Przejdź do Centrum Pomocy dla Sprzedawców

Czy muszę akceptować zamówienie?

1 minuta czytania

Na mediaexpert.pl nie musisz potwierdzać przyjęcia zamówienia w Panelu Sprzedawcy Mirakl, ponieważ dzieje się to automatycznie.  Gdy klient złoży i opłaci zamówienie, jego status automatycznie zmienia się na „Oczekuje na wysyłkę”. Od tego momentu zaczyna się odliczanie Twojego deklarowanego czasu realizacji.

Powiązane artykuły
Nie udało Ci się znaleźć potrzebnych informacji?

Skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia dla sprzedawców Marketplace

Przejdź do formularza kontaktu
Wróć

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756