Przejdź do Centrum Pomocy dla Sprzedawców

Ile wynosi prowizja za sprzedaż? W jakich przypadkach otrzymam zwrot prowizji i kiedy to nastąpi?

1 minuta czytania

Obowiązującą siatkę prowizji znajdziesz w załączniku do regulaminu.  Możesz także sprawdzić aktualne stawki dla konkretnej, kategorii logując się do swojego Panelu Mirakl w zakładce Ustawienia → Platforma → Prowizje

 W przypadku zwrotu zamówienia prowizja zostanie automatycznie zwrócona. W kolejnym cyklu rozliczeniowym jej wartość zostanie doliczona do salda należnego.  

 

Jeśli dokonasz zwrotu klientowi na jego konto bankowe przelewem tradycyjnym, a nie poprzez Panel Mirakl, PROWIZJA NIE ZOSTANIE ZWRÓCONA.

Pamiętaj!

Powiązane artykuły
Nie udało Ci się znaleźć potrzebnych informacji?

Skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia dla sprzedawców Marketplace

Przejdź do formularza kontaktu
Wróć

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756