Przejdź do Centrum Pomocy dla Sprzedawców

Kiedy zamówienie zostaje uznane za opóźnione?

1 minuta czytania

Zamówienie uznaje się za opóźnione, jeśli zostało wysłane po terminie, który został wcześniej określony w ofercie w panelu Mirakl. 

Bierzemy pod uwagę wyłącznie dni robocze – na przykład, jeśli zamówienie złożono w piątek, a przewidywany czas wysyłki to 1 dzień, to powinno ono zostać wysłane najpóźniej w poniedziałek. 

Wskaźnik opóźnień obejmuje wszystkie zamówienia z ostatnich 30 dni. Oznacza to, że nawet jeśli przesyłka została już doręczona, ale jej wysyłka nastąpiła po terminie, to przez 30 dni będzie wpływać negatywnie na Twój wskaźnik. 

Powiązane artykuły
Nie udało Ci się znaleźć potrzebnych informacji?

Skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia dla sprzedawców Marketplace

Przejdź do formularza kontaktu
Wróć

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756