Znaleziono w kategoriach:
Gra karciana REBEL Sushi Go Party! 106034

Instrukcja obsługi Gra karciana REBEL Sushi Go Party! 106034

Powrót
INSTRUKCJA
1
181 kart + 22 kafelki menu + 8 pionków + 1 plansza
NIGIRI
ROLKI SUSHI
PRZYSTAWKI
KARTY
SPECJALNE
DESERY
Nigiri
Futomaki, Temaki, Uramaki
Tempura, Sashimi, Pierożek gyoza, Węgorz, Tofu,
Onigiri, Edamame, Zupa miso
Pałeczki, Sos sojowy, Herbata, Menu, Łyżeczka,
Zamówienie specjalne, Pudełko na wynos, Wasabi
Pudding, Lody herbaciane, Owoce
12×
po 12 każdego typu:
po 8 każdego typu:
po 3 każdego typu:
po 15 każdego typu:
Zapraszamy do gry w
Sushi Go Party!
Szykujcie się na pyszną ucztę sushi. Najpierw
stwórzcie własne menu przy użyciu wielu smakowitych składników, a następnie w trakcie
3 rund gry postarajcie się zdobyć jak najwięcej punktów, zbierając najlepsze kombinacje
kart, zanim ktoś inny sprzątnie Wam je z talerza!
PRZYGOTOWANIE
ZAWARTOŚĆ
1. Połóżcie planszę pośrodku obszaru gry.
2. Każdy gracz wybiera kolor ikładzie swój
pionek na planszy obok pola „0”.
3. Przed pierwszą rozgrywką pogrupujcie
karty ze względu na ich typ iumieśćcie
wprzegródkach wpudełku.
4. Razem zdecydujcie, których kart użyjecie
wrozgrywce (zob.
Wybór kart na s. 3
).
5. Znajdźcie kafelki menu odpowiadające wy-
branym kartom iumieśćcie je na odpowied-
nich miejscach na planszy. Kafelki pozwalają
graczom na bieżąco obserwować, jaki
zestaw kart bierze udział wrozgrywce.
Uwaga! Podczas gry w68 osób zuży-
ciem rolek Futomaki obróćcie ich kafelek
menu stroną zpunktacją dla 68 osób
ku górze.
6. Potasujcie wybrane karty deserów ipołóż-
cie wzakrytym stosie obok planszy.
7. Potasujcie resztę wybranych kart iuformuj-
cie zakryty stos kart, który także połóżcie
obok planszy.
2
WYBÓR KART
W grze
Sushi Go Party!
to Ty wybierasz, co znajdzie się w menu w danej rozgrywce!
Różne kombinacje kart zapewnią przepysznie różnorodne partie.
Wybierz jedną z poniższych kombinacji:
SUSHI GO!
Klasyczne menu z gry podstawowej.
IMPREZOWICZ
Posmakuj nowości z
Sushi Go Party!
MENU MISTRZÓW
Dla wytrawnych znawców
Sushi Go!
, którzy chcą trochę pomyśleć…
MÓJ PIERWSZY POSIŁEK
Łagodne smaki dla nowicjuszy.
3
NIGIRI
1
2
3
ROLKI
FUTOMAKI
(DLA 2
5 GRACZY)
NAJWIĘCEJ 6
2. MIEJSCE 3
PRZYSTAWKA
TEMPURA
x
2 = 5
SASHIMI
x
3 = 10
PRZYSTAWKA
ZUPA MISO
3
ODRZUĆ, JEŚLI W TEJ SAMEJ
TURZE ZOSTAŁA ZAGRANA INNA
ZUPA MISO.
PRZYSTAWKA
KARTA SPECJALNA
WASABI
WARTOŚĆ
NASTĘPNEGO
ZAGRANEGO
NIGIRI
x
3
HERBATA
ZA KAŻDĄ KARTĘ W NAJWIĘKSZYM
ZESTAWIE KOLORYSTYCZNYM NA
KONIEC RUNDY.
1
KARTA SPECJALNA
DESER
LODY
HERBACIANE
KONIEC GRY
x
4 = 12
NIGIRI
1
2
3
ROLKI
FUTOMAKI
(DLA 2
5 GRACZY)
NAJWIĘCEJ 6
2. MIEJSCE 3
PRZYSTAWKA
TEMPURA
x
2 = 5
SASHIMI
x
3 = 10
PRZYSTAWKA
PIEROŻEK
GYOZA
x
1 = 1
x
2 = 3
x
3 = 6
x
4 =10
x
5+ =15
PRZYSTAWKA
PAŁECZKI
UŻYJ PÓŹNIEJ.
ZAGRAJ 2 KART Y Z RĘKI.
WPAŁECZKI DO RĘKI.
KARTA SPECJALNA
KARTA SPECJALNA
WASABI
WARTOŚĆ
NASTĘPNEGO
ZAGRANEGO
NIGIRI
x
3
DESER
PUDDING
KONIEC GRY
NAJWIĘCEJ 6
NAJMNIEJ -6
(brak kary w grze 2-osobowej)
NIGIRI
1
2
3
ROLKI
TEMAKI
NAJWIĘCEJ 4
NAJMNIEJ -4
(brak kary w grze 2-osobowej)
PRZYSTAWKA
TEMPURA
x
2 = 5
TOFU
x
1 = 2
x
2 = 6
x
3+ = 0
PRZYSTAWKA
PIEROŻEK
GYOZA
x
1 = 1
x
2 = 3
x
3 = 6
x
4 =10
x
5+ =15
PRZYSTAWKA
MENU
UŻYJ W MOMENCIE
ZAGRANIA.
DOBIERZ 4 KARTY.
ZAGRAJ 1 I ZWRÓĆ RESZTĘ.
POTASUJ STOS.
(DLA 2
6 GRACZY)
KARTA SPECJALNA
KARTA SPECJALNA
WASABI
WARTOŚĆ
NASTĘPNEGO
ZAGRANEGO
NIGIRI
x
3
DESER
LODY
HERBACIANE
KONIEC GRY
x
4 = 12
NIGIRI
1
2
3
ROLKI
TEMAKI
NAJWIĘCEJ 4
NAJMNIEJ -4
(brak kary w grze 2-osobowej)
ONIGIRI
RÓŻNE KSZTAŁTY:
1 = 1
2 = 4
3 = 9
4 = 16
PRZYSTAWKA
TOFU
x
1 = 2
x
2 = 6
x
3+ = 0
PRZYSTAWKA
SASHIMI
x
3 = 10
PRZYSTAWKA
PUDEŁKO NA
WYNOS
UŻYJ W MOMENCIE
ZAGRANIA.
ODWRÓĆ DOWOLNE ZAGRANE
WCZEŚNIEJ KARTY. KAŻDA JEST
WARTA 2 PUNKTY.
KARTA SPECJALNA
ŁYŻECZKA
UŻYJ PÓŹNIEJ.
POPROŚ O KARTĘ. PIERWSZY
GRACZ NA LEWO, KTÓRY MA
JĄ NA RĘCE, ODDAJE CI JĄ
W ZAMIAN ZA ŁYŻECZKĘ.
(DLA 3
8 GRACZY)
KARTA SPECJALNA
DESER
OWOCE
KONIEC GRY DLA KAŻDEGO
RODZAJU
x
0 = -2
x
1 = 0
x
2 = 1
x
3 = 3
x
4 = 6
x
5+ =10
ZABÓJCZE KOMBO
Konfrontacja na talerzu.
WIELKI BANKIET
Danie dla 6—8 osób.
KOLACJA DLA DWOJGA
Specjalna oferta dla 2 osób.
STWÓRZ SWOJE WŁASNE MENU
Utwórz własną kombinację kart! Możesz wybrać dowolne karty, upewnij się tylko, że w roz-
grywce występują:
WAŻNE! W rozgrywce dla 78 osób nie używa się kart Menu i Zamówienia specjalnego.
• karty Nigiri,
• 1 rodzaj rolek,
• 3 rodzaje przystawek,
• 2 rodzaje kart specjalnych,
• 1 rodzaj deseru.
W rozgrywce 2-osobowej nie używa się kart Łyżeczki i Edamame.
TACA PUNKTÓW
Sięgnij po wielką porcję punktów!
4
NIGIRI
1
2
3
ROLKI
URAMAKI
KTO SZYBCIEJ ZBIERZE 10
1. MIEJSCE 2. MIEJSCE 3. MIEJSCE
8 5 2
(Gracz z największą liczbą symboli
na koniec rundy dostaje punkty za
kolejne niezajęte miejsce).
ONIGIRI
RÓŻNE KSZTAŁTY:
1 = 1
2 = 4
3 = 9
4 = 16
PRZYSTAWKA
PIEROŻEK
GYOZA
x
1 = 1
x
2 = 3
x
3 = 6
x
4 =10
x
5+ =15
PRZYSTAWKA
EDAMAME
1
ZA KAŻDEGO PRZECIWNIKA
Z EDAMAME
(maks. 4 na rundę)
(DLA 3
8 GRACZY)
PRZYSTAWKA
HERBATA
ZA KAŻDĄ KARTĘ W NAJWIĘKSZYM
ZESTAWIE KOLORYSTYCZNYM NA
KONIEC RUNDY.
1
KARTA SPECJALNA
ZAMÓWIENIE
SPECJALNE
W MOMENCIE ZAGRANIA KOPIUJE
KARTĘ, KTÓRĄ WSKAŻESZ.
(DLA 2
6 GRACZY)
KARTA SPECJALNA
DESER
LODY
HERBACIANE
KONIEC GRY
x
4 = 12
NIGIRI
1
2
3
ROLKI
TEMAKI
NAJWIĘCEJ 4
NAJMNIEJ -4
(brak kary w grze 2-osobowej)
WĘGORZ
x
1 = -3
x
2+ = 7
PRZYSTAWKA
TOFU
x
1 = 2
x
2 = 6
x
3+ = 0
PRZYSTAWKA
ZUPA MISO
3
ODRZUĆ, JEŚLI W TEJ SAMEJ
TURZE ZOSTAŁA ZAGRANA INNA
ZUPA MISO.
PRZYSTAWKA
SOS SOJOWY
4
JEŚLI MASZ NAJWIĘCEJ
RÓŻNOKOLOROWYCH KART
NA KONIEC RUNDY.
KARTA SPECJALNA
ŁYŻECZKA
UŻYJ PÓŹNIEJ.
POPROŚ O KARTĘ. PIERWSZY
GRACZ NA LEWO, KTÓRY MA
JĄ NA RĘCE, ODDAJE CI JĄ
W ZAMIAN ZA ŁYŻECZKĘ.
(DLA 3
8 GRACZY)
KARTA SPECJALNA
DESER
PUDDING
KONIEC GRY
NAJWIĘCEJ 6
NAJMNIEJ -6
(brak kary w grze 2-osobowej)
NIGIRI
1
2
3
ROLKI
FUTOMAKI
(DLA 6
8 GRACZY)
NAJWIĘCEJ 6
2. MIEJSCE 4
3. MIEJSCE 2
PRZYSTAWKA
TEMPURA
x
2 = 5
PIEROŻEK
GYOZA
x
1 = 1
x
2 = 3
x
3 = 6
x
4 =10
x
5+ =15
PRZYSTAWKA
WĘGORZ
x
1 = -3
x
2+ = 7
PRZYSTAWKA
PAŁECZKI
UŻYJ PÓŹNIEJ.
ZAGRAJ 2 KART Y Z RĘKI.
WPAŁECZKI DO RĘKI.
KARTA SPECJALNA
ŁYŻECZKA
UŻYJ PÓŹNIEJ.
POPROŚ O KARTĘ. PIERWSZY
GRACZ NA LEWO, KTÓRY MA
JĄ NA RĘCE, ODDAJE CI JĄ
W ZAMIAN ZA ŁYŻECZKĘ.
(DLA 3
8 GRACZY)
KARTA SPECJALNA
DESER
LODY
HERBACIANE
KONIEC GRY
x
4 = 12
NIGIRI
1
2
3
ROLKI
URAMAKI
KTO SZYBCIEJ ZBIERZE 10
1. MIEJSCE 2. MIEJSCE 3. MIEJSCE
8 5 2
(Gracz z największą liczbą symboli
na koniec rundy dostaje punkty za
kolejne niezajęte miejsce).
ONIGIRI
RÓŻNE KSZTAŁTY:
1 = 1
2 = 4
3 = 9
4 = 16
PRZYSTAWKA
TOFU
x
1 = 2
x
2 = 6
x
3+ = 0
PRZYSTAWKA
ZUPA MISO
3
ODRZUĆ, JEŚLI W TEJ SAMEJ
TURZE ZOSTAŁA ZAGRANA INNA
ZUPA MISO.
PRZYSTAWKA
ZAMÓWIENIE
SPECJALNE
W MOMENCIE ZAGRANIA KOPIUJE
KARTĘ, KTÓRĄ WSKAŻESZ.
(DLA 2
6 GRACZY)
KARTA SPECJALNA
MENU
UŻYJ W MOMENCIE
ZAGRANIA.
DOBIERZ 4 KARTY.
ZAGRAJ 1 I ZWRÓĆ RESZTĘ.
POTASUJ STOS.
(DLA 2
6 GRACZY)
KARTA SPECJALNA
DESER
OWOCE
KONIEC GRY DLA KAŻDEGO
RODZAJU
x
0 = -2
x
1 = 0
x
2 = 1
x
3 = 3
x
4 = 6
x
5+ =10
POCZĄTEK GRY
Rozgrywka w
Sushi Go Party!
trwa 3 rundy. Na początku każdej rundy wtasujcie zakryte karty
deserów do talii kart przeznaczonych na tę rozgrywkę. Ich liczba podana jest w poniższej tabeli.
2—5 GRACZY
5 kart deserów
3 karty deserów
2 karty deserów
68 GRACZY
7 kart deserów
5 kart deserów
3 karty deserów
(W rozgrywce dla 2—5 graczy 5 kart deserów nie zostanie użytych.
Należy odłożyć je do pudełka).
LICZBA GRACZY
2—3
4—5
6—7
8
LICZBA KART
10
9
8
7
Pozostałe karty połóżcie w zakrytym stosie obok planszy. Każdy gracz bierze do ręki swoje
karty, nie pokazując ich innym graczom. Możecie rozpocząć grę!
Wgrze
Sushi Go Party!
tury graczy przebiegają równocześnie. Każdy gracz wybiera ze swojej
ręki 1 kartę, którą chciałby zachować, ikładzie ją zakrytą przed sobą. Gdy wszyscy gracze
dokonają wyboru, odwracają wybrane karty awersem do góry.
Następnie gracze przekazują resztę swoich kart zręki graczowi po swojej lewej stronie. (Wten
sposób karty wszystkich graczy będą krąży wokół stołu zgodnie zkierunkiem ruchu wska-
wek zegara, aich liczba będzie się stopniowo zmniejszać). Gracze biorą do ręki otrzymane
karty irozpoczyna się nowa tura. Gracze postępują tak aż do wyczerpania kart na ręce.
Uwaga! Ułożone awersem do góry karty leżą przed graczem aż do zakończenia rundy, gdy
dokonuje się podliczenia punktów. Wmiarę pozyskiwania kart najlepiej układać je wkolumny
tego samego koloru.
ROZGRYWANIE RUNDY
PUDDING
NAJWIĘCEJ 6
NAJMNIEJ -6
RUNDA 1
RUNDA 2
RUNDA 3
Następnie rozdajcie graczom tyle zakrytych kart, ile podano w tabeli:
5

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 40 618 750 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756