Jak mogę anulować zamówienie?
Udostępnij przez:
Zgodnie z polskim prawem, po złożeniu i opłaceniu zamówienia przez Klienta, Sprzedawca nie może się wycofać z jego realizacji.
W wyjątkowych i rzadkich przypadkach, gdy anulacja jest konieczna, klient musi zostać o tym niezwłocznie poinformowany.
Nieprawidłowe stany magazynowe (np. wynikające z wadliwej integracji) również nie uprawniają Cię do wycofania się transakcji.
Jeśli jednak sporadycznie musisz anulować zamówienie bądź klient sam się tego domaga, musisz dokonać standardowego zwrotu
Pamiętaj!
Aby to zrobić wejdź w zakładkę “Zamówienia” → “Wszystkie zamówienia” → Wybierz zamówienie, które chcesz anulować klikając w jego ID.

Następnie w prawym, górnym rogu wybierz opcję “Zwrot” → “Pełen zwrot”, aby zwrócić koszty produktu, oraz dostawy.

Pamiętaj, że jeśli anulacja zamówienia wynika z Twojej strony, masz obowiązek skontaktować się z klientem, uzyskać jego zgodę i wspólnie ustalić warunki anulacji.
Ważne!