Kiedy może nastąpić blokada mojego konta?
Udostępnij przez:
Czym jest blokada płatności?
Jest to forma zabezpieczenia Twojego konta, która chroni Cię przez nieuprawnioną edycją danych wrażliwych takich jak nr konta bankowego czy dane do kontaktu.
Kiedy może nastąpić blokada płatności?
Jeśli system wykryje zmiany w którymkolwiek z pól w zakładce Ustawienia --> Sklep --> Dane do kontaktu/ Informacje rozliczeniowe/Dane dotyczące konta bankowego, środki z Twoich zamówień zostaną zablokowane do wypłaty i nie zostaną uwolnione w najbliższym cyklu rozliczeniowym. Dzięki temu minimalizujemy ryzyko przekazania środków osobom nieuprawnionym.
W przypadku wprowadzania istotnych zmian w tych zakładkach powinieneś niezwłocznie nas o tym poinformować.
Pamiętaj!
Jak odblokować płatność?
Każdorazowo po otrzymaniu maila z informacją o blokadzie płatności, należy skontaktować się z Działem Support poprzez formularz kontaktowy, bądź z indywidualnym opiekunem w celu potwierdzenia, że modyfikacji pól dokonywała uprawniona do tego osoba. Po potwierdzeniu, że edycja była pożądana, Opiekun będzie mógł odblokować Twoje konto.
Blokada konta – przyczyny oraz możliwość odwołania
1. Automatyczna blokada konta
Automatyczna blokada konta nastąpi, gdy Twój wskaźnik incydentów przekroczy 5%, a wskaźnik zwrotów 10% za dany okres*.
*Bierzemy pod uwagę okres min. 1 miesiąca sprzedaży.
2. Blokada ręczna przez zespół obsługi marketplace
Może nastąpić w indywidualnych przypadkach, takich jak:
Kiedy przekroczysz maksymalny czas wysyłki zamówienia - powyżej 5 dni,
Gdy zanotujemy notoryczne przekraczanie czasu odpowiedzi do Klienta (powyżej 1 dnia roboczego).