Przejdź do Centrum Pomocy dla Sprzedawców

Jak sprawdzić, które zamówienia najbardziej wpływają na moje statystyki opóźnień?

1 minuta czytania

Aktualnie opóźnione zamówienia, które jeszcze nie zostały dostarczone, możesz znaleźć, korzystając z filtra „Termin wysyłki” → „Opóźnione” w zakładce „Zamówienia” w panelu Mirakl.  

Jeśli chcesz sprawdzić opóźnione zamówienia, które już zostały dostarczone, należy wyeksportować listę zamówień z zakładki „Zamówienia” (klikając „eksport zamówień” w prawym górnym rogu listy).  Następnie porównaj daty wysyłki z zadeklarowanym terminem — w tych przypadkach, gdzie data wysyłki jest późniejsza niż ten termin, wystąpiło opóźnienie. 

Powiązane artykuły
Nie udało Ci się znaleźć potrzebnych informacji?

Skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia dla sprzedawców Marketplace

Przejdź do formularza kontaktu
Wróć

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756