Przejdź do Centrum Pomocy dla Sprzedawców

Ile czasu mam na odpowiedź na incydent?

1 minuta czytania

Odpowiedzi na incydent należy udzielić w przeciągu 1 dnia roboczego, Klient musi w tym czasie otrzymać Twoją realną pomoc Odpowiedź nie powinna być autoresponderem.

Cały incydent powinien zostać rozwiązany maksymalnie w ciągu 14 dni.

Powiązane artykuły
Nie udało Ci się znaleźć potrzebnych informacji?

Skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia dla sprzedawców Marketplace

Przejdź do formularza kontaktu
Wróć

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756