Przejdź do Centrum Pomocy dla Sprzedawców

Kiedy Klient ma prawo do zwrotu?

1 minuta czytania

Zgodnie z polskim prawem, w przypadku sprzedaży internetowej (czyli umowy zawartej na odległość) klient ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu maksymalnie 14 dni od otrzymania przedmiotu. W swoich warunkach zwrotu możesz jednak wydłużyć ten termin, co może zwiększyć konkurencyjność Twojej oferty. 

Niektóre kategorie produktów (np. szybko psujące się, cyfrowe albo higieniczne) nie podlegają zwrotom.  Upewnij się, że taka informacja jest jasno określona w Twojej polityce zwrotów. 

Powiązane artykuły
Nie udało Ci się znaleźć potrzebnych informacji?

Skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia dla sprzedawców Marketplace

Przejdź do formularza kontaktu
Wróć

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756