Przejdź do Centrum Pomocy dla Sprzedawców

Jak dokonać zwrotu środków za zamówienie?

1 minuta czytania

Po otrzymaniu informacji o chęci zwrotu produktu przez klienta, należy: 

  • Zalogować się do Panelu Sprzedawcy w Mirakl
  • Z lewego menu bocznego  przejść do zakładki „Zamówienia",  
  • Odszukać numer zwracanego zamówienia i je otworzyć. 
  • Następnie kliknąć w prawym, górnym rogu „Zwrot”
  • Wybrać "pełny zwrot" lub "zwróć kwotę części zamówienia"
  • W kolejnym kroku wskazać powód zgodny z wiadomością otrzymaną od Klienta.  
  • Dokonaj wyboru, czy zwracasz wartość samego produktu, czy produktu i opłatę za wysyłkę. 

Każdego zwrotu musisz wykonać w Panelu Sprzedawcy Mirakl.

Pamiętaj!

Tylko w takim przypadku będziemy w stanie zwrócić Ci pobraną prowizję.

Powiązane artykuły
Nie udało Ci się znaleźć potrzebnych informacji?

Skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia dla sprzedawców Marketplace

Przejdź do formularza kontaktu
Wróć

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756