Przejdź do Centrum Pomocy dla Sprzedawców

Jakie parametry są mierzone i jak wpływają na moje statystyki?

1 minuta czytania

W trosce o najwyższe standardy obsługi klientów platformy mediaexpert.pl monitorujemy: 

  • Wskaźnik % Twoich incydentów (reklamacji) --> max. 5% 
  • Wskaźnik % Twoich zwrotów --> max. 10% 
  • Twój czas odpowiedzi na pytanie/reklamację --> max. 1 dzień 
  • Wskaźnik opóźnionych wysyłek → max. 10%

Minimalny okres, który bierzemy pod uwagę, analizując Twoją sprzedaż to 1 miesiąc.  

Powiązane artykuły
Nie udało Ci się znaleźć potrzebnych informacji?

Skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia dla sprzedawców Marketplace

Przejdź do formularza kontaktu
Wróć

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756