Znaleziono w kategoriach:
Gra karciana TREFL Lucky Cats 02515

Instrukcja obsługi Gra karciana TREFL Lucky Cats 02515

Wróć
5+ 2-4 10-20 min
I
N
S
T
R
U
K
C
J
A
CEL GRY
Zdobądźcie 7 kart kocich marzeń.
Elementy gry
80 kart kotów 32 karty marzeń 4 podajniki kart
4 gumowe rybki
Składanie podajnika:
instrukcja
PRZYGOTOWANIE DO GRY
Połóżcie podajniki kart pomiędzy wszystkimi graczami. Niewykorzystane
możecie odłożyć do pudełka.
Podzielcie karty kotów na tyle talii, ilu jest
graczy. Rozdajcie każdemu po jednej talii
i umieśćcie je w podajnikach kart leżących po
Waszej prawej stronie. Pobierzcie z tych
podajników po 5 kart kotów i trzymajcie je
w rękach.
Przetasujcie wszystkie karty marzeń i ułóżcie
je w stosie tak, aby każdy z graczy miał do
nich równy dostęp.
1. 2. 3.
4.
ROZGRYWKA
Aby rozpocząć rozgrywkę, odwróćcie jednocześnie wszystkie karty
marzeń ułożone wokół stosu.
Od tego momentu możecie przekazywać pojedynczo karty ze swojej
ręki, odkładając je do podajnika leżącego po Waszej lewej stronie.
Następnie pobierzcie kartę z podajnika po prawej. Wszyscy gracie
jednocześnie.
Jeśli w którymkolwiek momencie gry zauważycie, że posiadacie na ręku
2 karty kotów pasujące do dowolnej karty kocich marzeń, jak
najszybciej połóżcie na niej swoje karty kotów i zbierzcie wszystkie
karty razem.
Wszystkie zebrane karty kotów oraz karty marzeń trzymajcie odkryte
przed sobą. Po zebraniu karty marzeń odkryjcie ze stosu nową kartę
i połóżcie na pustym miejscu. Dobierzcie 2 nowe karty z podajnika po
prawej stronie, aby na ręku mieć ich łącznie 5.
Wyłóżcie 4 zakryte karty marzeń
i ułóżcie je dookoła stosu.
Połóżcie wszystkie rybki obok
kart marzeń, aby każdy z Was
miał do nich równy dostęp.
Karta z rybką
Kiedy ze stosu zostanie odkryta karta z rybką, wykażcie się refleksem,
by chwycić gumową rybkę w odpowiednim kolorze i położyć przed
sobą.
Jeśli gumowa rybka znajduje się już u innego gracza, spróbujcie mu
zwędzić. Kto pierwszy ją złapie, ten lepszy.
Każda zebrana gumowa rybka liczy się jako dodatkowe marzenie
potrzebne do zwycięstwa. Możecie w bardzo szybki sposób złapać
szczęście, ale pilnujcie, aby nie wypuścić go z rąk.
Za każdym razem, kiedy zbierzecie kolejną kartę marzenia lub gumową
rybkę, ogłoście innym graczom, ile w sumie posiadacie już spełnionych
marzeń.
KONIEC GRY
Runda kończy się, kiedy ktoś z Was jako pierwszy zbierze łącznie 7 kart
kocich marzeń i gumowych rybek. Rozgrywajcie rundy po kolei,
któryś z graczy zwycięży 5 z nich.
AUTORZY: Mariusz Majchrowski, Michał Szewczyk
ZESPÓŁ: Agnieszka Karewicz, Eryka Stachowska, Adam Strzelecki, Agnieszka Walczak
ILUSTRACJE I OPRACOWANIE GRAFICZNE: Michał Ambrzykowski
OPRACOWANIE TECHNICZNE, PROJEKT: Grzegorz Traczykowski, Przemysław Walczak
REDAKCJA I KOREKTA: Izabela Dawidowicz
Trefl SA, ul. Kontenerowa 25
81-155 Gdynia, Polska
www.trefl.com
02515

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756