Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Menu
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
Bądź na plus
Oszczędzaj na zakupach
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Menu
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Schowek
Koszyk
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
Bądź na plus
Oszczędzaj na zakupach
Strona główna
›
Instrukcje obsługi
›
Instrukcje REBEL
›
Instrukcja Dodatek do gry REBEL Na skrzydłach Ptaki Europy
Znaleziono w kategoriach:
Gry planszowe
(266)
Wróć
Instrukcja obsługi Dodatek do gry REBEL Na skrzydłach Ptaki Europy
Wróć
Pobierz
Drukuj
Udostępnij
Wyświetl w osobnym oknie
1
W pierwszym dodatku do gry
Na skrzydłach
macie okazję powiększyć swój
rezerwat o gatunki pięknych ptaków Europy
. Ptaki te dysponują nowymi zdolno
-
ściami, które działają na koniec rundy
, zwiększają interakcję między graczami,
umożliwiają zakrywanie kilku pól na planszy czy przynoszą korzyści, gdy ktoś
ma nadmiar kart lub pożywienia. Karty z dodatku
Ptaki E
urop
y
należy wtasować
do talii
kart z
gry podstawowej
(podobnie będzie
z kartami
z przyszłych
dodatków).
Dodatek
Ptaki Eu
ropy
zawiera także dodatkową tackę, aby utrzymać porządek
wśród rosnącej kolekcji ptaków (z gry podstawowej, obecnego dodatku i przy
-
szłych rozszerzeń), 15 oletowych jaj, dodatkowe żetony pożywienia, nowe
żetony celów
, karty bonusowe i nowy kolorowy notes punktacji do gry wielo
-
i 1-osobowej.
Zawartość
instrukcja
81
kart ptaków
15 jaj
5 kart bonusowych
2 karty bonusowe Automy
2 karty punktowania celów Automy
Autorka gry: E
lizabeth Hargrave
I
lustracje: N
atalia Rojas,
Ana M
aría M
artínez Jaramillo i Beth Sobel
Ptaki Europy
EE
S
ę
p
płowy
Gyps fulvus
Dzięki brakowi upierzenia na głowie sępy płowe
łatwiej regulują temperaturę ciała.
1
252
cm
KONIEC
RUND
Y
.
Wybierz dowolnego gracza (łącz-
nie z Tobą). Za
każdego
, którego ma ten gracz,
weź 1
z
zasobów i przechowaj na tej karcie.
EE
Sosnówka
Periparus ater
Sosnó
wki magazynują nasiona świerka
(a cz
asem nawet bezkręgowce) na zimę.
2
16
cm
GDY
AKTYWUJES
Z,
weź 1
z zasobów
i przechowaj na tej
karcie. W dowolnym momencie
możesz wydać
przechowywane na tej karcie.
+
EE
Pliszka
siwa
Motacilla alba
Pliszk
a siwa jest uważana za narodowego
ptaka
Łotwy i występuje w wielu łotewskich
piosen
kach ludowych.
2
KONIEC RUNDY
.
Jeśli w tej rundzie wykonałeś
wszystkie 4 rodz
aje akcji, zagraj kolejnego ptaka.
Zapłać jego stand
ardowy koszt w pożywieniu i
.
28
cm
+
EE
Zi
ę
ba zwyczajna
ingilla coelebs
W zimie powszechnym widokiem są stada samców
zięb, których określa się mianem kawalerów.
4
GDY
AKTYWUJESZ,
wybierz 1–5 kart
ptaków w tym siedlisku. Wsuń po 1
z ręki
pod każdą z nich.
27 cm
/
EE
MALINOW
Y KRÓL
(28% kart)
Automa zat
rzymuje kartę
o najwyż
szej wartości.
Ptaki w
arte
5, 6 albo 7
punktów
.
EE
WIEDŹMIN
(44% kart)
Automa zatrzymuje
do 2 z nich
(zaczyna od kart z wyższą wartością).
Ptaki warte
3 albo 4 punkty.
EE
Runda 2
CELE
1
-1
-1
0
0
1
2
3
2
8
w zasobach wł
asnych
koszt w poży
wieniu zagranych
w 1 rzędzie
na ręce
bez
zapełnione kolumny
zdolności bez koloru i br
ak zdolności
brązowe zdoln
ości
warte
>4
ptaki z wsuniętymi k
artami
EE
1
-1
-1
-1
-1
2
2
1
0
3
Runda 1
CELE
w zasobach własnych
koszt w pożywieniu zagranych
w 1 rzędzie
na ręce
bez
zapełnione kolumny
zdolności bez koloru i brak zdolności
brązowe zdolności
warte
>4
ptaki z wsuniętymi kartami
EE
ETOL
OG
Kolory zdo
lności
obejmują:
bez koloru, brązo
wy
,
różowy
,
turkusowy
.
Ptaki bez zdo
lności
liczą
się
tak,
jakby miały z
dolność
bez
koloru.
2
za kolo
r zdolności
Ptaki w 1
dowolnym
siedl
isku.
EE
D
IETETYK
(
29% kart)
2
–
3 pta
ki:
3
4+ ptaków:
6
Ptaki, któ
re
w
koszcie
mają
3 żeto
ny
pożywienia.
EE
MIEJSKI
NAUKOWIEC
(21% kart
ze zdolnością wsuwania kart)
Karty ptaków z wsuniętymi
pod nie kartami.
4
–
6 ptaków:
3
7+ ptaków:
6
PUNKTY NADRUKOWANE
ptaki
karty bonusowe
cele
1
PUNKT
ZA
KAŻDE
jajo
pożywienie
na kartach
karta pod
inną
kartą
SUMA
345
345
345
automubon
automubon
automubon
automa
PUNKTY NADRUKOWANE
ptaki
karty bonusowe
cele
1
PUNKT
ZA
KAŻDE
jajo
pożywienie
na kartach
karta pod
inną
kartą
SUMA
tryb w
iel
oo
sobowy
w zasobach
własnyc
h
w 1 rzęd
zie
p
taki z ws
uniętymi
kartami
warte
brązowe zd
olnośc
i
>4
EE
EE
EE
EE
EE
czynności końca
rundy
1.
Rozpatrz
zdolności ptaków
„KONIEC RUNDY”.
2. Zapunktuj cel.
3. Usuń wszystkie kostki akcji.
4.
Odrzuć
odkryte karty z tacki
i wyłóż nowe.
5.
P
rzekaż znacznik pierwszego
gracza graczowi po lewej stronie.
w zasobach
własnyc
h
w 1 rzęd
zie
p
taki z ws
uniętymi
kartami
warte
brązowe zd
olnośc
i
>4
EE
EE
EE
EE
EE
czynności
końca
rundy
1.
Rozpatrz
zdolności
ptaków
„KONIEC RUNDY
”.
2.
Zapunktuj
cel.
3.
Usuń
wszystkie
kostki
akcji.
4.
Odrzuć
odkryte
karty
z
tacki
i
wyłóż
nowe.
5.
P
rzekaż
znacznik
pierwszego
gracza
graczowi
po
lewej
stronie.
w zasobach
własnyc
h
w 1 rzęd
zie
p
taki z ws
uniętymi
kartami
warte
brązowe
zdolności
>4
EE
EE
EE
EE
EE
czynności
końca
rundy
1.
Rozpatrz
zdolności
ptaków
„KONIEC RUNDY
”.
2.
Zapunktuj
cel.
3.
Usuń
wszystkie
kostki
akcji.
4.
Odrzuć
odkryte
karty
z
tacki
i
wyłóż
nowe.
5.
P
rzekaż
znacznik
pierwszego
gracza
graczowi
po
lewej
stronie.
w zasobach
własnyc
h
w 1 rzęd
zie
p
taki z ws
uniętymi
kartami
warte
brązowe zd
olnośc
i
>4
EE
EE
EE
EE
EE
czynności
końca
rundy
1.
Rozpatrz
zdolności
ptaków
„KONIEC RUNDY
”.
2.
Zapunktuj
cel.
3.
Usuń
wszystkie
kostki
akcji.
4.
Odrzuć
odkryte
karty
z
tacki
i
wyłóż
nowe.
5.
P
rzekaż
znacznik
pierwszego
gracza
graczowi
po
lewej
stronie.
w zasobach
własnyc
h
w 1 rzędzie
p
taki z ws
uniętymi
kartami
warte
brązowe zd
olnośc
i
>4
EE
EE
EE
EE
EE
czynności
końca
rundy
1.
Rozpatrz
zdolności
ptaków
„KONIEC RUNDY
”.
2.
Zapunktuj
cel.
3.
Usuń
wszystkie
kostki
akcji.
4.
Odrzuć
odkryte
karty
z
tacki
i
wyłóż
nowe.
5.
P
rzekaż
znacznik
pierwszego
gracza
graczowi
po
lewej
stronie.
w zasobach
własnyc
h
w 1 rzęd
zie
ptaki z wsuniętymi
kartami
warte
brązowe zd
olnośc
i
>4
EE
EE
EE
EE
EE
czynności
końca
rundy
1.
Rozpatrz
zdolności
ptaków
„KONIEC RUNDY
”.
2.
Zapunktuj
cel.
3.
Usuń
wszystkie
kostki
akcji.
4.
Odrzuć
odkryte
karty
z
tacki
i
wyłóż
nowe.
5.
P
rzekaż
znacznik
pierwszego
gracza
graczowi
po
lewej
stronie.
notes punktacji (z jednej strony do gry
wieloosobowej, z drugiej – do gry solo)
5 dwustronnych żetonów celów
38 żetonów pożywienia
płytka pomocy
plastikowa tacka na karty
2
Przygotowanie
P
otasujcie karty ptaków
z tego dodatku razem z wszystkimi innymi kartami
ptaków
.
T
o samo zróbcie z kartami bonusowymi (są tak zaprojektowane, aby wartości
procentowe nadal się zgadzały
. Wyjątek stanowią karty
F
otograf
,
A
natom
,
Kar
t
o
-
graf
i
Globt
roter
(zob. uwaga na dole tej strony)). Dodajcie nowe jaja i żetony
celów do puli zasobów ogólnych z gry podstawowej.
Jedyną zmianą
w
przygotowaniu do
gry jest
umieszczenie płytki
pomocy
obok planszy
celów
. W grze z tym dodatkiem zalecamy użycie zielonej strony planszy celów
,
gdyż niektóre z nowych żetonów celów nie współgrają dobrze z niebieską stroną.
UWA
GA! P
amiętajcie, aby zostawiać zagrane kostki akcji w odpowiednich
rzędach na planszy do momentu punktowania na koniec rundy
. Odgrywają rolę
w działaniu niektórych zdolności ptaków aktywowanych na koniec rundy
, które
wprowadza ten dodatek.
Zdolności ptaków
T
en dodatek wprowadza nową kategorię zdolności aktywowanych na koniec
każdej rundy
.
Koniec rundy (turkusowe).
Możesz użyć tych zdolności
po zakończeniu wszystkich tur graczy w rundzie, ale
przed punktowaniem celu na daną rundę.
•
Zdolności należy rozpatrywać w kolejności rozgry
-
wania, zaczynając od pierwszego gracza w danej
rundzie.
•
Jeśli masz więcej ptaków ze zdolnością „K
ONIEC
RUNDY”, możesz z nich skorzystać w dowolnej
kolejności.
•
Zdolności „K
ONIEC RUNDY”
nie ak
t
y
wują
różo
-
wych zdolności „RAZ MIĘDZY TURAMI”.
Niektóre ptaki mają symbol
*
obok kosztu,
który oznacza, że dany ptak ma alternatywny
koszt zagrania karty opisany w treści karty
(zob.
Zdolności polowania i łowienia
na str
. 9).
EE
Płochacz pokrzywnica
unella modularis
Pisklęta płochacza pokrzywnicy, które mieszkają
w jednym gnieździe, często mają różnych ojców.
1
KONIEC
RUNDY
.
Wybierz 1
z pozostałych graczy.
Za każdą kostkę akcji na jego
, złóż 1
na
tej karcie.
20
cm
+
EE
EE
Orzeł południowy
Aquila fasciata
Orłem południowym jest Senu, orzeł zwiadowczy
z gry „Assassin’s Creed Origins”.
8
GDY
ZAGRYWASZ,
zamiast każdego
w koszcie tego ptaka możesz zapłacić 1
z ręki. Jeśli to zrobisz, wsuń
, którymi
zapłaciłeś, pod tę kartę.
160
cm
*
+
+
EE
BEHA
WIORYS
T
A
Ko
lory
zdolności
obejmują:
bez kolo
ru,
brązowy
,
różowy
,
turkusowy
.
Ptak
i
bez
zdolności
liczą
się
tak,
jakb
y
miały
zdolność
bez
koloru.
Kolu
mny
,
w
których
zna
jdują
się
karty
ptak
ów
z
3
różnymi
kolo
rami
zdolności.
3
za kolumnę
EE
M
IEJSKI
NA
UKOWIEC
(21% kart
ze zdo
lnością
wsuwania
kart)
Karty pta
ków
z
wsuniętymi
pod
nie
kartami.
4
–
6 pta
ków:
3
7+ ptaków:
6
EE
DIETETYK
(29% kart)
2
–
3 ptaki:
3
4+ ptaków:
6
Ptaki, które w koszcie mają
3 żetony pożywienia.
*
UWA
GA! Ze względu na zmienioną wartość procentową podczas gry z tym
dodatkiem nie zaleca się korzystania z 4 kart bonusowych z gry podstawowej:
Fotografa
,
A
natoma
,
Kart
ograf
a
i
Globtrot
era.
3
Przewodnik
Cele
Brązowe zdolności
P
olicz liczbę zagranych przez siebie kart ptaków
z brązową zdolnością „
GDY AK
TYWUJESZ”.
Karty ptaków na ręce
P
olicz liczbę wszystkich kart ptaków na ręce.
Koszt w pożywieniu
zagranych ptaków
P
olicz koszt w pożywieniu na zagranych przez
siebie kartach ptaków
, pamiętając, aby policzyć
tylko 1 rodzaj pożywienia z kart ptaków
, które
mają możliwość wyboru rodzaju pożywienia
(z ukośnikiem).
Ptaki bez jaj
P
olicz liczbę zagranych przez siebie kart ptaków
,
na których nie leżą żadne jaja w momencie
punktowania tego celu.
Ptaki w 1
rzędzie
P
olicz liczbę zagranych przez siebie kart ptaków
w rzędzie, w którym masz ich najwięcej.
Ptaki warte >4 punkty
P
olicz liczbę zagranych przez siebie kart ptaków
,
których nadrukowana wartość wynosi więcej niż
4punkty
.
Ptaki z wsuniętymi kartami
P
olicz liczbę zagranych przez siebie kart ptaków
,
pod którymi znajduje się co najmniej 1
wsunięta
karta.
Zapełnione kolumny
P
olicz liczbę kolumn, w których są zapełnione
wszystkie 3pola ptaków
.
Zdolności bez koloru
i brak zdolności
P
olicz liczbę zagranych przez siebie kart ptaków
,
które mają zdolność „
GDY ZA
GRYW
ASZ” albo
nie mają żadnej zdolności.
Żywność w zasobach
własnych
P
olicz liczbę żetonów pożywienia w swoich
zasobach.
4
Zdolności ptaków
Zdolności zdobywania pożywienia
Krzyżodziób
sosnowy
GDY AKTYWUJESZ,
usuń
1
dowolną
z karmnika.
Następnie weź 1
z zasobów
.
Otrzymujesz
bez
względu na to, jaką kość
pożywienia usunąłeś
z karmnika.
T
rzmiel
ojad
zwyczajny
KONIEC RUNDY
.
P
onownie
napełn karmnik. Jeśli to
zrobisz, po napełnieniu weź
wszystkie
z karmnika.
Jeśli po napełnieniu
karmnika nie ma w nim
określonego rodzaju po
-
żywienia, nie otrzymujesz
pożywienia.
Gil
Grubodziób
zwyczajny
Żołna
zwyczajna
GDY AKTYWUJESZ,
pono-
wnie napełn karmnik. Jeśli
to zrobisz, po napełnieniu
weź 1 [rodzaj pożywienia]
z karmnika.
Mewa śmieszka
GDY AKTYWUJESZ,
zabierz
1
z zasobów innego
gracza i dodaj do swoich
zasobów
. T
en gracz bierze
1
z karmnika.
P
ożywienie, które ten gracz
bierze z karmnika, nie musi
być tego samego rodzaju
co pożywienie zabrane
przez
Ciebie z
jego zasobów
.
Gąsiorek
Pójdźka
zwyczajna
Sójka
zwyczajna
Zimorodek
zwyczajny
GDY AKTYWUJESZ,
zabierz
1
[rodzaj pożywienia]
z zasobów innego gracza
i przechowaj na tej karcie.
T
en gracz bierze 1
z karmnika.
Rudzik
GDY AKTYWUJESZ,
weź
z zasobów 1
żeton pożywie
-
nia rodzaju, który już w tej
rundzie otrzymałeś.
Może to być rodzaj poży
-
wienia, który pozyskałeś
z karmnika w ramach akcji
„Zdobądź pożywienie” albo
aktywując zdolność innego
ptaka w tym rzędzie.
Mazurek
Wilga
zwyczajna
RAZ MIĘDZY TURAMI.
Gdy inny gracz wykonuje
akcję „Zdobądź pożywie
-
nie”, na koniec jego tury
weź 1
[rodzaj pożywienia]
z karmnika.
Jeśli wszystkie kości w kar
-
mniku wskazują ten sam
symbol, możesz go opróż
-
nić i ponownie napełnić
przed pobraniem danego
rodzaju pożywienia. Jeśli
w karmniku nie ma wskaza-
nego rodzaju pożywienia,
nie otrzymujesz pożywienia.
Dzięcioł
białogrzbiety
GDY AKTYWUJESZ,
weź 1
z karmnika.
Jeśli wszystkie kości w kar
-
mniku wskazują ten sam
symbol, możesz go opróż
-
nić i ponownie napełnić
przed pobraniem
.
5
Dzięcioł czarny
GDY AKTYWUJESZ,
weź
wszystkie
z karmnika.
Jeśli wszystkie kości w kar
-
mniku wskazują ten sam
symbol, możesz go opróż
-
nić i ponownie napełnić,
a następnie wziąć wszystkie
bezkręgowce.
P
o zdobyciu pożywienia
dzięki tej zdolności prze
-
staje ona działać w tej
turze. T
o oznacza, że jeśli
w wyniku działania tej zdol
-
ności karmnik opustoszeje
i napełnisz go ponownie,
nie otrzymujesz dodatko-
wego pożywienia po jego
napełnieniu. Jeśli po wzię
-
ciu wszystkich bezkręgow
-
ców z karmnika wszystkie
kości wskazują ten
sam
symbol, nie możesz
op
róż
-
nić karmnika i ponownie
go napełnić, aby dobrać
więcej pożywienia.
Bogatka
zwyczajna
GDY AKTYWUJESZ,
ponow
-
nie napełn karmnik. Jeśli to
zrobisz, po napełnieniu weź
1
z karmnika.
Czarnowron
Sęp płowy
KONIEC RUNDY
.
Wybierz
dowolnego gracza (łącznie
z T
obą). Za każdego
,
którego ma ten gracz, weź
1
z zasobów i przecho
-
waj na tej karcie.
Kowalik
zwyczajny
Sosnówka
GDY AKTYWUJESZ,
weź
1
z zasobów
i przechowaj
na tej
karcie. W
dowolnym
momencie możesz
wydać
przechowywane na
tej karcie.
przechowywane na kar
-
tach tych
ptaków nie
wliczają
się do T
woich zasobów
w kontekście celów
obowią
-
zuj
ącyc
h na koniec rundy
,
ale mogą być użyte do za
-
grywania kolejnych ptaków
.
Sroka
zwyczajna
KONIEC RUNDY
.
Wybierz
1
z pozostałych graczy
.
Za każdą kostkę akcji na
jego siedlisku
weź 1
z zasobów i przechowaj na
dowolnej karcie ptaka
T
e zdolności mogą być uży
-
te do przechowywania po
-
żywienia na ptakach, które
nie mają takiej zdolności.
Orzechówka
zwyczajna
GDY AKTYWUJESZ,
wybierz
1
–5 kart
ptaków w
swoim
.
W
eź
taką samą
liczbę
ze
swoich zasobów i przecho-
waj po
1
na
karcie
każdego z nich.
Podróżniczek
Słowik rdzawy
GDY AKTYWUJESZ,
wybierz
rodzaj pożywienia. W
szyscy
gracze otrzymują 1
żeton
tego pożywienia z zasobów
.
Pomiń
NOWOŚCI
iPhone 17 PRO
Iphone 17
Iphone 17 AIR
Samsung S25 FE
Nintendo Switch 2
Samsung Fold 7
Samsung Flip 7
Philips OneUp
JBL Flip 7
JBL Charge 6
Pomiń
GAMING
RTX 5070
RTX 5090
RX 9070 XT
GeForce RTX 4080 Super
Funko Pop
Nintendo Switch OLED
PS5
Fotel gamingowy
Karta graficzna do gier
Procesor do gier
Pomiń
NA CZASIE
Huśtawka ogrodowa
Grill gazowy
Jacuzzi
Zbiorniki na deszczówkę
Stół ogrodowy
Buty robocze
Lampy solarne
Pawilon ogrodowy
Ławka ogrodowa
Lampy ogrodowe
Pomiń
PORADNIK MEDIA EXPERT
Odkurzacz pionowy ranking
Smartwatch damski ranking
Jaka parownica do ubrań najlepsza?
Ranking odkurzaczy
Ranking ekspresów do kawy
Ranking pralek
Ranking lodówek
Ranking telefonów
Najlepsze gry planszowe
Robot sprzątający ranking
Pomiń
POMYSŁ NA PREZENT
Kubek Stanley
Prezent na ślub
Back To University
Pomysł na prezent
Prezent na Dzień Chłopaka
LEGO
Prezent dla mężczyzny
Prezent na 40. urodziny
Prezent dla 7-latka
Prezent dla 5-latka
Pokaż więcej
Pomiń sekcję
Najnowsze poradniki
Zobacz więcej
Ranking patelni tytanowych [TOP10]
Ranking mikrofalówek do zabudowy [TOP10]
Ranking szlifierek oscylacyjnych [TOP10]
Premiera EA Sports FC 26 już jutro! Co warto wiedzieć o grze zanim wbiegniecie na boisko?
Ranking żeli do prania [TOP10]
Ranking telewizorów do PS5 [TOP10]
Pierwsze uruchomienie zmywarki? Sprawdź, co musisz zrobić
Ranking książek dla 5-latka [TOP10]
Ranking powerbanków [TOP10]
Ranking klawiatur gamingowych [TOP10]
Ranking robotów kuchennych [TOP10]
Ranking aparatów natychmiastowych [TOP10]
Ranking rowerów górskich [TOP10]
Ranking foteli gamingowych do 500 zł [TOP10]
Ranking bieżni domowych [TOP10]
Sprawdź więcej poradników