Znaleziono w kategoriach:
Gra towarzyska REBEL Podaj dalej! 112579

Instrukcja obsługi Gra towarzyska REBEL Podaj dalej! 112579

Wróć
how to play
ZOBACZ,
JAK GRAĆ!
youtube.com/telestrations
cel
GRA
IMPREZOWA
WIEK: 12+
4
-
8 GRACZY
tele_wiek.indd 1 12.02.2016 15:49:35
Śmiać się do łez z rodziną
i przyjaciółmi. Kto wie, może nawet
odkryjesz w sobie artystę?
PODAJ DALEJ! to rysowana wersja zabawy
w głuchy telefon, w której Twoje szkice
i odpowiedzi mogą wywołać salwy śmiechu.
RYSUJESZ, co widzisz, a potem ZGADUJESZ,
co zobaczyłeś!
Śmiać się do łez z rodziną
i przyjaciółmi. Kto wie, może nawet
odkryjesz w sobie artystę?
ZAGRAJMY!
PRZYGOTOWANIE
do gry
RUNDA
punkty
suma
imię:
TABELA PUNKTACji
S
E
K
R
E
T
N
E
h
a
s
ł
o
:
Umieśćcie pudełko z kartami,
klepsydrę, ściereczki i kostkę na
środku stołu.
Wspólnie zdecydujcie, czy będziecie
korzystać z TEJ STRONY, czy
z TAMTEJ STRONY
(tak naprawdę nie ma żadnej różnicy).
Weźcie po szkicowniku, mazaku
i karcie.
Podpiszcie swoje szkicowniki
i zapamiętajcie kolor swoich spirali.
ZABAWĘ CZAS ZACZĄĆ!
Umieśćcie pudełko z kartami,
klepsydrę, ściereczki i kostkę na
środku stołu.
Wspólnie zdecydujcie, czy będziecie
korzystać z TEJ STRONY, czy
z TAMTEJ STRONY
(tak naprawdę nie ma żadnej różnicy).
Weźcie po szkicowniku, mazaku
i karcie.
Podpiszcie swoje szkicowniki
i zapamiętajcie kolor swoich spirali.
ZABAWĘ CZAS ZACZĄĆ!
Gra w głuchy telefon w wersji rysowanej!
Doggie Bag
RUNDA
punkty
suma
imię:
TABELA PUNKTACji
TABELA PUNKTACji
S
E
K
R
E
T
N
E
h
a
s
ł
o
:
UWAGA!
Hejka! Jeśli zauważysz mnie na dole Twojej karty, to
znaczy, że możesz wybrać dowolne hasło z tej karty!
Taki jestem fajny.
Jeśli obok wylosowanego numeru
znajduje się luka, oznacza to, że możesz
wymyślić dowolne słowo (bądź słowa). Jeśli widzisz
podkreśloną kategorię taką jak PROGRAM TELEWIZYJNY,
możesz wymyślić dowolne słowa z tej kategorii.
Wybierzcie gracza, który rzuci kostką
na początku gry. Wynik z kostki
odpowiada numerowi hasła na
Twojej karcie. Zapisz je w swoim
szkicowniku. Nie wymawiaj go na
głos ani nikomu
nie pokazuj!
UWAGA!
Wybierzcie gracza, który rzuci kostką
na początku gry. Wynik z kostki
odpowiada numerowi hasła na
Twojej karcie. Zapisz je w swoim
szkicowniku. Nie wymawiaj go na
głos ani nikomu
nie pokazuj!
Hejka! Jeśli zauważysz mnie na dole Twojej karty, to
znaczy, że możesz wybrać dowolne hasło z tej karty!
Taki jestem fajny.
Jeśli obok wylosowanego numeru
znajduje się luka, oznacza to, że możesz
wymyślić dowolne słowo (bądź słowa). Jeśli widzisz
podkreśloną kategorię taką jak PROGRAM TELEWIZYJNY,
możesz wymyślić dowolne słowa z tej kategorii.
®
WYBÓR HASŁA
Kalkulator
1
5
134
6
parzysta:
parzysta:
4, 6 albo 8
przekaż szkicownik
graczowi po lewej!
PRZEKAŻ SZKICOWNIK
GRACZOWI PO LEWEJ!
S
Z
K
I
C
O
W
A
N
I
E
!
Na koniec rundy ostatnia wypełniona strona powinna być
odpowiedzią, a nie szkicem. Niezależnie od liczby graczy.
DLACZEGO TO TAKIE WAŻNE?
Otwórz szkicownik na
stronie 1 – SZKICOWANIE”,
a potem…
Twój sąsiad zerka potajemnie
na Twoje hasło, a potem
przygotowuje się, by
narysować je na stronie 1 –
SZKICOWANIE“.
Przejdźcie do kroku 3.
(Dzięki temu skończycie na
zgadywaniu).
Otwórz szkicownik na
stronie 1 – SZKICOWANIE”.
Przygotuj się, by potajemnie
narysować swoje hasło.
Przejdź do kroku 3.
Na koniec rundy ostatnia wypełniona strona powinna być
odpowiedzią, a nie szkicem. Niezależnie od liczby graczy.
DLACZEGO TO TAKIE WAŻNE?
LICZBA GRACZY
2
S
Z
K
I
C
O
W
A
N
I
E
!
Wszyscy powinni być na stronie 1 – SZKICOWANIE. Odwróć-
cie klepsydrę. Macie 60 sekund, aby potajemnie narysow
hasło. Gdy czas się skończy, macie jeszcze kilka sekund, aby
zakończyć rysunek. Przewróćcie szkicowniki na stronę 2 i po-
dajcie je (otwarte) do swoich sąsiadów po lewej.
Wszyscy powinni być na stronie 1 – SZKICOWANIE. Odwróć-
cie klepsydrę. Macie 60 sekund, aby potajemnie narysow
hasło. Gdy czas się skończy, macie jeszcze kilka sekund, aby
zakończyć rysunek. Przewróćcie szkicowniki na stronę 2 i po-
dajcie je (otwarte) do swoich sąsiadów po lewej.
SZKICOWANIE
3

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756