]
Zalany laptop – co zrobić w takiej sytuacji?
Ranking smartwatchy [TOP10]
Ranking spalaczy tłuszczu [TOP10]
Wuchang: Fallen Feathers - wymagania PC. Gdy pierwszym bossem może stać się twój komputer
Ranking suszarek do prania [TOP10]
Ranking kaw rozpuszczalnych [TOP10]
Ranking parownic do ubrań [TOP10]
Ranking zabawek dla 4-latka [TOP10]
Premiery gier 2025. Na te tytuły warto czekać
Ranking kamer samochodowych [TOP10]
Ranking płyt indukcyjnych [TOP10]
Ranking rowerów elektrycznych [TOP10]
Soki z sokowirówki - jakie owoce wybrać?
Rodzaje pomp wodnych
Sprawdź więcej poradników