Przejdź do Centrum Pomocy dla Sprzedawców

Kiedy zamówienie zmieni status na „Otrzymano”?

1 minuta czytania

Dzięki integracji naszego systemu z narzędziem śledzącym statusy paczek największych firm kurierskich, status zamówienia automatycznie zmieni się na „otrzymano” w momencie, gdy paczka zostanie doręczona klientowi lub odebrana przez niego w wybranym punkcie odbioru pod warunkiem, że

  • Nr listu przewozowego został poprawnie wprowadzony do zamówienia, aby umożliwić jego śledzenie  
  • Korzystałeś z jednego z dostępnych przewoźników (InPost/DPD/DHL/Orlen Paczka/Poczta Polska/GLS/UPS) 

Pamiętaj, że jeśli wprowadziłeś do zamówienia nr listu przewozowego innego przewoźnika (niewymienionego powyżej), zamówienie nie zmieni statusu na “Otrzymano” w momencie dostarczenia paczki, a dopiero 14 dni po uzupełnieniu nr listu przewozowego.  

Ważne!

Powiązane artykuły
Nie udało Ci się znaleźć potrzebnych informacji?

Skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia dla sprzedawców Marketplace

Przejdź do formularza kontaktu
Wróć

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756