Kiedy zamówienie zmieni status na „Otrzymano”?
1 minuta czytania
Udostępnij przez:
Dzięki integracji naszego systemu z narzędziem śledzącym statusy paczek największych firm kurierskich, status zamówienia automatycznie zmieni się na „otrzymano” w momencie, gdy paczka zostanie doręczona klientowi lub odebrana przez niego w wybranym punkcie odbioru pod warunkiem, że:
- Nr listu przewozowego został poprawnie wprowadzony do zamówienia, aby umożliwić jego śledzenie
- Korzystałeś z jednego z dostępnych przewoźników (InPost/DPD/DHL/Orlen Paczka/Poczta Polska/GLS/UPS)
Pamiętaj, że jeśli wprowadziłeś do zamówienia nr listu przewozowego innego przewoźnika (niewymienionego powyżej), zamówienie nie zmieni statusu na “Otrzymano” w momencie dostarczenia paczki, a dopiero 14 dni po uzupełnieniu nr listu przewozowego.
Ważne!