Znaleziono w kategoriach:
Gra karciana TREFL Vabang Junior 02340

Instrukcja obsługi Gra karciana TREFL Vabang Junior 02340

Powrót
Co kojarzy Ci się z obrazkiem na karcie?
Pewnie znasz mnóstwo odpowiedzi!
Jakie jest Twoje pierwsze skojarzenie? Jeśli już wiesz,
szybko naciśnij przycisk. Od teraz razem z pozostałymi
graczami macie tylko kilka sekund na wykazanie się refleksem!
elektroniczny przycisk
Przycisk jest urządzeniem elektrycznym
wymagającym użycia baterii (3 × 1,5 V AAA).
168 kart z hasłami instrukcja
ZAWARTOŚĆ
CEL GRY
Zadaniem graczy jest zdobycie 10 kart poprzez wymyślanie własnych skojarzeń do obrazków na kartach.
PRZYGOTOWANIE
Ustawcie przycisk na środku stu, tak aby każdy miał do niego swobodny dosp.
Potasujcie dokładnie wszystkie karty i póżcie je w stosie obok Was.
3. Naciśnięty przycisk zacznie świecić i odtwarzać melodię. W tym czasie wszyscy gracze mo
podawać swoje własne skojarzenia do tej samej karty. Za każdym razem, gdy któryś z graczy
poda jakieś skojarzenie, uderza w przycisk.
2. Od tego momentu każdy z graczy (włącznie z osobą odkrywającą kartę) może wymyślić
1 skojarzenie, do obrazka, który widzi. Gracz, który jako pierwszy wymyśli skojarzenie,
wypowiada je głośno i uderza w przycisk.
Skojarzenia mogą być zupełnie różne, czasami będzie to kolor ilustracji, miejsce, w którym
występuje dana rzecz, lub czynność, którą można za pomocą tej rzeczy wykonać.
ROZGRYWKA
1. Grę rozpoczyna najmłodszy gracz.
Pobiera wierzchnią kartę ze stosu
i natychmiast pokazuje wszystkim
graczom 1 z obrazków, który się na niej
znajduje. Gracz może wybrać dowol
stronę karty.
STRUNY!
MUZYKA!
PIOSENKI!
DREWNIANA!
Skojarzenia, które padły wcześniej, nie mogą się powtarzać!
Każdy z graczy ma możliwość podania skojarzenia do karty.
Wszyscy grają w tym samym czasie.
4. Jeśli żaden z graczy nie poda nowego skojarzenia do momentu, w krym przycisk przestanie
grać, runda kończy się. Kto jako ostatni powiedział swoje skojarzenie, zdobywa kartę jako punkt.
Jeśli gracz poda skojarzenie, które padło wcześniej, kartę zdobywa ostatnia osoba,
która poda swoje skojarzenie.
Po zakończeniu rundy nową kartę ze stosu pobiera kolejny gracz po lewej stronie.
Gracz, który zdobędzie jako pierwszy 10 kart, zostaje zwycięzcą!
AUTOR GRY:
Michał Szewczyk
ILUSTRACJE I OPRACOWANIE GRAFICZNE:
Michał Ambrzykowski, Kamila Mrożek-Zielińska, Lemon Tree
ZESPÓŁ:
Patryk Gęsiak, Mariusz Majchrowski, Eryka Stachowska,
Adam Strzelecki, Agnieszka Walczak
OPRACOWANIE TECHNICZNE:
Grzegorz Traczykowski
REDAKCJA I KOREKTA:
Izabela Dawidowicz
INSTRUKCJA VIDEO
TREFL SA
Kontenerowa 25
81-155 Gdynia, Poland
www.trefl.com

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 40 618 750 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756