Przejdź do Centrum Pomocy dla Sprzedawców

Jak mogę anulować zamówienie?

1 minuta czytania

Zgodnie z polskim prawem, po złożeniu i opłaceniu zamówienia przez Klienta, Sprzedawca nie może się wycofać z jego realizacji.  

W wyjątkowych i rzadkich przypadkach, gdy anulacja jest konieczna, klient musi zostać o tym niezwłocznie poinformowany. 

Nieprawidłowe stany magazynowe (np. wynikające z wadliwej integracji) również nie uprawniają Cię do wycofania się transakcji

Jeśli jednak sporadycznie musisz anulować zamówienie bądź klient sam się tego domaga, musisz dokonać standardowego zwrotu

Pamiętaj!

Aby to zrobić wejdź w zakładkę “Zamówienia” → “Wszystkie zamówienia” → Wybierz zamówienie, które chcesz anulować klikając w jego ID.

Następnie w prawym, górnym rogu wybierz opcję “Zwrot” → “Pełen zwrot”, aby zwrócić koszty produktu, oraz dostawy.

Pamiętaj, że jeśli anulacja zamówienia wynika z Twojej strony, masz obowiązek skontaktować się z klientem, uzyskać jego zgodę i wspólnie ustalić warunki anulacji.

Ważne!

Powiązane artykuły
Nie udało Ci się znaleźć potrzebnych informacji?

Skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia dla sprzedawców Marketplace

Przejdź do formularza kontaktu
Wróć

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756