Przejdź do Centrum Pomocy dla Sprzedawców

Płatność zablokowana- co dalej?

1 minuta czytania

Jeśli otrzymałeś od nas maila z informacją o blokadzie płatności, skontaktuj się ze swoim opiekunem bądź Działem Supportu poprzez formularz kontaktowy.  Przekażemy Ci szczegółowe wyjaśnienia oraz informacje dotyczące warunków odblokowania konta.

Powiązane artykuły
Nie udało Ci się znaleźć potrzebnych informacji?

Skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia dla sprzedawców Marketplace

Przejdź do formularza kontaktu
Wróć

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756